Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
33 comentarii

* Programate să înceapă încă din 2013, lucrările de modernizare a străzii Traian vor demara în scurt timp * Trei firme vor executa lucrările de reabilitare a reţelelor de apă şi canalizare, în valoare de peste 6 milioane de lei, iar o a patra se va ocupa de asfaltare * Primăria a trimis notificări de expropriere gălăţenilor de pe tronsonul cuprins între străzile Tecuci şi Brăilei


Despre nevoia de reabilitare şi de modernizare a străzii Traian, pe tronsonul dintre Metro şi Brăilei, autorităţile locale vorbesc încă din anul 2011. După cum am mai scris, asfaltarea străzii era cât pe ce să înceapă în 2013, numai că SC Apă Canal a cerut înlocuirea instalaţiilor de apă şi canalizare expirate, pentru că era absurd să se toarne asfalt şi apoi să fie distrus pentru a se schimba conductele. Vestea bună este că, după atâta amar de vreme, lucrările mult aşteptate au ieşit din hăţişul licitaţiilor şi al contestaţiilor şi vor începe în scurtă vreme, pe trei segmente diferite ale străzii. Mai mult, Primăria a început deja pregătirile pentru exproprierile care vor permite lărgirea arterei la patru benzi pe tronsonul cuprins între străzile Tecuci şi Brăilei.

Cine, unde şi pe câţi bani lucrează

Potrivit directorului Direcţiei Generale de Infrastructură şi Lucrări Publice din cadrul Primăriei Galaţi, Radu Dinu, în prezent se aşteaptă autorizaţia de construire pentru lucrările de reţele de apă pe tronsonul Metro - strada Dumbrava Roşie, lucrări care vor fi executate de firma SC Rovis Lider SRL din Galaţi. Aceasta a câştigat licitaţia, cu o ofertă de 1.053.438 de lei, şi s-ar putea apuca de lucru chiar înainte de Paşti.
Pe segmentul cuprins într strada Dumbrava Roşie şi Parcul Rizer, inclusiv pe strada Al.Măcelaru, se va ocupa de reabilitarea reţelelor de apă potabilă şi de canalizare (proiectare şi execuţie) SC Constructa Mecanique SRL din Galaţi, care a câştigat licitaţia, cu o ofertă de 3.195.512 de lei. Aici lucrările ar putea începe, spune Radu Dinu, după 1 mai, când se obţin avizele. Trebuie precizat că SC Constructa Mecanique a fost susţinută la licitaţie de SC Atlas SA şi are deja subcontractanţi - ICMRS SA, Atlas şi SC Exinenerg SRL.
Pe cel de-al treilea tronson al străzii Traian, Parcul Rizer - strada Tecuci, se va ocupa de reabilitarea reţelelor de apă potabilă şi de canalizare (proiectare şi execuţie) firma Lemacons SRL din Tuluceşti. Societatea a câştigat licitaţia organizată de Primărie, cu o ofertă de 1.799.428 de lei.
De asfaltarea celor trei tronsoane se va ocupa numai SC Mari Vila Com SRL, care a câştigat, încă din octombrie 2012, asfaltarea întregii artere, cu o ofertă de 29.768.024 de lei. Iar Primăria plănuieşte ca în iunie firma să se apuce de treabă pe primul tronson.

Cu ochii pe lucrări ca pe butelie

Primăria va trebui să monitorizeze, astfel, nu mai puţin de patru lucrări, executate de tot atâtea firme, pe aceeaşi stradă. „Strategia de a diviza lucrarea am ales-o tocmai pentru a comprima timpul. Într-adevăr, ne asumăm un risc prin faptul că, în loc să lucrăm cu două entităţi, antrepriza de edilitare şi antrepriza de drumuri, lucrăm cu patru. Vom avea câte două şedinţe pe săptămână, pentru a vedea stadiul lucrărilor pe cele trei fronturi, vom folosi numai materiale aprobate de noi şi aceleaşi soluţii tehnice, ca să nu ne trezim cu surprize, că face fiecare lucrarea în legea lui”, ne-a declarat directorul Radu Dinu.

Parcarea din Barieră, aproape gata

În Bariera Traian, parcarea care va servi şi pe post de staţie pentru transportul local de persoane este aproape gata. Potrivit autorităţilor locale, mai e nevoie doar de câteva remedieri şi apoi se va turna stratul de uzură, la începutul lunii mai. Din păcate, nu în acelaşi stadiu se află proiectul care prevede înfiinţarea unei galerii comerciale şi demolarea tuturor chioşcurilor şi consignaţiilor din zonă, pentru care va fi nevoie de o licitaţie.

S-au trimis notificările

Potrivit directorului Radu Dinu, Primăria a trimis deja notificări pentru expropriere tuturor riveranilor de pe tronsonul Tecuci - Brăilei (Potcoava de Aur), zona în care se doreşte extinderea arterei Traian la patru benzi. Aşa cum au decis aleşii locali, la propunerea Primăriei, pe sectorul Brăilei - Tecuci, pe o lungime de 528 de metri, se va lărgi carosabilul la patru benzi, se va realiza trotuar nou în zona estică, rampe pentru persoane cu handicap şi vor fi deviate reţelele de iluminat, reamplasându-se noi stâlpi.
Pe tronsonul Tecuci - Piaţa "30 Decembrie", pe o lungime de 81 de metri, va fi modernizat carosabilul pe două benzi de sens, va fi reabilitat trotuarul existent pe o suprafaţă de 330 mp şi se va amenaja un trotuar nou pe o suprafaţă de 490 mp. Valoarea totală a investiţiei a fost estimată la 1.299.357 de lei, de la bugetul local.
De asemenea, şi pe acest tronson vor fi reabilitate reţelele de apă şi canalizare, însă licitaţia va fi organizată după rezolvarea problemelor cu exproprierile.

Ce va fi gata la finele anului

Potrivit unei tradiţii bine înrădăcinate, lucrările de modernizare sau reabilitare încep atunci când spune Primăria, dar finalizarea lor devine, adesea, un mister demn de Dosarele X. Şantierele neterminate de pe Ana Ipătescu şi Basarabiei o dovedesc cu prisosinţă. Aşa că, firesc, am fost curioşi care dintre tronsoanele pe care vor demara lucrările anul acesta vor fi gata tot în 2014. „Până la finele anului, modernizarea străzii Traian ar trebui să fie gata de la Metro până în Barieră, inclusiv Bariera Traian, strada Al.Măcelaru până la Transurb şi porţiunea de la Parcul Rizer până la Baia Comunală. De la Baia Comunală la strada Tecuci trebuie scoasă şi linia de tramvai şi pavelele, şi înlocuit sistemul rutier, deci va fi mult de lucru. Strada Traian va trebui să arate, în ceea ce priveşte carosabilul, aşa cum este Oţelarilor. Acesta este standardul de calitate pe care ni l-am impus”, ne-a declarat Radu Dinu.

Cât va costa totul

După cum v-am mai informat, investiţia pe strada Traian va fi finanţată în mare parte din suma de 25.954.375 de lei, rămasă din creditul contractat la BRD în 2011, pentru care Primăria a obţinut o prelungire a liniei de creditare pentru 2014. În acelaşi timp, pe lista investiţiilor propuse a se realiza din împrumutul de o sută de milioane de lei care va fi contractat de la Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) figurează şi "Modernizarea străzii Traian între Tecuci şi Brăilei - reţele de apă", cu suma de 4.298.000 de lei. Rămâne de văzut de unde va completa Primăria suma totală necesară investiţiei pe strada Traian, care depinde şi de valoarea exproprierilor.

Citit 7488 ori Ultima modificare Miercuri, 02 Aprilie 2014 17:40

33 comentarii

  • postat de Ba si Nemti au gropi nimic nu e perfect Sâmbătă, 10 Ianuarie 2015 14:33 5.13.219.*** Link la comentariu
    0
    1

    Ba care spuneti ca Galatiul are gropi mergeti ba si in alte orase sa vedeti ce au aia
    Bucuresti varza
    Iasi varza
    Braila varza
    vazlui varza
    S.A.M.D. varza
    Barlad echivalent cu afganistanul :D

    Raportează
  • postat de teo Sâmbătă, 15 Noiembrie 2014 18:14 109.166.141.*** Link la comentariu
    0
    0

    cine se ocupa de documentatia pentru racordarea la canalizare pe strada Traían intre str Cezar si str Rizer?am fost la Urbanism.M_ au trimis la Apa Canal.De acolo aia m_au trimis inapoi la primarie.Daca stie cineva sa imi spuna si mie.ms

    Raportează
  • postat de Basarabiei cc Cosbuc - Demna de Cartea Recordurilor ptr centimetri neflnalizati / zile de intarziere Joi, 07 August 2014 10:36 195.8.120.*** Link la comentariu
    2
    2

    SI Basarabiei colt cu Cosbuc in ce deceniu se termina ? Sub care domnitor moldovean vor scrie cartile de istorie:))) ca se va termina cea mai lunga lucrare din infrastructura orasului Galati ? Ca lasand orice ironie, daca faci un raport intre centimetri ramasi de finalizat si zilele de intarziere in finalizarea acestui rest de lucrare cred ca intrati in cartea recordurilor lejer.... campioni la nefinalizare, bataie de joc........ Nu ne spuneti in secret, ca nu stiu ce autoritate nu v-a dat acordul v-a contestat lucrarea, iesiti in public ca autoritati locatle si atacati bataia de joc la adresa orasului Galati.... cei responabili de la oricare autoriate sa plateasca.Este inadmisibil ca vreo autoritate sa opreasca finalizara a 15 metri de lucrare pentru peste 1 an de zile ...... Inadmisibil !

    Raportează
  • postat de Lucrari de mare importanta publica ptr cocalarii cu BMW-uri Joi, 07 August 2014 10:22 195.8.120.*** Link la comentariu
    3
    1

    Vai de saracii oameni care isi pierd casele doar pentru ca cocalarii, pesti si infractorii cu BMW sa aiba pe unde sa faca curse de mare viteza noaptea

    Raportează
  • postat de crystal Miercuri, 06 August 2014 10:46 95.77.107.*** Link la comentariu
    0
    3

    pentru :
    "postat de SPOR LA TREABA.... si aveti MARE GRIJA, la calitatea lucrarilor!
    Daca vad strada Traian, (asa cum spune in proiect), strada Anghel Saligny, str. Tecuci...FINALIZATE..... in mandatul lui Stan, pe langa garajele demolate, ...iar daca si plusam cu lipsa maidanezi la apelul de dimineata....STAN O SA CASTIGE ALEGERILE urmatoare, precum Johannis la Sibiu cu 90%!!
    SPOR LA TREABA! "

    Degeaba faci curatenie intr-un oras si repari strazile DACA NU dezvolti o economie locala,aplici taxe mai mici, sa creezi locuri de munca !
    Pe mine nu ma incanta la vot asta, principalul e sa ai economie altfel galatiul o sa ajunga un catun plin cu pensionari pentru ca toti pleaca si continua sa plece ptr un loc de munca.Asta e mai important decat 100 de strazi asfaltate noi.

    Raportează
  • postat de crystal Miercuri, 06 August 2014 10:37 95.77.107.*** Link la comentariu
    0
    4

    Traian-ul e o artera importanta care traverseaza orasul de la nord la sud , trebuia facuta asta de mai demult. Traian-ul ar putea fi o strada foarte importanta in viitor ,mai ales daca se mareste orasul si mai ales daca se face pod sau tunel ,ar putea fi o ruta principala cu strada Falezei Superioare spre pod/tunel , sau o alternativa fata de bulevardul Cosbuc.
    Toti care intra in oras din nord intra pe Traian !
    Strada Traian ar putea ajunge la fel de importanta ca si bulevardul Brailei.

    Raportează
  • postat de Krista Joi, 22 Mai 2014 14:41 86.35.180.*** Link la comentariu
    0
    1

    Pentru Elena,

    Sunt chiar curioasa unde sunt "craterele" cele mai mari din oras fata de strada Traian. Eu locuiesc chiar pe strada Traian, o strada care, nu cred ca a fost vreodata modernizata, daraminte sa i se acopere "craterele". Probabil ca tu, stimata doamna, nu circuli pe acolo, nu locuiesti in zona, si te doare undeva de aceasta zona. Normal, fiecare isi vede interesul dar, parerea mea, este ca ar trebui sa mergi pe aceasta strada, macar de pe strada Tecuci pana la Baia Comunala. Si probabil ca iti vei blestema zilele sa circuli cu masina pe acea portiune cubica , pe linia de tranvai, ca de....romanul nostru isi parcheaza masina pe carosabil. Dar nici cu carosabilul nu mi-e rusine. Ce-i nemultumiti de aceasta modernizare ar trebui sa mearga pe aceasta strada macar o data, sa vada ce si cum, si poi sa comenteze de-aiurea.
    In ce priveste expropierele, sunt de acord ca ar trebui sa se schimbe acel semn de interzis catre Brailei si sa fim nevoiti sa inconjuram putin "cam mult" printre blocuri. Sustin aceasta modernizare. La treaba, ca este , nu gluma si sigur o sa dureze cel putin 2 ani ca si in cazul otelarilor - frunzei - spitalul de copii.

    Raportează
  • postat de @@SPOR LA TREABA.... si aveti MARE GRIJA, la calitatea lucrarilor! Vineri, 04 Aprilie 2014 07:23 5.13.142.*** Link la comentariu
    4
    1

    Da, anticiparea ta e absolut corecta pt. ca e absolut dezinteresata, ha, ha, ha. Probabil ca esti un beneficiar de contracte grase de la Stan, interesat direct in a-l tamaia. Problema cu el e daca va termina acest mandat in afara puscariei caci cam pe multi a calcat pe bataturi de cate ori s-a-nfruptat lacom din bugetul orasului. Si toate astea in timp ce marile probleme ale Galatiului sunt abandonate in uitare.

    Raportează
  • postat de SPOR LA TREABA.... si aveti MARE GRIJA, la calitatea lucrarilor! Joi, 03 Aprilie 2014 21:32 5.13.166.*** Link la comentariu
    1
    6

    Daca vad strada Traian, (asa cum spune in proiect), strada Anghel Saligny, str. Tecuci...FINALIZATE..... in mandatul lui Stan, pe langa garajele demolate, ...iar daca si plusam cu lipsa maidanezi la apelul de dimineata....STAN O SA CASTIGE ALEGERILE urmatoare, precum Johannis la Sibiu cu 90%!!
    SPOR LA TREABA!

    Raportează
  • postat de Goe Joi, 03 Aprilie 2014 16:30 89.122.188.*** Link la comentariu
    2
    7

    @GG,Stimabile debitezi numai ineptii.Imediat dupa razboi si o data cu sosirea rusilor si a comunismului in tara asta,toti cei care muncisera cu adevarat si erau gospodari au fost catalogati ca bogatani si le-au fost trimisi peste ei comunistii,care de fapt erau niste puturosi chiulangii,ce se intreceau in slogane comuniste si care din pacate foloseau doar " forta exemplului" .Altii erau cu munca.Ei erau cu sedintele,interminabile,cu congresele si cincinalurile ce le faceau in 4 ani si jumatate.Pe vremea comunistilor pana si telefonul fix de acasa era socotit articol de lux.Sunt impotriva celor care se imbogatesc prin furt dupa care fac acte de caritate din banii furati cerand clementa presedintelui pentru a fi eliberati pentru cate lucruri bune au facut ei.Sunt de acord cu cei ce muncesc si fac avere dar nu lucrand la stat.Asa ca dragul meu nu mai judeca oamenii dupa masini si nu te mai subestima ca fiind un cetatean de rand.

    Raportează
  • postat de john doe Joi, 03 Aprilie 2014 16:11 5.13.193.*** Link la comentariu
    7
    4

    Referitor la reconstructia prelungirii Traian pana in Brailei trebuie avut in vedere ce se doreste cu largirea strazii. Nu am nimic cu exproprierea, dar am ceva cu acele case vechi unele chiar de patrimoniu care sunt foarte aproape de strada, au demisol, si unele chiar subsol (casa din stanga mag. Deli-Shop). Multe din ele nu sunt refacute, si risca sa se darame daca se va va circula pe ambele sensuri si cu tonaj greu.
    Decat sa se ingroape bani in acea zona, mai bine se reconstruia centura Galatiului. Transportatorii stiu foarte bine acest lucru.
    Si in ultimul rand cred ca este o lucrare care mai poate astepta, mai intai sa se reabiliteze strazile existente care-s varza si apoi sa trecem la exproprieri etc.

    Raportează
  • postat de Hai sa punem toti mana de la mana pentru mafia romana Joi, 03 Aprilie 2014 16:02 91.216.52.*** Link la comentariu
    5
    8

    Mari Vila, cae a asfaltat si Basarabiei, intre Cosbuc si General de se exfoliaza tot betonul de un an încoace. Ah, ce ma bucur! Imi place! Asa ne trebuie! Sa vedeti ce calitate va fi si pe raian, mai ales ca asta e in panta si sunt tot felul de probleme de tasare... Traiasca si infloreasca Noul Galati si iubitul sau conducator de joc de glezne!...

    Raportează
  • postat de Elena Joi, 03 Aprilie 2014 11:58 82.137.10.*** Link la comentariu
    10
    9

    Astia nu-s in stare sa asfalteze craterele din oras, cratere in care ne rupem masinile-n doua si care sunt acolo de ani de zile... dar vor sa modernizeze strada Traian. Nu cumva mai au si alte lucruri de facut mai intai?

    Raportează
  • postat de muncitor Joi, 03 Aprilie 2014 11:28 82.137.15.*** Link la comentariu
    2
    23

    e bine ca se face strada asta odata. de 30 de ani mergi pe traian cu 10 la ora. lasati sa se faca, maimutzoilor, ca m-am saturat sa schimb bielete si bucse... si daca sunteti postaci de pe la partide, ... muclesss, stiu ca nu va place cand se dezvolta galatiul, vreti tot cocina!

    Raportează
  • postat de eu Joi, 03 Aprilie 2014 11:25 82.137.12.*** Link la comentariu
    0
    3

    Tot in ICFrimu s-a mutat statia de taxi in fata blocului C15 pe toata portiunea acestuia si normal toti locatarii parcheaza pe trotuar sau mai rau in dreptul trecerii de pietoni din noul sens giratoriu. Domnule Primar asteptati sa se intample o nenorocire si dupa aceia sa luati masuri sau asteptati ALEGERILE si dracu va mai voteaza. Ganditiva nu este mai bine ca un operator Taxi sa fie mutat in parcarea de camioane si altul la urmatoarea intersectie si astfel fluidizati si traficul, operatorii vor fi distincti si nu va mai fi coada pana la ECOSAl

    Raportează
  • postat de costi Joi, 03 Aprilie 2014 11:11 95.77.96.*** Link la comentariu
    3
    20

    In sfarsit vom putea iesi din Piata pe Brailei fara sa mai ocolim prin spatele unor blocuri si sa iesim pe Balcescu, la Cosoreanu. Drumul ala e de toata jena, daca se poate numi drum.

    Raportează
  • postat de lui Stan , un primar neegalat de vreun altul Joi, 03 Aprilie 2014 10:45 79.116.103.*** Link la comentariu
    21
    15

    Revolutionar pt. Galati acest primar, vor sa sugereze unii ziaristi dar si unii postaci sustinatori de-ai sai. Dar toti se fac ca uita ca de fapt e vorba de o mare aviditate de a seca bugetul local de catre primar si firmele din spatele lui. Caci preturile sale s-au dovedit exorbitante pt. tot ce s-a facut in oras in ultimii doi ani, chiar daca unele lucruri facute sunt vizibile si bune.
    Necesitatea largirii str.Traian pana-n Brailei ar trebui mai mult argumentata, altfel nu vad necesitatea exproprierilor si a demolarilor de acolo, in detrimentul vechiului oras ce ar trebui pastrat cu dintii si reabilitat, casa cu casa, dar si-n detrimentul pietonilor. Insa de la bordul luxosului sau BMW, Stan & co. nu mai vede decat artere largi pt. masini. Deh, asta-i obsesia marlanului needucat dar care a dat de bani si care acum, manelistic si dindaratului ochelarilor de soare si a testei rase ''gandeste'' pt. binele gastii lui.
    Tot acum incepe sa se vada de ce s-au exterminat multi din teii din zona centrala a orasului : tocmai pt. a se cumpara, si la ce pret, altii noi. Si uite asa se da impresia ca toata lumea munceste, ca orasul e improspatat.

    Raportează
  • postat de BURUIANA Joi, 03 Aprilie 2014 10:11 5.13.160.*** Link la comentariu
    3
    19

    de cand tot astept modernizarea strazii traian am imbatrinit!...POATE ,POATE ACUM CU NOUL PRIMAR SE VA REUSI SI CRED IN AMBITIA LUI! HAIDETI SA NU MAI FIM PATIMASI , SA SPERAM TOTUSI!
    AM RABDAT NOI 3 MANDATE CU MOS N. DUMITRU, SA SPERAM CA OMUL STAN MARIUS V-A FI MAI INTELEPT SI SE V-A IMPLICA MULT MAI MULT IN MODERNIZAREA ACESTUI ORASi V-A TINE LA ORASUL IN CARE TRAESTE SI MUNCESTE!

    Raportează
  • postat de Lucrările pe Traian sunt mai lungi decât războiul daco-roman....și tot Traian a ieșit câștigător-învingător. Joi, 03 Aprilie 2014 09:33 80.97.242.*** Link la comentariu
    14
    6

    Toți primarii și-au rupt gâtul în modernizare, reabilitare, reparare și alte denumiri a Srt. Traian....urmează Stan ca primar? Se făcea o autostradă câți bani s-au băgat în Str. Traian....om fi noi daci fraieri, dar Traian întotdeauna a ieșit învingător, bani se pierd în duiumul de firme păpătoare de bani de la fraierul contribuabil gălățean, asta-i sigur. Și dă-i și luptă și luptă, doar plătește gălățeanul, nu?

    Raportează
  • postat de negonic Joi, 03 Aprilie 2014 09:15 5.13.158.*** Link la comentariu
    2
    10

    @ galatean : daca nu esti in situatia de a fi expropiat, cred ca te bagi inutil in seama . Toti cei expropiati , vor fi despagubiti regeste. In general , s-a platit si de peste zece ori valoarea reala pentru bunurile expropiate . Eu doar am aratat legea( pentru revoltati ca tine), dupa care se fac expropierile . Revoltati si curiosi ce suma vor primi,(suma ce va fi negociata separat cu fiecare expropiat ), ar trebui sa fie cei in situatia de a fi expropiati , si nu curiosi ca tine .Intentia mea a fost sa va arat ce lege sa studiati inainte de a va spune o parere gresita , si nicidecum sa intru intr-o polemica cu voi .

    Raportează
  • postat de galatean Joi, 03 Aprilie 2014 08:55 92.80.179.*** Link la comentariu
    24
    5

    @negonic
    Asa, si? Te-ai bagat in seama pentru o limba in ... lui Stan. Eu intrebam care sunt sumele, ce imobile vor fi afectate, in general care va fi costul operatiunilor. Desteptul pamantului care esti tu destept... Utilitatea publica e relativa - asfaltarile si eventual o largire a unei strazi care nu prea necesita largire nu prea e "utilitate publica". Oricum, trebuie facut un raport intre costuri si eventuala imbunatatire a situatiei "din teren".

    Raportează
  • postat de un cetatean Joi, 03 Aprilie 2014 08:52 5.13.164.*** Link la comentariu
    2
    8

    Cred ca faceti propaganda doamna ziarista primarului dar daca vreti sa ma contraziceti veniti pe strada Traian sa vedeti ca sunt 10 case cu acelasi numar dat de primarie ce pun in incurcatura hotaririle judecatoresti,facturile si contractele unor furnizori de utilitati, mai mult datorita circulatiei de masini grele cu tonaj mare si a vitezei de peste 60 de km pe ora , casele se fisureaza iar noi in propriea curte nu putem sa ne intelegem din cauza zgomotolui. Eu am casa la 9m de gard si mi-au aparut fisuri si se zgiltie casa ca la cutremur.Cind s-a facut casa de la gard si pina la strada era inca 10 metri plus trotuar.

    Raportează
  • postat de stefan Joi, 03 Aprilie 2014 08:50 84.117.40.*** Link la comentariu
    7
    22

    Bravo Marius Stan. La treaba.

    Raportează
  • postat de negonic Joi, 03 Aprilie 2014 08:35 5.13.158.*** Link la comentariu
    5
    17

    Pentru galatean si Florica :cititi totusi legea 255/2010 modificata si completata prin legea 90/2011 .Aveti in vedere ca expropierile se fac in interes public , si toti cei expropiati vor fi despagubiti .Si cum se intampla in Romania , fiti siguri ca vor fi despagubiti regeste , nu cinstit .

    Raportează
  • postat de valll Joi, 03 Aprilie 2014 07:57 92.80.140.*** Link la comentariu
    0
    20

    GG - ora 01:39
    In principiu, ai perfecta dreptate, totul pentru imbuibati! S-ar parea ca asta inteleg ei prin modernizarea Romaniei.
    Este un mare pas inainte, dupa 25 de ani de stagnare a orasului, ca se face, totusi o strada. Edilul trebuie incurajat, dar sa nu uite de pietoni.. Cred ca suntem singura tara din Europa in care pietonii trebuie sa umble prin hartoape, sau lipiti de garduri sau de pereti, de teama hutupanilor care nu concep sa mearga altfel decat cu masina personala.

    Raportează
  • postat de galatean Joi, 03 Aprilie 2014 07:57 92.80.179.*** Link la comentariu
    16
    8

    "notificari de expropriere"? Bai Dinu-catastrofa si Cap-de-minge, numai daca vor, si dupa plata unor sume compensatorii va apucati voi de expropriere! Cat vor costa astea? Cate case vor fi afectate? Cate sute de metri patrati trebuie sa cumparati si la ce preturi? Hotilor!!!

    Raportează
  • postat de eu Joi, 03 Aprilie 2014 06:50 82.137.11.*** Link la comentariu
    5
    5

    Tot in ICFrimu s-a mutat statia de taxi in fata blocului C15 pe toata portiunea acestuia si normal toti locatarii parcheaza pe trotuar sau mai rau in dreptul trecerii de pietoni din noul sens giratoriu. Domnule Primar asteptati sa se intample o nenorocire si dupa aceia sa luati masuri sau asteptati ALEGERILE si dracu va mai voteaza. Ganditiva nu este mai bine ca un operator Taxi sa fie mutat in parcarea de camioane si altul la urmatoarea intersectie si astfel fluidizati si traficul, operatorii vor fi distincti si nu va mai fi coada pana la ECOSAl

    Raportează
  • postat de GG Joi, 03 Aprilie 2014 01:39 5.13.160.*** Link la comentariu
    3
    26

    Nu ştiu dacă a mai semnalat cineva, dar dacă vrei să mergi pe trotuarul străzii Basarabiei, dinspre IC Frimu, între strada Alunişului şi bulevardul George Coşbuc, e o aventură. Trotuarul de pe stânga dispare pentru o porţiune şi cel e pe partea opusă e foarte îngust. E un coşmar pentru cei ce vor să meargă pe jos. În ultimii ani au apărut şi nişte construcţii noi până în stradă. Acolo erau nişte curţi fără nicio construcţie. Se puteau expropria şi realiza trotuarul. Cine a dat autorizaţie de construcţie până în stradă? E strigător la cer. Chiar nu e administrat de nimeni acest oras? Oricum ar fi, e nevoie de exproprieri si demolate parţial acele construcţii şi făcut trotuarul. Pe partea dreaptă de asemenea trebuie lărgit trotuarul.

    Nu neaparat legat de asta, dar să nu vă miraţi de o să vină ruşii peste noi şi o să aibă şi susţinere populară. La fel s-a întâmplat după 1944. Şi până atunci fusese un dispreţ total al bogătanilor şi îmbogăţiţilor petnru poporul de rând. Jmekerii care au maşini scumpe cred că sunt singuri pe lume şi sunt nepăsători faţă de restul oamenilor care constituie marea majoritate. „Edilii” din viteza limuzinelor şi gipanelor, nu văd mizeria prin care sunt nevoiţi să calce gălăţenii de rând.
    Să nu se mire îmbuibaţii nepăsători la suferinţele celor din jur când o să explodeze mămăliga şi vor fi trimişi la reeducare ca în epoca stalinistă.

    Raportează
  • postat de crystal Joi, 03 Aprilie 2014 01:23 89.137.136.*** Link la comentariu
    17
    13

    "..pe sectorul Brăilei - Tecuci, pe o lungime de 528 de metri, se va lărgi carosabilul la patru benzi, se va realiza trotuar nou în zona estică, rampe pentru persoane cu handicap şi vor fi deviate reţelele de iluminat, reamplasându-se noi stâlpi."

    4 benzi + rampe pentru persoane cu handicap ? Asa e civilizat , dar mai taie un pic din cifra, ai vrut sa spui 2 benzi . Ca 2 benzi , cele de langa trotuare, vor fi transformate in PARCARE de soferii in treacat sau care locuiesc in zona.

    Si, Marius Stan cand mai demolati ganditi-va ce alternative reale oferiti cetatenilor altfel o sa aveti mitinguri in fata primariei toata ziua. Garajisti,oameni ramasi fara colibe la marginea orasului, oameni scosi din imobilele ce stau in calea unui proiect or sa se adune cu mic cu mare la primarie.Asta mai lipseste la saracia care este sa plateasca primaria milioane de euro ca despagubire la procese si lumea sa inceapa sa isi faca corturi in fata primariei.

    Raportează
  • postat de satul de oras mizer Joi, 03 Aprilie 2014 01:10 82.137.9.*** Link la comentariu
    3
    24

    Sigur nu este tot o pacaleala??? Pare incredibil ca in acest an sa inceapa reabilitarea str. Tecuci, Anghel Saligny si acum Traian..chiar nu pot sa cred...

    Raportează
  • postat de xxx Joi, 03 Aprilie 2014 00:52 89.137.222.*** Link la comentariu
    4
    52

    Primul lucuru care trebuie expropiat si daramat este constructia mizerabila cu 2 etaje din fata Muzelului de Arta Vizuala, un magazin infect de haine si chiloti care sta infipt in mijlocul drumului, fara nici un simt estetic, stricand toata imaginea zonei respective.

    Raportează
  • postat de Florica Joi, 03 Aprilie 2014 00:45 5.13.236.*** Link la comentariu
    39
    20

    Iar incepeti cu demolarea proprietatilor?Unde este dreptul la proprietate in Romania? Aloo,Primaria!!!Ati auzit de acest drept?Ce suma de bani poate egala acest drept???

    Raportează
  • postat de Ala fara datorii Joi, 03 Aprilie 2014 00:19 5.13.217.*** Link la comentariu
    2
    34

    Ar fi mare lucru sa se repare / modernizeze strada Traian ... sper sa se si finalizeze pentru ca lumea e cam plictisita de promisiuni, vrea sa vada si rezultate. Prefer ca Primaria sa aibe 2-3 proiecte pe care sa le duca la bun sfarsit decat sa aiba zeci incepute si neterminate ...

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.