Evaluaţi acest articol
(21 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Până pe 1 octombrie 2018, puteţi sprijini, cu un simplu click, compania înfiinţată de gălăţeanul Codrin Arsene să câştige Premiul Timmy 2018, pentru cel mai divers şi inovativ loc de muncă în domeniul tehnologiei din Statele Unite ale Americii. Un trofeu care, în anii trecuţi, le-a revenit celebrelor companii Facebook, LinkedIn, Venmo şi TripAdvisor.
La doar 31 de ani, gălăţeanul Codrin Arsene conduce Digital Authority Partners, prima afacere românească din America nominalizată pentru această distincţie. Convins că CV-ul este o modalitate învechită şi irelevantă de angajare, gălăţeanul şi-a format o echipă de 50 de oameni extrem de talentaţi, care trăiesc în toate colţurile lumii - Zimbabwe, Belgia, România, Singapore, India şi Argentina - angajaţi în funcţie de potenţialul lor, în urma testelor pe care le-au luat! Merită să-i aflaţi povestea!

- Codrin, când şi cum s-a născut Digital Authority Partners (DAP)?
- DAP s-a înfiinţat în noiembrie 2015, în timpul unei pauze de prânz a trei minorităţi. Cu toţii am vrut să avem un venit în plus, pe lângă jobul pe care îl aveam la acel moment. În numai doi ani şi jumătate, am ajuns să ne dedicăm proiectului cu norma întreagă. Pe parcurs, am adăugat 50 de angajaţi şi profesionişti independenţi din întreaga lume, ajungând să avem un venit de cinci milioane de dolari pentru anul fiscal curent. Compania plăteşte sută la sută din acoperirea asigurărilor medicale pentru angajaţii noştri şi partenerii interni, patru la sută din salariul angajaţilor este depus într-un cont de pensii şi oferă comision tuturor angajaţilor care ajută compania să obţină noi clienţi.

- Ce face mai exact compania?
- DAP ajută diverse companii americane şi administraţii locale să creeze experienţe digitale. Produsele digitale la care noi lucrăm au avantajul de a antrena şi de a atrage utilizatorii, creând o experienţă unică şi un mediu de business mai competitiv.
Clienţii noştri vin din diferite domenii. În principiu, majoritatea, din domeniile medical, financiar şi guvernamental, dar am avut şi din media, producători de hardware, aplicaţii mobile sociale etc.
Pe scurt, companiile americane ne angajează ca să le manageriem strategiile digitale. Noi suntem astfel responsabili de strategia şi implementarea acestor proiecte de la un capăt la altul - de la ce tip de produs se creează, până la design, dezvoltarea site-ului/aplicaţiei mobile, strategia de lansare pe piaţă şi strategiile de PR/marketing.
Pe lângă Digital Authority Partners - partea de consultanţă, noi deţinem şi compania healthcareweekly.com - un site de ştiri axat pe inovaţie în sănătate.

- Câţi oameni numără echipa ta şi, pe înţelesul tuturor, în ce constă activitatea şi care au fost cele mai importante performanţe de până acum?
- În septembrie 2018, avem exact 50 de angajaţi full time şi part time. Lucrăm cu unele dintre cele mai mari companii din America. Din păcate, acordurile de confidenţialitate nu ne permit să divulgăm numele acestor companii. Printre clienţii noştri se numără, însă, cel mai mare producător de tensiometre din lume, una dintre cele mai mari companii de asigurare medicală din România, una dintre cele mai mari 20 de bănci din SUA, una dintre cele mai mari reţele alimentare din America (gen Metro), precum şi administraţiile locale a trei consilii (similare celor judeţene) din statul Illinois.
Unul dintre cele mai interesante proiecte lansate anul acesta este aplicaţia mobilă pentru primul ceas care poate lua tensiunea pacienţilor în timp real şi poate oferi perspective asupra modului de abordare a unei afecţiuni medicale. Cu alte cuvinte, dacă ai tensiunea prea ridicată, aplicaţia îţi spune ce poţi face în acel moment, dar şi pe termen mediu şi lung, ca să îţi menţii tensiunea în limite normale.
În această toamnă, va fi lansată o aplicaţie matrimonială care foloseşte inteligenţa artificială şi face predicţii, în funcţie de preferinţele utilizatorilor, despre tipul de persoană cu care este cel mai probabil să ai o relaţie de succes.

- Ce-ar însemna pentru tine câştigarea Premiului Timmy 2018?
- Premiul Timmy este incredibil de important în industria noastră. În tehnologie, în particular, diversitatea lipseşte cu desăvârşire - de obicei toţi angajaţii sunt albi şi bărbaţi. Să câştigi acest premiu înseamnă multă vizibilitate în rândul angajaţilor incredibil de calificaţi, care îşi caută o slujbă ideală. Înseamnă că ceea ce facem noi este foarte diferit de ce face restul lumii şi că avem o calitate complet distinctă în ceea ce priveşte valorile noastre, modul în care manageriem angajaţii şi perspectiva de viitor. Iar filosofia mea este simplă: angajează cei mai buni oameni cu putinţă, antrenează-i şi apoi lasă-i să aibă autoritatea proprie şi să lucreze independent.

- Compania ta este una dintre cele zece finaliste pentru premiul "Cea mai diversă companie din America". Cum reuşeşti să creezi cea mai diversă echipă din America?
- E simplu. Modul nostru de angajare este complet unic. Noi nu ne uităm niciodată la CV, la rolurile tale precedente sau la scrisoarea de intenţie. Nu ne interesează niciuna dintre aceste caracteristici.
Când cineva aplică pentru o slujbă la Digital Authority Partners, toţi solicitanţii primesc un link către un formular Google care include o listă de sarcini completate deja de un angajat DAP, pentru un alt client în trecut. Acum, acesta nu este interviul tipic pe bază de comportament. În schimb, vrem să vedem cum face faţă o persoană jobului de zi cu zi al unui alt angajat din echipa DAP, pe baza unei sarcini care a fost deja probată în trecut.
Să-ţi dau un exemplu. În decembrie 2017, am angajat un analist de marketing folosind această metodologie. Am primit peste 400 de cereri pentru această poziţie. După ce am trimis testul, am primit doar 80 de răspunsuri. Fiecare a fost judecat în mod independent de patru persoane, care au evaluat răspunsurile la fiecare sarcină pe o scară de la 1 la 5. Am intervievat doar patru persoane, care au obţinut cele mai mari scoruri.
În mod remarcabil, persoana care a primit punctajul maxim la toate cele cinci sarcini nu ar fi fost invitată, în alte circumstanţe, la un interviu. Experienţa ei anterioară nu era în marketing. Domnişoara respectivă a lucrat zece ani ca vânzătoare la un departament de cosmetice. Cu toate acestea, atunci când a avut şansa să facă acest test, ea a avut rezultate mai bune decât toţi ceilalţi candidaţi - dintre care unii aveau zece sau mai mulţi ani de experienţă în marketing.
Cu metodologia noastră, ce ai făcut în viaţa profesională înainte de DAP este irelevant. CV-ul este o modalitate învechită şi irelevantă de angajare.
Ceea ce ne interesează pe noi este să găsim persoana cea mai potrivită pentru postul disponibil. Folosind aceasta tehnică, am angajat o echipă de oameni uimitor de talentaţi. Ei vin din diverse medii profesionale, dar toţi au fost angajaţi în funcţie de potenţialul lor în testele pe care le-au luat. În mod uimitor, majoritatea celor pe care îi angajăm în acest fel au mult mai mari performante profesionale decât alții care vin din acelaşi domeniu!
De ce? Pentru că oamenii cărora li se dă o şansă în viață să-şi schimbe slujba şi să facă exact ceea ce şi-au dorit toată viaţa pun mult mai mult suflet, perseverenţă şi efort în slujba lor nouă. Şi aşa am ajuns unde suntem azi. O echipă puternică, cu 50 de angajaţi care trăiesc în toate colţurile lumii şi care fac o treabă extraordinară. Din Zimbabwe până în Belgia, din România până în Singapore, din India până în Argentina şi evident aici, în Chicago, echipa noastră este cea mai diversă şi energică echipă cu care am lucrat vreodată. Şi sunt incredibil de mândru pentru ce am realizat până acum.

- Cum pot vota cititorii ziarului "Viaţa liberă" pentru compania Digital Authority Partners?
- Cititorii pot accesa linkul https://app.reviewr.com/s1/pitch?subid=4330042&evtid=4121751. Apoi, ei pot da click pe "CLICK HERE TO CREATE AN ACCOUNT/LOGIN TO VOTE". Următorul pas este să se logheze cu Facebook. După logare, trebuie să dea click pe simbolul de votat. Asta e tot. Le mulţumesc anticipat tuturor celor care pot găsi două minute să ne sprijine. Câştigarea acestui premiu ar însemna un pas înainte pentru miile de români antreprenori din întreaga lume, creându-ne tuturor un plus de imagine în afaceri.

Foto 1: Echipa de conducere

Foto 2: Invitat la întâlnirea anuală a liderilor British Petrolium pentru o prelegere cu tema inovaţiei digitale în secolul 21.

Cine este Codrin Arsene

Cititorii de cursă lungă ai ziarului "Viaţa liberă" îşi amintesc, cu siguranţă, de colaboratorul nostru Codrin Ştefan Arsene, căruia i-au citit articolele în perioada martie 2003 - iulie 2008.
Născut pe 16 iulie 1987, la Târgu Bujor, Codrin a studiat la Galaţi la Colegiul Naţional "Vasile Alecsandri" şi Colegiul Naţional "Costache Negri". Dornic să cucerească lumea, a început asaltul încă de pe vremea când era doar liceean, câştigându-şi un loc în topul celor mai activi şi mai inteligenţi tineri din România. În 2005 a fost cel mai tânăr reprezentant oficial în teritoriu al Programului "Clean Up the World" ("Curăţă lumea"), iniţiat de ONU prin Departamentul de Mediu (UNEP).
În 2006, a plecat SUA, după ce a primit Bursa Specială ''Guvernul României'', iar în 2010 a devenit cel mai bun student al generaţiei sale de la Universitatea din Chicago şi singurul care a absolvit două specializări, Ştiinţe Politice şi Studii Internaţionale, ambele cu onoruri (gradaţia de merit americană).
Până să-şi deschidă propria afacere, a lucrat în domeniul informatic, la o companie americană (Sears) ca manager de proiect şi apoi ca manager de strategie digitala la o companie japoneză (Ricoh).

Ce reprezintă Premiile Timmy

Premiile Timmy sunt organizate în zece oraşe din Statele Unite şi Canada, la patru categorii - cel mai bun start-up în domeniul tehnologic, cel mai bun manager din domeniul tehnologic, cea mai bună cultură a muncii şi cea mai bună companie pentru diversitate la locul de muncă.
Digital Authority Partners, companie de consultanţă şi IT cu sediul în Chicago, Illinois, condusă de Codrin Arsene, a fost nominalizată de Tech in Motion la categoria cea mai bună companie pentru diversitate la locul de muncă, datorită modalităţii unice de angajare, în care nu contează CV-urile celor care aspiră să fie angajaţi în companie, ci doar cum îndeplinesc sarcinile aferente postului. Prin această modalitate inovativă, Digital Authority Partners oferă oricărui candidat şansa de demonstra că este potrivit pentru poziţia vizată, fără a ţine cont de experienţa prealabilă sau de informaţii precum provenienţă, naţionalitate, sex sau religie.
Câştigătorul Premiului Timmy, desemnat 50 la sută pe baza votului popular şi 50 la sută de către un juriu de specialitate, format din experţi în condiţii de muncă, va fi anunţat pe 24 octombrie.

Citit 7689 ori Ultima modificare Joi, 27 Septembrie 2018 00:33

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro