Jumătate din echipa Oţelului merge pe jos sau cu taxiul

Jumătate din echipa Oţelului merge pe jos sau cu taxiul
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Trupa care conduce clasamentul Ligii I rupe gura târgului numai pe teren, nu şi în parcul auto * Dacă am face o medie de volane şi ştergătoare de parbriz, ar veni câte o maşină la doi „oţelari” * Internaţionalii de tineret Râpă şi Neagu au doar permis de conducere, nu şi automobil *

Răbufnirea pietonilor

Formaţia lui Dorinel Munteanu a luat viteză, altfel nu s-ar fi putut instala în pole-position pentru cel puţin o lună de zile. Maşinăria fostului internaţional funcţionează la parametri la care nu visa nici directorul general al Oţelului, iar secretele parcursului foarte bun de până acum al teamului roş-alb-albastru sunt interpretabile precum zodiacul sau previziunile meteorologice.

Dacă formaţiile din Liga I considerate favorite la câştigarea titlului îşi bat la scor adversarii, când vine vorba de bolizi, în curtea grupării de la Dunăre situaţia este cu totul alta. Să fie fotbalul de calitate al „oţelarilor” o revanşă a pietonilor, o răbufnire a călătorilor cu tramvaiul şi taxiul? Parcul auto al stadionului din Ţiglina III şi dispecerii de taximetrie pot depune mărturie!

Maşini bune, dar puţine

Nu trebuie să fii mecanic auto sau realizatorul emisiunii „Top Gear” ca să-ţi dai seama că jucătorii liderului Ligii I au maşini bune. Bune, dar puţine.

Aproape jumătate dintre fotbaliştii cu care lucrează zilnic Dorinel Munteanu îşi iau conjunctural bilet de autobuz sau de maxi-taxi, băieţii fără maşini frecventând totuşi cursele rapide care vin la scara blocului „în 3-4 minute”.

De pildă, internaţionalii de tineret Râpă şi Neagu - proaspeţi posesori de permis de conducere, n-au avut niciodată maşină, iar Abraham, Sipovici, Cucu, Ilie, Cojoc, Ochiroşii şi Elek nu se pot lăuda nici măcar cu bucata de plastic eliberată de Poliţia Rutieră. Ibeh şi Petean sunt, de asemenea, proprietari de „pe jos”, iar Iorga şi-a scos automobilul la vânzare şi, momentan, circulă cu taxiul.   

Toţi merită câte un Ferrari!

Apropo de Audiul din titlu (unul dintre cele mai căutate branduri), doar trei „oţelari” se dau pe stradă cu asemenea marcă: Grahovac, Brăneţ şi Buş. Alţi trei preferă Volkswagen (Costin, Sălăgeanu şi Antal), iar la volanul unui Mercedes urcă Giurgiu şi Pena.

Sârghi şi Borbely conduc câte un Opel, Gârleanu are Kia, pentru ca veteranul Paraschiv să calce pedalele unui Range Rover. Sârbul Perendija este client BMW, nu şi argentinianul Viglianti, care parcurge distanţa dintre apartament şi stadion cu un Logan pus la dispoziţie de club.

În popor se spune că cea mai bună maşină este aceea pe care ţi-o permiţi, dar băieţii de la Oţelul, pentru prestaţia din primele zece etape ale sezonului, ar merita câte un Ferrari. Eventual alimentat din fondurile Ligii Profesioniste de Fotbal…

Citit 1659 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.