Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Casa Naţională de Asigurări de Sănătate a anunţat că, începând de marţi, 6 august 2019, Platforma Informatică a Asigurărilor de Sănătate (PIAS) a fost repusă în funcţiune, astfel că, potrivit reglementărilor legale, furnizorii de servicii medicale vor raporta online, în termen de trei zile lucrătoare, prestarea serviciului.

"Serviciile medicale vor fi semnate cu cardul, renunţându-se astfel la dispoziţiile speciale utilizate pe perioada în care PIAS a fost indisponibilă online. În data de 1 august 2019, mare parte a problemelor PIAS a fost remediată de echipa mixtă formată din specialişti IT din sistemul de sănătate şi din partea partenerilor care au contribuit la punerea în funcţiune a sistemului informatic. Ulterior, echipa tehnică a intervenit punctual acolo unde au fost depistate probleme care au cauzat imposibilitatea raportărilor zilnice sau lunare", se arată într-un comunicat al CNAS.

PIAS a încetat să funcţioneze de la începutul lunii iulie. În tot acest timp, activitatea din cabinetele medicilor de familie şi nu numai a fost serios afectată. Platforma, care face parte dintr-un sistem informactic care a costat peste 100 de milioane de euro, a rămas fără mentenanţă tehnică încă din anul 2016.

Citit 520 ori Ultima modificare Miercuri, 07 August 2019 18:07

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.