Aproximativ o mie de locuri în parcările de reședință din cartierele Micro 19 - zona 3 - subzona B, Micro 20 - zona 2 - subzona A și Micro 39C - zona 8 - subzona B sunt disponibile pentru a fi atribuite, anunță Primăria Galați. Cererile se primesc exclusiv online, începând de marți, 25 iulie 2023.
„În perioada 25 iulie - 3 august 2023 se pot încărca, exclusiv online, cererile pentru atribuirea unui loc de parcare în parcarea de domiciliu/reședință însoțite de documentele menționate în Regulamentul prevăzut în HCL nr. 337/2021 cu modificările și completările ulterioare, pe platforma https://parcari.primariagalati.ro, având posibilitatea modificării și completării documentelor până la finalizarea perioadei de depunere a documentelor”, transmite Primăria Galați.
Conform instituției, cererile se descarcă, se printează, se semnează și apoi se reîncarcă însoțite de restul documentelor: copie B.I./C.I. din care să rezulte că solicitantul are domiciliul în zona/subzona arondată parcării; alte documente obligatorii: act de proprietate, act de donație sau moștenire, proces-verbal de adjudecare, hotărâre judecătorească. Înscrisul privind proprietatea trebuie să fie depus în integralitate; copie certificat de înmatriculare a autovehiculului (sau dovada înlocuitoare a certificatului de înmatriculare valabilă la data depunerii cererii) deținut în proprietate/folosință cu Inspecția Tehnică Periodică (ITP) valabilă la data depunerii cererii; copie Asigurare de Răspundere Civilă Auto (RCA) valabilă la data depunerii; copie contract de leasing/contract de comodat/proces-verbal de predare-primire spre folosință a autovehiculului – întocmite pentru o perioadă de 5 (cinci) ani (sau o perioadă mai mică, cu mențiunea în contract/proces-verbal a posibilității de prelungire până la 5 ani).
„Documentele încărcate trebuie sa fie lizibile, conforme cu realitatea și să fie încărcate în integralitate. Tutorialul cu privire la încărcarea documentelor se poate consulta online pe platforma https://parcari.primariagalati.ro”, precizează Primăria.