Universitatea „Dunărea de Jos” / Alegerile pentru funcţia de rector au fost amânate

Universitatea „Dunărea de Jos” / Alegerile pentru funcţia de rector au fost amânate
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Membrii Senatului Universităţii „Dunărea de Jos” au stabilit, în urmă cu câteva minute, să amâne alegerile pentru funcţia de rector, programate pentru miercuri.
De asemenea, au fost stabilite şi procedurile care vor fi urmate pentru ieşirea din impasul creat de controlul recent al Ministerului Educaţiei, care dădea drept invalide alegerile de la Senat.
Rămâi pe „Viaţa liberă” pentru amănunte.

Citit 5505 ori Ultima modificare Marți, 24 Ianuarie 2012 17:09

52 comentarii

  • postat de Platon
    Marți, 31 Ianuarie 2012 20:44
    Motto: Universitatea din Galati s-a dezvoltat prin valoarea, devotamentul si efortul oamenilor de scoala.
    Universitarii galateni au asteptari mari de la viitorul rector, oricine ar fi acela. In fond, este un act de curaj sa candidezi la functia suprema in universitate. Sunt convins ca toti cei patru profesori au intentii bune si merita admiratia si sustinerea noastra. Nu va fi usor sa navigam in apele tulburi ale crizei, intr-un oras care prin reprezentantii sai nu a facut mai nimic pentru Universitate. In alte locuri, universitatea se bucura de respectul si sustinerea urbei. Ce am citit la ziar in aceste zile ? Un dialog al insolentei si al tupeului ridicat la rangul de opinie… Dragi concetateni, comentatori ai alegerilor, ati intrecut cu mult masura si v-ati aratat adevaratul chip: nu credeti in valori, nu aveti respect, nu judecati drept, ganditi si actionati gresit. Am fost pusi in fata unui exercitiu de opinie, e drept anonim, un experiment esuat, prin care ati reusit sa asterneti o umbra de neincredere nemeritata asupra institutiei Universitatii. Si in ce scop ? Promovarea unor interese de grup ? Posibil, dar riscant. Daca ati ales sa subminati prestigiul Universitatii pentru interese personale, ati facut cea mai proasta alegere. Daca vom continua sa gandim si sa actionam in stil bizantin, nu vom ajunge niciodata in rand cu statele civilizate. Unii spun ca istoria ne-a fost vitrega, dar este evident ca ne autodistrugem pe toate caile: prin rautate, nepasare, lacomie si mai ales incultura. Probabil ca orasul nu merita o Universitate de prestigiu, desi o are.
    AVETI GRIJA DE SCOALA, dragi concetateni ! Nu rapiti tinerilor sansa la educatie !
    Traiti cu spiritul si veti fi fericiti !
    Succes in alegeri tuturor candidatilor !
    0
    0
    Raportează
  • postat de Mitica
    Sâmbătă, 28 Ianuarie 2012 16:53
    Super tare! Astia s-au sculat la ora 4 dimineata si au inceput sa posteze la un articol precedent. Domnilor sunteti cu capul rau de tot. Mai treceti pe la doctori, sa mai manance si ei o paine.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Preocupat pentru Constantin
    Sâmbătă, 28 Ianuarie 2012 14:45
    Da, unii au practicat chestia cu copiatul. O chestie simpatica, ceea ce a placut a fost reluat si de altcineva. Lumea s-a orientat. Nu am inteles ce este cu unic candidat ....! Au fost tocati toti, la unii s-a venit cu argumente de sustinere, la altii dupa cateva cpmentarii au fost coplesiti de contra argumente.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Constantin
    Vineri, 27 Ianuarie 2012 22:33
    Incercati si la biserica. Un acatist ceva. Nu vedeti cat sunteti de ridicoli. Dovediti un infantilism care va descalifica. Citeste lumea presa si constata ca de fapt aveti un singur candidat. Cine sunt ceilalti candidati si ce argumente aveti pentru a-i sustine? De latraci s-a saturat lumea. Spuneti de 2 saptamani aceleasi lucruri. Am citit presa si sunt aceleasi comentarii scrise de aceiasi comentatori. Le copiati si le postati la fiecare articol.
    Plictisitor!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Gelu
    Joi, 26 Ianuarie 2012 20:10
    Adevarul este ca toti isi urmaresc interesul propriu in primul rand dar gasca portocalie este cea mai rea cea mai flamanda si cea mai incompetenta. De ce ar trebui sa-i votam pe astia ..mai bun e oricare altul
    0
    0
    Raportează
  • postat de Mircea
    Joi, 26 Ianuarie 2012 19:09
    Repet intrebarile pe care portocalii le se fac ca le ignora
    1. Este avantajos in momentul de fata sa alegem o echipa unicolora in locul uneia multicolore sau apolitice
    2. Este echipa dlui Barsan competenta din punct de vedere managerial si stiintific, eu inclin sa cred ca nu este si am destule argumente pe care daca vrei le putem discuta
    3. Este domnul Barsan o persoana reprezentativa ca interfata pentru universitate, eu iar inclin sa cred ca o persoana si o echipa manageriala cu o cultura tehnica si lingvistica ne-ar fi mult mai utila
    4. A fost modalitatea domnului alexe de a protesta antrenand universitatea in acest vartej care ne bulverseaza pe toti corecta si morala..eu cred ca raspunsul este evident ca a fost si incorecta si imorala fiindca el personal a votat toate regulamentele si noul senat a candidat si cand a pierdut a inceput sa improaste cu noroi
    0
    0
    Raportează
  • postat de Ana-maria
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 11:27
    postacii PDListi au si inceput cu manipularile si atacurile impotriva tuturor exact ca base. Manzu e de vina si nu are nici un merit ca s-au luat banii la timp si s-a construit atat. Alocatia bugetara s-a micsorat an de an facultatea de mecanica este falimentara de mult si fara suportul direct al lui manzu nu se luau banii. Manzu a vrut sa candideze fiindca avea 5 ani de mandat si mai avea inca 3. de ce nu a fost lasat? Fiindca trebuia sa faca loc mafiei pdliste pentru care ministerul lucreaza si duminica. Ei folosesc intotdeauna unitati de masure duble. Dragi pdlisti daca aveti cumva cat de cat spirit academic va rugam sa va lasati de MANIPULARI si DIVERSIUNI
    0
    0
    Raportează
  • postat de vali
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 10:11
    Salariile s-au luat la timp pentru ca alocatia bugetara a fost acordata la timp, contractele de cercetare au primit avans de 90%, iar sudentii au platit taxele la timp. Din contractele de cercetare universitatea opreste 7-15% pentru interese proprii. In rest, universitatea nu a schitat un gest in ceea ce priveste identificarea surselor prin care se pot aduce bani in universitate.

    Alte universitati nu au dormit, au facut investitii serioase, au dotat laboratoarele didactice si de cercetare, iar acest lucru s-a vazut la evaluare. La noi, singurele dotari s-au facut din contracte de cercetare, universitatea a investit preferential; cei care au reusit sa obtina bani pentru laboratoare didactice au facut-o pentru ca erau in echipa d-l Minzu. Deviza actualei echipe a fost «nu sunt bani».
    Daca ar fi existat o stategie de dezvoltare si investitii, universitatea ar fi avut mult mai multe programe in categoria A si B.
    Credeti ca o facultate de medicina, intr-o tara civilizata, are sediu intre gradinata piticot si 2-3 tarabe de cartier? De ce nu s-a facut un proiect pentru un nou campus in care sa se construiasca cladiri moderne demne de o universitate care vrea sa fie europeana?

    Ordinea in aceasta universitate ar trebui sa fie: studenti, profesori, personal administrativ, conducere. In cei 4 ani, ordinea a fost: conducere, personal administrativ, profesori, studenti. Stiti ca numarul cadrelor didactice este aproape egal cu numarul personalului administrativ?

    Pentru cei care au avut timp sa verifice cadrurile, ieri universitatea a facut o plata in mod exceptional; s-a virat o suma cu titlul de “drepturi salariale din anii anteriori”. Serviciul salariare refuza sa spuna ce drepturi ne-au fost retinute si ce reprezinta aceasta suma. Ce procent din drepturile retinute a fost returnat? Neoficial se spune ca 5%. Daca un sef de lucrari a luat app. 400 Ron, si reprezinta 5%, sa intelegem ca au fost retinuti 8000 Ron? De ce s-a platit in mod exceptional si nu au asteptat data de 14 februarie cand se fac platile salariale in universitate? Sau poate a fost un indemn la vot si o multumire pentru increderea acordata, in buna traditie a partidelor politice!!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de giany
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 08:45
    Eu cred ca inainte de a-l critica pe Minzu...ar fi fost mult mai bine sa analizati ce a facut in ultimii ani pentru UDJ!
    Parerea mea personala este aceea ca ...daca nu ar fi fost Minzu rector,in ultimii patru ani, UDJ nu ar mai fi existat in structura sa actuala de foarte, foarte mult timp!
    La fel de adevarat este fi faptul ca respectabilul si distinsul rector Minzu (dar si echipa pe care o sustine) s-a invatat ...pate pre mult ...cu aerul tare si dulce al puterii!
    0
    0
    Raportează
  • postat de sitar
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 08:38
    DOMNLOR POLICIIENI..de ce nu incercati sa va vedeti de politica dumneavostra (apropo de marile manifestari de strada)...sa va sustineti partidele in confruntarea lor cu societatea civila ....si sa va implicati "mai cu masura" in strategia de dezvoltare viitoare a UDJ.
    Partidele care va sustin au in momentele acestea nevoie de dumneavostra!!!!!!!!!!!
    Asa ca...rezumand, toate comentariile facute la articolele care au in vedere "Alegerile la UDJ 2011-2012", ar fi de bun simt sa lasati locurile dumneavoastra in Senat altora putin mai "nestresati" si ...poate mai dezinteresati
    O demisie de onoare din senat si poate ca si retragerea unor candidaturi la rector ar mai schimba putin imaginea UDj atit de botita in ultimile zile ca efect al seatei dumneavoastra de putere!!!!!!!!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de athos
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 02:54
    minzu e fricos si nu poate plusa l-a infinit, mai ales daca a furat prea mult si a cazut in dizgratie ....
    0
    0
    Raportează
  • postat de pentru Raluca
    Marți, 24 Ianuarie 2012 23:28
    Minzu a vrut un al treilea mandat, contrar legii. Nu i-a mers. A vrut presedinte la senat, iar nu i-a mers. Acum vrea prorector, nu-i va iesi. Sigur va dori si decan. O fi vorba de vreo boala? SI-a dat demisia din cauza ilegalitatilor comise, nu din alt motiv, stai linistit(a). A construit, ai dreptate. La Sendreni! O resedinta cat Cozaminul si aripa sud a mecanicii la un loc. Traiasca firmele prietene! Cat despre sarcinile de partid, las-o moarta. Nu pentru pdl-isti lipeau dna Condrea si femeile de servici afise in campania electorala. Pozele care vor aparea in presa joi vor dovedi cine a calcat strimb!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Raluca
    Marți, 24 Ianuarie 2012 23:06
    alexe a contestat dupa ce a pierdut manzu si-a dat demisia ..deci e o diferenta. manzu nu s-a aruncat in aventuri sa candideze la functiade rector desi si asta a fost tot o manevra. si draga pdlistule barsan de ce se umfla de indemnizatii si acu spune ca ailalti sunt rai si el e bun nu e ipocrizie? Dragi pdlisti mereu si mereu incercati sa manipulati sa amenintati si sa jigniti. Nici barsan nici alexe nu ar fi in stare sa-si dea demisia asa cum a facut manzu si voi ilmai numiti avid de putere. nici faptul ca e gospodar bun si a construit mult nu-l recunoasteti. Voi stiti doar una si buna ...aveti sarcina de partid sa luati puterea dar e o vorba nu mor caii (si nici manjii) cand vor cainii (portocalii)
    0
    0
    Raportează
  • postat de pentru postacii de serviciu
    Marți, 24 Ianuarie 2012 22:56
    Alexe a candidat tot la fel de ilegal cum a candidat si dl Minzu. Patru mandate aveau si unul si altul. La fel de avizi de putere amandoi. Diferenta dintre ei este aceea ca unul era rector in functie si autor al regulamentului senatului. Pentru cei care au o farama de creier este simplu de inteles. Pentru postaci, nu.
    0
    0
    Raportează
  • postat de alt postac
    Marți, 24 Ianuarie 2012 22:40
    Si eu cred ca PDListii astia devin din ce in ce mai rai si fara scrupule cu cat lumea incepe sa-i urasca din ce in ce mai mult. E clar VOR SA NE CIURUIE PE TOTI
    0
    0
    Raportează
  • postat de postac
    Marți, 24 Ianuarie 2012 22:37
    Eu stiu de ce ii deranjeaza pe pdlisti asa de mult postarile. FIINDCA SE SPUN ADEVARURI si ei nu mai pot sa manipuleze asa usor lumea. Dar evident au un ntupeu urias..fiindca nu stiu decat sa minta si sa incerce diversiuni.
    Dle Antipostac nu ne-ai mai spus de ce a mai candidat alexe daca considera senatul ilegal? Senatul a devenit ilegal doar cand nu a fost ales alexe, si tot nu ne-a spus de ce dl barsan a luat si salariu de deputat si indemnizatie de conducere de la univ ......va rugam nu mai manipulati si lasati diversiunile. Si nu este nevoie sa ne jigniti sau sa ne amenintati desi dlor pdlisti la asta va pricepeti f bine.
    0
    0
    Raportează
  • postat de pentru jurist
    Marți, 24 Ianuarie 2012 22:24
    Juristule daca esti in senat (ca tot zici ca nu l-ai vazut pe decanul de la drept acolo) si scrii ca "nu va da-ti seama" e semn ca nici bacalaureatul nu ti-l meriti. Lasa postarile si fugi la manualul de romana!
    0
    0
    Raportează
  • postat de pentru antipostaci
    Marți, 24 Ianuarie 2012 22:20
    Pai domnule moralist antipostac sfatul barsan unde era, nu era in echipa care conducea universitatea si chiar el spunea in interviu ca nu facea mai nimic si atunci de ce lua indemnizatia degeaba. Hai sa fim serios a fost si deputat si a luat si salariu si indemnizatie si dvs ii faceti pa altii lacomi. Dar ce sa ma mir ce stiu sa faca pdlistii decat sa incerce sa manipuleze, Totusi cat credeti ca o sa ne mai pacaliti vine barsan cu echipa competenta formata din cine..din cei 20 de prorectori si 60 de decani la care le-a promis dl barsan functii. De ce nu a venit si el in fata cu o echipa daca se pretinde transparent. iar despre dl Alexe ce sa spunem candideaza si dupa ce pierde are tupeul sa spuna ca a fost incorect senatul. PAI DE CE A CANDIDAT. DACA IESEA EL TOT ASTA SPUNEA. Nu vi se pare ca depasiti orice limita a ipocriziei?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Juristul
    Marți, 24 Ianuarie 2012 22:09
    pai domnul alexe de ce nu a spus nimic atunci si a mai candidat. el nu avea tot 4 mandate. Frati PDListi iar umblati cu diversiuni. Pe domnul decan de la drept eu nu l-am vazut in senat deci nu cred ca mai este si oricum stiti foarte bine ca a trecut in barca lui barsan asa ca asta este o alta diversiune. Mai stiti altceva domnilor portocalii decat sa umblati cu minciuni si diversiuni? Ce mare lucru ca s-au trecut si rezervele pe buletin cu competenta dvstra pdlista nu va da-ti seama ca acum cand va trebui schimbat un membru al senatului va trebui sa il voteze din nou toata universitatea. Dupa ce ca ne puneti pe toti pe jar doar fiidca dl Alexe este frustrat mai aveti si tupeul sa iveniti cu inventii. SPECIFIC PDL!
    0
    0
    Raportează
  • postat de vali
    Marți, 24 Ianuarie 2012 22:02
    Pai nu diversiunea si manipularea sunt armele PDL cele mai de pret? Ei doar asta stiu. Cine isi poate inchipui ca aia la minister lucreaza si duminica doar ca sa ne fie noua bine. Dar ma bucur ca dnii Alexe si barsan au cazut in capcana lor si toata lumea a inteles acum cu cine avem de-a face. va dati seama atunci cand va cadea pdl si asta se va intampla mai devreme sau mai tarziu cat se vor agata de scaun acesti oameni care desi nu sunt competenti sunt disperati sa puna mana pe universitate. Eu sunt o persoana pozitiva si sunt absolut convinsa ca nu mi se poate intampla asa ceva
    0
    0
    Raportează
  • postat de pentru postacii de serviciu
    Marți, 24 Ianuarie 2012 21:54
    Din postarile voastre transpare foarte clar interesele cui le aparati cu atata inversunare.
    Au fost falsificate alegerile la Drept, in favoarea decanului sustinut de echipa actualului rector. Au fost incalcate prevederile legii cu privire la numarul de mandate de senator. A fost incalcata procedura de vot pentru senat. A fost incalcata legea cu privire la alegerea presedintelui senatului. A fost incalcata legea cand a fost numit presedintele interimar al senatului. Toata lumea stie ca rectorul a gestat regulamentul de alegeri, chiar daca acum este facuta vinovata doamna Mereuta. E vinovat senatul ca l-a aprobat, iar cel care l-a scris nu are nicio vina? Cine este autorul tuturor acestor abuzuri? Alexe? Nu, rectorul in functie este! Alexe doar a informat ministerul cu privire la acest lant de ilegalitati. Controlull care a urmat a confirmat faptul ca la "Dunarea de Jos" actuala conducere nu are limite in nebunia ei dupa putere. Acum universitatea este condusa de un senat ilegal care hotaraste, pentru ca asa a hotarat rectorul in functie, sa amane alegerile pentru functia de rector. Abuz dupa abuz... Pacat ca vor avea de suferit si cei care nu au nimic in comun cu lupta oarba pentru putere si bani! Credeti voi ca pentru salariile nerusinate pe care le au unii din echipa de la rectorat, tot cei pe care ii injurati aici sunt responsabili?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Radu
    Marți, 24 Ianuarie 2012 21:54
    Bravo TEO asta cred si eu si te reg sa ma crezi ca eu unul nu am de gand sa ma sinucid si sunt convins ca nici colegii nostrii. Asa ca sa fim vigilenti la toate diversiunile PDListe si vom invinge cu siguranta. Sunt de acord si cu faptul ca oricum nu va fi usor si ca dorinta asta disperata a PDLului de a pune mana pe universitate ne face mult rau. de altfel domnul Barsan care desi este un manager mai mult decat mediocru este totusi un politician versat a simtit deja gustul infrangerii si si-a pregatit un loc caldut in alta parte. Orice s-ar spune PDListii stiu sa-si plateasca clientela
    0
    0
    Raportează
  • postat de observator
    Marți, 24 Ianuarie 2012 21:49
    Ghita, nu 'traducem' din romaneste in romaneste, Alexe a gresit, dar Barsan la sustinut in toate! Nu am vazut ca nu ar fi de acord cu Alexe. Au mers cum se spune in popor bara-bara. cand il atacam pe Alexe, Barsan da acum inapoi. Doar nu suntem PROSTI sa ne abureasca.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Teo
    Marți, 24 Ianuarie 2012 21:44
    Apare evident faptul ca in .viitorul apropiat universitatea nu va trece prin momente usoare. Estecriza, vor fi alegeri au aparut criteriile astea de evaluare distrugatoare. Mi se pare de asemenea foarte clar ca oricen vine promite mult dar face cat poate si is urmareste cel mai ades propriile interese. Totusi cu manzu s-au luat totdeauna salariile s-a construit mult si la clasificari am iesit destul de bine. Faptul ca in echipa lui praisler apare manzu si sarpe care au amandoi experienta la rectorat este o garantie a competentei. Cred ca ar trebui cooptat si domnul Georgescu in echipa asta care s-a dovedit un excelent manager Chiar daca nu ar fi alegeri sau situatia din strada asta mi se pare situatia cea mai inteleapta pentru ca noi sa avem un loc sigur de munca. In conditiile actuale insa cred ca ar fi de-a dreptul sinucigas sa aducem o echipa portocalie si foarte putin competenta care in plus mai calca si pe cadavre
    0
    0
    Raportează
  • postat de Maria
    Marți, 24 Ianuarie 2012 21:42
    JURISTUL are mare dreptate, normal ca in situatia actuala este bine sa refacem votul pentru Senat ca sa inchidem gura Ministerului portocaliu si grupului PDL din UDJG. Am mai scris aici, sa se gandeasca bine acum Barsan si ai lui ce nu este conform legii in regulamentul de alegeri, sa nu mai incerce sa intoarca alegerile din cauza unor 'asa zise nereguli'. Cred ca toata lumea s-a lamurit cine sunt portocalii si ce hram poarta, ne putem astepta ca vor mai face reclamatii daca nu ies ei, DAR SA FIM TOTUSI TARI !
    0
    0
    Raportează
  • postat de Andrei pentru Adevarul
    Marți, 24 Ianuarie 2012 21:30
    Reiau, ne freaca pe noi cu tot felul de amanari. Sunt destule comentarii pe site legate de faptul ca, daca nu era grupul portocaliu maine se vota rectorul. Spune-mi si mie ce au rezolvat cu reclamatia, apa de ploaie!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Andrei pentru Adevarul
    Marți, 24 Ianuarie 2012 21:26
    Pai zi asa, ca culoarea portocalie isi vede de interesele lor si nu ii pasa ca se freaca pe noi! Asta este clar scris
    0
    0
    Raportează
  • postat de Ghita
    Marți, 24 Ianuarie 2012 21:18
    NIMIC DIN TOATE ASTEA NU S-AR FI INTAMPLAT DACA NICI O PERSOANA DIN UDJG NU S-AR FI CONSIDERAT MAI PRESUS DE LEGE!!! Daca cel care a anuntat faradelegea este dnul Alexe de ce trebuie sa interpretati politic stimati colegi? Daca a gresit undeva dnul Alexe va trebuie sa fie ajutat sa se corecteze.
    INTREBARE: de ce "traduceti" din romaneste in romaneste ceea ce nu este scris?
    PROPUNERE: nu lasati jocul politic sa va intunece gandirea... cititi si vedeti ce se intampla la alte universitati... inscrieti-va in EDUCER
    0
    0
    Raportează
  • postat de Radu
    Marți, 24 Ianuarie 2012 21:03
    Sunt 100% de acord cu Raluca. Grupul PDL al lui Barsan si alexe este din punct de vedere al competentei foarte departe in jos de ceilalti candidati dar din punct de vedere al rautatii si arogantei vedeti unde sunt.
    Daca insa ii intrebi pe ei spun ca sunt niste ingerasi si ca vor binele institutiei. Parca mai era cineva care spune sa traiti bine si ati vazut unde ne-a dus
    0
    0
    Raportează
  • postat de Raluca
    Marți, 24 Ianuarie 2012 20:59
    Este cat se poate de clar pentru oricine grupul asta PDList al lui Alexe si Barsan nu ne poate aduce nimic bun, numai frustrari, aroganta si incompetenta si mai ales nu ii intereseaza ca prabusesc tot in jurul lor
    0
    0
    Raportează
  • postat de Juristul
    Marți, 24 Ianuarie 2012 20:44
    Daca nu se reluau alegerile era aproape sigur ca daca nu iesea Barsan ceea ce este aproape sigur distinsul Minister avea motiv sa infirme rectorul ales. In spiritul acestei idei comisia aleasa a propus ca sa fie reluate alegerile la senat ca sa nu mai aiba nici un motiv ministerul sa faca presiuni atunci cand domnul barsan va pierde. Grupul PDL al dlui alexe a cazut in propria capcana. Evident colegii nostri vor trebui sa mai voteze odata asa cum noi senatul avem acum sedinte in fiecare zi cate 4 ore. Este rezultatul transparentei si corectitudinii domnilor Barsan si Alexe.
    0
    0
    Raportează
  • postat de analistul
    Marți, 24 Ianuarie 2012 20:36
    Eu cred ca stefan are dreptate dar as avea de completat faptul ca si chiar daca nu erau protestele din strada era o afacere foarte proasta sa alegi o echipa atat de transparent politica asa cum este cea a dlui Barsan intr-un an electoral cand nu stii daca puterea actuala mai ramane sau nu. Asta mai ales atunci cand performantele puterii sunt mai mult decat precare. Deci miscarile de strada care probabil ca se vor amplifica exponential atunci cand vremea se va incalzi si lumea va fi secatuita dupa cheltuielile de intretinere uriase de anul acesta nu sunt decat o confirmare cat se poate de clara ca orice om onest ar trebui sa faca orice ca sa obstuctioneze dorinta de putere a distinsului grup portocaliu din UDJG
    0
    0
    Raportează
  • postat de Senator
    Marți, 24 Ianuarie 2012 20:30
    Aveti macar habar care cine ce si cum a votat ? Care tabere au fost pentru refacerea alegerilor si care nu ?
    Documentati-va si dupa aceea va rog sa acuzati de inarziere pe cine vreti voi
    0
    0
    Raportează
  • postat de Adevarul pentru Andrei
    Marți, 24 Ianuarie 2012 20:29
    Nu vad ce e gresit in comentariul meu. Cine stie isi da seama ce am vrut sa spun. Cat de clar vrei sa scriu faptul ca in universitatea asta se fac magarii si ca ai nostri profesori isi urmaresc doar interesele. Eu cred ca am scris destul de romaneste.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Stefan
    Marți, 24 Ianuarie 2012 20:27
    Cred ca trebuie sa recunoasca toata lumea ca nimic din toata mizeria asta nu se intamola daca dl Alexe ar fi stiut sa piarda. Acum grupul PDL din universitate este disperat fiindca vad ca se pierde si puterea in tara si vor ca pe ultima suta sa ia macar puterea in universitate. Folosesc niste cozi de topor cum este COTET asta care in mod sigur va trebui sa raspunda mai tarziu pentru ce face acum
    0
    0
    Raportează
  • postat de Andrei pentru Adevarul
    Marți, 24 Ianuarie 2012 20:16
    Adevarul, comentariul tau m-a distrat ! Nu am inteles nimic din ceea ce ai vrut sa spui, este totul dezlanat...spune clar ce vrei sa spui, nu o tot lua pe ocolite
    0
    0
    Raportează
  • postat de Andrei pentru Olivu B.
    Marți, 24 Ianuarie 2012 20:09
    Ce are spaga in toata aceasta dicutie? Atata timp cat studentii au un cuvant de spus in alegerile care se desfasoara in univ, de ce nu va place o discutie in care alegatorii (si dvs) dezbat PRO si CONTRA!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Adevarul
    Marți, 24 Ianuarie 2012 19:44
    Inca odata mi-au demonstrati profesorii ca sunt incompetenti si ca Universitatea "Dunarea de Jos" Galati este o universitate ce merge pe baza culorii. Vai de capul nostru. Ieri si-au batut joc, astazi la fel si mai urmeaza si maine. Nu aveti pic de rusine. Apelez la intregii domni profesori, daca mai au un pic de demnitate si respect fata de sine, va rog din tot sufletul sa nu votati culoarea. Eu sustin un singur candidat si mi-ar parea rau sa nu ocupe postul de rector. Este singurul care mai are astazi calitatea de a fi om si care nu isi va schimba culoarea....parului.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Olivu B.
    Marți, 24 Ianuarie 2012 19:00
    Se spune că profesorii ar trebui să fie un exemplu pentru tinerii studenți!
    Domnilor profesori, ce învățăm noi, studenții de la voi, în afară de a ne certa, de a pârâ, de a da șpagă?
    0
    0
    Raportează
  • postat de atent
    Marți, 24 Ianuarie 2012 18:53
    Are dreptate Nicu legat de voturi, sa fim uniti si prin votul contra echipei PDL vom da un vot contra abuzurilor!
    0
    0
    Raportează
  • postat de maria
    Marți, 24 Ianuarie 2012 18:41
    deci, s-a terminat senatul, mai dam inca o data votul pentru senat! Domnilor din echipa Prof BARSAN, va rugam din suflet, ganditi-va bine daca mai aveti ceva de reclamat, reclamati acum, nu ne faceti sa pierdem timpul!!!! CEREM MAI MULTA SERIOZITATE! Nu avem TIMP DE PIERDUT ca sa votam pentru acelasi lucru de doua ori pentru ca sa va satisfaceti orgoliile ranite.
    0
    0
    Raportează
  • postat de simplu student
    Marți, 24 Ianuarie 2012 18:33
    Hotii striga Hotii !
    0
    0
    Raportează
  • postat de Puiu
    Marți, 24 Ianuarie 2012 18:30
    La noi la SIA este o teroare de nedescris. domnul alexe este incorect si partinitor. mereu se intlneste cu dnii barsan si Lungu si pregates tot felul de lucruri rele. rezultatele au inceput sa se vada
    0
    0
    Raportează
  • postat de consilier SIA
    Marți, 24 Ianuarie 2012 18:28
    TREBUIE SA STIE TOATA LUMEA ALEGERILE SE REPETA FIINDCA DOMNUL ALEXE NU STIE SA PRIMEASCA CU DEMNITATE O INFRANGERE. si atunci improasca totul cu noroi..asa va face si coechipierul lui dl Barsan
    0
    0
    Raportează
  • postat de Nicu
    Marți, 24 Ianuarie 2012 18:24
    este grav ceea ce se intampla si cred ca toata comunitatea academica ar trebui sa ia atitudine impotriva grupului asta de pdlisti care nu au nici un scrupul. De altfel in facultatile conduse de portocalii este o adevarata teroare...care se doreste extinsa in toata universitatea. Fratilor la vot nu ne vede nimeni si nu pot ei fura cat putem noi vota. Oricum nu va fie frica PDLul PICA
    0
    0
    Raportează
  • postat de alt senator
    Marți, 24 Ianuarie 2012 18:21
    dom profesor ioana nu mai dezinformati privind alianta dintre manzu si alexe sau dintre praisler si barsan stiti foarte bine ca este exclusa. Eu recunosc faptul ca dvs sunteti un om de valoare si de aia ma mir ca incercati sa faceti diversiuni
    0
    0
    Raportează
  • postat de asistent
    Marți, 24 Ianuarie 2012 18:18
    Eu nu inteleg de ce PDListii astia nu au profitat de relatiile lor la minister ca sa ne faca bine dar profita cu atata succes ca sa ne distruga
    0
    0
    Raportează
  • postat de senator
    Marți, 24 Ianuarie 2012 18:15
    Fiindca alegerile s-au amanat cred ca toata lumea trebuie sa stie urmatoarele.
    Domnul Alexe este partenerul de campanie al lui dlui Barsan si au in spate echipa pdl. In ceea ce priveste moralitatea actiunilor lor situatia este urmatoarea: dl Alexe este la al patrulea mandat de senator nu a contestat noul senat cand acesta a fost validat de catre vechiul senat desi era membru DACA ERA ASA DE CORECT DE CE A VOTAT PENTRU si nu a spus nimic. Apoi a candidat la presidentia senatului la primul tur a fost balotaj si el a candidat si la turul doi unde a pierdut. Abea in acel moment senatul a devenit incorect ales (Fiindca nu a iesit el)
    Apoi a reclamat la minister care IMEDIAT (mama ce viteza in sprijinul cetateanului simplu Alexe) a trimis o echipa de control care a venit sa faca presiuni. Dupa aceea au lasat lucrurile asa in coada de peste si au inceput campania pt dl Barsan. Acum inainte de alegeri cand si-au facut socotela si au estimat ca dl Barsan nu intra nici in turul 2 Duminica (da domnii PDListi de la minister lucreaza si duminica atunci cand trebuie sa-si serveasca clientela) cei din minister au cerut invalidarea alegerilor la senat ca sa traga de timp. Acum toata universitatea trebuie sa mearga din nou la vot ca sa puna din nou stampila si sa valideze senatul. ASTA ESTE DREPTATEA PDLista!
    TOATA TARA TIPA IMPOTRIVA LOR SI EI TOT FAC ABUZURI! .....VOTATII BAETI
    0
    0
    Raportează
  • postat de senator
    Marți, 24 Ianuarie 2012 18:14
    Dupa cum au decurs lucrurile se profileaza o alianta Alexe - Minzu sau Praisler - Birsan....partea proasta este ca fiecare a promis cate 6 posturi de prorector si vreo 20 de decan si nu prea iese la socoteala la total...rezulta deci ca UNPR (Praisler) si PDL (Birsan) s-au pus de acord si ca va exista o armonie senat rector (pentru ca respectivele "echipe" isi vor imparti conducerea) care va duce universitatea in topul...nu spun care ca nu este academic...este mai curand de plans dar poate asta meritam! Ministerul pregateste o adresa prin care tot personalul universitatii va trebui sa mature cu simt de raspundere strazile orasului iar intreaga conducere va primi cu entuziasm ordinul si-l va executa fara cracnire....ce vremuri traim?!
    0
    0
    Raportează
  • postat de conf
    Marți, 24 Ianuarie 2012 18:02
    Sunt convins sca toata lumea academica galateana are maturitatea ca sa judece pe de o parte o echipa de pdlisti fara scrupule care nu vor decat sa duca totul de rapa si sunt sprijiniti de o clientela flamanda si pe de alta parte 3 candidati care fiecare in parte are calitati de necontestat. PDLul insa in spiritul lui binecunoscut ne impune pe cel mai slab candidat sprijinit de cel mai odios grup de interese.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Alexe
    Marți, 24 Ianuarie 2012 17:58
    inca odata se vede corectitudinea pdlistilor alexe si barsan. toata universitatea trebuie sa mai voteze odata fiindca domnul alexe nu a reusit sa ajunga presedinte la senat. Asta da corectitudine si echipa..va dati seama cand va cadea pdlul astia ne vor tara la fund cu ei fiindca nu au nici un fel de scrupul. astea nu mai sunt ipoteze finndca modul lor de a fi este deja verificat acum. Curaj colegi nu ii putem lasa!
    0
    0
    Raportează
  • postat de studentul
    Marți, 24 Ianuarie 2012 17:16
    nu iesea cine era preferatul Ministerului Educatiei?d-asta au fost amanate?le dadea cu virgula:)))
    0
    0
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.