Prin Agenţia „Happy Travel”, concediu plătit – coşmar garantat

Prin Agenţia „Happy Travel”, concediu plătit – coşmar garantat
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Gălăţeni plecaţi în concediul plătit în avans - dar neachitat de agenţie * „Contul a fost blocat pentru câteva zile din cauza unor verificări ale Finanţelor Publice, * declară administratorul Ion Olaru, „Happy Travel” *

Avertisment pentru gălăţeni

A păţit-o şi spune că ştie că deja este al doilea client care recunoaşte public că a avut probleme cu agenţia de turism „Happy Travel”. Marian Chirian a venit ieri la sediul ziarului ca să îi avertizeze pe gălăţeni:

„Am plătit un concediu la Eforie Nord, pentru două familii, iar Happy Travel nu a trimis banii. Am plătit a doua oară, din mână, la mare, iar administratorul Olaru mă duce cu vorba că o să-mi restituie banii. Nu mai văd eu banii mei! Să citească şi alţi gălăţeni şi să nu păţească ce am păţit eu!”, spune gălăţeanul.

La mare!

Marian Chiriac nu a vrut foarte mult de la vara aceasta: gălăţeanul şi-a dorit un sejur la Eforie Nord, împreună cu prieteni de familie. A mers la agenţie, a plătit suma integrală în avans şi ce a ieşit… i-a mai scos o treime din bani din buzunar.

„Pe data de 28 iulie 2010 am fost la sediul agenţiei ˝Happy Travel˝, unde am încheiat un contract de comercializare a pachetului de servicii turistice pentru vila Adrian din Eforie Nord, în valoare de 1.700 lei. Înainte să fac contractul, l-am contactat pe proprietarul vilei Adrian şi am făcut rezervarea telefonică pentru perioada 14-19 august 2010”.

„Cazarea a fost pentru două familii: eu, soţia mea însărcinată în cinci luni şi o fetiţă de doi ani şi jumătate, a doua familie fiind formată din doi adulţi, un copil de trei ani şi unul de 12 ani”, povesteşte gălăţeanul.

1.700 lei cash, în avans – concediul a două familii

Clientul „Happy Travel” şi-a făcut datoria până la capăt: „În ziua încheierii contractului, pe 28 iulie 2010, am plătit cash toată valoarea contractului – 1.700 lei. Pe data de 7 august, proprietarul vilei Adrian m-a sunat şi mi-a spus că rezervarea s-a anulat, deoarece nici pe data respectivă nu primise nimic de la agenţia ˝Happy Travel˝”.

„Conform înţelegerii dintre domnul Adrian Tecuceanu, proprietarul vilei Adrian, şi agenţia Happy Travel plata trebuia făcută în 48 de ore, cel târziu pe data de 30 iulie 2010”.

„Pe 9 august 2010 am fost la agenţia ˝Happy Travel˝ pentru clarificări. Domnul Olaru a spus că vina principală este a mea, deoarece l-am contactat pe proprietarul vilei Adrian şi că motivul neplăţii ţine de regulile agenţiei”.

„În aceeaşi zi, la recomandarea mea, agenţia a făcut rezervare la vila Bucur din Eforie Nord, cu aceeaşi înţelegere de a plăti suma în maxim 48 de ore. Două zile mai târziu, pe 11 august, agenţia nu făcuse nicio plată şi pentru a nu pierde rezervarea, am făcut personal plata avansului pentru vila Bucur”.

Dacă nu la vila Adrian, măcar la Bucur!

Nişte bani au ajuns totuşi la vila Bucur din Eforie, explică Marian: „Din suma totală de 1.700 lei, agenţia ˝Happy Travel˝ a făcut parţial plata, în două tranşe, către vila Bucur, achitând în total 968 lei”.

„Din cauza faptului că nici la finalul sejurului agenţia ˝Happy Travel˝ nu achitase nimic în plus faţă de cei 968 lei mai devreme menţionaţi, am fost nevoit să achit diferenţa contravalorii serviciilor de cazare direct proprietarului vilei Bucur”.

„Luni am fost la agenţia ˝Happy Travel˝, unde domnul Olaru a replicat senin că în ultimele zile a avut contul blocat şi că va face plata către mine, cash, în cursul zilei. De-a lungul evenimentelor menţionate, domnul Olaru a minţit continuu şi nu mai prezintă nicio credibilitate”.

„Ştiu că aceasta nu este prima reclamaţie la adresa ˝Happy Travel˝, iar acesta fiind al doilea articol despre această agenţie, sper ca nici un gălăţean să nu mai fie păcălit de ei”, încheie Marian Chiriac.

De două ori reclamaţi la ziar şi la Protecţia Consumatorului

Este cea de-a doua sesizare la adresa ˝Happy Travel˝, articolul redactat în urma primeia apărând în ziar pe 12 august. Era momentul când Angela Decianu ne povestea experienţa surorii ei, care îşi făcuse rezervare pentru un zbor cu avionul, dar, cu o seară înainte de a pleca, a fost sunată şi informată de către agenţie că zborul se amână. Decisă să înfrunte agenţia în sala de judecată, Angela a refuzat orice dialog cu aceasta.

„La Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului mai există doar reclamaţia privind rezervarea de avion neonorată de agenţie. Va avea loc un control, pentru a da curs şi acestei noi reclamaţii”, confirmă Viorica Colgiu, directoarea instituţiei.

„Banii vor fi returnaţi”

Contactat telefonic, administratorul Ion Olaru răspunde calm: „Clientul îşi va primi banii în mână, într-o zi-două. Nu ştiu exact despre ce sumă este vorba”.

„Nu l-a amânat nimeni, doar că acum au loc controalele Finanţelor Publice, iar contul este blocat. Dar omul a fost în concediu şi a beneficiat de rezervare. Nu, nu au mai avut loc situaţii asemănătoare, în care clienţii să nu aibă plata transmisă la timp”.

Mai comod, mai civilizat, mai puţin stresant. Asta promite rezervarea la un hotel, o vilă, o căsuţă aflată departe, la mare, munte sau în altă ţară. Poate că sperăm prea mult...

Citit 3154 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.