Cei 1.000 de angajaţi Intfor intră, prin rotaţie, în concediu fără plată

Cei 1.000 de angajaţi Intfor intră, prin rotaţie, în concediu fără plată
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

După mai multe zile în care s-a pus problema unui protest al angajaţilor Intfor la poarta Combinatului, motivat de faptul că ArcelorMittal a refuzat comnezi făcute de către societatea patronată de omul de afaceri Andrei Lişinschi, s-a decis ca muncitorii de aici să fie trimişi câte zece zile în concediu fără plată, în perioada 15 august - 15 septembrie. Se confirmă astfel informaţia publicată în exclusivitate într-un articol apărut în „Viaţa liberă” în urmă cu trei zile.

"Cei 1.000 de angajaţi de la Intfor vor intra în concediu fără plată prin rotaţie. Acest sistem se va aplica de la 15 august până la 15 septembrie, iar fiecare salariat va sta acasă 10 zile. Primul grup de 225 de muncitori va intra în concediu fără plată începând de sâmbătă", a declarat Andrei Lişinschi, managerul Intfor.

El a mai precizat că motivul pentru care a decis să adopte această soluţie este acela că societatea şi-a epuizat stocurile de materie primă necesare fluxului de producţie şi că nici un furnizor nu îi poate livra cantitatea solicitată.

"În trecut am avut un contract  cu ArcelorMittal Galaţi, dar aceştia ne-au spus că nu ne pot livra cantităţile de materie primă solicitate. Am colaborat în trecut şi cu furnizori din străinătate, dar şi în această situaţie am fost anunţaţi că s-au diminuat capacităţile de producţie şi că nu se pot onora comenzile noastre. Aşa se explică faptul că am rămas fără materie primă", a completat Andrei Lişinchi.

Potrivit acestuia, există însă şanse ca în perioada imediat următoare lucrurile să se regleze. Salvarea ar putea veni chiar de la ArcelorMittal Galaţi.

"Avem promisiuni de la ArcelorMittal că în perioada 15-30 septembrie ne vor livra ceva marfă din comanda aferentă lunii octombrie, aşa că este posibil să acoperim necesarul de materie primă după 15 septembrie", a mai spus Lişinschi.

Informaţiile legate de faptul Intfor ar fi trecut la coada listei cu priorităţi a furnizorilor pentru că ar fi fost un client greu-platnic au fost infirmate categoric de către Andrei Lişinschi, care a precizat că plăţile se făceau în termenele convenite, majoritatea facturilor ce trebuiau onorate fiind de 30 de zile.

Citit 1389 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.