Evaluaţi acest articol
(8 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Bananele sunt bogate în potasiu. Deşi nicio doză zilnică de potasiu nu a fost stabilită, se consideră că o cantitate de 4,7 grame este suficientă pentru un adult sănătos. O banană de mărime medie conţine 450 de miligrame de potasiu. Aşadar, dacă vă plac bananele, puteţi obţine întreaga doză de potasiu mâncând zece fructe în fiecare zi.

Potasiul ajută creierul să primească mai mult oxigen, scade tensiunea arterială şi reduce riscul de boli cardiovasculare şi de atac vascular-cerebral. Totodată, ajută organismul să elimine deşeurile. Persoanele care obişnuiesc să bea multă cafea se pot trezi în situaţia în care se simt obosite din pricina pierderilor de potasiu. Creşterea consumului de potasiu concomitent cu reducerea aportului de sodiu alimentar poate fi de folos în reducerea incidenţei bolilor cardiovasculare.

Bananele mai conţin, printre altele, cantităţi importante de vitamina B6, vitamina C, vitamina A şi magneziu.

În literatura de specialitate se menţionează că bananele reduc riscul de apariţie a cancerului de colon, de sân şi a carcinomului renal.

Citit 1334 ori Ultima modificare Duminică, 27 Octombrie 2019 20:59

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro