Informații și asistență, la call-centerul ANAF

Informații și asistență, la call-centerul ANAF
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) reamintește că le oferă îndrumare și asistență contribuabililor în domeniul fiscal și cel al tehnologiei informației prin intermediul call-centerului propriu, la numărul de telefon 031.403.91.60. Aici sunt furnizate informații cu caracter general în legătură cu modul în care contribuabilii trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligații de declarare sau de plată. De asemenea, agenții call-centerului ANAF oferă asistență și prin intermediul serviciului de chat, în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul ANAF. Prin intermediul serviciului call-center nu sunt oferite informații în domeniul contabil, precizează ANAF.

În situația în care, în timpul convorbirii telefonice, agenții call-center constată că problematica expusă prezintă un grad ridicat de complexitate, contribuabilii vor fi îndrumați către alte canale prin care pot obține informațiile de care au nevoie.

Citit 969 ori Ultima modificare Vineri, 08 Iulie 2022 08:45

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.