Alţi gălăţeni au rămas fără biletele deja achitate

Alţi gălăţeni au rămas fără biletele deja achitate
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Ieri, în jurul orei 14,30, în faţa agenţiei de turism Bene Travel, din staţie din Ţiglina 1, era agitaţie mare. Mai multe persoane aşteptau să îşi primească înapoi banii achitaţi pentru bilete de avion, bilete pe care nu le-au primit. „Am plătit două bilete pentru Newcastle. Trebuia să plec ieri (n.r. duminică), dar când am ajuns la Bucureşti am aflat că nici mpăcar nu exista acel zbor. M-am întors în galaţi şi am vebit de dimineaţă la fima bene Travel pentru a-mi recupera banii. Îmi tot spun că este o problemă la bancă şi că nu îmi pot da toţi banii astăzi. Eu trebuia să fiu la muncă. Risc să îmi fi pierdut locul de muncă pentru că ei nu mi-au cumpărat bilet”, ne-a spus Valentin Dinu.

Am luat bilet pentru logodnicul meu să vină din Roma. Am plătit 105 euro pentru un bilet. Când a ajuns la aeroport nu avea bilet şi nici rezervare. Am venit la agenţie şi mi-au spus să vin mâine după bani”, ni s-a plâns şi Ramona Mirică, o altă păgubită a firmei Bene Travel.

Deşi toată lumea vocifera afară, managerul agenţiei, Ioan Olaru, şi fiul său, stăteau de vorbă cu alţi clienţi în sediu. Am intrat şi am încercat să stăm de vorbă cu Ioan Olaru să ne clarifice situaţia. Deşi reticent la dat declaraţii, managerul firmei ne-a spus că „o parte din problemă s-a rezolvat azi. Restul se va soluţiona mâine. Le-am dat astăzi o parte din bani, de la mine din buzunar, urmând ca mâine să îmi recuperez de la bancă toţi banii şi să le dau şi diferenţa”, ne-a spus Ioan Olaru.

La începutul lunii septembrie am scris pentru prima dată despre firma Bene Travel, iar atunci Iulian Olaru ne-a promis că ne va furniza documente care să ateste că vina nu aparţine agenţiei, ci că a fost o problemă de transfer bancar între agenţie şi firma de transport aerian. Nu numai că acesta nu a venit la redacţie, între timp au apărut şi alte sesizări. La prima sesizare era vorba despre un bilet de avion care ar fi trebuit cumpărat la Blue Air. Acum se pare că păgubiţii de ieri trebuiau să călătorească cu Wizz Air. Dacă este vorba despre o simplă coincidenţă sau dacă este o practică nu ştim să vă spunem. Cert este faptul că doar noi am scris deja de patru persoane care au rămas fără biletele rezervate prin firma Bene Travel.  Concluziile le puteţi trage fiecare dintre dumneavoastră.

Foto: Sorin Pană

Citit 885 ori Ultima modificare Marți, 04 Octombrie 2011 15:30

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.