Operatorii, nemulţumiţi de trasee

Operatorii, nemulţumiţi de trasee
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Până pe 10 iunie, operatorii privaţi din transportul local de persoane ar fi putut să pună în discuţie o eventuală suplimentare a numărului de maşini, indiferent dacă aveau sau nu câştig de cauză.

În loc să încerce să rezolve problemele iscate de noul regulament de transport local, şi eventual să ceară suplimentări pe traseele suprasolicitate de cătători, operatorii s-au decarat nemulţumiţi de traseele licitate şi au cerut modificarea lor.

Amănunte despre culisele transportului gălăţean am aflat de la consilierul local PC Picu Apostol Roman, secretarul Comisiei de Servicii a CL.

„Marea majoritate a operatorilor au cerut revenirea la traseele iniţiale. De exemplu, deţinătorul traseului 62, a cerut să nu mai meargă din Piaţa Centrală până în Cartierul Siret, de unde nu a luat niciodată mai mult de şase călători, ci să se oprească la Real”.

„Alţii au cerut devierea traseelor: cel de pe traseul 60, Billa 1 – Parc CFR, nu mai voia să meargă prin Cartierul Francezi, ci pe Brăilei, ca înainte, dar s-ar fi suprapus peste traseul 64 Billa 1 – Gara CFR şi deţinătorul acestei rute nu era de acord”.

„Traseul ADP-Port nu voia să mai circule pe strada Nae Leonard pentru că un vad comercial se formează greu”, ne-a relatat Picu Apostol Roman.

Pe scurt, operatorii de pe traseele noi sau modificate cereau revenirea la traseele anterioare, neglijând faptul că în acest fel ar fi „încălecat” rutele câştigate de alţi operatori la licitaţie.

Picu Roman ne-a explicat că traseele odată licitate şi adjudecate nu pot fi modificate.

Aşa că operatorii au fost trimişi să se împace între ei şi să vină cu un punct de vedere comun de îmbunătăţire a actualului transport de persoane.

Citit 1583 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.