Hidratarea corectă în timpul perioadei de post

Hidratarea corectă în timpul perioadei de post
Evaluaţi acest articol
(7 voturi)

În alimentația la care apelăm în timpul perioadei de post trebuie să ținem cont și de modul în care ne hidratăm. În acest sens, ceaiul și apa sunt două alternative potrivite pentru hidratare, dar atenție la tipul de ceai ales, deoarece unele sortimente, precum ceaiul de soc și cele diuretice, pot deshidrata mai mult organismul.

Multe ceaiuri și infuzii de plante și fructe te pot ajuta și din alte puncte de vedere, cum ar fi să reglezi detoxifierea sau susținerea organismului în lupta contra radicalilor liberi, deoarece numeroase sortimente de ceai conțin antioxidanți, precum ceaiul alb, negru și verde.

Supele, de asemenea, contribuie la o hidratare corespunzătoare, iar sucurile din fructe, legume și frunze verzi sunt excelente în perioada de post, deoarece oferă un aport consistent de vitamine și hidratează în același timp. În sucurile și smoothie-urile din fructe și legume poți adăuga spirulină, germeni de grâu sau de broccoli, pudră din semințe de in sau cânepă, toate având contribuții importante la sănătatea organismului și oferind varietate nutrițională.

Citit 1538 ori Ultima modificare Duminică, 24 Martie 2024 10:07

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro