Alegeri reluate şi amânate: Senatul "Dunării de Jos", învins de Ministerul Educaţiei

Alegeri reluate şi amânate: Senatul "Dunării de Jos", învins de Ministerul Educaţiei
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Fotoliul de rector încă îşi aşteaptă câştigătorul * Cadrele didactice şi studenţii de la universitatea de stat din Galaţi nu îşi vor alege rectorul decât săptămâna viitoare * La Senat se reiau alegerile *

Inevitabilul s-a produs până la urmă. Alegerile la Universitatea „Dunărea de Jos” vor fi reluate de la zero, astfel că miercuri nu mai are loc scrutinul pentru desemnarea rectorului. Senatorii au luat act, în şedinţa de marţi seară, de consecinţele juridice ale continuării procesului electoral fără să se ţină de cont de raportul corpului de control al ministrului Educaţiei, care a cerut refacerea alegerilor de la Senat. Potrivit participanţilor la şedinţă, senatorii au decis să ţină seama atât de argumentele comisiei juridice, care a avut rolul de a clarifica implicaţiile legale ale unei nesupuneri, cât şi de faptul că orice rezultat la alegerea rectorului ar fi putut atrage o sumedenie de contestaţii. Implicit, ar fi însemnat o lungă perioadă de incertitudini. Inclusiv financiare, legate de salarii. Totul pentru că Ministerul Educaţiei a cerut reluarea alegerilor la Senat, instituţie care stă la baza alegerii rectorului. Deşi la scrutinul pentru rectorat, senatorii ar fi participat oricum în calitate de cadre didactice titulare ale universităţii, dificultăţile ar fi apărut la studenţii senatori, care îşi câştigă dreptul de vot tocmai în virtutea calităţii lor de senatori. Or, în condiţiile în care constituirea Senatului era sub semnul întrebării, ar fi însemnat că 18 persoane ar fi fost private de dreptul de a alege. În cazul unui scor strâns, aceste voturi ar fi fost decisive. Din acest punct de vedere, decizia pare înţeleaptă.
Mai există autonomie universitară?

Pe de altă parte, însă, această supunere presupune şi o formă de ignorare a autonomiei universitare. Cea mai importantă decizie a zilei de marţi a fost ca alegerile de la Senat să fie refăcute, aşa cum a recomandat Ministerul Educaţiei prin raportul de control sosit luni la universitate. Amânarea alegerilor la rectorat este doar o consecinţă. În plus, comisia electorală centrală va analiza toate articolele din regulamentul de alegeri şi va face modificările necesare, aşa cum au sugerat cei din corpul de control. „Senatul s-a întrunit în şedinţă extraordinară şi a hotărât refacerea alegerilor. Comisia Electorală Centrală va formula, în termen de 24 de ore, propuneri pentru aplicarea modificărilor propuse de corpul de control al ministrului. Miercuri, 25 ianuarie 2012, la ora 14,00, Senatul UDJG va decide modificările la regulamentul privind alegerile, necesare pentru a răspunde notei primite de la Ministerul Educaţiei. Calendarul alegerilor va fi modificat, fiind prelungit cu circa o săptămână”, se arată într-un comunicat de presă al Departamentului Comunicare din cadrul Universităţii „Dunărea de Jos”. În traducere liberă, instituţia gălăţeană şi-a admis înfrângerea în disputa cu Ministerul Educaţiei, în ciuda autonomiei universitare. Întrebat dacă nu se teme că, prin petiţia adresată ministerului, prin control şi prin anularea acestor alegeri, şi-a atras mânia colegilor din universitate, profesorul Petru Alexe, cel care a declanşat toată povestea a spus că importantă este respectarea legii. „Şi care-i problema? Estenţial este că am avut dreptate. Noi trebuie să judecăm fondul, nu forma. Iar fondul este unul singur: au fost încălcate legile”, a declarat Petru Alexe luni, imediat după apariţia rezoluţiei corpului de control.
Ce se întâmplă mai departe
Cu cea de-a treia şedinţă de senat în trei zile consecutive, Universitatea „Dunărea de Jos” stabileşte un nou record. Miercuri, senatorii se întâlnesc pentru a treia oară în această săptămână, de data aceasta pentru a decide modificările la regulamentul de alegeri, în conformitate cu recomandările corpului de control al ministrului. De asemenea, după ce acestea vor fi bătute în cuie şi vor primi şi avizul juriştilor, astfel încât să se evite un alt „meci” cu controlorii lui Daniel Funeriu, senatorii vor trebui să stabilească un nou calendar de alegeri. Acesta va cuprinde alegerea membrilor Senatului şi, finalmente, alegerea rectorului. Cele mai optimiste previziuni arată că scrutinul final va avea loc peste o săptămână. „Habemus rectorem” va putea fi rostit cel mai devreme joia viitoare.
Trei întrebări mai mult sau mai puţin retorice
1.    De ce petiţia cu privire la modalitatea de alegere a Senatului a fost făcută abia după alegerea preşedintelui acestei structuri şi nu imediat după aprobarea regulamentului de alegeri?
2.    De ce Ministerul Educaţiei nu a remarcat faptul că în actuaul Senat există câţiva profesori aflaţi la cel de-al patrulea mandat?
3.    Va fi aplicată litera legii de data aceasta în ce priveşte mandatele senatorilor?

Citit 3663 ori Ultima modificare Marți, 24 Ianuarie 2012 21:48

68 comentarii

  • postat de Puiu
    Miercuri, 01 Februarie 2012 12:41
    Eu nu inteleg de ce toata lumea este impotriva dlui barsan care este o persoana pozitiva si nu il vede nimeni pe georgescu care a anuntat deja ca vrea sa uneasca 3 fcultati ca sa o puna pe prietena lui doamna Iticiescu decan peste cea mai mare facultate. Astea de ce nu le vedeti domnilor care il criticati pe barsan! Stiti ca proiectele pe fonduri structurale nu au absolut nici o pondere la clasificari si promavari? Stiti cati bani au castigat georgescu si iticescu in ultimii ani pe spatele doctoranzilor si al conducatorilor care nu au primit nici un ban. Vorbiti de clientela portocalie dar de clientela lui georgescu de ce nu spune nimeni nimic
    0
    0
    Raportează
  • postat de Platon
    Marți, 31 Ianuarie 2012 20:48
    Motto: Universitatea din Galati s-a dezvoltat prin valoarea, devotamentul si efortul oamenilor de scoala.
    Universitarii galateni au asteptari mari de la viitorul rector, oricine ar fi acela. In fond, este un act de curaj sa candidezi la functia suprema in universitate. Sunt convins ca toti cei patru profesori au intentii bune si merita admiratia si sustinerea noastra. Nu va fi usor sa navigam in apele tulburi ale crizei, intr-un oras care prin reprezentantii sai nu a facut mai nimic pentru Universitate. In alte locuri, universitatea se bucura de respectul si sustinerea urbei. Ce am citit la ziar in aceste zile ? Un dialog al insolentei si al tupeului ridicat la rangul de opinie… Dragi concetateni, comentatori ai alegerilor, ati intrecut cu mult masura si v-ati aratat adevaratul chip: nu credeti in valori, nu aveti respect, nu judecati drept, ganditi si actionati gresit. Am fost pusi in fata unui exercitiu de opinie, e drept anonim, un experiment esuat, prin care ati reusit sa asterneti o umbra de neincredere nemeritata asupra institutiei Universitatii. Si in ce scop ? Promovarea unor interese de grup ? Posibil, dar riscant. Daca ati ales sa subminati prestigiul Universitatii pentru interese personale, ati facut cea mai proasta alegere. Daca vom continua sa gandim si sa actionam in stil bizantin, nu vom ajunge niciodata in rand cu statele civilizate. Unii spun ca istoria ne-a fost vitrega, dar este evident ca ne autodistrugem pe toate caile: prin rautate, nepasare, lacomie si mai ales incultura. Probabil ca orasul nu merita o Universitate de prestigiu, desi o are.
    AVETI GRIJA DE SCOALA, dragi concetateni ! Nu rapiti tinerilor sansa la educatie !
    Traiti cu spiritul si veti fi fericiti !
    Succes in alegeri tuturor candidatilor !
    0
    0
    Raportează
  • postat de pentru Mircea
    Joi, 26 Ianuarie 2012 22:54
    Sa l linistim pe Mircica. Cred ca ai o problema cu PDL, cumva la tine acasa toti peretii sunt portocalii si ai afise ai sloganuri. Banuiesc ca singur te incurajezi sau mai ai sustinatori. Daca ai asa multe probleme ar fi mai bine sa mergi in Piata Universitatii.
    Citind mesajele am vazut ca ti s a raspuns dar tu nu si nu mai vrei mai insisti.
    Daca tot s au amanat alegerile nu doresti sa candidezi pentru functia de rectorrrrrrrr????????????????
    0
    0
    Raportează
  • postat de Gelu
    Joi, 26 Ianuarie 2012 20:08
    Adevarul este ca toti isi urmaresc interesul propriu in primul rand dar gasca portocalie este cea mai rea cea mai flamanda si cea mai incompetenta. De ce ar trebui sa-i votam pe astia ..mai bun e oricare altul
    0
    0
    Raportează
  • postat de Mircea
    Joi, 26 Ianuarie 2012 19:07
    Repet intrebarile pe care portocalii le se fac ca le ignora
    1. Este avantajos in momentul de fata sa alegem o echipa unicolora in locul uneia multicolore sau apolitice
    2. Este echipa dlui Barsan competenta din punct de vedere managerial si stiintific, eu inclin sa cred ca nu este si am destule argumente pe care daca vrei le putem discuta
    3. Este domnul Barsan o persoana reprezentativa ca interfata pentru universitate, eu iar inclin sa cred ca o persoana si o echipa manageriala cu o cultura tehnica si lingvistica ne-ar fi mult mai utila
    4. A fost modalitatea domnului alexe de a protesta antrenand universitatea in acest vartej care ne bulverseaza pe toti corecta si morala..eu cred ca raspunsul este evident ca a fost si incorecta si imorala fiindca el personal a votat toate regulamentele si noul senat a candidat si cand a pierdut a inceput sa improaste cu noroi
    0
    0
    Raportează
  • postat de pentru TEO
    Joi, 26 Ianuarie 2012 17:47
    TEO linisteste-te!!! De unde e clar? Stii tu ce-au facut, sau nu ? Judeci tu cu capul tau, sau judecă altii pentru tine? Ai grijă ! Poţi să faci intoxicaţie de la atâta dezinformare. Şi mă tem că nici nu se tratează uşor.
    0
    0
    Raportează
  • postat de TEO
    Joi, 26 Ianuarie 2012 06:23
    PDListii au tupeu si vor sa puna mana pe toate functiile doar ca sa distruga si sa se imbogateasca ei pe spinarea noastra.Fiindca este foarte clar ca nici barsan nici alex nu au vreo competenta reala. Doar sa fim nebuni sa alegem acum un grup de pdlisti flamanzi cand intreaga corabie PDL se scufunda cu mare viteza. Le dorim vant bun din pupa spre ukraina
    0
    0
    Raportează
  • postat de Raluca
    Joi, 26 Ianuarie 2012 06:17
    PDListii astia nu stiu decat sa jigneasca si sa manipuleze. SUNT ATAT DE DISTRUCTIVI!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Spark
    Joi, 26 Ianuarie 2012 00:15
    Costele, nu fi abscons, fii mai explicit ! Unii nu pricep.
    0
    0
    Raportează
  • postat de costel
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 23:30
    Bieti postaci, va miros mainile a aracet trandafiriu de la afisele pe care le postati la comanda. De care limbi straine nestiute de Birsan vorbiti? De Selir, RedPoint, Pibunni, Tagama, Ada Motors, Criomec?
    0
    0
    Raportează
  • postat de cristi
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 22:59
    Introducerea unui sistem de granturi interne destinate premierii rezultatelor
    cercetării. Reproducând sistemul de premiere a articolelor publicate în reviste cu un
    factor de impact cumulat superior al CNCS, se vor premia toate articolele, la data
    apariţiei lor.
    0
    0
    Raportează
  • postat de sustinator infocat
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 22:56
    Aoleu, Loreno, ma faci sa cred ca doar unii, nepupaciosi de maini in functie inca aflate, avem saptamna cu 6 zile lucratoare
    Nu ai cum sa intelegi - se numeste SARCASM. Ca bine scria Costel... treaba cu mintile si dimensiunea.
    Hai somn usor ca e si maine un articol.
    0
    0
    Raportează
  • postat de TEO
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 22:45
    Tupeul portocaliilor astia care vor sa puna mana pe universitate este de neimaginat. Oricum se vede clar ca sunt disperati si regurg la binecunoscutele metode: MINCIUNI, DIVERSIUNI si MANIPULARI
    0
    0
    Raportează
  • postat de Raluca
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 22:42
    Eu cred ca in loc sa ne jigneasca dl costel mai bine ne-ar spune daca stie ca dl barsan nu este numai PDList dar este si fiu de nomenclaturist. Toata lumea stie ca Tovarasa Barsan, mama dlui profesor Barsan era o persoana importanta a regimului represiv comunist din judetul Galati. Deci stimabililor decatb sa ne jigniti mai bine ati explica de ce vreti sa aduceti la carma universitatii un fiu de nomenclaturist vopsit in portocaliu
    0
    0
    Raportează
  • postat de Mara
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 22:38
    Stimate Domnule Costel in loc sa ne jignesti (ce altceva sunt in stare PDListii) mai bine ne-ai vorbi despre calitatile profesionale si manageriale ale dlui Barsan. Cred ca ar fi bine daca ai putea justifica si faptul ca acum cand toata tara vrea sa scape de pdl noi sa il aducem la butoane
    0
    0
    Raportează
  • postat de Lorena
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 22:35
    Postacii PDListi nici ma car nu sunt in stare sa enunte clar o ideea. Nu se intelege nimic din ce vrea sa spuna sustinatorul infocat al dlui Barsan. Totusi dle sustinator este bine sa spuneti cum poate sa mearga universitatea cu un rector care habar nu are nici o limba straina, este doar un politruc este slab profesional, si nu are nici macar competenta mangeriala. Si in plus este exponentul unui regim portocaliu odios care e pe duca. Fiti insa linistiti daca exista Dumnezeu nu are nici o sansa
    0
    0
    Raportează
  • postat de costel
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 22:32
    Raluca, Nico, Mara, Teo, senatorule, gigele, barbule, nistore, juristule, poetule, diplomatule, episcope, intre voi si lipitorii de afise de campanie nu e nicio diferenta... Nu va invidiez pentru dimensiunea mintilor voastre. Stiind ca inversunarea cu care postati este bine platita, nu pot decat sa va sugerez sa va dedicati meseriei in care va faceti mana. Sunt multi cei care au nevoie de de-alde voi.... DIscursul vostru nu va califica defel pentru o cariera universitara, chiar daca discipolii vostri v-o garanteaza. Universitatea este unde este datorita voua...
    0
    0
    Raportează
  • postat de sustinator infocat
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 21:32
    Ce PDL-isti domnule? Noi astia care sustinem tot un prof.dr.ing. la functia de Rector, nu dorim decat perpetuarea deciziilor... Adica de ce nu am fi de acord ca saptamana de lucru sa aiba 6 zile de CO si in acest al treilea an consecutiv - a se vedea "Structura anului scolar 2011-2012". Nu cumva Juridicul si Sindicatul sa intervina in deciziile viitorului Rector, desi am sentimentul ca o vor face, in cazul in care castiga domnul Barsan. Doar asa ca sa ducem dorul actualului regim.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Raluca
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 21:22
    Fitii siguri ca o sa o ia in freza. Nici tanti Roberta care face magia numerelor nu ii mai poate ajuta. Am auzit ca dl Barsan va fi recompesat de pdl cu functia de ambasador la Chisinau. Este foarte competent si vorbeste destul de bine limba moldoveneasca..e drept cu limba romana sta mai rau...ca despre stiinta daca va uitati in cv-ul lui nici de lector nu e bun si pe asta sa-l punem noi rector.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Doru
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 21:18
    Este clar ca PDListii sunt disperati si incearca toate tertipurile posibile. DORESC SINCER SA NU LE REUSEASCA SI SA O IA IN FREZA!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Raluca
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 21:16
    Nu mor caii (si nici minjii) cand vor cainii (portocalii).!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Mara
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 21:14
    Draga George PDLul mai devreme sau mai tarziu tot pica. Eu am toata increderea ca nimeni nu va dori sa ramana cu ei. Manzu desi nu e perfect ne confera o stabilitate si un echilibru. Prezenta lui in noua echipa este o garantie clara ca macar vom reusi sa supravietuim fiindca nu vin vremuri usoare
    0
    0
    Raportează
  • postat de George
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 21:10
    PDListii astia nu umbla decat cu manipulari si diversiuni. Domnii alexe si Barsan freaca toata universitatea punandu-ne pe toti sa votam de 2 ori acelasi lucru doar ca nu au reusit ei sa puna mana pe senat. Puteti vedea si dvs schimbarile cerute de prietenii lui alexe si barsan din minister sunt niste simp,e artificii. Problema cea mai serioasa este insa ca sunt rai si nu sunt competenti de loc si mai ales au in spate o clientela portocalie de o lacomie fara margini. Sunt convins insa ca toti stim ce au de facut si ca lumea s-a convins cu cine avem de-a face
    0
    0
    Raportează
  • postat de sustinator infocat comentariu post Mira
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 20:59
    Pai asta vizionar, bravo domnule profesor Barsan.
    Imi pare rau pentru domnul Manzu - personalul tesa, desi in numar mare pe mandatul dumnealui - nu are drept de vot.
    0
    0
    Raportează
  • postat de sustinator infocat comentariu post Mira
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 20:59
    Pai asta vizionar, bravo domnule profesor Barsan.
    Imi pare rau pentru domnul Manzu - personalul tesa, desi in numar mare pe mandatul dumnealui - nu are drept de vot.
    0
    0
    Raportează
  • postat de senator udjg
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 20:54
    Ce se intampla daca nu iese cine trebuie, in opina PDL, Presedinte a Senatului UDJG sau RECTOR??
    0
    0
    Raportează
  • postat de Mira
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 20:47
    Barsan are in jurul lui un grup de amici (sar in foc pentru el, dai in Barsan, dai in ei) pe care i-a ajutat muuuuult cu relatiile lui de la Minister, ca sa nu mai punem la socoteala ca orele de la Cahul (locul in care a controlat totul) sunt date cu maaaaaaaaaare grija, etc, etc. Bravo, ai stiut ca intr-o zi vei vrea sus, ai strans voturile bob cu bob!
    0
    0
    Raportează
  • postat de vicky pentru sustinator infocat
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 20:15
    Lasati, lasati, ca si Barsan are grija de ai lui....acum normal ca il sustin
    0
    0
    Raportează
  • postat de preocupatul
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 20:03
    Este liniste totala aici? Intr-adevar trebuie sa reflectati cu atentie la ceea ce este scris in articolele privind alegerile la UDJG si comentariile postate, si sa va intrebati: Mai exista autonomie in universitati? Desi ati votat sa va alegeti Rectorul (in loc sa fie numit de Minister), oare asa va fi cu adevarat? Cine va lua locul lui Alexe si va face o reclamatie dupa ce va fi finalizata alegerea rectorului? Votul este secret si aveti grija cui il dati!
    0
    0
    Raportează
  • postat de sustinator infocat
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 19:53
    Dragi colegi, va inteleg de ce tineti cu domnul Manzu. Aplica litera legii (doar pentru ai lui), angajeaza muuulteee casierite (ca sa fluidizeze incasarile), face dintr-o intreaga cladire a Universitatii doar birouri (dand afara tot ce inseamna facultati), sta de dimineata pana seara ca sa semneze (tot ce inseamna referate de la hartie pana la ace cu gamalie si adeverinte peste adeverinte), a dat caldura in iarna asta (sa ne iasa pe nas), a cautat in buzunar si a mai gasit ceva banuti, tocmai eheheii din 2009, cand au plecat portarii, s-a gandit la binele Universitatii si nu s-a grabit sa angajeze altii (de era cat p'aci ca si cadrele didactice sa faca cu randul la paza)... si ar mai fi multe DE BINE de spus...dar le stiti cu totii, ca doar le traiti zilnic. Sincer, cine ar mai fi facut atatea pentru noi? Eu zic ca s-a sacrificat RAU pentru binele nostru.
    Sustin ce vrea dumnealui, domnul Rector - inca in functie.
    0
    0
    Raportează
  • postat de nico
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 17:07
    Domnule, au un tupeu fantastic! Posteaza cineva pentru PSD-istii disperati. Printre altele scrie 'Nimeni nu vrea sa va alunge de pe scaunul vostru. De ce o faceti singuri?'
    Domnilor PDL-isti, nu incercati dumneavoastra sa trageti scaunul oricui? Uitati-va la Alexe! Nu accepta ca senatorii l-au ales pe Minzu, vrea el domnilor, vrea cu disperare! Ce alt exemplu mai doriti, il avem aici, in curtea noastra!
    Eu cred ca daca Barsan nu iese rector (asa cum spera) va contesta alegerile!
    0
    0
    Raportează
  • postat de asistent
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 16:49
    Stimati colegi, ajutati-ma cu informatii, nu-mi aduc aminte cu exactitate si nu vreau sa gresesc, dar am auzit ca intr-o facultate au fost repatate niste alegeri pana cand a iesit cine trebuia. Oare auzind ca tehnica aceasta de repetare a votarilor (cand cineva insista, insista, pana la urma lumea se plictiseste si zice OK, te lasam pe tine daca insisti atat de mult, ne-am plictisit de votat!!!), a dat si roade in acel caz si spera ca va avea succes si acum?
    0
    0
    Raportează
  • postat de maria
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 16:05
    Eu nu am obosit si nu sunt PSD-ista cum incearca cineva sa-i catalogheze pe toti cei care posteaza comentarii. Daca comentariile erau pro-Barsan, ce fericire!!!! Vad ca dvs PDL-istii incercati sa creati un razboi fals, ca de fapt ar fi ceva cu iz de partide. Nu, voi ati amestecat partidul vostru in voturile noastre.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Ady pentru PDL-istii disperati
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 15:56
    spune cine esti (chiar anomin) ca sa stim cui raspundem! Disperarea se vede in comportamentul vostru fratilor: fortati totul, chemati ajutoare cand nu mai puteti controla situatia, faceti parada ca lucreaza Ministerul vostru si duminica pentru intrarea in legaliatate a alegerilor de la UDJG, etc. Asta se numeste DISPERARE!
    0
    0
    Raportează
  • postat de pentru PSD-istii disperati
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 15:49
    Sunteti tare disperati. Aveti un comportament de fiare incoltite. De ce sa va temeti? Pastrati-va simtul ratiunii. Nu mai aveti un comportament de oameni normali. Nu ati obosit? Nimeni nu vrea sa va alunge de pe scaunul vostru. De ce o faceti singuri?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Obiectiv pentru Ionut Petre si Vali
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 15:47
    Nu-l mai atacati atata pe Minzu, ce vreti sa demonstrati, ca Minzu a fost invitat la adunarea UNPR? Scrie clar in articol, INVITAT ! Ca Rector al UDJG cred ca este un lucru de bun simt sa te duci acolo unde pozitia publica o cere. Nu exagerati ca nu are rost! Rectorii UDJG de pana acum, inclusiv cel actual, chiar daca au fost membri intr-un partid nu au facut presiuni de intimidare cum se incearca acum. Am ajuns sa ne fie frica sa discutam OPINII cu colegii, s-a creat un climat de suspiciune neintalnit pana acum, se refac alegerile pana iese cine trebuie (aviz celor care au facut deja acest lucru). Asta vreti sa instaurati cu PDL - FRICA?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Ionut Petre
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 14:56
    Foarte buna postarea ta Vali, fiti va rog atenti la pozitia dlui. Manzu, cat de umil politic poate fi acest personaj, acum inteleg de ce ii este atat de teama dl. Barsan si de oricine altcineva.
    Rusinica-Rusinica dle. Manzu
    0
    0
    Raportează
  • postat de NUCLEUL ELECTRONIC
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 14:55
    DL ALEXE, FIDEL NESTATORNICIEI. A VRUT SA DEA LA MEDICINA DAR A FOST SUB LINIE SI A AJUNS LA TCPATP.
    A VRUT SA PLECE DE LA PDL:
    „Mă simt stingher când eu vorbesc de măria sa ˝adevărul˝, iar ceilalţi vorbesc despre măria sa ˝banul˝, ˝interesul˝, ˝poziţia˝ sau ˝trocul˝. Nu cred că PDL Galaţi se află pe drumul bun. Prea multe furtuni, prea mulţi farseuri, prea multă minciună (sau… ocolire a adevărului)”, scria Petru Alexe, în scrisoarea către partid.
    DAR:
    „Am revenit cu ideea că pot ajuta mai mult din interior partidul, mai ales că se pregăteşte de restructurare, de organizare pentru alegerile viitoare”, a explicat Petru Alexe
    DATORITA LUI ..... A AJUNS SIA SUS!!!
    CORECT AR FI ... DATORITA LUI A AJUNS SIA SUS?????????????
    STIMATE DOMN, SUNT MANDRA CA AM ABSOLVIT ACEEASI FACULTATE CA SI DUMNEAVOASTRA DOAR DIN SIMPLU MOTIV CA AU EXISTAT OAMENI CARORA CU TOATE CA LA TIMPUL RESPECTIV AR FI TREBUIT SA MA ADRESEZ CU "TOVARASE" ERAU ATAT DE DOMNI INCAT MULTI STUDENTI DIN GENERATIILE TRECUTE RISCAM DIZGRATIA COMUNISTA SI NE ADRESAM CU " DOMNULE PROFESOR" . ACESTI DOMNI NU SE MAI POT RASUCI IN MORMANT, SUNT DUSI DE MULT, DAR DACA TOTUSI EXISTA O IMPARATIE A CERULUI, CRED CA VA PRIVESC DE ACOLO, SI DL VASU, SI DL. SEGAL, SI DRA LEULESCU, SI DL. SAS, SI MULTI MULTI ALTII, (II STITI MAI BINE, NU II MAI ENUMAR EU, NU DIN LIPSA DE RESPECT CI DIN TEAMA CA ORICUM NU V-AR PASA) SI CRED CA SE MINUNEAZA DE CATE MERITE VA INSUTI DUMNEAVOASTRA. DUMNEAVOASTRA CINE? IN COMPARATIE CU EI, CU ACESTI COLOSI INTELECTUALI, CU ACESTI PROFESORI CARE INDIFERENT DE IQ-UL LOR MULT RIDICAT FATA DE RESTUL NU AU UITAT NICIODATA SA FIE OAMENI. SI MODESTI. SI NU AU UITAT NICIODATA CA ASA CUM LUMEA NU A INCEPUT CU NOI, NICI CHIMIA ALIMENTARA NU A INCEPUT CU EI.
    INTOTDEAUNA AU EXISTAT SI ALTII CARE AU FACUT CEVA PENTRU A SE AJUNGE UNDE S-A AJUNS.

    MULTA BAFTA PDL-IST ALEXE P!!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de vali
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 14:37
    Cei care sunt ingroziti de invazia PDL-ista din universitate ar trebui sa citeasca articolul din Viata Libera din 4 decembrie 2011 “Galaţiul, capitala regiunii… UNPR”, in care este o poza de grup cu dl Minzu invitat de onoare al UNPR-ului. La intalnire a mai fost invitat si PDL-listul Toader. Din cate se vede pe la TV, UNPR-ul a sustinut inca de la infiintare PDL-ul, astazi fiind chiar la guvernare prin ministrul de externe…!!!
    http://www.viata-libera.ro/politica-administratie/25069-galatiul-capitala-regiunii-unpr
    0
    0
    Raportează
  • postat de Anca
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 14:24
    Da, Constitutionalistule ai drepatate, cum de avem tupeul sa facem o legatura intre Barsan si PDL. Vai ce rusinica, cum ne-a spus Lege si Ordine, vreti sa-l trageti in jos pe Barsan, dar el este tare si tot invinge! Cum de indrazniti?
    As vrea si eu sa inteleg prin ce a arat Dnul Barsan ca doreste TRANSPARENTA ? Acesta este un cuvant la moda in lumea politica iar dansul l-a preluat si il flutura chiar si in interviu. Pana acum nu am vazut decat ca are relatii la Minister si ne face sa jucam cu vrea el si Alexe! Jucati fratilor hora lui Barsan, daca asta va place!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Constitutionalistul
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 13:34
    Stimati colegi, ati vazut ca pana si Curtea Constitutionala le trage presul la PDListii astia fiindca a infirmat legea cumularii alegerilor. Guvernul condus de marele constitutionalist Boc iar a gresit, de ce distinsii PDListi nu-si dau demisia. Este clar ca sunt pe duca! Ma scuzati am uitat ca dl Barsan nu e PDList el a fost deputat din partea minoritatii extraterestrilor
    0
    0
    Raportează
  • postat de Democratul
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 13:17
    Din tot ce fac PDListii astia este clar ca ei nu au habar despre cuvintul DEMOCRATIE desi se intituleaza si democrati si liberali, asta este iar una din marile lor ipocrizii. Invatati fratilor sa stiti sa pierdeti nu mai umblati cu atatea diversiuni. Daca Alexe era presedinte al senatului totul era OK. Acum faceti orice sa il impuneti rector pe Barsan care este un politruc fara valoare. Dar culoarea portocalie este pe duca .....si dupa aia?????
    0
    0
    Raportează
  • postat de Gabriel
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 13:10
    Draga Iuliane, ai perfecta dreptate PDListii astia nu sunt subtili de loc ei nu stiu decat sa ameninte si sa jigneasca. Stimabilul PDList care striga analfabetule nu s-a prins ca de fapt mesajul era scris in stilul dlui Iulian Barsan. Numai fondul era corect forma era de tip Barsan. Metodle pedeliste sunt deja cunoscute: JIGNIRI, MANIPULARI, DIVERSIUNI si FRAUDE. Nu uitati ei niciodata nu sunt de vina, de vina sunt mogulii, poporul, Iliescu si geto-dacii. Fratilor nu vedeti ca tara arde si astia tot mai vor sa se tina cu dintii de putere!
    0
    0
    Raportează
  • postat de asistent pentru Lege si Ordine
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 13:04
    Comentam pe subiectul articolului, daca nu am face acest lucru ai spune ca facem propaganda celor pe care ii sustinem. Daca vrei sa te lamuraesti, citeste comentariile facute la articolele cu interviul fiecarui candidat si vei vedea o multime de comentarii PRO si CONTRA. Ati inceput sa nu mai ciuruiti chiar asa cu armele daca treceti de la prezentarea 'aveti in fata viitorul rector' la 'probabil viitor rector'.
    In plus, stimate coleg de viata universitara, nu afirma ca noi nu am fost educati de parintii nostrii sa respectam legea! Noi o respectam, suntem muritori de rand, voi insa - smecherii cu relatii pe la Minister (de lucreaza pentru voi si duminia), ne dati exemple negative noua colegilor, cat si studentilor! O educatie buna spune asa: respecta tu legea si apoi cere celorlalti sa o respecte, fii tu model si apoi cere celorlalti sa te urmeze!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Iulian
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 12:45
    Din pacate nu te-ai prins ca am scris special cu cu greseli, si am postat un numele celui pe care il sustii IULIAN. Esti sigur ca stapaneste bine limba romana, sau si asta este o limba 'straina' pentru el. Ia gandeste-te bine, cand a fost deputat a avut cineva ocazia sa-l auda intr-un discurs parlamentar? Preda ore, are o anumita dictie, departe de mine sa minimalizez acest lucru, dar totusi...ca sa aspiri la functia de RECTOR (de fapt el se cam duce si spune la intalniri ca il au in fata pe viitorul Rector), nu crezi ca trebuie un pic mai mult?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Lege si Ordine
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 12:36
    Dragi prieteni si colegi de viata,

    Daca parintii nu v-au invatat sa respectati legile, macar invatati copii vostri sa le respecte si poate va fi mai bine...

    In general ROManII au tendinta sa ajunga sus prin tragerea in jos a celorlati. Rusinica.
    Aratati de ce credeti ca sunteti mai buni pt a fi rectori (dvs sau candidatii dvs) nu mai vorbiti vorbe despre un anume candidat si legatura dlui cu PDL, precum si alte magarii doar sa il trageti in jos pe cel mai probabil viitor rector.

    Numai bine tuturor,
    Jo
    0
    0
    Raportează
  • postat de maria
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 12:27
    ne este foarte clar, ce sa mai visam la automie universitara - Ministerul portocaliu ne impune - a impus tot printr-o hartie ca actualul rector nu mai poate candida, desi in lege scrie clar ca putea sa mai conduca univ inca 3 ani - pana completa 8 ani. Deci a impus limitari privind persoanele care pot candida. Acum ni-l baga pe gat pe Alexe. RUSINE
    0
    0
    Raportează
  • postat de asistent
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 12:17
    La intrebarile retorice putem da urmatoarele raspunsuri:
    1. Se spera ca Dl Alexe sa castige. Se facuse campanie de sustinere a lui si cred ca erau aproape siguri ca iese. Plan esuat! Plan B - RECLAMATIE, SUSTINERE MINISTER, SE DECLARA INVINGATORI si lumea ii va aplauda. FALS!
    2. Ministerul nu aveau interes sa remarce acest lucru, era scos din cursa Alexe, si din invingator era un invins! Se trece la Plan C, reluare alegeri senat, incercari de intimidare a senatorilor pentru a da votul la pentru Alexe.
    3. Daca va esua Planu C, sa nu va surprinda, ne putem astepta sa reclame partea cu mandatele senatorilor, de fapt sa se reclame pe el! Vom vedea!
    0
    0
    Raportează
  • postat de PENTRU IULIAN
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 12:05
    Poate ca nu stie nici o "limba straine"...dar iti garantez eu ca stie sa vorbeasca CORECT limba romana! ANALFABETULE....pune mana pe un Abecedar!
    0
    0
    Raportează
  • postat de asistent
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 12:03
    DA, Senatul UDJG a procedat foarte bine, o echipa de juristi a analizat problema, vom mai da inca o data votul nostru pentru a functiona senatul legal din punctul de vedere al Ministerului, pentru noi oricum era LEGAL! Domnule Alexe, CONSIDERATI CA ATI INVINS, eu totusi consider (daca umila me parere este luata in considerare) ca ALEXE ESTE UN INVINS - ARGUMENT: a cazut in propria plasa! DE CE ? Daca cineva mai avea vre-un dubiu privind dorinta PDListilor de apune mana pe conducea UDJG, acum ne este foarte clar acest lucru!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Iulian
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 11:38
    cat a fost deputat PDL dl barsan nu a facut nimic pentru universitate si-a cumparat 2 masini odata si si-a facut o vila. Acum apare ca mare ctitor dar toata lume stie ca nu are nici valuare nici competenta. Nu vi se pare ciudat de ce insista atat PDListii astia care nu are valuare manageriala sau stiintifica si care nu stie nici o limba straine (ma scuzati sti un pic de moldoveneste). Cu un astfel de Rector vrem sa iesim in fata. Niciodata nu s-a mai intamplat asa ceva dar e drept niciodata PDLul nu a fost atat de DISPERAT!
    0
    0
    Raportează
  • postat de asistent
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 11:33
    ATENTIE! dragi colegi mafia portocalie din universitate a intrat in fibrilatii. fac liste negre, ameninta incearca tot felul de intimidari. In fond fiecare are dreptul sa voteze cu cine vrea si ar trebui ca orice om cu simt de raspundere sa voteze cu oamenii cei mai competenti fiindca oricum nu ne asteapta niste vremuri prea usoare. A aduce acum la carma un astefel de grup si portocaliu si ipocrit la maxim inseamna sinucidere. Mai bine mergem in fata prefecturii si ne facem HARAKIRI
    0
    0
    Raportează
  • postat de Nelamuritul
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 09:46
    Felicitari prof Alexe..Ministerul portocaliu lucreaza pentru dumneavoastra si duminica. Dar cand se va schimba culoarea ce facem. Vopsim portocalii sau desfiintam universitatea daca asa cum demonstrati tineti cu dintii de putere?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Oana Stancu
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 09:43
    Nu are nevoie nimeni de nici un tap ispasitor. postacii portocalii si-au epuizat argumentele daca au avut vreo data si continua repertoriul binecunocut de manipulari si diversiuni. Daca vreti sa stiti de vina este numai Consiliul General al Capitalei ..nu asa spunea seful lui suprem
    0
    0
    Raportează
  • postat de Alexe
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 09:39
    ATENTIE!!! se anunta COD PORTOCALIU la FRAUDE, MINCIUNI si DIVERSIUNI
    De ce nu explica domnul Alexe de ce a candidat de 2 ori daca senatul nu era legal si de ce doar dupa ce a pierdut a devenit asa corect. Daca este asa corect de ce a mai intrat in senat fiind la al patrulea mandat. Ipocriazia pdlistilor astia nu are nici un fel de limite
    0
    0
    Raportează
  • postat de misu pentru profesoara
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 08:42
    Au nevoie de un ţap ispăşitor si l-au găsit în Alexe. Vor doar să acopere murdăriilor lor şi se ţin cu dinţii de putere. Nu e nici o nenorocire că se refac alegerile.
    0
    0
    Raportează
  • postat de max
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 08:37
    De data asta scriu pentru ca articolul din ziar e chiar tendentios.
    Felictari prof. Alexe, ai demonstrat ca au gresit, si ei tot nu se lasa. Ai rezistat la presiuni si la murdarii. Rezista in continuare!
    0
    0
    Raportează
  • postat de profesoara
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 07:17
    Stimati colegi de la SIA Trebuie sa facem tot ce putem ca sa scapam de acest domn Alexe. Nu vedeti vrea sa duca de rapa universitatea si ne face de ras si facultatea. Facultatea noastra este de elita nu datorita lui ci datorita muncii noastre el a fost si este o frana in dezvoltarea noastra. regimul de teroare instaurat de el si clientela lui sunt de nesuportat. Si el se lauda ca nu a fost nimeni retrogradat! pai asta vrea el sa ne retrogradeze
    0
    0
    Raportează
  • postat de Episcopul
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 07:03
    AFURISESC! si astazi pe PDListii pacatosi care mint, fura, manipuleaza si nu au frica de DUMNEZEU
    0
    0
    Raportează
  • postat de Diplomatul
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 06:39
    Da dl Barsan va fi numit la ambasada di Kisinau findca vorbeste aproape fluent limba moldovenneasca
    0
    0
    Raportează
  • postat de Marius
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 06:32
    Imixtiunea politicului in viata universitara este evidenta si niciodata in ultimii 22 de ani a fost asa de mare. Fiara PDLista este ranita si se agata cu dintii si cu ghiarele de putere. Este totusi trist ca domnii A;lexe si Barsan nu dau de loc dovada de spirit colegial si se preteaza la asa ceva. De altfel am auzit ca PDLul i-a pregatit dlui Barsan un post caldut in cazul mai mult decat probabil ca o va lua in freza.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Mihai
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 06:24
    toata tevatura asta este fiindca dl Alexe partenerului dlui Barsan nu a fost ales. Astia sunt PDListii calca pe cadavre numai ca sa le fie lor bine. In plus si-au dat seama ca Barsan nu are sanse sa intre in turul doi si acum cauta motive de invalidare a rectorului. Deci eu cred ca senatul a procedat intelept contracarand manevrele astea ale pdlistilor
    0
    0
    Raportează
  • postat de Poetul
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 05:30
    Oda PDListului UDJG
    Din spuma marii s-a ivit
    Pruncul Barsan neprihanit
    Desi nu este competent
    El candideaza permanent
    Si de putere e avid
    Avand in spate un partid
    0
    0
    Raportează
  • postat de Raluca
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 05:20
    Nu mor caii (si nici minjii) cand vor cainii (portocalii). Alexe ne-a dovedit la toti mentalitatea PDL le convine este bine daca nu le convine este incorect. Am auzit ca au invitat-o pe Roberta sa numere voturile.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Teo
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 05:17
    Facand abstractie de miscarile din strada (care totusi nu ar trebui ignorate) si tinand cont numai de faptul ca suntem intr-un an electoral ar fi un gest sinucigas sa alegem o echipa portocalie (care nici nu este competenta) care sa ne conduca universitatea. Am incredere in intelepciunea colegilor mei care vor totusi sa iasa la pensie de la universitate. Fiindca asa cum procedeaza si acum domnii alexe si barsan se vede clar ca nu au niciun scrupul si vor antrena universitatea in tot felul de aventuri din care vom pierde toti.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Mara
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 05:09
    Eu nu inteleg de ce se doreste sa se impuna dl Barsan care este in mod evident cel mai slab dintre cei 4 candidati si care in afara de faptul ca vine cu un grup clientelar flamand care il sprijina cu disperare nu are absolut nici o calitate si nu ofera absolut nici o perspectiva. cat despre partenerul lui dl Alexe vede toata lumea ca este in stare sa darame universitatea numai fiindca nu a fost votat el
    0
    0
    Raportează
  • postat de juristul
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 05:05
    Eu nu cred ca senatul UDJG a fost invins de Minister eu cred ca senatul a procedat intelept si ca dnii Alexe si Barsan au cazut in cursa pe care chiar ei au intins-o. Ministerul cauta motive ca sa infirme orice candidat in afara de dl Barsan care este impus de puterea portocalie. Desi dl barsan venea la intalnirile cu alegatorii si le spune la toti ca au in fata viitorul rector chiar estimarile lor aratau ca era probabil ca nici sa nu intre in turul doi. In aceste conditii minsiterul a fabricat hartia acea ilegala ca sa aiba motiv ca apoi sa infirme alegerile. Ceea ce se poate observa este cinismul pdlistilor care calca pe oricine si pe orice ca sa-si atinga scopurile. Cat despre dl Alexe ce sa mai spunem el a candidat la sefia senatului a pierdut si apoi a inceput cu reclamatiile. DACA SENATUL ERA ILEGAL DE CE A CANDIDAT? Oricum stratagema lor s-a intors fiindca toata lumea a vazut cu cine are de a face
    0
    0
    Raportează
  • postat de gigel
    Miercuri, 25 Ianuarie 2012 04:38
    Buna dimineata!
    Putem incepe ?
    0
    0
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.