Va fi pace între Primar şi Consiliul Local? Liderii politici susţin demolarea garajelor
Foto: Foto: Bogdan Codrescu

Va fi pace între Primar şi Consiliul Local? Liderii politici susţin demolarea garajelor
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Totuşi, atât reprezentanţii Puterii, cât şi cei ai Opoziţiei pun o serie de condiţii * În special, ei cer edililor să gândească proiectul la nivelul întregului oraş, nu doar pentru anumite zone


Proiectele de hotărâre privind demolarea garajelor din Micro 19 şi din Mazepa au provocat o criză politică fără precedent la nivelul Galaţiului. Practic, majoritatea din Consiliul local a votat contra propriului primar, ceea ce conduce la ideea că există pericolul iminent ca administrarea oraşului să aibă de suferit. Dată fiind potenţialul de gravitate al situaţiei, am încercat să aflăm cum văd liderii politici locali conflictul deschis dintre CL şi primarul Marius Stan, precum şi ce variante există pentru dezamorsarea crizei politice.

PNL: „Vrem o strategie unitară”

Senatorul Paul Ichim, preşedintele Organizaţiei Municipale a PNL, ne-a declarat că liberalii susţin ideea demolării garajelor, însă doar în baza unei strategii unitare, cu etape de implementare, întrucât, afirmă liderul PNL, nu doar Mazepa şi Micro 19 sunt sufocate de garaje şi magherniţe.
„Infirm categoric zvonul potrivit căruia consilierii PNL nu au votat aceste proiecte pe fondul unei directive de la partid. Care ar fi tâmpit să nu fie de acord cu scosul maşinilor de pe stradă, cu crearea spaţiilor verzi sau a locurilor de joacă? Eu am asistat la discuţiile consilierilor, au autonomie. Nu s-a pus vreodată problema în acest fel. Nu este o idee deloc proastă, însă o vrem doar îmbunătăţită. Credem că, împreună cu arhitecţii care au realizat cele două studii, ar trebui pusă la punct o stategie unitară, cu etape clare de realizare, pentru că nu doar Mazepa şi Micro 19 se confruntă cu astfel de probleme, ci şi celelalte cartiere. Nu se rezolvă cu jumătăţi de măsură, plus că nu mi se pare normal ca apoi să stai şi să modifici toată ziua Planul Urbanistic. S-a înţeles greşit, a fost o eroare de comunicare”, ne-a declarat senatorul Paul Ichim.

PD-L: „Sunt interese politice şi personale”

Democrat-liberalii, prin vocea lui Doruleţ Resmeriţă, susţin şi ei o extindere a conceptului de reorganizare urbană.
„Pe mine mă surprinde faptul că atunci când se toacă bani, toţi votează „pentru”. În schimb, când se doreşte aprobarea unui proiect benefic pentru oraş, nu sunt de acord. Noi susţinem proiectele privind demolarea garajelor. Şi în campania lui Nicuşor Ciumacenco am susţinut mai multe proiecte privind construirea unor parcări supraetajate la Ancora, în Ţiglina I – lângă CNMK – şi în Ţiglina III. În acelaşi timp, consilierii noştri nu au votat proiectul de buget pentru 2014 deoarece nu suntem de acord cu banii alocaţi pentru tunel, cele nouă milioane de lei, din totalul de 10 milioane de euro, pentru studiul de fezabilitate. O sumă cu mult exagerată, dacă ţinem cont de faptul că studiul de fezabilitate al podului de la Brăila a costat 200.000 de euro, bani europeni obţinuţi printr-un împrumut nerambursabil. Iată că aleşii au fost de acord cu tocarea acestor bani, iar cu proiectele de demolare a garajelor, nu”, a afirmat Doru Resmeriţă.
Democrat-liberalul ne-a declarat că cei doi consilieri municipali ai partidului, alături de alţi membri, vor demara o acţiune de consultare a populaţiei în cartierele Mazepa şi Micro 19, după modelul autorităţilor din statele civilizate ale Europei, sondaje cu ajutorul cărora vor susţine proiectele de demolare a garajelor. „De peste 20 de ani, în Galaţi, proiectele bune nu au fost susţinute de către cei ce conduc oraşul. Sunt interese politice şi personale. Mulţi dintre lideri le au. Totul este gândit în interesul partidelor şi al consilierilor locali”, ne-a declarat democrat-liberalul.

PP-DD: „S-a dus vremea garajelor”

„Este o luptă a orgoliilor, care se perpetuează de 24 de ani. Acţiunea şi atitudinea unora dintre consilieri denotă lipsă de interes politic, dar, mai ales, faţă de cetăţean. Suntem umili când avem nevoie de vot şi aroganţi atunci când ajungem să ocupăm funcţii. Este un act criminal la adresa cetăţenilor ca tu să ai, în anul 2014, câte un hectar cu garaje în Mazepa şi Micro 19, folosite drept cămară pentru murături, care arată îngrozitor. Credeam că s-a dus vremea unor astfel de construcţii. Galaţiul are nevoie de dezvoltare, după 12 ani în care oraşul a stagnat. Este o aberaţie şi o lipsă de consideraţie faţă de oameni să te opui unor proiecte de dezvoltare. Noi susţinem şi vom susţine toate proiectele care au rolul de a dezvolta şi moderniza Galaţiul. Sunt nişte orgolii, pentru că nu ne dorim ca un primar să iasă în evidenţă. În felul acesta nu vom reuşi să facem niciun pas înainte. Nu este o atitudine slugarnică faţă de primar”, ne-a declarat Picu Apostol Roman, preşedintele Organizaţiei Municipale a PP-DD.
Un punct de vedere în legătură cu acest subiect am încercat să obţinem şi din partea senatorului Eugen Durbacă, liderul PC Galaţi, însă parlamentarul s-a scuzat, spunând că se află în plen şi nu poate vorbi. La rândul lor, deputatul Eugen Chebac, liderul UNPR, şi senatorul Gheorghe Saghian, prim-vicepreşedintele PSD, nu au putut fi contactaţi.

Află câte parcări subterane există în România anului 2014 şi care sunt tarifele practicate

Citit 4289 ori Ultima modificare Miercuri, 05 Februarie 2014 11:02

38 comentarii

  • postat de cetatean
    Joi, 06 Februarie 2014 11:32
    89.122.84.***
    Orasul asta se duce de rapa si pe invidiosi ii roade garajele, avem locuri de munca de nu mai facem fata, au fost facute toate si pe ei ii roade garajele.Parcarea din 19 vizavi de posta e goala , sunt cateva masini si ei vor parcare, cea de la Casa de cultura e goala si ei nu au unde parca, nu sunteti in stare sa dati zapada din fata blocului si pe ei ii roade garajele.INVIDIOSILOR RODEA-VAR MAIDANEZII SI RUINELE DIN ORAS SA VA ROADA.
    Domnilor reporteri chiar nu mai e nimic de scris despre orasul asta decat despre aceste garaje? vedeti ca mai sunt si in alte cartiere, dece nu scrieti ca s-a inaugurat o fabrica un combinat o sosea, s-au creat locuri de munca ?????
    dece bagati zazanie intre oameni?
    1
    6
    Raportează
  • postat de Bine Stan, curaj Stan !!! Garajele dau o notă de promiscuitate, mizere și în mizerie în spațiul public.
    Miercuri, 05 Februarie 2014 22:15
    92.86.70.***
    Bine Domnul Stan, curaj și toată susținerea. Până azi este bine, se poate mai mult dar consilierii locali USL=PNL plus PDL se opun din motiv obscure. Curaj, drumul este bun.
    3
    6
    Raportează
  • postat de roberto
    Miercuri, 05 Februarie 2014 21:33
    82.137.10.***
    ar trebui sa se demoleze toate garajele ce e atata tiganie vrem un oras modern nu garaje ca astea nu mai sunt garaje sunt de acum magazii va rog sa le demolati pe toate multumesc
    5
    6
    Raportează
  • postat de Jos garajele
    Miercuri, 05 Februarie 2014 20:32
    89.137.227.***
    http : / / w w w . gazetanord-vest.ro/2014/02/peste-700-de-garaje-vor-fi-rase-de-pe-fata-pamantului/
    3
    7
    Raportează
  • postat de iulian
    Miercuri, 05 Februarie 2014 20:23
    5.13.131.***
    Care dezapezire!? Intrati in cartiere sa vedeti cata zapada este de unde o cheltuiala atat de mare???Este o suma nesimtita cu care curatai tot orasul.
    1
    6
    Raportează
  • postat de sile
    Miercuri, 05 Februarie 2014 20:02
    5.13.188.***
    o parte din membrii CL nu au votat propunerea facuta de primar pentru ca acesta sa inteleaga ca nu-i obligatoriu ca un consiliu local sa voteze tot ce vrea primarul. a fost o forma de protest la atitudinea primarului ce crede ca numai el are dreptate intotdeauna si nu lucreaza in idei si cu cei care pina la urma trebuie sa voteze. asta cu garajele trece la urmatoarea votare dar s-a vrut sa se dea un avertisment primarului din care sa inteleaga ca trebuie lucrat in echipa si moda dictaturilor a cam trec. cu alte cuvinte i s-a pus un ou fierbinte in mina primarului. eu zic ca-i bine. asta e parerea mea.
    4
    4
    Raportează
  • postat de soso_city
    Miercuri, 05 Februarie 2014 20:01
    5.13.243.***
    Haideti sa publicam in fiecare zi lista rusinii, pana la alegeri , sa nu uitam cine tine orasul asta in mocirla. Astia care nu merita sa le scriu numele cu litera mare, astia ar trebui eutanasiati odata cu maidanezii dintre garaje.
    S-au abţinut: hristache bogatu, desilia cocu, cristian sorin enache, florin popa, marius humelnicu, liana carmina muşat, nicolae rainea, ilie zanfir (PSD), eugen găvan (PC), ergiliu vals (UNPR), mihail bucatanschi, cristian dima, raul mihailov, sorin ungurianu (PNL). liberalul gigel caliga
    5
    7
    Raportează
  • postat de ella
    Miercuri, 05 Februarie 2014 19:24
    95.77.107.***
    Ei bosii au vile ,facute din banii furati de la noi cei multi.Vor sa fure in continuare si au gasit repede de unde...din darimarea garajelor si asa zisa amenajare a spatiilor in spatii verzi sau parcari supraetajate.Vedeti citi bani au cheltuit cu dezapezirea si vedeti si cum arata orasul.Nu ai pe unde sa mergi,trebuie sa mergi printre masini caci pe trotuare sint munti de zapada.Sinteti chiar fara bun simt sa dati sumele ce au fost cheltuite cu dezapezirea.
    4
    7
    Raportează
  • postat de bogdan
    Miercuri, 05 Februarie 2014 18:56
    5.13.182.***
    sa voteze cu usl doar cei cu garaje.
    2
    10
    Raportează
  • postat de tiglina
    Miercuri, 05 Februarie 2014 17:21
    5.13.131.***
    Respect Marius Stan!!! toate garajele sa dispara sa avem un oras european,pacat de panaramele de consilieri care nu vor dezvoltarea orasului DNA ul unde e ??
    4
    13
    Raportează
  • postat de un om de bine
    Miercuri, 05 Februarie 2014 17:06
    5.13.179.***
    DOMENIUL PUBLIC sunt APELE CURGATORE, PARCURILE, STRAZILE , TROTUARELE, SOSELELE, nu spatiile dintre blocuri care pot fi date de primarii in inchiriere sau concesionare sau la schimb cu alte terenuri intravirane, doar aveti net si pentru uni dintre voi stiti numai sa faceti comentari ca la coltul blocului cind va alegeti presedintele de asociatie.DECI DOMENIUL PUBLIC NU SE CONCESIONEAZA SAU VINDE SAU CONSTRUI cum s-a facut pe trotuare. INFORMATIVA CIND VORBIT.
    9
    4
    Raportează
  • postat de P. Leonte
    Miercuri, 05 Februarie 2014 15:27
    64.90.125.***
    Corina,

    Nu crezi ca formularea " Data fiind potentialul de gravitate al situatiei" e gresita? Mai arunca o privire peste inceputul articolului si lasa-ma sa stiu daca am dreptate sau nu. Este si o verificare pentru mine daca am uitat limba romana sau nu.

    Thank you.
    1
    4
    Raportează
  • postat de Costi
    Miercuri, 05 Februarie 2014 13:32
    82.208.163.***
    Nu e nevoie de nicio parcare etajata, decat la tribunal, pe Domneasca si inca in cateva locuri. In rest, printre blocuri, fiecare baraca ocupa cate 3 locuri de parcare si prin demolarea acestora se va face loc pentru toata lumea.
    10
    9
    Raportează
  • postat de vasile
    Miercuri, 05 Februarie 2014 11:42
    79.116.96.***
    Din comentarii se vede ce uniti sunt cetatenii orasului . Aceste cotete trebuie demolate . Nu vedeti in multe orase asa ceva . Primarul visa la noul Galati . As vrea sa il vad . In cartiere copii nu au unde se juca, in jurul garajelor e permanent mizerie parca suntem in africa . Trebuie facut ceva . Alesii fac permanent calculul voturilor care se pierd . Nu stiu cine vrea sa conduca un oras mort . Lasati calculele si faceti ceva concret .
    10
    26
    Raportează
  • postat de warza
    Miercuri, 05 Februarie 2014 11:41
    5.13.212.***
    De la bugetul local am si calculatorul si daca nu am garaj ,nu am nici masina si dorm pe banca afara dupa logica ta ...halal ,poate imi spui ,dupa ilogica ta,si cati dinti am in gura.
    12
    4
    Raportează
  • postat de Lucius Verus
    Miercuri, 05 Februarie 2014 11:38
    5.13.213.***
    Orgolii, interese politice, interese personale, TOŢI suntem H(oţi)T(rădători)T(ârşeloşi)P(uturoşi)[ http:))].
    Băi prostime! Dacă nu suntem în stare să ieşim în stradă cu parul în mână, măcar nu-i mai votaţi.
    Staţi şi aşteptaţi poate mai vin ruşii şi mai pun de o revoluţie. Cine credeţi că vor fi aleşi în locul acestora?
    Tot nişte români.
    7
    11
    Raportează
  • postat de Stalin
    Miercuri, 05 Februarie 2014 11:38
    109.102.62.***
    tov Stan nu este bine sa ii ridici pe cetatenii fara garaj impotriva celor cu garaj. Nu uita ca ceausescu in dec 89 a dus muncitorii de la Craiova sa ii bata pe cei de la Timisoara care strigau jos ceausescu, jos comunismul, si uite ce a iesit. Mai bine construieste pt inceput un garaj supraetajat, stii cum: pe o suprafata mica sa incapa un nr. mare de masini, in felul asta poate eliberezi si strazile de masini, ca pietonii nu mai au pe unde sa mearga. Da vezi ca taxa de parcare sa fie mica sau deloc ca altfel iar se supara galateanii pe tine. Intreaba-l si pe Nicolaie ca stie mai multe -el mergea si pe jos.
    11
    13
    Raportează
  • postat de garajist gospodar
    Miercuri, 05 Februarie 2014 11:16
    86.127.211.***
    Băi "warza", chiar de-ai să mori tu de ciudă, eu n-o să cumpăr murături de la supermarket ci o să mi le prepar personal în garaj. Butoiul cu murături nu ocupă loc suplimentar ci într-un colţ al garajului. În alt colţ am butoiul cu vin. În alt colţ am bancul cu menghina. Încă mă mai gândesc ce să pun în al patrulea colţ. Ai murit?!
    19
    14
    Raportează
  • postat de @warza cel fara de garaj
    Miercuri, 05 Februarie 2014 11:07
    79.116.104.***
    Nu te amara degeaba, poate intr-o viata posterioara vei avea si tu garaj. Spatiile verzi pe care le invoci nu aduc bani asa cum aduc garajele la bugetul local de unde esti si tu intretinut. Si inca ceva... nu putem fi toti egali. Adica daca tu n-ai masina sa nu am nici eu, daca tu dormi noaptea pe o banca sa dorm si eu, daca mananci din mila vecinilor sa fac si eu la fel. Pune mana si muncesti vei avea si tu masina, garaj sau ce manca.
    22
    11
    Raportează
  • postat de warza
    Miercuri, 05 Februarie 2014 10:57
    5.13.212.***
    Unii garajisti se intreaba ce o sa se puna in loc,va spun eu SPATII VERZI ,d-lor !Alti garajisti afirma cu tarie ca v-a pierde alegerile,primarul,eu zic ca este invers,v-a CASTIGA ALEGERILE,daca reuseste sa demoleze aceste maghiernite...oricine isi da seama ca aceasta specie, aparuta inca de pe timpul lui ceasca,garajistii,vor disparea.E domeniul public si eu cetatean a acestui oras,NU SUNT DE ACORD cu ocuparea abuziva a urbei de aceste garaje !Ce mare filozofie,jos cu ele !
    12
    21
    Raportează
  • postat de Unul cu garaj
    Miercuri, 05 Februarie 2014 10:50
    79.116.101.***
    Sa spunem ca seva face parcare in locul garajelor din M19. Uitati-va imprejurul acelui teren si ve-ti vedea ca practic vor beneficia de parcare doar locatarii blocului U2, in rest este inconjurat doar de scoli/liceu. Ce/cine ma va determina pe mine, care locuiesc la 10 minute distanta in M17, sa platesc un loc de parcare la primarie sa-mi aduc masina in parcare tocmai acolo. E mai convenabil in fata blocului pe trotuar, daca tot o voi gasi zgariata macar sa beneficiez de confortul masinii la scara. Sin in situatia mea sunt majoritatea posesorilor de garaj di M19. Deci , ma intreb, cat de rentabila va mai fi investitia primariei facuta tot din banii galatenilor?
    17
    10
    Raportează
  • postat de Vali
    Miercuri, 05 Februarie 2014 10:32
    86.124.203.***
    pentru toți posesorii de garaje atât am sa va spun: Garajul este o construcție PROVIZORIE plasata pe domeniul PUBLIC al municipalității! Atât si nimic mai mult!
    provizorie = poate fi dărâmată oricând apare un alt proiect
    domeniul public = înseamna ca e si terenul meu in aceeași măsură in care e si terenul tău, iar eu si cei mai multi care sunt de acord cu mine vrem altceva decât maghernița ta!
    8
    17
    Raportează
  • postat de unul care te-a ajutat sa ajungi ce esti
    Miercuri, 05 Februarie 2014 10:10
    79.116.102.***
    PP-DD SI PICUL APOSTOL ROMAN UITA CA DURBACA LA FACUT DIN DOCHER DIRECTOR SI ACUM II MIROS MURATURILE DEOARECE TOT PE TIMPUL SUS NUMITULUI SI A FACUT VILA CU GARAJ A LUAT APROBARE PENTRU UN BALCON DE PESTE 100 DE METRI PE SPATIUL VERDE AL BLOCULUI CU STREASINA IN TROTUAR SI SCARA INTERIOARA PENTRU 2 AP. NOI CEILALTI CU APARTAMENTE DE 50 DE METRI PATRATI SI FARA BALCON CU SUBSOL MARUNT SI INFECT NU MAI AVEM VOIE SA MANCAM NICI MURATURI SI NICI LOCURI DE MUNCA SA AVEM . TOTI CEI CARORA NEDARAMA GARAJELE TREBUIE SA CEREM IN COR DARAMAREA BALCOANELOR CARORA LI S-A DAT APROBARE TOT PE TIMPUL GARAJELOR EVENTUAL SI VILELE PE CARE LE-A CONSTRUIT TOT PE SPATELE POPORULUI
    APROPO SMOCHINITELE SI SMOCHINITII PE CARE II JIGNESTI TOT TIMPUL EI TE-AU VOTAT . ESTI UN SUPUS AL LUI MARIUS STAN NU AL POPORULUI
    4
    21
    Raportează
  • postat de manipulare de romania
    Miercuri, 05 Februarie 2014 09:51
    5.13.145.***
    miroase a manipulare de ka-kat aplicata de politicieni si de marii manageri ai orasului, nivelul de scarba fata de aceste specimene creste, pluteste in aer un sentiment de bataie de joc, ameteala, prosteala
    2
    20
    Raportează
  • postat de oameni de...........
    Miercuri, 05 Februarie 2014 09:43
    213.177.20.***
    Mai terminati o data cu discutiile astea despre garaje, voi chiar nu mai aveti subiecte de discutii. Orasul asta moare incet, incet, lumea nu are loc de munca, nu are ce pune pe masa, saracia e la ea acasa in oras, nu mai vorbesc in judet si voi alt subiect nu mai aveti decat de niste garaje. Asta ar fi ultimul subiect de dezbatut in acest oras, sau tov-ului primar ii mai trebuiesc niste voturi pentru urmatoarele alegeri. Nu le vei avea doar daca darami niste garaje, mai mult nu le vei avea nici pe cele pe care le-ai luat la precedentele alegeri. Creeaza locuri de munca pentru oameni si lasa furaciunile mascate, gen oras curat. FRECTII LA PICIOR DE LEMN.
    20
    12
    Raportează
  • postat de Radu Pavel
    Miercuri, 05 Februarie 2014 09:33
    79.116.104.***
    Toata povestea asta cu garajele canm are iz electoral. Nu vi se pare nimic ciudat ca acum in anul in care vor fi alegeri si pentru europarlamentare si pentru prezidentiale apar astfel de proiecte fantasmagorice? Apoi trebuie sa ne gandim la dedesubtul acestor afaceri. Ce mall-uri se vor face in loc, ce alte afaceri, ca doar nu sunt fraieri sa dea vorba aia pasarea din mana pt cea de pe gard. Garajele sunt platitoare de impozite si se strang la buget sume considerabile in urma lor, prin urmare trebuie pus ceva in schimb cel putin la fel de profitabil. Sa banuiesti de cinste si corectitudine omul politic este dovada de o mare naivitate. Macar asa sa ne fie lectia invatata din ultimii 24 de ani!
    15
    9
    Raportează
  • postat de IORGA
    Miercuri, 05 Februarie 2014 09:17
    79.116.103.***
    BAI, CHIAR CA SE VREA CA SA NU IASA VREUN PRIMAR IN E VIDENTA... CE ZIC ASTIA: DACA-L LASAM SA FACA CE VREA ,CAND VIN ALEGERILE NE LUPTAM CU MORILE DE VANT, CACI ASTA IESE SIGUR . ASA CA IA SA-I DAM NOI ,PUTIN, LA GIOALE, SA-I SARA POPORU-N CAP, CA A PROMIS SI NU S-A TINUT DE CUVANT. ASTA-I POLITICA ROMANEASCA . PE ASTIA-I ALEGEM NOI. AR TREBUI INFOMETATI SI OMORATI CU PIETRE. ABIA ASTEPT ALEGERILE. SA VINA VREUN CHIO DINTR-ASTA SA-MI CEARA VOTUL PROMITAND CA MUTA MUNTII DIN LOC........... ' ...TI-AI DREACU DE JEGURI SOCIALE' !!!!!!!!!
    4
    20
    Raportează
  • postat de fiji
    Miercuri, 05 Februarie 2014 09:05
    89.137.137.***
    Asa va prospera economia falimentara a orasului, nu vom mai vedea saracie in sacosele oamenilor,in hainele oamenilor,trotuare si strazi fine lucrate ,boscheti pe marginea trotuarelor,somaj sub 11% iar tinerii se vor intoarce din Occident pentru ca Galatiul le ofera un trai decent. Sigur niste supermarketuri dau spaga ca lumea unor consilieri pentru aceste demolari.
    13
    9
    Raportează
  • postat de un om de bine
    Miercuri, 05 Februarie 2014 08:55
    5.13.163.***
    O informare pentru cei cu masini si fara garaje care vret parcari supraterane, Tot in acest ziar un alt articol spune preturile la Iasi 2 ron pe ora X 24 = 48 roni si la Bucuresti 47 roni / 24 de ore, iar abonament 499 pe luna deci va tin buzunarele????????? Pentru cei fara de masini sa nu uitati ca noi platim inpozite, taxe de drumuri, asigurari, si de multe ori lasam masinele acasa pentru ca carburantul este scump.
    20
    12
    Raportează
  • postat de dan
    Miercuri, 05 Februarie 2014 08:42
    79.116.109.***
    cel mai corect mi se pare sa vii la cetateanul cu garaj care si el te-a votat si sa-i prezinti planul si beneficiile sale si va spun ca nu se va opune nimeni .sa beneficiieze de o reducere la locul de parcare. si langa parcarea supraetajata sa ridice o mini cladire cu spatii de depozitare (ca la americani) de care sa beneficiieze contra cost . nu plateste o scoti la licitatie cu tot ce are in ea ( vezi razboiul depozitelor pe hystori tv)
    12
    11
    Raportează
  • postat de un cetatean
    Miercuri, 05 Februarie 2014 08:37
    5.13.163.***
    Daca s-a cheltuit 750 de mii de euro pe zapada ginditiva cit se v-a cheltui pe amenajarea spatiilor verzi din locul de garaje???? si cit se va unfla devizele ????????? mai bine sa se termine lucrarile la Sc. Gen. Nr 7 mai ales ca si chiriea de la Colegiul Cuza pe 5 ani este o suma. Spatiile dintre blocuri ramin maidane dupa ce mor pensionarii pentru ca ei sunt cei care platesc darile la stat , tineri sunt angajati cu salariu minim pe economie si n- o sa aiba bani de intretinere ,cei fericiti cu un loc de munca!!!!!!. Iar voi cei ce ce stati cu ochiul la politiceni ati curatat zapada de pe aleele blocurilor sau locurile de parcare?????
    9
    10
    Raportează
  • postat de Încotro?
    Miercuri, 05 Februarie 2014 07:01
    89.137.139.***
    Da, eram f. curios să aflu ce spune Durbacă. Fără părerea lui suntem realmente mai săraci. Cât priveşte pe "liderii" care şi-au expus părerile nu am aflat ce ar vrea ei să se pună în loc. Doruleţ Resmeriţă: "Noi susţinem proiectele privind demolarea garajelor". Dar ce proiect de construcţie susţineţi d-le Resmeriţă? PDL-ul nu a reuşit să ducă mai departe construcţia Campusului şcolar de la Şcoala nr. 7. Demolarea înseamnă proiecte de dezvoltare, de modernizare? Hai să vedem că se începe o construcţie de subtraversare a străzii Brăilei de la bănci până aproape de Inelul de rocadă, cu parcări subterane la Casa de Cultură şi atunci credem sută la sută şi în proiectele pentru demolarea garajelor din zona adiacentă.
    15
    19
    Raportează
  • postat de negarajist
    Miercuri, 05 Februarie 2014 06:48
    5.13.141.***
    baterii de garaje, intinse pe 2-3 in spatele liceului pedagogic....langa liceul ecoomic...in jurul spitalului judetean. baliverne!!! aceste discutii au mai fost si vor mai fi - Praf in ochi. singurele garaje daramate au fost cele din micro 40, care incomodau accesul catre viitorul mall. pana si garajele din micri 21, care-l incomodau pe popa-prostu (cu biserica-n panta) au ramas pe pozitii.
    5
    21
    Raportează
  • postat de Renegatul
    Miercuri, 05 Februarie 2014 03:58
    70.194.66.***
    Liderii politici = mafioti cu diploma! Chiar nu ii inteleg de ce sunt impotriva electoratului care le-au dat votul?! Macar de-ar fi o dezbatere politica in urma unor proiecte de investitii, constructii...etc. si sa se contreze intre partide in a sustine ca proiectul lor ar fi mai avantajos fata de proiectul altui partid...in cazul de fata o parte din ei sustin doar un proiect iar cei multi si influenti pun piedica... Pana la urma tot poporul ramane pacalit...pacat ca nu ne adunam asa cum votam sa ii putem da si jos de pe functii, fara a mai pierde timp din vietile noastre pana la urmatoarele alegeri.
    5
    18
    Raportează
  • postat de un galatean
    Miercuri, 05 Februarie 2014 02:24
    5.13.192.***
    Vorbe si iar vorbe, mai mult ma intereseaza cand o sa aduceti investitori, avem nevoie de locuri de munca altfel o sa ajungem sa murim de foame pe bancile din parcurile pe care vreti sa le faceti iar masinile vor sta in parcare pentru ca nu vom mai avea bani de carburant daca se mai fac cateva ajustari la pret, o acciza de la Ponta...
    4
    32
    Raportează
  • postat de Mojicia, mizeria garajelor trebuie să dispară.
    Miercuri, 05 Februarie 2014 01:46
    92.86.70.***
    Sincer îmi pare rău de vecinii mei cu garaje, dar au fost duși în eroare și aburiți de Durbacă și Nicolae prin dezorganizarea totală a așezări acestor garaje anacronice cu modul de viață civilizat la care sperăm. Sunt aruncate, construite diferit, așezate pe spațiul verde fără ieșire la un drum public. Parcă am fi în satele cu blocuri ale lui Ceaușescu cu cocine și magazii în fața blocului. Nu mai spiu de noroiul creat când plouă sau se topește zăpada, arături, noroi pe aleile pietonale ce sunt distruse, iar Vara praf ridicat în urma autoturismelor ce mai merg și repede, periculos de repede prin fața scărilor.
    9
    35
    Raportează
  • postat de ionesco
    Miercuri, 05 Februarie 2014 00:25
    92.80.176.***
    in spatele tribunalului sunt asezate aiurea 25-30 garaje din tabla mai precis in spatele bl.e9 care ocupa o gramada de spatiu si cei de la tribunal ocupa locurile de parcare de la blocurile din zona.
    5
    40
    Raportează
  • postat de satul de oras mizer
    Miercuri, 05 Februarie 2014 00:07
    5.13.163.***
    Niste golani mai ales cei din PSA..eu propun sa se sesizam DNA.ul
    4
    34
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.