E-commerce. 10 milioane de euro pe zi

E-commerce. 10 milioane de euro pe zi
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Conform statisticilor și estimărilor GPeC şi ale principalilor jucători din piața românească de e-commerce, românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30 la sută mai mult decât în anul 2017.

"Creșterea de aproape 30 de procente este una dintre cele mai mari din Europa pentru al doilea an consecutiv, fapt care demonstrează potențialul uriaș al pieței românești de e-commerce. Dacă facem o medie, românii au cheltuit pentru cumpărături online aproape 10 milioane de euro în fiecare zi din 2018, în creștere semnificativă față de 7,67 milioane de euro - media zilnică înregistrată în 2017", afirmă Andrei Radu (CEO GpeC).

Valoarea de peste 3,5 miliarde de euro reprezintă strict segmentul e-tail, adică produsele fizice (tangibile) care au fost cumpărate prin internet. Nu sunt incluse serviciile, biletele de avion, vacanțele și călătoriile, rezervările hoteliere, biletele la spectacole sau la diferite evenimente, conținutul downloadabil etc. Dacă ar fi adăugate și acestea, valoarea totală a achizițiilor online ar crește considerabil.

Citit 927 ori Ultima modificare Marți, 22 Ianuarie 2019 18:55

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.