Revitalizarea COMBINATULUI siderurgic face „valuri”

Revitalizarea COMBINATULUI siderurgic face „valuri”
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

La nivelul porturilor din Galaţi, Brăila şi Tulcea coordonate de Administraţia Porturilor Dunării Maritime (APDM) Galaţi se mai resimt încă efectele crizei economice. În cursul anului 2014, prin porturile dunărene au trecut 3.969 de nave, din care 527 au fost nave maritime şi 3.442 au fost nave fluviale. Acestea au transportat 7.803.044 tone marfă, în uşoară scădere faţă de marfa transportată în anul precedent, respectiv 8.032.196 tone marfă. Cea mai mare parte a fost, în 2014, reprezentată de traficul fluvial, cu 5.970.844 tone marfă, în timp ce traficul maritim a fost de 1.832.200 tone marfă. Principalele mărfuri transportate au fost cele pentru sau dinspre combinatul siderurgic, cerealele, cheresteaua şi combustibilii.

Potrivit directorului general al APDM Galaţi, Luigi Ciubrei, revitalizarea activităţii în combinatul siderurgic Galaţi se face simţită şi în creşterea fluxurilor de marfă: „A început să crească traficul pe produse laminate, pe partea de minereuri şi cărbune pentru Combinatul siderurgic şi mă refer în special la traficul maritim, care este foarte important pentru compania noastră. În ultimele luni, au fost nave maritime care au adus materie primă şi au plecat cu produse finite din combinat. Iar, din informaţiile pe care le avem noi, tendinţa este de creştere”.

Acesta a precizat că fluxurile materii prime pentru combinat sunt în special dinspre Turcia şi Ucraina, în timp ce produsele siderurgice au ca destinaţie ţări din Orientul Mijlociu, dar şi ţări europene, precum Franţa şi Italia.

Citit 2806 ori Ultima modificare Marți, 27 Ianuarie 2015 18:07

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.