Ajutor, Galaţiul nu are cablu! Nici Internet!

Ajutor, Galaţiul nu are cablu! Nici Internet!
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Turbată, jumătate de urbe a luat cu asalt la mijlocul acestei săptămâni casieriile uneia dintre cele mai importante două firme furnizoare de cablu, Internet şi telefonie mobilă *

Cauza? Şi cablul tv, şi Internetul s-au evaporat peste noapte în urma unor misterioase pene de curent (în unele variante) sau al unor lucrări de modernizare a reţelei (în celelalte variante). Şi mai grav: echipele chemate să remedieze situaţia promit că vin, dar nu ajung niciodată.

„Plătesc degeaba!”

După ce au pierdut ore întregi păzind uşa – poate vin „băieţii”! -, LCD-ul mort şi calculatorul în comă de online, gălăţenii se bulucesc isterici la furnizori.

„Mă decuplez de la voi! Telefonul nu mi-a mers niciodată, cablul cade mereu, dar v-am suportat pentru că era Internetul bun”. Acestea erau răcnetele care te întâmpinau înainte chiar de a deschide uşa vreunuia dintre punctele de plată din Galaţi.

„… pentru că se fac modernizări în toată zona centrală”, de-abia se mai aud vocile stinse ale fetelor de la nefericitul departament Comercial (un fel de „Relaţii cu publicul”, cu lehamitea de rigoare).

Internetul mobil – o soluţie

Tot „fetele” de la Comercial sunt cele care oferă informaţii: „Toţi oamenii ăştia nu vor să înţeleagă că în orice reţea s-ar duce, avarii tot apar. Bun, ei vor să plece de la noi, ce să le facem?!”

„Eu una le-am zis oamenilor că nici eu nu am net de 3 zile şi tot nu a ajuns echipa la mine, deşi stau în Mazepa şi lucrez aici, da? Am folosit stick-ul de internet mobil şi am scos-o la capăt. Acum toată lumea vrea stick! De unde să le dai? Că s-a făcut o ditamai lista de aşteptare!”

„Le zic: uitaţi, v-am trecut cu ˝Urgent˝, cu ˝Critic˝, să vină cât mai rapid echipa la dumneavoastră. Dar ei urlă mai departe, că vecinul are semnal şi de ce el nu are? Păi, ştiu eu de ce n-are?

„Pacifistele” de la Call Center

Aflând că, de la Call Center, gălăţenilor li se promite că „băieţii vine" într-un anumit interval orar – obligaţia oamenilor fiind doar de a-i aştepta acasă -,

Comercialul ia foc: „Astea de la Call Center sunt nebune! Cum fac asemenea afirmaţii? Uitaţi, nici nu există sesizările pe care ele spun că le-au făcut”, întorc fetele monitoarele acoperite de cifre către gălăţenii înnegriţi de supărare.

„Cum să nu se supere oamenii, după ce s-au învoit de la serviciu, au aşteptat şi nu a venit nimeni?”, mai boscorodesc ele, în timp ce alcătuiesc mailuri pârâcioase la adresa „amabilelor” colege de la Call Center.

Varianta intelectuală

Situaţia nu se va rezolva prea curând, mărturiseşte personalul firmei furnizoare. Conform surselor, echipe de intervenţie au fost trimise de către sediul central, de la Bucureşti, pentru a remedia situaţia critică din Galaţi. Cu toate acestea, defecţiunile ameninţă să dureze încă o săptămână, dacă nu şi mai mult.

Iar dacă aveţi ghinion cu adevărat, ca unii dintre gălăţenii sufocaţi de indignare de la casierii, atunci vine „băiatul”, face cablul tv şi netul, iar a doua zi pică din nou.

Ei, ce ziceţi? Ne reîntoarcem la lectura cărţilor, da?

Citit 2844 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.