Campania „Eşti minor? Fii non-alcool”: Pledoarie pentru sănătate pe terenul de sport

Campania „Eşti minor? Fii non-alcool”: Pledoarie pentru sănătate pe terenul de sport
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

  • Startul a fost dat printr-un turneu de minifotbal şi unul, special pentru copii, de darts
Chiar dacă la ora startului au fost peste 40 de grade Celsius, componenţii a patru echipe de minifotbal n-au ezitat marţi după-amiază să intre pe terenul de la baza Galactic, pentru a participa la un turneu care a marcat lansarea campaniei “Eşti minor? Fii non-alcool”, iniţiată de New Rolax, companie gălăţeană cu tradiţie în distribuţia şi comercializarea băuturilor non-alcoolice şi alcoolice. Cum scopul acestei campanii este de a le atrage atenţia minorilor asupra efectelor negative ale consumului de alcool la vârsta lor, mulţi dintre cei aflaţi pe teren au avut copiii alături, unii dintre puşti băgându-se chiar la joc. "Viaţa liberă" s-a alăturat ca partener al acestei generoase campanii prin sprijin mediatic dar şi prin participarea la turneul de fotbal alături de echipele IMM-urilor (Intreprinderi Mici şi Mijlocii), Producătorilor şi Teatrului Muzical. Deşi fără câteva “piese” grele, aflate în concediu, trupa noastră a spart gheaţa în plină caniculă, obţinând prima victorie din acest an: 2-0 cu Teatrul Muzical, după 0-4 cu IMM şi 0-3 cu Producătorii. Toţi participanţii au fost declaraţi câştigători pentru că au făcut mişcare pentru propria sănătate, iar trofeul “New Rolax” a revenit Producătorilor, 3-1 în meciul decisiv cu IMM.

Simultan, pentru copii a fost organizat un turneu de darts, participanţii fiind premiaţi, desigur, cu băuturi non-alcoolice. Cu această ocazie a fost lansat şi magazinul online de comenzi la domiciliu www.newrolax.ro, considerat de organizatori ca fiind “cea mai sigură soluţie în combaterea comercializării băuturilor alcoolice către minori”, conform lui Radu Turcescu, manager relaţii publice al APIENE, organizaţie non-profit care este partener în derularea acestei acestei campanii.

Se pregătesc turnee de tenis şi baschet

Organizatorii au anunţat că următoarele acţiuni vor fi tot turnee sportive, cu participarea minorilor. “Dacă tot lansăm această campanie în perioada celei mai mari competiţii a planetei, Jocurile Olimpice, am vrut să o facem prin sport. Încercăm să venim în sprijinul tinerilor, să-i facem să înţeleagă efectele negative ale consumului de alcool la o vârstă fragedă. Şi nu ne limităm doar la o campanie de informare, am trecut şi la fapte. Am lansat site-ul nostru de comenzi on-line pentru furnizarea de băuturi la domiciliu, iar la livrare refuzăm comenzile dacă clienţii nu prezintă documente care să ateste că au peste 18 ani. Totodată, vom continua această pledoarie pentru sănătatea copiilor prin acţiune de atragere a lor către sport. În etapele următoare ale campaniei ne vom adresa direct copiilor prin sponsorizarea unor turnee de tenis şi baschet. Astfel, sperăm ca mişcarea şi consumul doar de băuturi răcoritoare sau ape minerale să devină o prioritate pentru minori”, a declarat Roland Poezina, unul dintre acţionarii companiei organizatoare. Asociatul său, Constantin Răgălie, şi-a exprima speranţa ca pe parcursul acestei campanii să li se alăture şi autorităţile locale. „Startul campaniei a fost organizat pe terenul de fotbal tocmai pentru a asocia vânzarea de produse nealcoolice cu practicarea sportului, cu un stil de viaţă sănătos. Campania noastră va dura şase luni de zile şi sperăm să ni se alăture şi autorităţile locale, pentru că este vorba de un aspect important din viaţa socială a oraşului ce nu poate fi ignorat. Trebuie să avem grijă de copiii Galaţiului, într-o perioadă în care ei sunt acaparaţi de alte activităţi şi ignoră importanţa practicării sportului pentru sănătatea lor”, a declarat Constantin Răgălie. Acesta a mai precizat că pe toată durata campaniei, cei care vor comanda online vor primi cadou băuturi non-alcoolice pentru minorii din familie.

Citit 1441 ori Ultima modificare Miercuri, 08 August 2012 16:33

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.