Mergi pe litoral? VEZI aici unde poţi semnala abuzurile comercianţilor

Mergi pe litoral? VEZI aici unde poţi semnala abuzurile comercianţilor
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Gălăţenii care merg în concediu pe litoralul românesc au la dispoziţie mai multe puncte de lucru ale Protecţiei Consumatorilor, unde pot semnala abuzurile suferite în calitate de consumatori. Astfel, la Mamaia, puteţi depune reclamaţii la Hotelul Venus (număr de telefon 0241.831.933). La Neptun, aveţi la dispoziţie punctul de lucru de la Hotelul Mioriţa (telefon 0241.731.906), iar la Costineşti comisarii OPC vă stau la dispoziţie la Hotelul DVG Albatros (telefon 0241.734.901).

Citit 689 ori Ultima modificare Vineri, 11 Iulie 2014 21:31

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.