UPDATE Pistă pentru cicliști, cu stâlp în mijloc | Problemă rezolvată

UPDATE Pistă pentru cicliști, cu stâlp în mijloc | Problemă rezolvată

Sonia Baciu
Evaluaţi acest articol
(20 voturi)
11 comentarii

UPDATE, marți, 16 iunie 2020. Sesizarea pe care am făcut-o în paginile ziarului Viața liberă cu privire la pista de biciclete din zona Palatului Telefoanelor a fost rezolvată foarte repede.

Un biciclist ne-a transmis că luni, 15 iunie 2020, puțin după ora 13,00, stâlpul a fost ”decapitat”, astfel că de acum se poate circula normal pe acolo.

Foto, de Ion Cosovan:


Bicicliștii gălățeni apreciază faptul că autoritățile locale s-au gândit și la ei, prin amenajarea de piste de biciclete, dar în același timp sunt foarte supărați, fiindcă multe dintre ele sunt greu de folosit. Un stâlp cu marcaje rutiere este lăsat în mijlocul pistei aferente străzii Prelungirea G. Coșbuc, în zona Palatului Telefoanelor, astfel că există în orice clipă riscul producerii accidentelor.

Nici pista de pe Brăilei nu este una lipsită de peripeții, în zona A-urilor crengile teilor îți pot aranja freza, iar în stația de autobuz din Țiglina II riști să iei pe ghidon clienții ce ies din magazine.

”E dificil să circuli pe aceste piste, acel semn este lăsat în curbă, vegetația reduce vizibilitatea, așa că tot pe partea carosabilă merg”, ne-a declarat un biciclist.

Cu multitudinea de șantiere de prin oraș, numai biciclist să nu fii în aceste vremuri.

Luni, 15 iunie 2020

Citit 3689 ori Ultima modificare Vineri, 19 Iunie 2020 00:19

11 comentarii

  • postat de Faur Miercuri, 17 Iunie 2020 00:51 5.13.219.*** Link la comentariu
    0
    12

    Aceste piste sunt facute in bataie de joc si sfideaza orice urma de logica.

    Atat timp cat trotuarul este ingust si abia incape un om, nu mai zic de zona din statiile de autobuz unde abia au loc pietonii sa mearga, de bordurile care pot fi ridicate doar daca ai un MTB serios.
    Corect ar fi fost pe toata strada Brailei langa bordura, delimitat, cu niste stalpisori. Insa suntem departe.

    Raportează
  • postat de Întrebare Marți, 16 Iunie 2020 22:59 5.2.205.*** Link la comentariu
    0
    9

    Poliția, ce se întâmplă cu mașinile care circulă sau parchează pe pista pentru biciclete (în funcție de locul unde se află amenajată pista)?

    Raportează
  • postat de Akbar Marți, 16 Iunie 2020 20:51 5.13.242.*** Link la comentariu
    0
    7

    Nota 10 pentru comentariul postat de "eu".
    As mai adauga mitocania soferilor, care, in parcare fiind, nu se opresc pana cand rotile din fata nu lovesc bordura, fapt ce duce la ocuparea a jumatate din pista de biciclete cu botul masinii. Zona Micro 19.

    Raportează
  • postat de eu Marți, 16 Iunie 2020 16:12 86.125.62.*** Link la comentariu
    8
    10

    Cea mai mare problema pentru biciclisti este reprezentata de netotii care merg pedestru pe culoarele dedicate. Cu alte cuvinte, o mare parte dintre noi are nevoie de carare pentru a gasi drumul spre casa, stim noi care... In lumea civilizata, daca mergi pe zona de biciclisti, acestia dau peste tine pentru ca daca e marcaj, nu ai ce sa cauti pe acolo pe de-o parte, iar pe de alta parte nu sta nimeni sa te atentioneze in permanenta. Mai deunazi injura unul pe-aci ca de ce nu mai poate merge el pe nu stiu unde, ca aia e a noastra, a tuturor si de ce nu are el voie, deci cam asta e abordarea. Cat despre stalpi si alte obiecte, se inscrie in linia generala : cine doreste sa nu polueze, sa faca miscare, sa nu congestioneze traficul etc. este privit ca un ciudat si lumea isi da coate cel mult cand il vede ori cand aude de el, prin urmare nevoile unor astfel de oameni nu sunt luate in seama pentru ca nu merita... Recapituland, nu mai mergeti pe culoarele biciclistilor ! Luati malai in buzunar cand plecati de acasa si lasati urma daca nu nimeriti inapoi

    Raportează
  • postat de Folositi bicilceta Marți, 16 Iunie 2020 09:48 165.225.86.*** Link la comentariu
    3
    22

    In toate tarile din lume pistele de biciclete se fac pe strada. Practic biciclistii au fost scosi din posibilitatea de a mai folosi bicicleta, pentru ca pe strada nu mai ai voie, iar politia o sa justifice ca ai pista speciala pentru ele, iar pistele nu le posti folosi pentru ca sunt impracticabile din foarte multe motive: ori apara cate un stalp in fata, ori e prea ingust trotuarul si pe pista se gasesc pietonii etc.

    Raportează
  • postat de Iris Luni, 15 Iunie 2020 21:11 5.13.221.*** Link la comentariu
    0
    17

    Problema si mai mare e pe pista de biciclete de pe strada Gh. Asachi. In zona Lulu's Gym este o portiune de trotuar care in total are jumatate de metru latime, deci cat pista de biciclete. Drept in mijloc e un stalp pe langa care abia ai loc ca pieton sa mergi, nici vorba cu bicicleta!

    Raportează
  • postat de Ion Luni, 15 Iunie 2020 20:14 5.13.218.*** Link la comentariu
    0
    13

    Nu ar fi singura anomalie, un caz aparte este acel din intersectia IFR, unde pe str. Nae Leonard la intrarea in intersectia repectiva dinspre str. Aurel Vlaicu, traficul auto este strangulat la o singura banda, din cauza pistei de bicicleta, cat si virajul la dreapta de pe str. Basarabiei pe str. Nae Leonard tot din cauza acelei piste de bicicleta, formandu-se la ore de varf cozi interminabile de masini Este o proasta organizare de amplasare a acelor coame de magar intr-o intersectie aglomerata.

    Raportează
  • postat de Alex Luni, 15 Iunie 2020 18:59 109.166.132.*** Link la comentariu
    23
    5

    Pentru domnii de mai devreme, acele piste nu sunt doar pentru bicicliști ci și pentru role/trotinetă, sa nu mai spun de copii cu biciclete cu roti ajutătoare sau pentru triciclete... Și totuși haide sa dim putin serioși, vi se pare normal un stâlp in mijlocul spațiului special amenajat (pentru a nu încurcă traficul sau producerii de accidente) sa existe un stâlp? Domnii mei, lăsați comentatul din plictiseala și intorcetiva in cloaca comunistă în care trăiți, cu tot respectul, mă înclin.

    Raportează
  • postat de Tudor V Luni, 15 Iunie 2020 17:00 89.136.0.*** Link la comentariu
    2
    28

    Deci ce este corect este corect!
    In Galati si nu numai, desi sunt proiecte cu finantare comunitara, pistele destinate bicicletelor nu au fost proiectate si gandite de la inceput corect, daca nu sunt pe zona carosabila, intre trotuarul destinat pietonilor si zona destinata vehiculelor. Despartite si delimitate clar de borduri, nu chestii artificiale din cauciuc. Borduri ce nu pot fi sarite de autoturisme si nici de biciclete! Cu o latime de ghidon pentru dus si alta pentru intors, aproximativ 130-150 cm (daca nu se pot face pe ambele sensuri).Altfel, banii inapoi! Penalitati proiectantilor si constructorilor, dar si celor ce au aprobat proiectul/investitia cu incalcarea normelor europene, de la edil la specialistii ”competenti” din ministerele de resort.

    Raportează
  • postat de Gabi Luni, 15 Iunie 2020 14:31 82.137.13.*** Link la comentariu
    11
    25

    Bicicleta fiind un vehicul, nu circula pe trotuar

    Raportează
  • postat de mihai Luni, 15 Iunie 2020 10:41 213.177.4.*** Link la comentariu
    12
    35

    terminati cu prostiile, pista se face doar pe carosabil daca chiar vreti piste, alea sunt trotuare....

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.