Autostrada Comarnic – Ploiești, înecată în birocrație

Autostrada Comarnic – Ploiești, înecată în birocrație
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, este nemulţumit de faptul că partea birocratică aferentă studiilor de fezabilitate şi de proiectare pentru autostrada Comarnic - Ploieşti durează mai mult decât execuţia în sine a lucrării. Grindeanu spune că nu are pârghii de rezolvare a problemei, întrucât o reziliere de contract ar presupune tergiversări în realizarea obiectivului.

„Când am venit la minister, am găsit o situaţie care pe orice om de bună-credinţă l-ar pune pe gânduri. Partea birocratică de studii de fezabilitate şi de proiectare pe o autostradă pe care mulţi români şi-o doresc, Comarnic - Ploieşti. Era contract deja semnat, când am venit eu, pe o perioadă de ordinul multor ani, care mă pune pe gânduri, pentru că în acest moment, dacă aş lua decizia să reziliem contractul, nu am niciun motiv, pentru că acea companie care a câştigat respectă termenii contractului, îşi face treaba la ritmul de patru-cinci ani, cât are termenul de finalizare. Să încerc să fac alte lucruri, este posibil să ne trezim la CNAIR cu alte procese care să ne blocheze şi mai mult", a declarat Sorin Grindeanu, pentru Agerpres.

Ministrul a subliniat că în perioada 1 ianuarie - 1 august 2022, s-au semnat contracte de aproximativ 5 miliarde de euro, fiind cel mai bun an la Ministerul Transporturilor, în timp ce în 2020, pe perioada întregului an s-au semnat contracte de 2 miliarde de euro.

Ministrul Transporturilor a vizitat, vineri, şantierul viitoarei legături rutiere dintre Timişoara şi Autostrada A1. El a apreciat progresul de 15 la sută al şantierului, iar constructorul a dat asigurări că anul viitor şoferii vor putea ajunge mai rapid din Timişoara pe autostradă, spre Ungaria.

Citit 529 ori Ultima modificare Vineri, 26 August 2022 16:55

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.