EXCLUSIVITATE VL Interviu cu Ion Chiriţă, unul dintre oamenii din spatele afacerii: "Vinovaţi de executarea SNIF sunt miniştrii agriculturii"

EXCLUSIVITATE VL Interviu cu Ion Chiriţă, unul dintre oamenii din spatele afacerii: "Vinovaţi de executarea SNIF sunt miniştrii agriculturii"
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

"Viaţa liberă" a stat de vorbă cu unul dintre principalii pioni în cazul distrugerii SNIF * Patronul Scavi Construct spune că nu are nicio vină pentru cele întâmplate


Societatea Naţională de Îmbunătăţiri Funciare (SNIF), sucursala Siret, a fost executată silit în 2010. Conform unei anchete a Prefecturii Galaţi, „conducerea SNIF SA Sucursala Galaţi a dat dovada de lipsă de preocupare pentru recuperarea creanţelor şi/sau eventual sistarea serviciilor până la recuperarea datoriilor de la beneficiari, ceea ce ne duce la concluzia că aceste servicii au fost prestate cu titlu gratuit, deşi exista posibilitatea recuperării debitelor prin măsuri de executare silită. SC Scavi Construct SRL a devenit atât principalul beneficiar al serviciilor prestate/facturate de SNIF SA Sucursala Siret, cât şi principalul debitor la SNIF SA Sucursala Siret. Conducerea SNIF SA Sucursala Siret nu s-a preocupat de recuperarea, la termenele contractuale, a contravalorii serviciilor prestate/facturate către SC Scavi Construct SRL, având drept consecinţă lipsa de lichidităţi si implicit imposibilitatea de a efectua plăţi în contul executării silite declanşate de SC Ultimex Trading SRL prin executorul judecătoresc Viţelaru”, au spus anchetatorii.

Ionel Chiriţă spune că lucrurile nu ar sta tocmai aşa.
REPORTER: Consideraţi că statul a fost prejudiciat în acest caz?
Ionel Chiriţă: "Vreau să vă întreb dacă dumneavoastră consideraţi că SNIF-ul este bunul statului? Statul este proprietarul unui pachet de acţiuni, în rest SNIF este o societate comercială ca oricare alta”, a spus acesta.
R: A fost această executare imorală?
I.C. "SNIF este pentru a nu ştiu câta oară băgată în insolvenţă de alţii ca mine sau ca Ultimex. Executarea a fost pornită pentru prima dată la Tulcea. Aşa am aflat şi noi că se poate executa. Nu suntem noi primii.”
R: Scavi Construct este în vreun fel vinovată de executarea SNIF?
I.C: "În ceea ce mă priveşte pe mine, din punctul de vedere al lui Scavi, este fals. Dacă eu nu le dădeam de treabă din 2007 şi până în 2009, ei erau terminaţi încă de atunci.”
R: Ce datorie avea Scavi către SNIF?
I.C.: "Nu era datoria aşa de mare. Chiar dacă exista acea datorie, nu avea nicio logică să se facă legătura cu executarea SNIF. SNIF nu putea să ceară executarea Scavi, deoarece SNIF era subcontractant în cadrul licitaţiilor de la ANIF. Eu mă judec şi azi cu ANIF, pentru cinci miliarde pe care nu le-am încasat din respectivele contracte. Scavi a efectuat plăţi către SNIF de 253 de milioane, fără a ţine cont că nu am încasat de la ANIF RA Bucureşti.”
R: Cum a reuşit Scavi să câştige respectivele licitaţii?
I.C: "Eu eram singurul care avea utilaje de îmbunătăţiri funciare. În 2008, câştigasem toate lucrările pe o perioadă de trei ani. În procedura de licitaţie, SNIF a fost subcontractant declarat. Comisia de la Prefectură care a anchetat acest caz este pe lângă lege total.”
În discuţie a intervenit şi Anişoara Constandache, cumnata lui Ionel Chiriţă. "Ce relevanţă au relaţiile de rudenie pentru dumneavoastră? La momentul 2010, SNIF avea datorie către DAB. Degeaba faceţi legătura asta. SNIF avea datorie către 100 de firme din România”, a spus aceasta. "Habar nu aveam noi de creanţele DAB în martie 2010. Domnul Masgras este în Ultimex din 8 februarie 2010.”, a mai explicat Anişoara Constandache.
R: Putea fi evitată executarea?
I.C.: "Puteau să facă plata, dar nu au făcut-o nici în ultimul moment. Au tăiat la fier vechi transformatoare de 48 de miliarde şi le-au vândut la fier vechi ca să îşi ia banii. De patru ani nu au luat niciodată bani dacât ca să nu îi ia alţii. Primeau banii şi îi dădeau altora. Nu au plătit stopaje la sursă şi impozite de patru ani. Ei de fapt ţineau banii la mine, ca să îşi poată lua salariile. Dacă nu am încasat banii, nu puteau să îi primească nici ei.”
R: Cine se face vinovat de distrugerea SNIF?
I.C.: "Vinovaţi de toată executarea SNIF sunt toţi miniştrii agriculturii, care au fost din 2007. Conform ordinului 762, Decebal Traian Remeş dispune intrarea SNIF în administrare specială. Totul, la noi, este egal cu voturile.”

Citit 5880 ori Ultima modificare Vineri, 09 Noiembrie 2012 18:16

18 comentarii

  • postat de mihai
    Marți, 13 Noiembrie 2012 15:44
    Mai nou Anisoara Constandache se judeca cu Masgras ca se exclud unul pe altul din Ultimex. Inceputul sfarsitului. Daca verificati pe portalul instantelor de judecata sau pe finante o sa vedeti ca si Ultimexul are cam acelasi traseu cu SCAVI.
    0
    0
    Raportează
  • postat de JUDECATORUL
    Marți, 13 Noiembrie 2012 10:00
    JAFUL ESTE CLAR,JAFUL ARE SI JEFUITORI SI HOTIA ARE HOTII EI SI SUNT USOR DE DESCOPERIT PENTRU CA SE MANANCA INTRE EI. SUNT ARUNCATI IN ARENA AUREL ZAMFIR CONDUCATORUL ANIF SI LAURENTIU CURDUMAN DIR EC.LA ANIF CARE IA MAI SI DAT IN GAT INCURCANDU-LE SOCOTELILE IN SPECIAL LUI ZAMFIR A.
    0
    0
    Raportează
  • postat de NASUL COLLEONE--MARI MINCINOSI
    Luni, 12 Noiembrie 2012 23:22
    NASULE , esti la fel de PROST, prost informat - de fapt un mare MINCINOS - ca si COLLEONE , sunte-ti niste frustrati - fosti angajati incapabili- si prin ceea ce afirmati nu faceti decat sa mintI-ti opinia publica .Afirmati ca Scavi are datorie da 4,(PATRU ) MLD. LEI - o fi real ????- dar UITI -OMITI--MINTI- sa spui ca aceasta datorie este din anul 2008, an in care, adevar graiesti ca Scavi indeplinea o singura conditie "" ,nu avea datorii bugetare De restul se ocupa CURDUMAN LAURENTIU -dir ec la anif in acea perioada -si fostul sau coleg , Masgas D. director SNIF dat afara de PDL la inceputul anului =februarie -2009 In alta ordine de idei va aduc la cunostiinta ca SNIF Galati ca de altfel si Anif nu are -si nici nu a avut personalitate juridica ,deci TOTUL se decide -decidea - la BUCURESTI cei de la Galati neavand nici o competenta in acest domeniu,juridic
    0
    0
    Raportează
  • postat de DINCULISE
    Luni, 12 Noiembrie 2012 18:29
    Anisoara Constandache se baga si ea ca musca sa dea legitimitate hotiilor lor. ULTIMEX a fost infintata pentru ca IONEL CHIRITA ca administrator al firmei SCAVI nu putea sa participe la executarea SNIF GALATI ca avea probleme cu justitia Anisoara CONSTANDACHE a fost bagata la ULTIMEX sa protejeze investitia ( banii )lui I. CHIRITA.DAN MASGRAS a fost introdus in CENTRALA SNIF BUCURESTI ca sa conduca hotiile din interior dupa modelul TULCEA. La GALATI acesta actiune de executare SNIF a fost condusa de BALAN VIOREL fost director la SNIF GALATI care s-a retras la momentul potrivit treaba fiind condusa mai departe de MIHAI IONASCU pus director de MIRCEA TOADER sef la PDL. Executare bine condusa si finalizata as cum si-au dorit si cei sus pusi.Mai bine taceai cumatra ANISOARA CONSTANDACHE.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Rudy
    Luni, 12 Noiembrie 2012 12:44
    Omul asta este de o sinceritate debordanta mai este prost si fudul.Recunoaste senin ca nu este singurul ca re a futat SNIF-ul de la Galati si mai recunoaste ca nu a platit datoriile pentru lucrarile facute de salariatii de la SNIF ,mai recunoaste ca pontul pentru furaciuni la primit din interior SNIF ca model SNIF Tulcea. Filiera MAFIOTA.
    0
    0
    Raportează
  • postat de George
    Luni, 12 Noiembrie 2012 12:21
    Adina are motive de indoiala si de neancredere cum foarte buna este si propunerea facuta de Mihai Stroila se observa ca vine din mintea unui om ce mananca if cu irigatiile pe paine de dimineata pana seara si ca este un bun profesionist un specialistsi adevarat.Cu locatia de la SISPA se poate face o treaba buna pentru irigatiile din judet cu ANIF si cu Organizatiile de udatori.G
    0
    1
    Raportează
  • postat de adina
    Luni, 12 Noiembrie 2012 11:36
    Daca cumva va asteptati Dle Stroila ca cineva din cei implicati in articolul de mai sus sa fi avut intentii bune in aceasta afacere sau macar sa ii dea Dumnezeu gandul bun cel de pe urma ,va inselati.Daca urmariti evolutia firmei SCAVI pe mfinante, veti vedea ca a luat fiinta in 2007, a crescut in 2008 si a avut un varf in 2009,an cand au fost si tranzactiile cu SNIF. In 2008 isi modifica inclusiv obiectul de activitate pentru a putea face afaceri cu SNIF .In 2010,2011 trage firma pe linie moarta ca in 2012 sa isi ceara insolventa. Acest lucru spune tot. Cat despre Nelu Chirita un excroc, care a facut acelasi tip de afare pe vremea Chirenial SRL cu ICPAM-ul.Atunci a scapat basma curata. Traiasca cumatru Draghici.Reveniti cu picioarele pe pamant. Sa functionene SNIF-ul s-ar fi intamplat daca in locul lui Chirita era un om de afaceri precum Ninel Comsa care a pus pe piciare Menaromul(cu bune si rele asa cum e dar exista si functioneaza)sau un Marian Baila pe care personal nu-l inghit deloc dar trebuie sa-i recunosc meritele la Brates -Prut si cred ca mai sunt si altii in acest oras care nu au in cap seara cand se culca ce sa mai taie, ce sa mai vanda si cum pot sa-i arda pe altii.
    0
    0
    Raportează
  • postat de NASU
    Luni, 12 Noiembrie 2012 10:16
    Priviti fotografia si va dati seama ce moaca de borfas si hot are acest Ion Chirita.Face el pe Salvatorul salariatilor de la SNIF ca le platea el salarile.Nemernicul de el ce tupeu de nesimtit are.Are o datorie la SNIF. nu spune ce este o datorie de peste 4 ( PATRU) MILIARDE DE LEI vechi bani cu care SNIF i-si achita datoriile la stat si salarile ereau la zi .A distrus prin hotie si praduialaSNIF Galati lasand pe drumuri zeci de oameni fara loc de munca si salarii neluate pe multe luni. Cu cei PATRU miliarde lei a cotizat la partid ( PDL) si la constructia vilei lui Aurel Zamfir pe atunci director la ANIF.Cine ii ancheteaza, cine ii judeca si ii pedepseste pentru neleguirile lor?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Pt.Colleone- MINCINOSUL
    Luni, 12 Noiembrie 2012 10:05
    postacul mincinos si PROST....informat COLLEONE scrie numai minciuni ex: Zamfir Aurel a fost numit drector la ANIF in aprilie 2009 deci nu avea cum sa fie la curent nici cu licitatiile din 2008 nici cu chiolhanurile date de Chirita-daca or fi fost ??/-iar in acea perioada 2007-2008 artizanii afacerilor-licitatiilor- in ANIF au fost . director Trufasu impreuna cu dir CURDUMAN LAURENTIU ,mnistru al agriculturii fiind PSD-istul ILIE SARBU nu TABARA ,iar pe MASGRAS l-a dat afara in 2008 PDL-ul ca fiind incompetent
    1
    0
    Raportează
  • postat de colleone
    Luni, 12 Noiembrie 2012 08:43
    DA...MINISTRI SUNT VINOVATI...???....dar Dl Chirita are mintea scurta...este amnezic...poate isi aminteste cum a platit chiolhanuri la venirea consilierului personal a Dl.Ministru V.Tabara Todor Voicu,un senilizat care a distrus sectorul de I.F. la care au participat Aurel zanfir.Tusa,Masgras...pentru documentare accesati ..arhiva DGIPEI la Politie.Dl Chirita poate va achita tonele de zaharul si faina ..mita electorala din 2008 data la PDL...
    2
    0
    Raportează
  • postat de colleone
    Luni, 12 Noiembrie 2012 08:41
    DA...MINISTRI SUNT VINOVATI...???....dar Dl Chirita are mintea scurta...este amnezic...poate isi aminteste cum a platit chiolhanuri la venirea consilierului personal a Dl.Ministru V.Tabara Todor Voicu,un senilizat care a distrus sectorul de I.F. la care au participat Aurel zanfir.Tusa,Masgras...pentru documentare accesati ..arhiva DGIPEI la Politie.Dl Chirita poate va achita tonele de zaharul si faina ..mita electorala din 2008 data la PDL...
    2
    0
    Raportează
  • postat de colleone
    Luni, 12 Noiembrie 2012 08:39
    DA...MINISTRI SUNT VINOVATI...???....dar Dl Chirita are mintea scurta...este amnezic...poate isi aminteste cum a platit chiolhanuri la venirea consilierului personal a Dl.Ministru V.Tabara Todor Voicu,un senilizat care a distrus sectorul de I.F. la care au participat Aurel zanfir.Tusa,Masgras...pentru documentare accesati ..arhiva DGIPEI la Politie.Dl Chirita poate va achita tonele de zaharul si faina ..mita electorala din 2008 data la PDL...
    1
    0
    Raportează
  • postat de domnul care se indoieste
    Duminică, 11 Noiembrie 2012 23:27
    aveti o ideie foarte interesanta domnule stroila dar cu cine sa se faca aceasta societate cu specifi de if cu hotii si cu golani astea de masgras si cumatrul sau chirita nu este prea mult.
    2
    0
    Raportează
  • postat de Mihai STROILA
    Duminică, 11 Noiembrie 2012 15:51
    Inca mai citesc cu placere si interes presa . Mi se spune des ca e un defect profesional si inclin sa-i cred pe cei care sustin asta . Legata direct de activitatea mea profesionala ,, ancheta SNIF ,, m-a interesat cu atat mai mult . Realitatea este cruda,insa mi-e dor de o discutie sincera si nealterata de subintelesuri ,lipsita de schioape argumente economice ,juritice si politice,o discutie in care sa nu conteze de partea cui esti, in slujba cui te afli si pe cine simpatizezi, insa in care argumentele sa fie inteligente bazate pe cultura profesionala si informatii sincere corecte si la obiect chiar insotite de o ironie de buna calitate . Mi-e dor sa pot asista macar la o dezbatere fara ineptii rautacioase . Pozitia mea de cititor impatimit si avizat ma indreptateste sa cer informatii clare,obiective, pe care sa le port rumega cu propria mea minte, sa o pot considerat ca atare.
    Ancheta acesta este departe de aceste minimi si necesare dorinte.

    Referitor la articolul de fata cu nuante mai negre,mai gri sau albite total nu reuseste sa lamureasca lucrurile . Desi ele sunt simple ca buna ziua.Dar dl Chirita nu realizeaza ca cu cat te scuzi cu atat mai mult te acuzi.Si ca adevarul ce-ti trebuie tie nu mai are valoare pentru ceilalti.Iar adeseori esti batut cu bata pe care o tii in mina.
    Singurii oameni care percep acest intreg tablou sunt cei care ies afara din cadru si eu am facut acest pas.
    Inversunarea mea nu este gratuita si nici platita de vreun interes personal sau politic opozant . Nu .
    Sa ne intelegem bine:nu ma intereseaza, probabil nici pe altii, cine si ce detine si conduce, atat timp cat operatiunile au fost legale si eu cred ca au avut girul justitiei,atata timp cat in locurile cu pricina lucrurile merg bine,repede ,ca unse.Dar stim bine cu totii,din pacate,ca starea este cu totol alta si nu buna.Ba, in ultimul timp situatia s-a agravat.
    Constat ca totul este o vrajba si este un deficit imens de buna randuiala. Si asta s-a datorat gradului mare de dispret si desconsideratie afisat de dl Chirita fata de angajatii (muncitori, maistrii si specialisti ) SNIF, multi recunoscuti pentru profesionalismul lor si experienta lunga in aceasta activitate.Li s-a furat munca au fost umiliti si acest lucru nu vine din prea multa minte. Pierderile au fost imense de ambele parti.

    Nu s-a ales calea de mijloc spre binele si avantajul ambelor parti : Ultimex si SNIF.Coplesiti de ura fata de SNIF,Ultimex nu a relizat ce inseamna in zona BRAND SNIF si ca Ultimex are o sansa,ar mai avea o sansa resursele si oamenii SNIF, atati cati sunt si cat ar mai putea fi.Si ca totul trebuie facut cu gandul la viitor, chiar daca prezentul,inca ,este ostil.
    Cu o rebrenduire ULTIMEX-SCIF cu resursele existente (materiale si umane ) cu incredere si respect reciproc. Cu o dotare de utilaje terasiere, dotare ce se poate face prin fonduri europene prin Masura 125 componentaA1, fonduri nerambursabile prin proiecte ce se pot aproba mult mai simplu fata de cele obisnuite si clasice privind IRIGATIILE SI IMBUNATATIRILE FUNCIARE ,ULTIMEX-SCIF ar putea deveni o unitate de referinta in aceasta zona de sud-est pe aceste activitati cu sanse mari de a patrunde si in Insula Mare a Brailei tinand cont ca SNIF Braila prin conducerea Directorului ION VOREL si-a perdut credibilitatea in Insula.
    Dar aces lucru se poate face printr-un management integrat ULTIMEX_SCIF pe care nu-l poate executa decat un specialist sau un grup de specialisti, cu pregatire temeinica te specialitate cu un manager al utilului, performantei si eficientei. Si toate acestea sunt posibile tinand cont de reorganizarea ANIF si restructurarea OUAI si FOUAI bazate pe programul antiseceta al noului Guvern.
    Este o copilarie sa te lasi stapanit de trecut si stim cu totii ca cea mai buna cale pentru a-ti indeplinii visele este sa te trezesti . Si a venit vremea sa ne trezim si sa catam mintea ce de pe urma.

    Cele afirmate mai sus nu trebuie considerate o insolenta gratuita, ci o rabufnire a adevarului care nu ar trebui sa deranjeze prea mult niste persoane intelepte pe care prieteneste le pretuiesc,
    0
    1
    Raportează
  • postat de colleone
    Duminică, 11 Noiembrie 2012 07:26
    Noi dam interviu NOI facem comentarii.proxenetul Chirita si Faptuitorul Masgras la umbra lui cumatrului G.Draghici.
    Poate verifica cineva licitatiile din 2008 la ANIF,unde conform caierului de sarcini SCAVI indeplinea o singura conditie ,nu avea datorii bugetare,iar partenerul SNIF a executat lucrarile,vezi ce spune DNA.Poate sesizeaza cineva ANI sa vada vila lui Aurel Zanfir construita de Chirita.cu finantare Sifoanele Lozova... incredintate direct lui SCAVI...ILEGAL...
    2
    0
    Raportează
  • postat de Galatean
    Sâmbătă, 10 Noiembrie 2012 06:56
    De asta are matgras 3 care refacute din grajduri, masini, 2 neveste fiiecare cu copii lor si alte alea, Hoti.
    0
    0
    Raportează
  • postat de cititor
    Sâmbătă, 10 Noiembrie 2012 06:41
    Ministrii sunt vinovati doar pentru ca, de multe ori ca sa-si asigure linistea mandatului, nu au mers pana la capat in procesul de restructurare si mai apoi de privatizare a SNIF - in fapt, asa cum se arata in articol, o societate comerciala cu unic actionar statul roman, prin ADS. Au preferat sa inchida ochii si sa lase SNIF-ul si sucursalele sale " sa se descurce". Si s-au "descurcat". Muncitorii din sucursale erau multumiti daca puteau sa-si faca muncile
    campului de pe langa casa in timp ce erau pontati ca si prezenti de catre sefii intelegatori, sefii erau multumiti ca mai inchiriau cate un utilaj la firmele lor care efectuau lucrari de aceeasi natura cu cele ale SNIF-ului, lucrarile de imbunatatiri funciare se faceau calitativ mult mai bine de catre noile firme private aparute pe piata, reteaua de irigatii a fost predata fermierilor asociati in organizatii ale udatorilor, udatori care nu mai aveau nevoie de mentenanta SNIF-ului, fie si pentru ca nu se inghesuiau sa ude, caci mereu nu le-a convenit pretul (adevarat, mare) al apei si in plus daca nu ploua venea statul si tot ii despagubea. Si exemplele pot continua. Poate nu este de neglijat o afirmatie din raportul Curtii de Conturi, urmare verificarii intreprinse la SNIF, conform careia, de la un moment dat, ANIF nu a mai incredintat lucrari catre SNIF, desi - asa cum se precizeaza in raport - exista posibilitatea legala in acest sens. Sunt adevaruri pe care, de multe ori din necunoastere, le ignoram.
    0
    2
    Raportează
  • postat de stiti voi cine
    Sâmbătă, 10 Noiembrie 2012 06:40
    Cand vad cata prostie si incompetenta se scrie in aceste comentarii si anume puscarii,injurii,familii,mafie etc,nu pot sa cred ca un mort ca snif este plans de niste putori ordinare,profitori din taxele si impozitele platite de noi toti,hoti ce au furat tot ce insemna piese de schimb,comisioane pe strunguri si alte multe gainarii,,,,ce sa spun imi este greata.
    Sa stiti un istoric al acestei situatii de la SNIF Galati.
    In 2010 cand DAB a castigat in instanta de la TRIB BUC director gen era VOREL iar la Gl BALAN. Cei de la BUCURESTI trebuia sa faca recurs in anulare si nu au facut, de ce? pentru ca nu aveau motive.
    Stie cineva ca pe toata perioada de executare nu au contestat suma? DE CE? Pentru ca era reala.
    Stie cineva ca toata apararea lor in instantele de la Galati (25 contestatii la judecatorie si toate cu recurs la tribunal)a constat in faptul ca ANAF are sechestre? DE CE? Pentru ca sub umbrela ANAFerau liberi pentru asi apara posturile, de la sefi pana la portari iar datoriile enorme cresteau si iar cresteau.
    Stie cineva ca toate contestatiile(50 la nr) au fost castigate ? Au fost corupte 50 de complete?
    Stie cineva ca ANAF insusi, ea acesta institutie a facut contestatie si a pierdut si in tur si in retur? DE CE? Pentru ca conform legii privatizarii accelerate si a ordinelor de administrare speciala se afla in suspendare de la executare,avand obligatia legala de a ridica toate sechestrele asupra bunurilor acestei societati pana la vanzarea efectiva a ultimei actiuni.
    Stie cineva ca nici CHIRITA si nici MASGRAS nici implicarile politice,daca au fost ?(dar nu au fost) nu putea salva de la executare acesta epava a economiei romanesti?DE CE ?Pentru ca toata povestea a fost pur si simplu o recuperare a unui debit,real,lichid si exigibil si pe desupra si legal.
    Stie cineva ca tot aceleasi legi si a ordinelor de administrare administratorii speciali numiti politic(printre care si MARDARE)aveau obligatia de a plati toate debitele catre restul creditorilor de utilitati si pretari servicii?DE CE ? DE CE NU AU FACUT PLATILE? Pentru ca trebuiau sa>si ia salariile grase si cu cat trecea timpul erau mai multe.Pentru ca asa cum stim toti daca consemnau sumele respective la executor exista institutia legala a intoarcerii executarii silite.
    Asa ca probabil CHIRITA si MASGRAS ar tebui expulzati din tara pentru ca au recuperat banii, nu ai lor,ci a societatii prin niste muzee,niste baraci care stau sa se darame. Un lucru este cert orice datorie trebuie platita astfel esti executat silit. Asa ca reflectati mai bine unii dintre voi cei care va bagati in seama fara sa stiti ca tara este guvernata de lege.
    0
    3
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.