Am întâlnit şi pui fericiţi

Am întâlnit şi pui fericiţi
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Dacă români fericiţi sunt din ce în ce mai puţini, asta din motive diverse – de la lipsa căldurii în calorifere, până la nesimţirea guvernanţilor şi a politicienilor în general, iată că fericirea „loveşte” totuşi în noi. Nu chiar în plin, ci oarecum indirect, dar cineva tot este „nimerit” până la urmă. De exemplu, „Puiul Fericit”, „crescut în ferme mici, hrănit după o reţetă cu 80 la sută porumb şi scos în aer liber, dedicat tuturor acelora care doresc să-şi amintească de gustul, culoarea şi savoarea puiului crescut la curte”, este unul din „actorii” care au contribuit din plin la creşterea cu 23 la sută a cifrei de afaceri a Grupului de firme Agricola Bacău pe primele nouă luni ale anului, comparativ cu perioada similară din 2010, după cum reiese dintr-un comunicat de presă remis redacţiei.

Probabil că la fel de mult au contribuit mărirea cifrei de afaceri şi alte produse sonore ale grupului de firme băcăuan, cum ar fi „Puiul Familist” (lansat în 2009) şi „Puiul Antistres” (apărut pe piaţă, ca şi fratele său Fericit, în 2010).

În 2010, Agricola Bacău deţinea 14 la sută din piaţa cărnii de pui din România şi era lider, cu 19 la sută, pe piaţa de semipreparate şi produse de tip ready-meal, iar Salamul de Sibiu Agricola Bacău este lider în total segment Salam de Sibiu comercializat în România, cu 45 la sută cotă de piaţă valorică în mai 2011, se arată în comunicat.

Pe lângă faptul că oricine este liber să-şi promoveze şi să-şi denumească produsele aşa cum crede de cuviinţă, ce ar mai fi de spus? Poate doar că, în condiţiile de piaţă din 2011, ne-am fi aşteptat la „Puiul Anticriză”.

Citit 1231 ori Ultima modificare Miercuri, 02 Noiembrie 2011 21:37

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.