Magazinele online şi-au majorat vânzările cu 325 la sută datorită vânzărilor Black Friday

Magazinele online şi-au majorat vânzările cu 325 la sută datorită vânzărilor Black Friday
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Magazinele online care au implementat promoţii pe 23 noiembrie 2012, de Black Friday, şi-au majorat vânzările cu 325 la sută faţă de ziua anterioară, conform datelor din sistemul PayU, remise luni.

Faţă de Black Friday din 2011, numărul mai mare de magazine participante la Black Friday a dus la o creştere a numărului de tranzacţii de 104 la sută pe 23 noiembrie 2012 faţă de 25 noiembrie 2011.

Cele mai mari creşteri au fost înregistrate de segmentul IT&C, românii cheltuind vineri cu 307 la sută mai mult pentru produse din această categorie faţă de alte zile ale săptămânii trecute. Din acelaşi segment provine şi tranzacţia cu cea mai mare valoare, însumând 6.900 de euro.

Alte creşteri importante au avut loc şi pe segmentul site-urilor de reduceri (61 la sută), jucării, cărţi, bijuterii (20 la sută) în timp ce creşteri moderate au fost observate în categoria fashion (8 la sută).

În ceea ce priveşte valoarea medie a unei comenzi cu plata online, creşteri semnificative s-au manifestat în industria IT&C, de la 118 euro la 138 de euro, în timp ce pentru alte categorii de produse, coşul mediu nu a înregistrat evoluţii semnificative.

Citit 674 ori Ultima modificare Luni, 26 Noiembrie 2012 15:29

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.