UPDATE Samataxi pierde mașini. Joc în trei în taximetria gălățeană

UPDATE Samataxi pierde mașini. Joc în trei în taximetria gălățeană
Evaluaţi acest articol
(35 voturi)

UPDATE, miercuri, 27 mai 2020 | Mișcările de trupe în taximetria gălățeană continuă. Administratorul Taxi Albertini a confirmat astăzi pentru ”Viața liberă” că ”peste o sută și ceva de taximetriști” au solicitat până acum să colaboreze cu compania sa, ”mara majoritate dintre ei fiind de la Samataxi”.

”Au venit peste o sută și ceva de mașini, nu știu să vă spun exact acum, cam vreo 140-150. Mașinile se țiplează la noi, le-am făcut ofertă de colaborare pe doi ani. Plecăm împreună la un nou început. Marea majoritate dintre cei care au venit la noi sunt de la Samataxi, probabil că vor mai veni și alții, nu știu. Au spus că sunt nemulțumiți de managementul firmei... Nu mă interesează ce s-a întâmplat la alții. Cum spuneam, le-am făcut ofertă pe doi ani, cu 200 de lei lunar taxa de dispecerat și vom lucra împreună”, ne-a spus George Cîrjan, administratorul Taxi Albertini.

Migrația a numeroși șoferi către compania amintită schimbă raportul de forțe de pe piața taximetriei gălățene, care va fi împărțită de-acum înainte de trei jucători cu număr de mașini relativ egale. Taxi Albertini urcă astfel, de la 100 de mașini câte avea până acum câteva zile, la aproximativ 250 de mașini. Cu tot atâtea se pare că rămâne și Samataxi, de la 410, câte avea înainte de acest protest. Al treilea mare jucător, Taxi As, se menține la cu puțin peste 200 de taxiuri.


Firma Samataxi a pierdut 40 de mașini | 40 de șoferi-colaboratori ai unuia dintre principalii operatori de taximetrie din Galați, Samataxi, au trecut, cu arme și bagaje (a se citi: cu mașini cu tot) la Taxi Albertini, o companie concurentă.

Mișcarea s-a făcut după cinci zile în care șoferii Samataxi și-au arătat nemulțumirea față de taxa de dispecerat pe care le-a impus-o compania, considerată de ei prea mare. Au trecut astfel câteva zile în care marea majoritate a șoferilor Samataxi au lucrat numai ”la bordură”, așteptându-și clienții să vină la ei, fără să preia comenzi prin dispecerat.

"Taxa este prea mare, iar pe cei din dispecerat nu-i interesează problemele noastre. Ei nu au înțeles că nivelul la care a ajuns Samataxi s-a datorat muncii noastre, a taximetriștilor, în toți acești ani, seriozității și punctualității noastre. Fără noi, dispeceratul nu ar fi decât un număr de telefon", ne-a spus unul dintre șoferii de la Samataxi cu care am stat de vorbă.

"Le-am făcut o reducere substanțială, dar ei nu sunt niciodată mulțumiți", ne-a declarat telefonic George Grigore, administratorul Samataxi, refuzând să facă alte comentarii. El a confirmat că 40 din cele 400 de mașini pe care le avea au trecut la o firmă concurentă.

"Protestul s-a terminat aseară (luni seară - n.r.). Cei care au rămas au acceptat noua taxă de dispecerat, de 300 de lei, față de 350 de lei, cât era înainte", ne-a spus un alt șofer Samataxi.

Acesta nu a fost primul protest contra taxei de dispecerat impuse de Samataxi. Vara trecută, pe 1 iulie, zeci de taximetriști de la această companie au întrerupt lucrul, timp de mai multe ore, și s-au adunat pe platoul fostei benzinării de la intrarea în stadionul "Dunărea". Ei au protestat atunci față de decizia de majorare a taxei de dispecerat de la 310 la 400 de lei.

Am solicitat marți, 26 mai 2020, o declarație din partea administratorului firmei Taxi Albertini, însă aceasta nu a venit până la ora publicării acestui articol.

Citit 17663 ori Ultima modificare Joi, 28 Mai 2020 00:24

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.