Problemele la RAR se rezolvă direct cu șeful

Problemele la RAR se rezolvă direct cu șeful
Evaluaţi acest articol
(24 voturi)

   În cazul în care întâmpinați diverse probleme cu ocazia vizitei la Registrul Auto Român, ori aveți nelămuriri pe care nu vi le poate clarifica niciunul dintre specialiștii cu care veniți în contact, nu ezitați să luați legătura direct cu șeful reprezentanței! Recomandarea vine expres din partea conducerii centrale a Registrului Auto Român, care îi sfătuiește pe proprietarii de vehicule să nu ezite în a apela la autoritatea conducătorului de filială atunci când problema pare fără ieșire. 

”Este mult mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, «la cald», atât timp cât mașina este acolo și datele sunt proaspete. Pentru că, în acest fel, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară. Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă”, a precizat Roxana Dima, responsabilul de relații publice al Registrului Auto Român. 

Potrivit sursei citate, șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul, astfel încât să evitați risipa de timp prin a trimite petiții sau reclamații retroactiv. La acestea din urmă puteți totuși apela numai dacă rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele cu privire la care ați avut întrebări. Șeful reprezentanței Galați a Registrului Auto Român este Cătălin Cristache, iar datele sale de contact sunt publicate pe www.rarom.ro, la rubrica „Șefi Reprezentanțe”.

Citit 8869 ori Ultima modificare Marți, 24 Ianuarie 2023 05:51

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.