Ambiţie, perseverenţă şi frumuseţe: O gălăţeancă şi-a lansat propria revistă de modă în Italia

Ambiţie, perseverenţă şi frumuseţe: O gălăţeancă şi-a lansat propria revistă de modă în Italia
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* La doar 27 de ani, Giulia Deamina a devenit un nume cunoscut în lumea modei şi a televiziunii din Italia * După ce, în 2012, şi-a lansat propria linie de lenjerie intimă de lux, gălăţeanca şi-a transformat afacerea într-un brand de succes


Gălăţeanca Giulia Deamina, stabilită de la vârsta de 17 ani în Italia, a ajuns să dea tonul modei în capitala fashionului – Milano. Anul trecut scriam, tot în pagina de Diaspora a ziarului „Viaţa liberă” despre senzualitatea şi eleganţa colecţiilor de lenjerie intimă „Dea Diamons” lansate de Giulia. Astăzi, gălăţeanca plecată din cartierul Ţiglina II ne priveşte îndrăzneţ de pe coperta propriei reviste de modă, stil de viaţă şi lux „Deamina Magazine - Moda, Lusso & Lifestyle”. Giulia a ales ca imaginea ei să ilustreze primul număr al revistei deoarece, aşa cum am mai scris, tânăra şi-a început cariera ca model şi fotomodel pentru designeri italieni şi francezi, a jucat în filme, a prezentat emisiuni tv, iar astăzi, pe lângă afacerea în modă şi proiectul editorial, este producător de televiziune şi prezentatoarea a trei programe tv italiene.

„Donna: il coraggio di essere”

Aşa se intitulează unul dintre articolele apărute în presa italiană care anunţă că „Giulia Deamina lancia la sua nuova rivista di alta moda”. Jurnaliştii scriu cu admiraţie despre curajul şi tenacitatea Giuliei, numind-o „mică mare femeie de afaceri”, care îşi transformă activităţile în succes. Ziariştii italieni consideră că lansarea pe piaţă a unei reviste este o provocare, o investiţie riscantă în condiţiile în care, în criză economică, internetul a devenit formula cea mai rapidă şi eficientă de a accesa ştirile, inclusiv cele mondene. Giulia crede, însă, că o revistă care poate fi răsfoită are şarmul ei. Subiectele abordate în paginile "Deamina Magazine" vizează moda, stilul de viaţă, luxul, şi informaţii despre personajele cunoscute în toată lumea, dar mai ales în Italia. Giulia Deamina ne-a povestit cu entuziasm că lansarea revistei a avut loc la Milano, într-un local de lux aflat la etajul 13 lângă Palazzo della Regione Lombardia, la eveniment fiind prezente aproximativ 400 de persoane, de la politicieni, afacerişti, oameni de televiziune, jurnalişti şi alte personaje din lumea selectă şi mondenă. Momentul cel mai culminant a fost când Giulia a tăiat tortul apetisant care era decorat chiar cu propria imagine de pe coperta revistei, de această dată în formă comestibilă.

Revista închide cercul

De ce o revistă de modă? Aceasta a fost întrebarea pe care i-am adresat-o gălăţencei de succes care a devenit, mai nou director şi editor de revistă. „Linia de modă Dea Diamond care este unul dintre succesele mele, în plus, am lansat de curând noua colecţie Dea Unica - rochii elegante de zi şi de seară din ţesături rafinate, iar în septembrie voi lansa o colecţie de bijuterii numită Vipera - accesorii în formă de şarpe lucrate cu cristale Swarovski care se vor aplica pe corsetele din materiale preţioase, pentru clientele noastre. În octombrie sper să fie gata colecţia Diamonds man, pentru bărbaţi. Dea Diamond este un holding care cuprinde practic mai multe colecţii de haine, lenjerie intimă şi accesorii şi pentru a completa cercul acestei afaceri în zona de lux am lansat revista”, ne-a mărturisit Giulia Deamina.

Giulia învaţă să zboare

Da. Aţi citit bine. La fel ca românii care au reuşit să-şi scrie propria poveste de succes în străinătate, Giulia a prins gustul pasiunilor excentrice, considerate în ţară un lux. Dacă gălăţeni aflaţi în Franţa s-au apucat de pilotat ambarcaţiuni sau de scufundări de agrement, Giulia Deamina este hotărâtă să obţină brevetul de pilot pentru avioanele uşoare. Succes Giulia, şi la mai mare!

Citit 3024 ori Ultima modificare Vineri, 30 August 2013 13:41

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.