Cuvintele magice cu care poți să învingi roboții companiilor de telefonie

Cuvintele magice cu care poți să învingi roboții companiilor de telefonie
Evaluaţi acest articol
(26 voturi)

Cred sincer că, din toată nebunia asta cu inteligența artificială, partea cu roboții care îți răspund la telefon este, cel puțin de la un punct încolo, cea mai proastă idee

Și mă refer în principal la roboții companiilor de telefonie, gen Vodafone şi Orange, pentru că la bănci treaba este mai simplă. Dacă vrei un credit, îți răspund imediat, iar dacă ești în întârziere cu ratele sau nu mai ai bani să plătești, te sună ei!

M-am convins însă, zilele trecute, că există o modalitate prin care robotul Andreea te pasează automat unui operator uman, fără să te mai ducă cu vorba în niciun fel. Sunt, de fapt, două cuvinte magice pe care trebuie să i le rostești, poate chiar zâmbind sadic, kriptonita oricărui furnizor de utilități.

Mai întâi, însă, pe scurt, cazul meu. Am vrut să plătesc factura la telefon prin aplicația MyVodafone. Prima dată mi-a dat eroare și mi-a spus că tranzacția nu s-a putut efectua, așa că să mai încerc o dată. A doua oară, la fel: eroare la serverul lor și să mai încerc. A treia oară, am fost anunțat că tranzacția s-a finalizat cu succes. Bucuria mi-a ținut doar două minute, până când banca m-a notificat prin SMS că, într-adevăr, tranzacția s-a făcut cu succes, dar nu o singură dată, ci de trei ori. Adică Vodafone mi-a încasat de trei ori banii pe aceeași factură, chiar și în cele două dăți când îmi spusese că operațiunea nu se putuse efectua.

Sun la Vodafone și dau peste inevitabila Andreea. Din start mă asigură că toți operatorii sunt extrem de ocupați și că o să mă ajute ea. Dar nu poate, pentru că este evident că mi-e imposibil să-i explic situația mea în două-trei cuvinte-cheie pe care ea le așteaptă. Îi zic "factură" și tot ce poate să facă este să îmi spună că aceasta a fost achitată și că nu am nicio datorie la ei. Nu suflă nicio vorbă că factura mi-a fost încasată de trei ori.

Închid nervos. Dau un mic "search" pe Google, citesc niște comentarii și sun din nou la Vodafone. Răspunde inevitabila Andreea: "Toți operatorii noștri sunt foaaaaarte ocupați" și mă întreabă ce doresc. Și atunci spun cuvintele magice: REZILIERE CONTRACT. Andreea mai pune o singură întrebare, de control, ca să nu se declare învinsă chiar din prima, după care îmi face legătura instantaneu cu un operator, care, ce să vezi, brusc se eliberase și îmi putea prelua apelul. I-am explicat "umanului" problema, iar acesta a răsuflat ușurat că nu am menționat cuvintele "reziliere contract", probabil că ar fi fost de rău să piardă un client "pe tura lui".

Astfel, la mine s-a rezolvat problema cu Vodafone, ceea ce vă doresc și dumneavoastră.

Citit 2489 ori Ultima modificare Sâmbătă, 24 Iunie 2023 07:53

2 comentarii

  • postat de Vasile
    Sâmbătă, 24 Iunie 2023 20:33
    83.128.193.***
    Dar banii vi i-ati recuperat? Vedeti, daca nu vi i-au restituit si sunati ca sa reziliati contractul cu adevarat poate ca Andreea va crede ca l-ati anulat data trecuta si va inchide in nas…
    0
    0
  • postat de Costin
    Sâmbătă, 24 Iunie 2023 15:06
    86.124.118.***
    La electrica...rodica depășită de situatie
    0
    0

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.