Gălăţeancă în luptă cu agenţia de turism

Gălăţeancă în luptă cu agenţia de turism
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Şi zborurile mai pică, darămite rezervările *

Şi-a făcut rezervare pentru un zbor cu avionul, dar, cu o seară înainte de a pleca, a fost sunată şi informată de către agenţie că zborul se amână. Angela Decianu a reclamat întreaga procedură „Vieţii libere”, vrând ca şi alţi gălăţeni să înveţe din experienţa ei.

Alt avion, mai mic

Revoltată de faptul că sora ei, Veronica Decianu, nu a mai putut pleca din România, cu avionul companiei Wizz, pe 7 august, aşa cum prevedea rezervarea făcută la agenţia de turism – Angela povesteşte:

„Am rezervat la agenţia gălăţeană ˝Happy Travel˝, pe 20 iulie, contra sumei de 450 lei, un bilet de avion pe ruta Bucureşti-Veneţia şi Treviso-Bucureşti, adică dus-întors în Italia. Biletul era pe numele surorii mele, Veronica şi avea data plecării pe 7 august”.

„Pe 6 august, la ora 19,30, am primit un sms care spunea că ˝…agenţia Happy Travel îşi cere scuze, dar din motive operaţionale, zborul de pe data de 07.08.2010, de la ora 12,05, va fi reprogramat”.

Sunat înapoi, angajatul „Happy Travel” a explicat că „nestrângându-se numărul necesar de pasageri, compania Wizz a pus la dispoziţia clienţilor un avion mai mic, iar Veronica Diaconu şi alte două persoane nu au mai avut loc”.

Drum de noapte, spre aeroportul Băneasa

În ciuda rugăminţilor, Happy Travel nu a găsit soluţie pentru ca plecarea Veronicăi să aibă loc la data şi ora stabilite.

Sunând la Băneasa, Angela spune că angajaţii Wizz i-au garantat că zborul nu s-a amânat, dimpotrivă – mai sunt două locuri libere. Locuri care însă nu puteau fi „cumpărate” decât prin agenţie. Lucru imposibil, spune Angela, din cauza orei târzii.

Cele două tinere au plecat spre Bucureşti la ora 24, cu un taxi, pentru ca Veronica să poată totuşi părăsi România pe data de 7 august. Au plătit 885 de lei pentru un bilet, tot de la Wizz, iar Veronica a plecat în Italia. 

„Am fost la Poliţie şi am depus plângere”, a spus Angela la sediul redacţiei, precizând că nu a mai intrat în contact cu personalul agenţiei Happy Travel, pe care vrea s-o dea în judecată şi să obţină despăgubiri pentru tot disconfortul creat şi pentru banii cheltuiţi în plus.

„Asemenea situaţii au mai avut loc” („Happy Travel”)

Acuzată că nu şi-a îndeplinit obligaţiile conform contractului, agenţia gălăţeană de turism „Happy Travel” justifică:

„Compania de zbor ne-a comunicat că zborul se amână, aşa că nu am avut de ales. Am informat-o pe titulara rezervării şi i-am propus altă dată de plecare, obligându-ne, bineînţeles, să returnăm suma pentru care dânsa a primit bilet de avion, chitanţă şi factură”.

„Noi am vrea să luăm legătura cu titulara biletului rezervat de la noi, dar ea nu este în ţară, iar noi nu avem alt număr de telefon de contact”.

„Bineînţeles că nu vrem să ajungem la judecată, pentru că oameni suntem şi ne putem înţelege. Dar persoana nu a venit niciodată aici, să poarte o discuţie faţă în faţă cu noi”, spune administratorul Ion Olaru.

„Trebuie să recunoaştem, asemenea situaţii au mai avut loc, chiar şi cu oameni care îşi riscau locul de muncă dacă nu plecau cu biletul rezervat”.

„Dar dacă o companie amână sau anulează zborul, noi ce putem să facem? Ne informăm clienţii, şi le returnăm banii, conform facturii”, încheie administratorul.

Deschisă pentru discuţii, agenţia „Happy Travel” nu ştie ce va urma. Pe de altă parte, Angela Decianu ştie ce vrea: „Sper să îmi recuperez banii în instanţă, iar această agenţie să plătească”.

Citit 2320 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.