Sectorul e-commerce din România a depăşit valoarea de 4,3 miliarde de euro, la finele anului 2019, în creştere cu circa 22 la sută faţă de datele din 2018, media zilnică a cumpărăturilor online pe care le-au făcut românii fiind de aproximativ 12 milioane de euro, arată estimările Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO). Cu toate acestea, potrivit datelor Eurostat, doar 23 la sută din populaţia României a făcut cumpărături online în 2019, ceea ce situează ţara noastră pe penultimul loc în Uniunea Europeană, devansând doar Bulgaria - cu 22 la sută.
Creştere a sectorului e-commerce Scris de Ovidiu Amălinei


Ovidiu Amălinei
Articole recente - Ovidiu Amălinei
Se pot depune cereri de plată pe schemele de silvomediu Românii şi-au redus cheltuielile la strictul necesar Tot ce trebuie să știi despre cauzele și tratamentul migrenelor Ce este terapia cu lumină roșie şi ce beneficii are Mănăstirea ”Sf.Trifon” va găzdui un muzeu dedicat agriculturii
Mai multe din această categorie: