Schimbări în structura Primăriei Galaţi

Schimbări în structura Primăriei Galaţi
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Aleşii locali au amânat aprobarea noii organigrame şi a noului stat de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Galaţi, care, potrivit ordinii de zi anunţate iniţial, ar fi trebuit să fie dezbătute şi votate în şedinţa de astăzi a Consiliului Local. Trebuie spus că însă că, încă de luna trecută, structura organizatorică a Primăriei, care numără 390 de posturi, a suferit modificări, prin aprobarea unui număr de patru consilieri în cadrul Cabinetului Primarului.

Legea administraţiei publice locale prevede că primarii municipiilor reşedinţă de judeţ pot înfiinţa, în limita numărului de posturi aprobate, cabinetul primarului, compartiment distinct, format din maximum patru persoane. Pentru ca structura acestui compartiment să fie alcătuită din numărul de posturi stabilit de lege, s-au desfiinţat trei funcţii publice vacante şi s-au înfiinţat trei funcţii contractuale de consilier personal. Concret, au dispărut din organigrama Primăriei un post de consilier, clasa I, grad superior, la Serviciul Evidenţa Patrimoniului şi Concesionări Bunuri Patrimoniale, unul de referent, clasa III, grad superior, de la Serviciul Evidenţa Patrimoniului şi Concesionări Bunuri Patrimoniale şi unul de consilier, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Închirieri, concesionări, vânzări terenuri. Deoarece cabinetul primarului avea o funcţie de consilier personal existentă, au fost înfiinţate alte trei. Totodată, a fost desfiinţată o funcţie publică vacantă de inspector, clasa I, grad superior din cadrul Direcţiei Fond Locativ (devenită vacantă prin ocuparea funcţiei de director executiv al Direcţiei Fond Locativ de către Elena Ghinea), în locul ei înfiinţându-se o funcţie publică de inspector, clasa I, grad principal în cadrul Serviciului Urmărire şi Executare Silită, Amenzi. Măsura era necesară pentru reintegrarea Ottyliei Pintilie în funcţia publică, reintegrare obţinută prin Sentinţa Civilă a Tribunalului Galaţi. De asemenea, în cadrul Serviciului Relaţii Publice şi Registratură Generală a fost creată o funcţie contractuală prin desfiinţarea unei funcţii publice vacante din cadrul Biroului Management Resurse Umane, Salarizare. Primarul Marius Stan a promis, încă de la instalarea în funcţie, o Primărie mult mai suplă şi mai eficientă. Rămâne de văzut cum va arăta administraţia locală a Galaţiului după aprobarea noii organigrame.

Citit 5309 ori Ultima modificare Miercuri, 08 August 2012 18:26

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.