Politici europene pentru mașinile electrice

Politici europene pentru mașinile electrice
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Dezvoltarea noilor tehnologii și producerea de baterii pentru mașinile electrice în Uniunea Europeană este una dintre componentele importante în politicile de reducere a emisiilor de carbon, unul dintre obiective fiind acela ca, din 2035, toate mașinile noi produse în Europa să fie cu motoare electrice. În același timp, industria europeană trebuie să fie pregătită pentru atingerea unor astfel de ținte, a declarat directorul general al Comisiei Europene pentru Piața Internă, Joaquim Nunes de Almeida, prezent la lansarea proiectului ABEE Rom-Volt.

"Este un proiect investițional important pentru Europa. Ca să vă dau o imagine a evoluției lucrurilor, pot să amintesc faptul că, în 2017, Europa nu era aproape deloc prezentă pe piața bateriilor electrice. Acum, Europa are o respectabilă cotă de piață de aproximativ 10 la sută. Sunt lanțuri de valoare care se formează în Europa. În 2017, piața era dominată de China, Coreea de Sud sau alte companii asiatice. În prezent, CE este dedicată dezvoltării bateriilor electrice, iar politica de reducere a CO2 va da autorităților naționale inclusiv posibilitatea de a sprijini cu prioritate aceste sectoare", a arătat oficialul european.

Citit 876 ori Ultima modificare Vineri, 30 Iunie 2023 09:24

1 comentariu

  • postat de Nicusor
    Vineri, 30 Iunie 2023 21:43
    5.13.220.***
    Am fi "foarte mândri" de proiectul prin care compania Avesta Battery and Energy Engineering (ABEE) mai bine ar construi in Belgia fabrica de baterii pentru industria auto SI MAI ALES SECTIA DE RECICLARE A BATERIILOR AUTO UZATE. Chiar tot timpul sa fim LADA DE GUNOI A EUROPEI ? Ei fac gunoi la ei si
    0
    0

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.