Călin Popescu Tăriceanu "demolează" tunelul pe sub Dunăre dorit de Marius Stan

Călin Popescu Tăriceanu "demolează" tunelul pe sub Dunăre dorit de Marius Stan
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Atât podul, cât şi tunelul pot fi "proiecte tehnice impresionante", dar ele nu se justifică, deocamdată, din punct de vedere economic, apreciază fostul premier * "Dezvoltaţi porturile şi navigabilitatea pe Dunăre", îi sfătuieşte fostul premier pe gălăţeni * Tăriceanu mai propune o Zonă Industrială România - Dunăre, cu accent pe industria auto şi siderurgie


Fostul premier al României, actualul senator liberal Călin Popescu Tăriceanu, a susţinut ieri, la Galaţi, o conferinţă pe tema „Strategia UE a Dunării şi dezvoltarea economico-socială a zonelor dunărene ale României”. Acţiunea, desfăşurată în parteneriat cu Universitatea „Dunărea de Jos” s-a desfăşurat în sala „Aula Magna” a Facultăţii de Mecanică, în prezenţa unui numeros public, format din reprezentanţi ai mediului universitar, economic, social şi politic.

Până în prezent, Strategia Dunării (SUERD) este cea mai importantă iniţiativă românească în calitate de stat membru al UE, din păcate însă, după cum a subliniat chiar Călin Popescu Tăriceanu, care era prim-ministru al României în momentul iniţierii acestui proiect, oportunităţile nu au fost valorificate decât la modul declarativ de autorităţile publice. Ca reacţie la această stare de lucruri, fostul premier a propus, la Galaţi, un „Decalog al Dunării”, reunind axe concrete pentru derularea unor proiecte de investiţii.

Uite podul, nu e podul
Unul dintre punctele Decalogului produs de fostul premier vizează inclusiv construirea unor poduri peste Dunăre, numai că - oarecum spre surprinderea asistenţei, inclusiv a primarului Marius Stan, care declara „că aşteaptă sprijin pentru realizarea subtraversării Dunării” - Călin Popescu Tăriceanu a declarat că „un tunel sau un pod peste Dunăre în zona Galaţiului poate avea o justificare doar în condiţiile în care răspunde unei necesităţi economice”, lăsând să se înţeleagă faptul că nu crede, deocamdată, că ar exista această necesitate. „Fie că vorbim despre un pod peste Dunăre, fie că vorbim de o subtraversare, poate să însemne un proiect tehnic impresionant, dar înainte de a demara un astfel de proiect, el trebuie să răspundă unei necesităţi. Există un flux suficient de transport între cele două maluri, astfel încât un astfel de proiect să se justifice? Poate, de exemplu, e suficient să faci o linie de feribot modernă, şi să ai şi transport de turism, şi de camioane. În momentul în care fluxul creşte, şi nu mai este economic din cauza aglomeraţiei transportului, cred că se poate pune problema unui pod sau a unui tunel”, a explicat Călin Popescu Tăriceanu.
Deocamdată, în materie de poduri peste Dunăre, fostul premier consideră că acum, după finalizarea podului de la Calafat, prioritară ar trebui să fie rebilitarea podului Giurgiu - Ruse. Tăriceanu nu exclude însă şi un nou pod, nu însă acolo unde ar spera gălăţenii… „În al doilea rând, dacă trageţi o linie între Bucureşti şi Sofia, o să vedeţi că linia trece pe la Turnu Măgurele. E cel mai scurt drum pe axa Nord - Sud, care este şi un coridor european de interes”, a declarat Tăriceanu. Acesta a precizat însă că, dacă i se prezintă argumente economice solide, este gata să susţină şi proiectul gălăţenilor.

Înainte de toate, porturile
Până una alta, dezvoltarea porturilor şi a navigabilităţii pe Dunăre ar trebuie să se numere printre priorităţile în materie de infrastructură ale gălăţenilor, apreciază Tăriceanu. De altfel, construcţia şi reconstrucţia porturilor dunărene se află pe primul loc în „Decalogul” întocmit de fostul premier. Pe listă se mai află construirea de silozuri de mare capacitate pentru comerţul pe Dunăre; amenajarea hidrotehnică şi hidroenergetică a fluviului; renaturarea Luncii Dunării; un sistem integrat de protecţia mediului; staţii de epurare pentru toate oraşele dunărene; organizarea turismului în Delta Dunării; dezvoltarea turismului în porturile dunărene; sistem integrat de monitorizare hidrologică şi monitorizare a traficului. Lista rămâne deschisă, inclusiv pentru realizarea unei Zone Industriale România-Dunăre, având industria auto şi industria siderurgică drept axe principale.
Fostul premier a precizat că întâlnirea de la Galaţi este prima dintr-o serie de acţiuni asemănătoare pe care doreşte să le organizeze şi în alte localităţi. La sfârşitul seriei de conferinţe, concluziile ar urma să se tragă tot la Galaţi. Poate până atunci, se vor găsi inclusiv argumentele care să-l convingă pe fostul premier de necesitatea unui pod sau tunel peste Dunăre la Galaţi.
Citit 5542 ori Ultima modificare Joi, 12 Decembrie 2013 18:33

36 comentarii

  • postat de Luci
    Joi, 09 Ianuarie 2014 20:15
    5.13.235.***
    Nea Caline lasa-ne tatae in pace. Cum sa se dezvolte o anumita zona daca nu are infrastructura,
    sau te roade invidia ca se vrea a se face un lucru maret in alta parte inafara de Bucuresti
    0
    0
    Raportează
  • postat de Despre Galaţi şi despre gălăţeni
    Sâmbătă, 28 Decembrie 2013 11:01
    5.13.212.***
    Nu portul este problema oraşului nostru. Acolo există posibilităţi tehnice pentru construirea navelor într-un număr mult mai mare decât în prezent. Trafic auto este chiar şi acum , dar domnul Tăriceanu nu vede decât oportunitatea dezvoltării Capitalei spre legăturile ei cu ...Sofia.
    Subtraversarea Dunării este decisivă pentru viitorul gălăţenilor. Traficul de mărfuri, dezvoltarea turismului spre Dobrogea( Mţii Măcin, mănăstiri, litoral, Deltă, s.a.m.d), captarea călătorilor care vin din nordul Moldovei şi din republica Moldova ( orientarea acesteia spre UE potae să avantajeze Galaţii) spre Constanţa, extinderea oraşului pe celălalt mal, impulsionarea construcţiei de drumuri, accelerarea amenajării urbane între Galaţi şi Brăila, un aeroport sau helioport şi altele.
    Vom avea noi locuri de muncă, vom beneficia de dezvoltarea unor afaceri legate de subtraversare (administrare, întreţinere, dezvoltare).
    Şi eu sunt de părerea că un tunel este o soluţie mai bună. Pentru costuri, pentru navigaţia pe Dunăre ( unde îngheţul, indundaţiile, seceta, ne pun probleme) pentru o mai mare siguranţă în caz de cutremur , pentru reclamă.
    Primarul Marius Stan şi toţi cei care cred şi care sprijină dezvoltarea urbei să-şi continue cu tenacitate, cu răbdare, cu argumente prezentate public, proiectul. dar, cu o mai bună chivernisire a banului public. Şi în multe dintre comentarii apar idei care pot fi luate în seamă.
    Tăriceanu-demolatorul, omul în care" bubuie" economia este o dovadă crasă a lipsei de competenţă a clasei politice.
    9
    5
    Raportează
  • postat de der
    Miercuri, 25 Decembrie 2013 21:58
    89.137.138.***
    Ce va faceti sa credeti ca Tariceanu ar fi mai destept decat Marius Stan?Dati-mi un exemplu de politician destept care sa faca ceva constructiv pentru cetatean. Se intrec unii pe altii in prostii si nu urmaresc decat propriul interes.
    11
    5
    Raportează
  • postat de @ Renegatul
    Duminică, 15 Decembrie 2013 14:03
    92.84.63.***
    Astfel de" prieteni" ne costa mai mult decat dusmanii , atunci cand a avut ocazia nu a miscat un deget pentru Galati. Dupa unii ar merita si titlul local de cetatean de onoare pentru numarul de neveste . In 1864 porturile Galati ,Tulcea ,Braila ,"duduiau"si totusi in cercul Domnitorului Cuza se discuta despre oportunitatea economica a unui pod in zona .Oare de ce??? Un vechi proverb chinezesc spune: "Contruieste puntea si multe carari se vor incrucisa de la sine ,inspre ea ." Alta sansa nu avem .
    18
    7
    Raportează
  • postat de coco
    Sâmbătă, 14 Decembrie 2013 20:21
    92.80.168.***
    Tariceanu, marele sfatuitor, cand a fost prim ministru, ce a facut pentru Galati, nici, nici macar cu sfaturi nu a sustinut Galatiul, se apropie alegerile si noi nu am aflat inca?
    20
    7
    Raportează
  • postat de Porumbei Albi Brăila
    Vineri, 13 Decembrie 2013 23:11
    213.233.92.***
    Același subiect ca la Brăila.
    0
    2
    Raportează
  • postat de suparatu`
    Vineri, 13 Decembrie 2013 23:07
    5.13.190.***
    - CARE ESTE NECESITATEA ECONOMICA PENTRU CARE AR TREBUI CONSTRUIT TUNEL PE SUB DUNARE ?
    - CE REZULTATE BENEFICE PENTRU ZONA NOASTRA, AR AVEA ?
    - CU CE AR CRESTE BUNASTAREA / PUTEREA DE CUMPARARE A GALATENILOR OBISNUITI (NU A BASHTANILOR SAU A FOTBALISTILOR), ACEST TUNEL?
    - CHIAR ESTE O PRIORITAE IN ACEST MOMENT ?
    - NU CUMVA UNII DORESC ACEASTA LUCRARE PTR. A SE UMPLE DE $$$ ...???
    10
    21
    Raportează
  • postat de suparatu`
    Vineri, 13 Decembrie 2013 22:50
    5.13.190.***
    Nu sunt fan Tariceanu, dar are dreptate de data asta. Fotbalistul care ne conduce gandeste cu bocancii din picioare, cu care lovea mingea odata. Pentru ce ne trebuie noua tunel pe sub Dunare ??? ``podul, cât şi tunelul pot fi "proiecte tehnice impresionante", dar ele nu se justifică, deocamdată, din punct de vedere economic``.
    Primarul vrea sa cumpere lumea din Galati cu ``Ne freaca insa revelion cu Michael Bolton care costa cat reparatia viaductului sau iluminat festiv cu bani cu care s-ar aranja si falezogaura si pasajul. Apatermul e in faliment,riscam sa ramanem in frig,dar ne arde de distractii.....`` !!!!
    13
    27
    Raportează
  • postat de Lupta ptr ciolan intre Galati si...Bucuresti?
    Vineri, 13 Decembrie 2013 20:21
    95.83.253.***
    Pai sa ne explice si noua Dl Tariceanu, DE CE ar fi in interesul Romaniei sa lege Bucurestiul de...Sofia pe la Ruse??! Doua saracii care fac o saracie mai mare, nu o relatie economica profitabila?!
    1. Trendul ar fi sa ne legam de fratii nostri de peste Prut ca tot au inceput discutiile ptr circulatia lor in UE fara vize, poate de la anul, nu mai comentez de discutata optiune de unire;
    2. Alt trend al UE este sa integreze Ucraina, chit ca acum sunt aia in strada si cu Moscova pe cap; NU mai comentez ca daca ar avea intr-adevar ceva minte strategul de la Bucuresti ar face pe dracu'n patru sa se lege de..Turcia (a caror cetateni or sa zboare fara vize spre Bucuresti, de la anul).
    3. Cel mai interesant o sa fie rolul Chinei in toata faza asta, care or sa-si vada produsele trimise in UE, supra-taxate tot de la anul, si care i-ar face o gura de pod lui Marius Stan pe loc, la Galati, daca ar fi de acord cu niste termeni!
    Cel mai interesant este ca Dl Tariceanu face efortul sa explice deschis galatenilor (pe care nu-i baga-n seama nici primaria Galati!) de ce NU le trebuie pod peste Dunare, ceea ce arata ca probabilitatea ca Dl Stan sa castige argumentul este..mare! Si mai interesant este ca toate micile deschideri ale Ucrainei si Moldovei spre UE, inseamna invazie de produse dinspre UE spre noile piete, mai ales in primii ani, iar asta o sa se intample pe unde exista drumuri, poduri/tuneluri, si in nici un caz dinspre Romania spre..Bulgaria, pe la Ruse!?
    Asa ca nu ne ramane decat, insa intai facem podul/tunelul spre est, ca apoi se face si coada la trecere, ca toate supermarketurile astea Carrfour, Kaufland, Lidl, Aldi trebuie sa-si care marfurile pe undeva spre noile piete, asta e economia de piata, nu?!:))
    21
    9
    Raportează
  • postat de Scarembeu
    Vineri, 13 Decembrie 2013 19:23
    79.114.106.***
    TEPESCULE,

    Poate vrei sa spui ca dupa 1989 voi ati dat numai tepe economiei.Ai uitat ca CSG producea in fiecare zi paguba de 1 milion de dolari economiei romanesti???
    5
    3
    Raportează
  • postat de tepescu
    Vineri, 13 Decembrie 2013 18:54
    5.13.218.***
    Bati campii in materie de strategie economica pe termen scurt, mediu si lung.Esti total rupt de realitate.Si ultima data cand ai fost abordat aceias perla ti-a iesit din gura vizavi de viitorul Galatiului.Ai uitat domnule TARICEANU ca si dupa '89 orasul asta a pompat in economia Romaniei mult. Procentul a fost semnificativ , mult peste aportul modest a multor orase.Dar NU SE SPUNE NIMIC. Nu traim in trecut ,dar pentru numele lui Dumnezeu nu mai veni sa ne inveti si sa ne prezinti idei savante . Vrei sa se dezvolte ceva dar sa nu se investeasca nimic .Cine vine sa investeasca daca nu are minim de infrastructura ? Daca vin cateva persoane(nu dau nume) care descurajeaza orice initiativa fara discernamat faceti un mare deserviciu comunitatii.Imi pare rau dar sunteti pe langa subiect ca si atunci cand ,,duduia ''economia.
    20
    10
    Raportează
  • postat de Sandu.
    Vineri, 13 Decembrie 2013 17:36
    92.85.158.***
    A venit el de la Bucuresti si le stie pe toate.Aceasta zona a tarii a fost uitata de guvernanti care nu au facut si nici nu fac nimic pentru ca ea sa devina atractiva .Ea isi mai pastreaza o oarecare importanta economica numai prin ce a mostenit din trecut si nu a fost distrus inca.Poate nu un pod sau un tunel dar cu porturile sa o lase mai moale intrucat Constanta a luat cam tot traficul naval iimportant.O alta solutie nu o sa vina niciodata de la Bucuresti ,poate autoritatile locale ar trebui sa gaseasca parteneri straini seriosi care sa investeasca in zona oferindule facilitati fiscale generoase.In trecut Galatiul a avut statut de porto/franco.care a impulsionat masiv dezvoltarea zonei.Acum suntem inU.E.si nu mai putem face ce vrem si asa va fi atat timp cat nu mai suntem independeti politic si economic.
    20
    7
    Raportează
  • postat de Kasanova
    Vineri, 13 Decembrie 2013 17:01
    5.13.168.***
    baieti,voi chiar v-ati infierbantat rau de tot cand v-au promis astia tunel. Stati linistiti,face parte din asa-zisul program de pregatire al alegerilor de anul viitor.Cine si de ce ar investi la Galati? Cui ar folosi tunel,pod sau ce mai viseaza astia?S-a surpat viaductul-nu-s bani de reparatii pentru 7000 de muncitori si alti oameni de afaceri.S-a surpat Faleza-facem rute ocolitoare.Se darama pasajul pietonal de la Dunarea din Centru-nu-s bani. Ne freaca insa revelion cu Michael Bolton care costa cat reparatia viaductului sau iluminat festiv cu bani cu care s-ar aranja si falezogaura si pasajul. Apatermul e in faliment,riscam sa ramanem in frig,dar ne arde de distractii.Afara e vopsit gardul,inauntru leopardul.Asta ii doare cu adevarat pe galateni, nu distractii pentru interlopi unde sa se etaleze cu bunurile obtinute din traficul ilegal cu droguri,carne vie sau din talharii.
    4
    35
    Raportează
  • postat de crystal
    Vineri, 13 Decembrie 2013 14:33
    89.137.136.***
    rectific, bicameral. Oricum o fi, unicameral, bicameral, frecati menta acolo ,va luati super-salariile si super-bonificatiile de pomana.Plus cheltuielile zilnice acoperite - casa,masa,masina de serviciu, iar un roman de rand cheltuie bani de transport la serviciu, bani sa aiba un pachet,daca strica ceva plateste (Voi dati la casare laptopuri de noi si le luati) si acasa e alta distractie, bani de o paine pe masa la copii (intre 60-80% din venit se cheltiuie pe mancare), bani de intretinere, bani de rechizite la copii,asta ptr cine s-a incumetat sa mai aiba si copil.
    5
    8
    Raportează
  • postat de crystal
    Vineri, 13 Decembrie 2013 14:11
    89.137.136.***
    Alt politician cu IQ de veverita care vine si spune ce e mai bine sa facem..Stai naiibii acolo , cap de stiuca,,,,, ca starnesti o revolutie, Romania sta pe un butoi cu pulbere numit "Saracia si Coruptia".
    Ce , nu iti iese de o prajitura dintr-un proiect multimilionar din Galati? Nu mai ai de unde mulge ? Dupe ce ca va declarati la impozitul pe venit doar o masina si o casa va mai votati si legi de super imunitate si asta cand va amintiti ca aveti si servici, ca prin salile alea cam bate vantu' .
    Sunteti o rusine ptr Europa secolului XXI, paraziti, asta sunteti.Va falsificati alegerile si chiar daca va inchide ptr coruptie tot o duceti mai bine in inchisoare fata de multi romani si va continuati afacerile prin cateii vostri cu ajutorul mobilului.
    Chiar daca nu mai sunteti parlamentari tot aveti afaceri consolidate ce aduc profit cat sa traiasca regeste o comuna intreaga de la tara.Normal daca aveti bugetul pe maini.
    Apropo de trait regeste, sunt 12 regate in Europa ( http://en.wikipedia.org/wiki/Monarchies_in_Europe) si se traieste de cel putin 3 ori mai bine ca la noi, poate daca Romania ar deveni regat ar avea un viitor mai stralucit . Cu unicameralul din Romania ne-am lamurit.Voi sunteti degeaba acolo , de ochii lumii, umblati ca niste zombi si va bateti de la o bucata de carne...Lipitori cu acte in regula.
    Daca maine incepe un razboi si ne invadeaza cineva castiga aia din prima zi , o sa fugiti ca sobolanii cu valizele de euroi.Dar razboiul e de moda veche, acum are succes "invazia economica" , ca e din China, ca e din America, are success si e cu acte in regula ..
    24
    10
    Raportează
  • postat de O opinie..
    Vineri, 13 Decembrie 2013 14:02
    89.137.220.***
    Tocmai de aceea trebuie realizata Regiunea Sud-Est ca sa ne vedem de treburile noastre..si sa ii dam naibii , pe cei de la bUCURESTI.
    Numai ce se face in bUCURESTI , in opinia lor este rentabil (metroul) sau autostrazile care trec prin bUCURESTI , (ca sa circule nestingheriti bucurestenii cu jeep-urile spre Valea Prahovei ), sunt rentabile.
    Normal ca nu este trafic in zona, daca investitorii care vin aici intreaba de infrastructura, iar acest lucru nu poate fi realizat doar de un oras, sau primarie din zona !
    20
    10
    Raportează
  • postat de mitica dragomirm
    Vineri, 13 Decembrie 2013 13:43
    5.13.146.***
    PENTRU : FILOSIFIE IN PROSTIE
    ADEVARATA PROSTIE GRAIESTI ! SCOATE CAPUL DIN BIROUL ALA DE COMBINIST PROST SI RELIZEAZA PE CE LUME TRAIESTI !
    15
    3
    Raportează
  • postat de Filozofie în prostie....
    Vineri, 13 Decembrie 2013 11:56
    92.86.69.***
    DE pod sau tunel peste sau peste ar fi nevoie dacă ar fi necesar și asta nu-i gratis, va fi cu plată, dar ce să exportăm în draci dacă Moldova și Basarabia nu exportă decât forță de muncă și asta în UE, că-n Orientul Apropiat sau Africa de Nord nu merge nimeni. Și apoi siderurgie nu o să mai avem la prețurile energetice dictate de UE, costuri mari pe unitate de produs, Turcia fiind principalul nod siderurgic azi, ei având dolarul mult mai ieftin decât euro ca monedă forte și gaz cât cuprinde din Iran. Din păcate azi România nu mai produce nimic la costurile energetice de azi, nici cuie, bolduri, șaibe, agrafe, piuneze....așa că Doamne Ajută, în UE cu prețurile energetice nu mai suntem buni de nimic, mai ales că am dat gazul și petrolul degeaba la austrieci prin OMV-Petrom....mai urmează tot pe degeaba gazul din șisturi, gazul și petrolul din M. Neagră sau aurul de la Roșia Montană....suntem despuiați de tot, materie primă și forța de muncă, asta exportă România și mai nou creiere prin copiii ce fac școala în afară. Mai nou, 40% din copiii ce primesc alocație pentru copiii până la 18 ani sunt copiii rromi, deci....pensie?
    0
    24
    Raportează
  • postat de alfi
    Vineri, 13 Decembrie 2013 11:54
    5.13.144.***
    intru totul de accord cu IN
    asa este,tot ce ai spus!
    0
    1
    Raportează
  • postat de gigi becalul
    Vineri, 13 Decembrie 2013 11:34
    79.116.111.***
    credite cu buletinul marca-calin popescu si cum il mai cheama
    11
    5
    Raportează
  • postat de Fresnescu Ionel
    Vineri, 13 Decembrie 2013 10:48
    86.127.19.***
    Dragul meu , cel cu comentariul semnat sub numele de "Din Muntenia" , bine graiesti ca Galatiul s-o ia in sus spre nord catre Iasi , decat sa-si indrepte ochii spre Braila si Tulcea. Din toata inima felicitari si la multi ani pe 2014.
    11
    17
    Raportează
  • postat de Alex
    Vineri, 13 Decembrie 2013 10:07
    92.80.136.***
    Galatiul voteaza si el la presidentiale, deci ceea ce s-a spus trebuie interpretat ca un sprijin neacordat candidatului. Asteptam demisia si retragerea a II-a de saptamana aceasta.
    0
    5
    Raportează
  • postat de Din Muntenia
    Vineri, 13 Decembrie 2013 09:59
    86.34.187.***
    Nu Tariceanu trebuie sa decida unde se face si unde nu se face un pod.Si asta pt ca oamenii nostri galateni, braileni si tulceni isi vad de interesele individuale si nu de interesele oraselor pe care le reprezinta.De departe se justifica investitia, daca este interes comun! Altfel...niciodata.Braila ar fi bine sa se gandeasca la un proiect numai al lor, eventual si al Tulcei si Galatiul sa o ia in sus, spre Iasi, capitala Moldovei.
    21
    6
    Raportează
  • postat de gal
    Vineri, 13 Decembrie 2013 09:45
    5.13.168.***
    industrie nu mai avem ,avem Delta si Litoralul la care Rusii si Moldovenii nu prea ajung(acestia fiind clienti fideli ai Vaii Prahovei) de ce sa nu le facem pod sau tunel in aceasta zona si un aeroport ,cu siguranta vor veni si odata cu ei ar veni si bani,noi nu aducem bani de afara ,nu exportam mai nimic(doar lemn din paduri si masini Dacia) singura solutie este turismul(si avem cu ce)si agricultura.
    17
    5
    Raportează
  • postat de primarul perfect
    Vineri, 13 Decembrie 2013 09:09
    89.121.200.***
    Oare nu pot lua comision folosind banii astia la altceva?
    Containere de sortare a gunoiului ingropate in asfalt. Doar gura de depozitare sa fie afara, iar locul de depozitare sa fie accesibil celor autorizati sub cheie. Astfer nu se mai distrug pubelele si poate ajuta pe cei care chiar vor sa sorteze o parte din gunoi( plastic sticla hartie) sa o faca . Mai sunt ciudati ca mine care nu au unde sa sorteze gunoiul. Iar pentru gunoiul menajer sa ramana tot containerul clasic. Nu e varianta europeana,dar ce-ar fi sa facem trebuirle din aproape in aproape ca sigur sa le facem din prima nu suntem in stare. Daca nu avem masini de colectare a gunoiului sortat, atunci avem firme interesate de reciclare se poate incheia contract separat cu o firma interesata de colectarea asta. (AICI ALT COMI$ION, pentru cei care mai vor sa mai diversifice sursele).
    Din cei 10mil sa ia cat comision vor, dar macar o parte vor intra in forta de munca locala si poate ramanem cu ceva. Daca nu v-a fi o investitie la fel de proasta si trecatoare ca un proiect de fizabilitate.
    Ca sa fim serios cand or sa apara 200mil pentru tunel , vor vrea toate partidele partea , greu de crezut ca se face. Nu se face un pod amarat de cativa metri la braila. Si se face tunel pe sub jumatate de oras. Sub un oras care se surpa din toate partile.
    5
    24
    Raportează
  • postat de jag
    Vineri, 13 Decembrie 2013 09:09
    5.13.153.***
    Economic ZERO/ viseaza RUMANE viseaza la strazi asfaltate, proiecte locale energetice, caldura, etc. banii.... pe studii....studiem daca musca trece dunarea sau ii trebe un pod.

    Brailen,i galatenii normali la cap stiu ca podul daca se face trece pe la voi, din ratiuni diverse ..albia mai mica, posibilitatea legarii cu IMB etc dar printre GALATENI mai sunt si idioti care cred ca axa E / V trece prin ca***lor
    Bine ca PSD, adica ponta a schimbat podul sa lege vrancea de constanta, intre cei doi capi de tuti capi
    5
    12
    Raportează
  • postat de Tunelul este o aberante
    Vineri, 13 Decembrie 2013 07:37
    5.13.145.***
    Este corect ce spune Tariceanu.Se dorește cred sifonarea urgenta a 10 milioane de euro pentru asa zisul studiu de fezabilitate.Oare cat e "comisionul" ?
    7
    41
    Raportează
  • postat de cir
    Vineri, 13 Decembrie 2013 07:28
    5.13.141.***
    Comunistii au avut mai multa viziune pentru dezvoltatea interna decat acesti soferi de Jeep-uri si administratori de pipite. Si comunistii au adus tara in faliment. Cei de azi o vor distruge.
    4
    22
    Raportează
  • postat de gălățeanu
    Vineri, 13 Decembrie 2013 06:57
    89.137.226.***
    Dmnule Fresnescu, da ești supărat, tare! Nimeni nu urăște Brăila. Orașele noastre sunt înfrățite și au o soartă comună. Numai împreună, le va fi mai bine sau mai rău. Mai bucură-te și dumneata de frumos, de Sărbători, de viață.
    17
    25
    Raportează
  • postat de Fresnescu Ionel
    Vineri, 13 Decembrie 2013 06:42
    86.127.19.***
    Galatiul ,orasul capcaunilor si al doritorilor de tuneluri pe sub Dunare , va doresc de anul nou 2014 sa aveti parte de tot ce ganditi pentru si despre Braila ,orasul meu natal , si sa aveti parte de foarte multe aniversari de ceremonii cu fanfare.
    30
    21
    Raportează
  • postat de Nu se mai tem nici de Duhul Sfant
    Vineri, 13 Decembrie 2013 06:41
    185.26.182.***
    L-au depasit pe Nicolae Ceausescu si trupa lui de tovarasi care, totusi, se temeau de popor ascunzandu-se in spatele multor garzi si garduri. Derbedeii de astazi sunt altfel decat vechii comunisti in care mai palpaia, cat de cat, o farama de frica...............de Vlad Mixich HotNews.ro
    Joi, 12 decembrie 2013, 20:16
    10
    7
    Raportează
  • postat de Renegatul
    Vineri, 13 Decembrie 2013 06:34
    70.210.194.***
    Taricene...lasa-ne ca se vede ce ai facut pentru tara de cand esti in politica...numai idei pline de invidie...stim ca nu vrei ca Galatiul sa se ridice din mizerie. In mintea ta ingusta e normal sa vezi ca nu e justificabil sa se construiasca vreun pod/tunel...atata timp cat barcagii si cu voi va impartiti lovelele pentru a-l vostru trai prosper. Sper ca primarul nostru sa nu plece urechea la o lichea ca tine si sa-si duca planul la capat...
    34
    17
    Raportează
  • postat de IP
    Vineri, 13 Decembrie 2013 05:50
    108.245.201.***
    Aeroport asta ar trebui ,, nu tunel ,,,dar ca la voi la nimeni, numai prosti in orasul rosu,,dupa un bou batran a venit unul tanar ,,,hheheh tineti-o tot asa si o sa dispareti de pe harta ca oras....La mai mare
    14
    35
    Raportează
  • postat de bors dan
    Vineri, 13 Decembrie 2013 04:15
    5.13.204.***
    Ne-ati rupt cu taxele pe canalul Sulina....sa faca matzul ghioaga alde Mazare pe la Agigea.....jafurilor!!! Ati terminat Galatiul si Braila....ma mir ca mai ai tupeu sa-ti arati mutra pe aici....si culmea!!?? ne mai dai lectii!!!???...ati praduit Combinatul pe degeaba.....Idiotilor!!!!
    16
    34
    Raportează
  • postat de IN
    Vineri, 13 Decembrie 2013 04:14
    5.13.207.***
    Completare:

    ...pentru pod sau tunel.
    21
    7
    Raportează
  • postat de IN
    Vineri, 13 Decembrie 2013 04:12
    5.13.207.***
    Cererea se formează, nu trebuie doar să răspunzi cererii. Nu exista cerere pentru tablete înainte ca ele să apară, dar odată ce-au apărut, cererea a început s-o întreacă pe cea pentru PC-uri.
    O traversare a Dunării la Galaţi ar schimba totul pentru Galaţi. Am reveni pe hartă şi ar deschide accesul la terenurile de peste Dunăre, ieftine şi ca-n palmă, numai bune pentru aeroport, cartiere noi, parcuri industriale, stadioane etc.

    Iar traversarea trebuie să servească în primul rând Galaţiului. Nu înţeleg de ce trebuie să cerem aprobarea acestor paraziţi puturoşi de la Bucureşti care nu-s în stare să-şi administreze măcar cloaca aia de „capitală europeană”. Căpuşele ălea nu vor face niciodată nimic pentru Galaţi sau pentru restul României. Paraziţii ăştia vor da din plisc, cum au făcut toată viaţa şi vor fura pentru ei şi neamurile lor. Nici nu ştiu să facă altceva. Trebuie găsite fonduri proprii. Dacă s-au găsit 500.000 de euro care au fost aruncaţi pe luminiţe, de parcă într-un oraş distrus, luminiţele lipseau, şi cele mai scumpe din ţara, cam de zece ori mai scumpe ca în alte oraşe, se pot găsi bani şi pentru investiţii care să salveze oraşul. Cred că acum bugetul oraşului se duce pe subvenţii şi alte ajutoare sociale. Măcar de-aţi pune toţi asistaţii sociali să-şi facă curăţenie în faţa coteţelor în care trăiesc să nu mai arate oraşul ca un ghetou.
    Odată ce-ar apărea locuri de muncă, şi presiunea ajutoarelor sociale asupra bugetului ar dispărea.
    În loc de 500.000 pe luminiţe, mai bine cu banii ăia se plătea o rată la împrumutul bancar pentru pod.
    26
    45
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.