Noua "hartă" a TRANSPORTULUI PUBLIC local/ Fără MAXITAXI pe Brăilei şi Domnească!

Noua "hartă" a TRANSPORTULUI PUBLIC local/ Fără MAXITAXI pe Brăilei şi Domnească!

Foto: Bogdan Codrescu
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
37 comentarii

* Microbuzele private vor circula doar pe traseele secundare, prin cartiere, şi îi vor lăsa pe călători în traseele principale/ De exemplu, pe traseele 102 şi 104 vor circula numai troleibuzele Transurb/ Cel puţin aşa arată schiţa noii hărţi a transportului public local de persoane, care ar urma să fie aplicată din luna mai a anului viitor


La recenta şedinţă a Consiliului Local, aleşii au majorat capitatul social al SC Transurb SA Galaţi, în valoare de 7.831.285 de lei, cu suma de 4.300.000 de lei. Măsura e necesară pentru ca Transurb să poată achiziţiona minim 20 de autobuze de mare capacitate (12 metri), 20 de autobuze de capacitate medie (nouă metri), două autobuze interurbane de câte 12 metri şi unul interurban sau un autocar de nouă metri, toate second hand. Societatea are nevoie de ele ca de aer dat fiind că în acest moment parcul auto al societăţii se compune din 95 de unităţi faţă de un minim necesar de 136 de unităţi de transport. Cu această ocazie, s-a făcut cunoscut faptul că Transurb lucrează la o strategie privind transportul local şi la o nouă hartă a traseelor, care trebuie să intre în vigoare din luna mai 2015. Atunci expiră contractele încheiate cu operatorii privaţi de maxi-taxi.

Strategie nouă cu autobuze vechi

Consilierul local PDL Alin Mihai a subliniat că e de înţeles necesitatea unor mijloace de transport ceva mai noi la Transurb, dar a întrebat dacă înainte de achiziţii există vreo strategie privind transportul local. „Dacă noi vom lua autobuze de un milion de euro şi le punem pe traseu cu încă zece microbuze, le luăm degeaba, că Transurb, anul viitor, tot nouă milioane de euro va cere subvenţie. În al doilea rând, cred că ar trebui achiziţionate nişte mijloace de transport noi, mergând pe principiul că "suntem prea săraci să ne îmbrăcăm ieftin". Costurile de mentenanţă la Transurb, din păcate, oricât am încercat, sunt greu de controlat, iar subvenţia este într-o continuă creştere de la un an la celălalt”, a spus consilierul.
Managerul Transurb, Genica Totolici, a declarat că, în acest moment, se lucrează la o strategie de dezvoltare a transportului urban împreună cu serviciul de transporturi din Primărie. „Sperăm să iasă ceva bun şi că în 2015 vom putea să acoperim traseele principale din reţeaua de transport, aşa cum spune legislaţia. Cu noua hartă a traseelor vom putea avea traseele noastre principale şi în acelaşi timp să scădem subvenţia şi să avem veniturile noastre proprii”, a declarat Genica Totolici.
În ceea ce priveşte achiziţia mijloacelor de transport SH, managerul a spus că, pentru acelaşi mijloace de transport, dar noi, ar fi fost necesare aproximativ opt milioane de euro. Prin urmare, se plănuieşte cumpărarea unor autobuze fabricate în perioada 2002-2003 şi care vor funcţiona cel puţin şase ani fără a necesita mari reparaţii.

Ticketing şi trasee noi

După cum v-am informat deja, consultanţii BERD, bancă de la care Primăria vrea să împrumute o sută de milioane de lei pentru investiţii, printre care şi achiziţia a 14 troleibuze noi, i-au impus Primăriei să realizeze o nouă hartă a reţelei de transport public local în regim regulat. Ei au cerut ca traseele operatorilor de transport să fie distincte, fără a se suprapune: traseele principale sau centrale să fie alocate operatorului public, iar cele secundare operatorilor privaţi.
Genica Totolici ne-a confirmat că, în harta schiţată a noilor trasee, această cerinţă se respectă. Astfel, traseele principale vor fi acoperite în exclusivitate de Transurb, iar cele secundare de maxitaxi. Acestea din urmă ar urma să circule doar prin cartiere şi să descarce călătorii în traseele principale de unde să fie preluaţi de mijloacele Transurb. De exemplu, pe traseele 102 şi 104 vor circula doar troleibuze. Odată cu noile trasee se va implementa şi sistemul de e-ticketing (sistem emisie, vânzare şi verificare a biletelor şi abonamentelor de călătorie) care va trebui să se aplice atât operatorului public, cât şi celor privaţi, de pe microbuze.
Pentru a putea deveni operabile, noile trasee vor trebui avizate de comisiile de specialitate ale Consiliului Local şi votate de către aleşii locali. Cert este că, până la finele anului, consilierii vor trebui să decidă soarta transportului public local.
   
CITEŞTE ŞI:  TRANSPORTUL PUBLIC din Galaţi va fi REORGANIZAT. Traseele de autobuz nu se vor mai suprapune cu cele de maxi-taxi

Citit 12697 ori Ultima modificare Duminică, 10 August 2014 11:34

37 comentarii

  • postat de Tzun Joi, 27 Noiembrie 2014 15:00 5.13.225.*** Link la comentariu
    0
    1

    Nu este o solutie eliminarea acestor MAXI-TAXI. In primul rand, acesti oameni care au cumparat aceste masini, au facut investitii care , nici in momentul de fata nu sunt amortizate, si ce sa ma spunem de locuri de munca. pai la 200 de maxi taxi,, ar insemna 500 de persoane ramase fara un loc de munca, ... DAR ORICUM , de cand ESTE MARIUS STAN PRIMAR, SE CUNOASTE CEVA. adica ,,,,,, sute de garaje distruse, magazine , acum maxi-taxi,,, ce urmeaza? si revenind la ideea cu transurb,,, daca in momentul de fata, cu 100 de autobuze si 200 de maxitaxi, despre care acel domn super a spus ca sunt niste cotinete(sunt mai scumpe decat bordeiul tau) nu fac fata, atunci prin scoaterea unor trasee, si prin injumatatirea autobuzelor , ce vom face? VOM MERGE CU BICICLETA LA SCOALA? ca , cu aceste salarii ,, nu iti permiti sa dai 6 LEI pe zi doar pe transport.

    Raportează
  • postat de anonim Miercuri, 29 Octombrie 2014 22:15 5.13.193.*** Link la comentariu
    0
    1

    D-na Totolici directoarea de la Transurb este amanta lui Durboaca si normal ca are atatia ani vechime daca este amanta lui ,iar dl Durboaca baga piese di combustibil de la firmele amantului la pret dublu ca asa functioneaza institutiile in Galati si in toata Romania.Fraierii platesc taxe si impozite ,iar smecherii traiesc.In maxi -taxi nu te obliga nimeni sa te urci ,daca lumea era atat de impresionata de transportul in comun se urca oricum .Dar este democratie doar pentru unii nu pentru toti.In loc sa creem locuri de munca sau sa le mentinem pe astea care sunt ii intereseaza doar buzunarele lor.Si deasemeni sa precizeze primarul ca e manipulate de Durboaca si ce I se ordona aia face si traseele am inteles ca vor fi mai scurte si pentru a ajunge la Parc CFR si in Bariera Traian trebuie sa iei doua autobuze sau tramvaie si sa platesti doua bilete ,iar Transurbul fiind firma de transport unica pe oras o sa fixeze ce preturi doreste la bilete.Domnul Marius Stan umbla cu un o masina Cielo veche ca sa impresioneze lumea si isi insuseste prime de sute de milioane.

    Raportează
  • postat de Garond Miercuri, 03 Septembrie 2014 19:47 5.13.185.*** Link la comentariu
    0
    3

    Eu sunt curios daca cei din conducerea Transurb au asteptat vreodata 15-20 de minute un troleu care abia se taraste. Oare s-au inghesuit vreodata in autobuzele super pline? Oare s-au sters de scaunele infecte si au privit pe geamuri imbacsite? Putin probabil...

    Raportează
  • postat de dandana Marți, 26 August 2014 11:09 79.22.202.*** Link la comentariu
    0
    3

    "În ceea ce priveşte achiziţia mijloacelor de transport SH, managerul a spus că, pentru acelaşi mijloace de transport, dar noi, ar fi fost necesare aproximativ opt milioane de euro. Prin urmare, se plănuieşte cumpărarea unor autobuze fabricate în perioada 2002-2003 şi care vor funcţiona cel puţin şase ani fără a necesita mari reparaţii."
    Pai asta-i prostie la superlativ....Matematica nu minte domnilor....Pai cu 4 milioane tu le folosesti 6 ani fara reparatii majore si la sfarsitul exploatarii vor avea 17-18 ani, atunci nu-i mai rentabil sa dai 8 milioane, sa le cumperi noi si sa le folosesti 17-18 ani??? Adica platesti dublu dar le folosesti de 3 ori mai mult, ca sa nu mai vorbim de costurile de mentenanta care s-ar reduce semnificativ plus garantia oferita de producator....Astia-s manageri cu studii inalte....la etajul 9
    Dupa Apaterm urmeaza Transurb la faliment ca deh...romanu-i prost, tace si plateste...

    Raportează
  • postat de jag Luni, 25 August 2014 18:09 5.13.234.*** Link la comentariu
    0
    3

    Alta prosteala noua harta far de harta.?.,/
    In dex harta, asa cum e definita nu se vede AICI

    Raportează
  • postat de STEFAN BADITA Vineri, 22 August 2014 12:32 78.97.221.*** Link la comentariu
    2
    7

    HARTA UNDE ESTE OAMENI BUNI?! DE CE NU O FACETI PUBLICA?!

    Raportează
  • postat de IC Luni, 18 August 2014 06:55 5.13.238.*** Link la comentariu
    2
    4

    "Genica Totolici ne-a confirmat că, în harta schiţată a noilor trasee, această cerinţă se respectă. Astfel, traseele principale vor fi acoperite în exclusivitate de Transurb, iar cele secundare de maxitaxi." Cine este aceasta doamna? Este cumva sefa unei societati care trebuie sa opereze in economia de piata ,asa cum cer normele europene ? In loc sa se desfiinteze monopolul si sa se taie total subventii se actioneaza exact invers ,pana cand ? Madam asta ,a mers in saptamana trecuta cu un troleibuz la orele pranzului sa vada ce inseamna iadul temperaturiilor de peste 40 grade (tabla se incinge si inghesuiala incinge si mai tare ) ? O analiza normala ar pune alaturi numarul de calatori preluati de maxi-taxi de pe traseele+ cei transportati acum de mijloacele Transurb , de numarul calatorilor ce pot fi preluati ,in conditii civilizte ,de amaratele de trolee si autobuze Transurb.Daca i se face pe plac politrucei ,avem un motiv foarte serios de boict si chiar revolta.Probabil ca se vrea iarasi sa megem ca sardelele ,pe tampoane si scari , ca in "iepoca de aur " .Altceva trebuie sa gandeasca Genica (apropo nu a stat prea munlt in scaun?) pentru rentabilizarea societatii si chiar renuntarea la unele tipuri de mijloace de transport (de ex tramvaiele ,eventual date pentru exploatare ,atatea cate mai au e traseu ,unei firme particulare ) restructurarea ,conditii mai bune de transport decat la concurenta , sa ceara unda verde la semafoarele de pe trasee , rarirea trecerilor de pietoni ,a statiilor ,peroane adecvate ( a a vazut cineva cum se urca un batran intr-un Isuzu ?) etc .Cred cu tarie ca solutia finala este tot privatizare si trecerea colosului cu picioare de lut in lumea concurentei dintr-o economie normala de piata.

    Raportează
  • postat de unu oarecare Duminică, 10 August 2014 15:37 5.13.153.*** Link la comentariu
    2
    15

    Chiar daca nu sunt multumit cu cei care fac transport privat, ptr ca stau si cate 5 minute in anumite statii ori la semafor (in tiglina2) chiar daca e verde, nu pot fi de acord cu aceeasta masura ptr ca mie nu-mi place sa merg cu mizeriile de mijloace de transport in comun de la Transurb din cauza ca mereu la orele de varf e plin de "carcase" care tin toate locurile pe scaun ocupate, ducandu-se catre nicaieri si ptr ca oricand te poti trezi cu un boschetar ori boschetara (baba care merge pana la complexul Siret) care pur si simplu emana un miros de hoit, aflat intr-o stare avansata de putrefactie. N-am vazut niciodata un astfel de gunoi urcand intr-un maxi-taxi, ptr ca acolo se plateste si ptr ca acolo nu este lasat sa urce de catre sofer, acelasi lucru ar trebui sa faca si soferii de pe autobuze, cu oamenii strazii!

    Raportează
  • postat de Da-ti ba nene 2 palme si culcate ! Sâmbătă, 09 August 2014 22:21 5.13.174.*** Link la comentariu
    13
    9

    De ce nu scoateti toate autobuzele (transurb) , si bagati doar maxitaxi ? Si asa , atat tam-tam cu Transurbu vostru , opriti oameniii care se grabesc , prin verificarea voastra de cacat daca se circula legal cu autobuzele ...... , asa daca raman maxitaxiuri nu o sa se circule fara ca persoanele sa plateasca transportul .... De la anu no sa mai plece votu meu la voi !

    Raportează
  • postat de Da-ti ba nene 2 palme si culcate ! Sâmbătă, 09 August 2014 22:21 5.13.174.*** Link la comentariu
    12
    9

    De ce nu scoateti toate autobuzele (transurb) , si bagati doar maxitaxi ? Si asa , atat tam-tam cu Transurbu vostru , opriti oameniii care se grabesc , prin verificarea voastra de cacat daca se circula legal cu autobuzele ...... , asa daca raman maxitaxiuri nu o sa se circule fara ca persoanele sa plateasca transportul .... De la anu no sa mai plece votu meu la voi !

    Raportează
  • postat de eden Sâmbătă, 09 August 2014 21:42 79.116.127.*** Link la comentariu
    9
    12

    Asa se procedeaza in ROMANIA,ii tai produsul muncii concurentei si se rezolva.Bravo! Din lipsa de oameni competenti care sa gandeasca si sa analizeze situatia anulam concurenta. Se va ajunge de unde am plecat.Transurb v-a detine monopol si va face ce are chef. Multumim d-nului Primar si angajatilor lui pt. distrugerea a tot si a toate in acest judet.

    Raportează
  • postat de CO-proprietar Sâmbătă, 09 August 2014 19:28 78.97.254.*** Link la comentariu
    0
    21

    Am ajuns aici atras de titlul : NOUA HARTA !
    ............................................................................
    UNDE E HARTA ?

    Raportează
  • postat de Gica Contra Sâmbătă, 09 August 2014 11:50 5.13.163.*** Link la comentariu
    8
    16

    Nu poti scoate maxi taxi pana nu ai reusit sa faci un sistem stabil si bine pus la punct zis si TRANSURB. Scapi de evaziune fiscala dar omori oamenii in autobuzele statului. De bine de rau maxi taxi-ul este PLANUL B atunci cand nu vine autobuzul (ceea ce se intampla foarte des). Imi cumpar lunar abonament dar eu merg tot cu maxi taxi fiindca intarzii la servici. Ce fel de viata e asta.....? Daca astepti in fiecare zi 40 de minute sa vina autobuzul - cum iti permiti sa spui "JOS CASCARABETA" ???? In autobuze la orele de varf e aglomeratie maxima nu ai aer miroase in ultimul hal si scaunele sunt niste infectii. De bine de rau in maxi taxi daca e aglomerat macar nu miroase urat si nu iti e frica ca te murdaresti daca te pui pe scaun.. CAND VREI SA ARUNCI "CEVA" GANDESTE-TE INAINTE DACA AI CEVA MAI BUN CU CARE SA INLOCUIESTI ACEL "CEVA". Cine spune jos maxi taxi inseamna ori ca nu a mers zi de zi cu transurb sa vada cum este ori are masina persoanala si este incurcat pe drum de maxi taxi.

    Raportează
  • postat de Adrian Sâmbătă, 09 August 2014 08:52 92.82.185.*** Link la comentariu
    13
    11

    Mie mi se pare ca se incearca distrugerea concurentei, dar asta e doar o parere...

    Raportează
  • postat de je Sâmbătă, 09 August 2014 01:04 5.13.221.*** Link la comentariu
    11
    28

    JOS CASCARABETELE!!!Vrem transport civilizat,nu cotete pe patru roti in care stai ca sardeaua in conserva!!!

    Raportează
  • postat de eco Vineri, 08 August 2014 20:02 89.136.186.*** Link la comentariu
    13
    33

    Fara maxi taxi...........vrem transport in comun civilizat. Plang proprietarii de cascarabete. Acestea incurca circulatia si polueaza ...oricum dauneaza peisajului urbanistic.

    Raportează
  • postat de mika Vineri, 08 August 2014 17:19 5.13.198.*** Link la comentariu
    43
    15

    De cand D-l primar a fost ales nu face altceva decat sa lase galatenii fara locuri de munca.Demoleaza chioscuri ,vrea sa mai ramana si fara maxi-taxi fara sa creeze alte locuri de munca.Asta face.Nu se gandeste ca maxi-taxi vine mai repede iar la autobuze stai si 10 minute .Dar el nu se gandeste la multe.Imi regret votul

    Raportează
  • postat de maria Vineri, 08 August 2014 15:35 5.13.197.*** Link la comentariu
    12
    34

    cum sa scoateti maxi taxi pentru mine e o placere sa plec din bariera si sa fac 30 min pina la albatros ca nea soferache are carte si respecta un grafic de melc nicidecum pe noi pasagerii si daca le spui ceva incep sa guite nu-ti convine date jos chiar e o placere deosebita numai handicapatii vor maxi taxi nu vrem sa avem un transport civilizat si sigur ne imbulzim ca oile cascarabete ca e mai placut mai ales ca tote gunoaiele de carute au AER CONDITIONAT si il folosesc la maxim iarna scoateti autobuzele ca incurca traficul luati exemplu de la maxi taxi merg organizat incet nu te zdruncina poti trage un pui de somn lejer din 19 pina in bariera nu te deranjeaza nimeni doar cand o mai calca soferache sa-i ia fata altui flamand de 15 lei dar asta nui nimic stam si gandim la nivelul anilor 80 ca de era mai bine

    Raportează
  • postat de Marius Stanica Vineri, 08 August 2014 14:01 213.218.53.*** Link la comentariu
    2
    40

    motivatia este:

    NU ESTE NORMAL ca cetatenii din cartierul Dunarea (M18, M19, etc) sa poata sa aiba linii (de exemplu) si catre Facultatea de mecanica si catre Gara si catre Port, dar cetatii din complex Siret (Tiglina III) sa aiba doar catre Gara.

    Adica cei din cartierul Dunarea sa poata ajunge cu 1,5 lei - adica un singur bilet unde vor, si altii din alte zone DEFAVORIZATE sa trebuiasca sa plateasca 3 lei doar pentru ca Transurb nu le asigura decat o singura linie de transport.

    Apoi vorbim de un SISTEM DE TRANSPORT PUBLIC si deci nu trebuie mers pe ideea de "bilet pe o linie de autobuz" ci UN BILET PENTRU TRANSPORT pentru o ora pe orice mijloc de transport.

    Adica poti sa de la potcoava cu autobuzul pana in piata si din piata sa iei tramvaiul pana in alt loc.
    Cu un singur bilet.
    O singura nevoie de transport.

    Asa ar fi corect, si deja exista in foarte multe orase din Vest acest sistem (se plateste ora de transport si nu o linie singura)

    Raportează
  • postat de eu Vineri, 08 August 2014 14:00 92.114.12.*** Link la comentariu
    27
    12

    @Marius Stanica
    Pune si munceste, nu mai comenta pe net in timpul programului.

    Raportează
  • postat de Marius Stanica Vineri, 08 August 2014 13:26 213.218.53.*** Link la comentariu
    7
    47

    Ce ar mai trebui facut neaparat, si aici cred ca toti cetatenii orasului Galati sunt de accord :

    1. TREBUIE NEAPARAT INSTALAT AUTOMATE DE BILETE IN TOATE STATIILE.
    In anumite statii de autobuz mai mari, trebuie instalate NU UNUL ci mai multe, 3-5 automate de bilete, ca sa nu se formeze cozi in Tiglina pentru un singur automat.
    (exista deja in Braila de foarte mult timp automate de bilete)

    2. CAMERE WEB IN FIECARE STATIE si CU DISPECERAT TRANSURB care sa anunte IMEDIAT politia in cazuri de vandalism !!!

    3. Amendarea drastica a celor care ar distruge automatele de bilete, si DAREA IN JUDECATA PENTRU DAUNE si pentru PIERDERILE FINANCIARE cu sume groase pentru toti care se incumeta sa distruga bunurile companiei publice (de fapt asa ar trebui facut cu toate bunurile publice din acest oras)

    4. Biletele sa fie emise contra cost dar sa FUNCTIONEZE PE ORICE TRASEU pe un timp de O ORA.
    (ceva similar biletelor de parcare)

    Exemplu: ai luat bilet din complex Siret si vrei sa ajungi la Facultatea de Nave/Mecanica etc, atunci :

    - iei biletul, cand il cumperi deja din acel moment iti este tiparit pe bilet data de azi si ora pana la care este valid.
    - calatorul se urca in primul autobuz pana in Tiglina
    - de acolo se urca in alt autobuz pana la Facultatea de Nave

    Nu trebuie nici-un sistem electronic de ticketing in autobuz, nimic. Nici nu mai trebuie compostate biletele poate.
    Controlorii daca se urca pot vedea foarte bine pana cand sunt valide si gata.

    SIMPLU.


    ce ziceti ?

    Raportează
  • postat de alexandru Vineri, 08 August 2014 13:11 5.13.152.*** Link la comentariu
    15
    37

    sunt un locuitor al orasului care inainte eram pro maxi-taxi..si uram autobuzul pentru ca mergea incet si era aglomeratie dar vreau sa zic ca acuma autobuzul e peste maxi-taxi de 100 de ori. maxi-urile au inceput sa mearga din ce in ce mai incet (stau cate 5-6 min in statie si intre statii merg cu 30 km/h nu cumva sa cheltuie prea multa benzina) . pai cum sa faci 30 de minute din piata pana in 19 cu maxi? cred ca daca merg pe jos...fac 40 de min, deci masina ma scuteste de 10 min? in ultimu timp am ales sa merg cu autobuzul...ajung mult mai rpd unde vreau, nu se sta asa de mult in statii si nu mai e asa multa lume in autobuz...

    Raportează
  • postat de florin Vineri, 08 August 2014 12:58 5.13.239.*** Link la comentariu
    7
    22

    Da poate ca autobuzele nu trec o data la 10 minute prin statie in alte orase.Dar in toate orasele civilizate exista si o alternativa.Noi de exemplu transportul electric l-am distrus.Traianul este gindit fara tramvaie.In trecut se punea problema ca Galatiul sa aiba o linie de tramvai spre Braila.Pentru noi metroul este o utopie.Daca acum cind sunt si maxi taxiurile se merge ca sardelele ce se va intimpla cind acestea vor disparea?Lumea trebuie sa se miste la munca la spital etc.Sunt pareri care spun ca trebuie sa lasam masinile personale acasa si sa ne miscam cu transportul in comun.Sunt de acord cu aceasta parere .Dar va face fata transportul in comun al Primariei???Intradevar maxi taxiurile au multe probleme.De exemplu evaziunea fiscala.Dar aici este rolul primariei sa puna in practica reglementari clare care sa dezvolte acest transport privat.De exemplu masinile sa nu aiba o vechime mai mare de 5 ani .Sa aiba un anumit numar de locuri .Sa solicite politiei,rarului,garzii financiare sa efectueze mai multe controale Soferii sa aiba un numar minim de ani experienta!Deocamdata lumea are nevoie sa se miste si fara acest rau -maxi taxi-nu se poate misca.Inainte de a strica ceva care de bine de rau functioneaza hai sa punem ceva in loc.Galatiul este plin de foste magazine demolate!Si in marea majoritate a locurilor demolarii nu s-a mai intimplat nimic!Daca faci din Valea Orasului 2 ore pina la Spitalul Judetean nu este dovada de eficienta.Este o dovada de subdezvoltare!!!

    Raportează
  • postat de marinovici Vineri, 08 August 2014 12:49 5.13.133.*** Link la comentariu
    39
    20

    Eu sunt pentru maxi-taxi! Nu va ganditi ca mai au si altii ce manca ? Vreti sa ajungem ca pe vremea marelui dictator!? Totul sa fie in mainile primariei ? Alti mancatori de bani din bugetul Galatiului!? Apoi, observ cum circula autobuzele si observ ca este nu aer conditionat in autobuz! Mai observ atitudinea de groaza a soferilor auto, de pe aceste autobuze! Nu spun ca la maxi-taxi este totul ok! Insa de ce vreti sa ii inlaturati ????? Ma uit la Galati si vad ca este intr-o mare mizerie! Atat la propriu cat si la figurat, acum!!!Banii trb. bagati in sosele si trotuare! Dar noi, nu si nu. O tinem cu borduril, schimbam culorile si pastram mizeria mai in toate partile! BRAVO!

    Raportează
  • postat de Johnescu Vineri, 08 August 2014 12:24 86.127.211.*** Link la comentariu
    15
    31

    Vad in comentarii f multa prostie sau rea intentie. Sa ai autobuz la 10 minute e senzational! Nu exista trasee de bus in lumea asta cu asa frecventa. Sper sa dispara microbuzele din oras.
    E nevoie de o schimbare in managementul Transurb, e nevoie de cineva deschis la minte, sa se intereseze cum se face ca merg lucrurile f bine pt companiile de transport local din orasele normale din tara si de-afara, si sa implementeze local. Greu tare insa cu mentalitatea de sat ce-o avem in oras.

    Raportează
  • postat de eu Vineri, 08 August 2014 12:08 213.233.96.*** Link la comentariu
    15
    42

    Ce tot comentati aiurea ca autobuzele nu au ac si nu au conditii... dar cand circulati ca la sardele in maxi taxi fara conditii fara ac si alte lucruri nu mai e problema... a am uitat acolo e ptr voi un fel de taxiu .... dehh marlanie mare... asta e orasul in care traim.. nu spun ca nesatula de la transurb nu fura dar si cu evaziunea din maxi taxi nu imi e rusine...hai sa fim putin mai obiectivi... nicaieri in lume nu se face transport civilizat cu duba de carat marfa... dar noua ne mai trebuie multa minte

    Raportează
  • postat de Costi Vineri, 08 August 2014 10:49 95.77.96.*** Link la comentariu
    15
    27

    Deci daca vrei sa mergi dintr-un cartier marginas intr-un alt cartier marginas din celalalt capat al orasului procedezi astfel. Mergi cu maxi-taxi pana pe strada principala, apoi iei autobuzul, dupa care iei iar maxi-taxi pana in capatul orasului.

    Iar argumentatia o inteleg astfel: trebuie omorata concurenta, pentru ca Transurb sa devina profitabil si sa nu mai ceara subventii. Dar oare nu stie toata lumea ca o concurenta mica duce intodeauna la servicii de calitate slaba? Ne intoarcem pe vremea lui Ceasca, cand mergeam pe scarile tramvaiului si eram bucurosi chiar si de acel loc?

    Raportează
  • postat de VAVI Vineri, 08 August 2014 10:27 94.177.145.*** Link la comentariu
    22
    23

    DEGEABA SCOATEM MAXI-TAXI-URILE DE PE TRASEELE ESENTIALE (61, 68 DAMEN, SIDEX NU ESTE CAZUL DEOARECE SUNT CONVENTII S.A.M.D.). OAMENII VOR INTARZIA LA SERVICIU IN MOD SIGUR, VOM ASTEPTA CA FRAIERII AUTOBUZELE TRANSURB; ORICUM NU NE CERE NIMENI PAREREA IN ACEST SENS. PE MARIUS STAN (DEMOLITION MAN) IL DOARE LA SPATE DE CETATENII DIN GALATII.

    Raportează
  • postat de ily Vineri, 08 August 2014 10:23 86.106.73.*** Link la comentariu
    12
    35

    perfect! si urmatoarea etapa ar fi disparitia transportului privat! Galatiul va semana in sfarsit cu Brasovul

    Raportează
  • postat de un fraier care plateste taxe catre stat Vineri, 08 August 2014 09:10 79.116.104.*** Link la comentariu
    2
    54

    La momentul de fata transportul din Galati se desfasoara extrem de greu, mai ales cand transurbul scoate autobuzele de pe trasee sa realizeze cursele de conventie. Inca o chestie tampita mai este si faptul ca dupa ora 22:00 nu mai circula decat traseele de la gara ( un singur traseu la ora 23:00).Daca conducera transurbului sau mai bine zis dl.primar nu stie, in orasul Galati sunt locuri de munca care au programul pana la ora 22:30 si nu deconteaza nimeni banii de taxiu. PLATIM TOT FELUL TAXE IN ORASUL ASTA (ZIS SI NOUL GALATI) ,DAR VOI CEI ALESI SUNTE-TI PREA NESIMTITI CA SA MAI VEDETI SI NEVOILE PLATITORILOR DE TAXE.

    Raportează
  • postat de Kmy Vineri, 08 August 2014 08:44 86.127.212.*** Link la comentariu
    6
    39

    Aceasta directoare a Transurbului este inca in functie datorita avantajului unic pe care il detine o femeie si prin intermediul caruia se poate ajunge sus. E foarte simplu de dat seama. Nu poate da gres, e cea mai veche meserie din lume!

    Raportează
  • postat de Contribuabilul vesnic fraierit de politicianul roman Vineri, 08 August 2014 08:36 92.82.245.*** Link la comentariu
    3
    29

    Lucian! Suntem fraieri, dar... ne mandrim cu smecherii alesi. Iar smecherii nostri stiu si pot un singur lucru: smenuirea banului public. Curat romanisme!

    Raportează
  • postat de florin Vineri, 08 August 2014 08:32 5.13.239.*** Link la comentariu
    0
    53

    Dupa multi ani la conducerea Transurb d-na Totolici inca nu are formata o strategie?????Nu este la conducerea Transurbului de ieri !Are ani de zile in acel scaun si acum ne vorbeste de alcatuirea unei strategii !!!!!!!O sa poata asigura Transurb ca nu va aparea aglomeratia in statii si in autobuze daca se scot maxi taxiurile de pe trraseele principale??Uitindu-ma pe saitul Transurbului observ ca 104 trece o data la jumatate de ora prin statie.Deci scoatem maxi taxiurile de pe traseu si raminem cu troleibuze care vin o data la jumate de ora ?La 102 media este de 12 minute.Mult timp de asteptare in statii.Un traseu principal ca 29 trece acum prin statii o data la 40 DE MINUTE!!Chiar cu sh-urile cumparate acum nu este posibil ca Transurbul sa asigure un transport decent .Mai apare si problema ridicata de d-ul Lucian.Modul cum transporta calatorii transurb .Nu se porneste aerul conditionat cu care sunt dotate autobuzele pentru a se realiza economie de combustibil.In aceasta perioada autobuzele Transurb sunt adevarate saune

    Raportează
  • postat de Marius Stanica Vineri, 08 August 2014 08:22 213.218.53.*** Link la comentariu
    5
    42

    "costurile de mentenanţă la Transurb, din păcate, oricât am încercat, sunt greu de controlat"

    greu de controlat inseamna doua lucruri
    - UN INCOMPETENT DE MANAGER domnilor !
    - prea multe versiuni si producatori de autobuze in parc !

    In mod normal un parc auto al unei societati de transport urbane are maxim 2-3 producatori si 6 versiuni de toate, astfel incat sa aiba in service cunostinte destul de aprofundate despre autobuzele care doresc sa le faca mentenanta

    nu cumperi si isuzu, si o gramada de alti producatori ca in Romania, fara nici-un suport.


    Vorba lui Lucian: MAI DEGRABA CUMPERI NOI CU SERVICE si GARANTIE ASIGURATA decat tot timpul SH si tot timpul alte motoare alte cutii alte sasiuri, etc. Nu gasesti sigur nici piese, si te chinui sa le faci cu angajati prost calificati.

    In final mai este de adaugat DEGEABA SCOT MAXI TAXI de pe traseele principale daca autobuzele Transurb PRIMARIA IDIOATA Galati trec din an in pasti si oamenii nu ajung la servici in timp util !!!
    Idiotilor !!

    Toata lumea isi doreste sa nu mai fie maxi taxi si autobuzele sa fie cu aer conditionat DAR CONDITIA ESTE ca autobuzele sa nu fie EXTREM DE PLINE pentru ca sunt foarte putine si VIN DIN 10 IN 10 MINUTE !! chipurile cele mai dese !!!

    La fel ca si Tigilina III si IV la care au avut alocat de peste 20 de ani (daca nu chiar 40 de ani) doar un amarat de 9 si un amarat de 104 desi cartierul este foarte populat, dar dobitocii din Galati mereu puneau cate 10 prin Cartierul Dunarea si doar 1 singur prin Tiglina III si IV,

    Iar despre complexul Siret, nu mai zic bataia de joc si mai mare !!!
    Ei nu sunt tot cetateni ???

    Dar pana o sa scapam de meteahna idioata din Galati cu "strada brailei plus domneasca" este singura care conteaza in Galati restul varza, nu o sa fie orasul Galati un oras civilizat.

    Raportează
  • postat de Lucian Vineri, 08 August 2014 07:49 5.13.234.*** Link la comentariu
    2
    51

    De ce oare trebuie sa se achizitioneze tot timpul doar masini SH? Probabil ca daca ar merge zilnic cu un mijloc de transport in comun care nu are sistem de ventilatie si nici geamuri sa se deschida, un autobuz in care vara pur si simplu transpiri mai ceva ca la sauna,iar in timpul iernii esti ca intr-un congelator,atunci s-ar gindi de zece ori inainte de a da banii pe astfel de ...epave. Cei ce le vind, vor sa scape de ele ! Iar noi, fraieri cum suntem le luam de bune, ca asa suntem noi, mai avuti! Ar trebui sa va ginditi cam cit costa mentenata acestor autobuze inainte de a le cumpara! Dar ce conteaza, sunt banii cetatenilor, nu ai vostri!

    Raportează
  • postat de Nimic nu se plateste mai sigur ca prostia Vineri, 08 August 2014 04:53 188.26.158.*** Link la comentariu
    0
    57

    Cand aceasta Genica Totolici nu a avut nici o contributie benefica asupra cetateanului galatean care circula in mijloacele de transport urban achizitionate de 'nea-ei, de ce i se cuvine functia in continuare? Toate mijloacele de transport in comun sunt niste jafuri, fara ventilatie, fara posibilitatea aerisirii, nemaivorbind de trapa total inexistenta pentru persoanele cu hadicap. Cu siguranta este printre cotizantii fruntasi ai partidului, caci alta explicatie nu este. Sunt unele personaje care, parca special sunt numite in functii de conducere, ca sa distruga si ce-a mai ramas, inclusiv nervii galatenilor.

    Raportează
  • postat de Felix.. Vineri, 08 August 2014 00:16 89.137.221.*** Link la comentariu
    22
    64

    ..poate intra Varanul la "brutarie'' , scapam de scarboseniile de Antene..de PC..si de madam Transurb.....SI POATE ESTE PUS UN COMPETENT DIRECTOR LA TRANSURB !!!

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.