Remediile bunicii pentru un somn odihnitor

Remediile bunicii pentru un somn odihnitor
Evaluaţi acest articol
(8 voturi)

Aceste remedii sunt foarte eficiente dacă suferi de insomnie sau de alte probleme legate de calitatea somnului. Cel mai probabil, sfaturile prezentate în continuare te vor ajuta să adormi mai repede și să ai parte de un somn mai odihnitor.

Scorțisoară - Adaugă un sfert de linguriță de scorțișoară într-un pahar de lapte cald și bea înainte de somn.

Nucșoară - Adaugă o linguriță de nucșoară pudră într-un pahar cu apă caldă și bea amestecul astfel obținut înainte de a merge la somn. Poți adăuga un praf de nucșoară proaspătă într-un pahar de ceai cald de fructe sau apă.

Ceai de mușețel - Adaugă două-trei flori într-o cană de apă și strecoară ceaiul după câteva minute. Bea-l înainte de somn.

Ceai de salată - Fierbe salată în apă, strecoară și adaugă miere. Bea cu o oră înainte de somn.

Semințe de chimen și banană - Adaugă o linguriță de pudră de chimen într-o banană pasată înainte de a merge la somn.

În situația în care te confrunți în mod repetat cu probleme legate de calitatea somnului sau de numărul de ore dormite în fiecare noapte, este bine să-ți informezi medicul de familie despre aceste lucruri. Uneori, lipsa somnului poate fi provocată de o altă problemă de sănătate care, odată tratată, te va ajuta să-ți recapeți și somnul odihnitor. Mai mult, un număr insuficient de ore dormite noaptea poate afecta, în timp, organismul, ducând la apariția unor probleme organice sau psihologice. De aceea, calitatea somnului nu este o chestiune pe care să o poți ignora.

Citit 1538 ori Ultima modificare Duminică, 31 Octombrie 2021 01:15

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.