Sectorul e-commerce din România a depăşit valoarea de 4,3 miliarde de euro, la finele anului 2019, în creştere cu circa 22 la sută faţă de datele din 2018, media zilnică a cumpărăturilor online pe care le-au făcut românii fiind de aproximativ 12 milioane de euro, arată estimările Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO). Cu toate acestea, potrivit datelor Eurostat, doar 23 la sută din populaţia României a făcut cumpărături online în 2019, ceea ce situează ţara noastră pe penultimul loc în Uniunea Europeană, devansând doar Bulgaria - cu 22 la sută.
Creştere a sectorului e-commerce Scris de Ovidiu Amălinei
Ovidiu Amălinei
Articole recente - Ovidiu Amălinei
Salariile mici, principalul motiv de nemulțumire a angajaților Spitalul ”Anton Cincu” din Tecuci va avea o nouă policlinică (FOTO) Spioni ruși care plănuiau sabotaje, arestați în Germania Denia Canonului Mare, pentru întărire duhovnicească în Postul Mare Israelul nu renunță la ofensiva terestră împotriva Rafah
Mai multe din această categorie: