Acuzaţii grave împotriva celui mai mare operator de internet şi cablu TV. Concurenţa, eliminată cu ranga şi toporul (GALERIE FOTO/VIDEO)

Acuzaţii grave împotriva celui mai mare operator de internet şi cablu TV. Concurenţa, eliminată cu ranga şi toporul (GALERIE FOTO/VIDEO)
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

Un incident petrecut recent în oraşul nostru indică faptul că operatorii de cablu pentru TV, internet şi telefonie apelează la metode mafiote pentru a-şi ucide concurenţa * Micile firme de cartier sunt date la o parte cu forţa, respectiv cu ranga şi toporul, de către marile companii * Grav este că primii care au de suferit sunt chiar clienţii


În urmă cu o săptămână, principalul acţionar al uneia dintre ultimele companii mici de cablu din Galaţi a trimis pe adresa redacţiei o plângere cu privire la modul abuziv prin care compania RCS&RDS încearcă să îl scoată de pe piaţa furnizorilor de servicii de internet şi telefonie. Pe parcursul a trei săptămâni, patronul firmei KTL Net spune s-a trezit cu întreaga reţea distrusă.

Plângeri la Poliţie şi cabluri tăiate

Claudiu Toma, patronul firmei de cartier, a decis să facă mai multe plângeri către Poliţia Galaţi, după ce a fost prejudiciat. „În data de 12.11.2012  am primit mai multe reclamaţii  din partea abonaţilor din Galaţi, zona Micro 17-18, Strada Oltului, cu privire la nefuncţionalitatea serviciilor de internet. Unul din abonaţi a precizat că mai mulţi angajaţi îmbrăcaţi în uniforme „DIGI - RCS - RDS PENTRU FAMILIA TA” dau jos reţeaua KTL NET din blocul său, acesta spunându-le că nu are internet şi că acele cabluri precum şi cutia de distribuţie aparţin SC KTL NETWORK SRL, fiind şi etichetată în acest sens. Ne-am deplasat acolo, unde i-am prins pe indivizi la o altă scară a aceluiaşi bloc, am discutat cu ei, dar nu am ajuns la un acord şi astfel am apelat serviciul de urgenţă 112 pentru a rezolva conflictul. S-a deplasat la fata locului un echipaj de Poliţie de la Secţia 3 Galaţi, care a constatat ceea ce reclamasem, a găsit cablurile noastre şi cutiile de distribuţie la angajaţii RCS&RDS şi le-a pus în vedere să remedieze pe loc ceea ce au stricat. Cei de la RCS&RDS au refuzat remedierea defecţiunilor, fapt ce a dus la întocmirea unui proces verbal de constatare şi o plângere penală, însoţită de adresa de prejudiciu la Secţia 3 Poliţie Galaţi, aceasta fiind prima plângere pentru distrugere. După ce am întocmit  toate formalităţile legale, am mers la faţa locului şi am reconstruit reţeaua KTL din zonă, am montat magistralele din nou, cablurile abonaţilor, tot”, povesteşte Claudiu Toma.

Nu e singurul caz de acest fel

Nu o spunem noi, ci chiar cei de la RDS. Cristina Nicoară, specialistul PR al companiei, explică faptul că astfel de situaţii au mai existat. "Menţionăm că aceasta este o situaţie care s-a regăsit de câteva ori şi în relaţiile cu alţi concurenţi ai RCS & RDS, însă fiind o situaţie care li se poate şi, de altfel, li se întâmplă şi lor, de fiecare dată am rezolvat amiabil, rapid, fără intervenţia terţilor", a explicat aceasta. Deşi există fotografii care demonstrează că respectivele cutii sunt etichetate, RDS-ul nu recunoaşte acest lucru. "Compania către care RCS & RDS a subcontractat operarea modificărilor la reţeaua sa, a tăiat din greşeală cablurile SC KTL NETWORK SRL, în momentul în care dezafecta vechea reţea Cobalt IT (I-Link). La data menţionată, nici cablurile şi nici cutia SC KTL NETWORK SRL nu erau etichetate, ceea ce a condus în parte la greşeala în cauză. Pentru întreaga situaţie, Poliţia chemată la faţa locului de SC KTL NETWORK SRL a luat dovezile necesare", a mai explicat Cristina Nicoară.

Prejudiciu uriaş pentru o firmă mică 

Conform lui Claudiu Toma, distrugerile au continuat în luna noiembrie, cei de la KTL văzându-se nevoiţi să mai facă alte două plângeri la Poliţie, tot pentru distrugere.
”Prin aceste distrugeri succesive şi intenţionate, S.C. RCS&RDS S.A., prin angajaţii săi, respectiv subcontractorii săi, a prejudiciat firma S.C. KTL NETWORK S.R.L. GALAŢI, precum şi abonaţii KTL, deoarece aceştia au stat ore întregi, uneori chiar până a doua zi, fără să le funcţioneze serviciul internet, până s-au efectuat cercetări la faţa locului de către organele abilitate. Prin urmare, există deja trei plângeri penale depuse către Poliţie, dar cei de la RCS&RDS tot nu par să se fi liniştit. Considerăm că este un caz de concurenţă neloială din partea RCS&RDS, deoarece în timp ce angajaţii lor ne distrug şi dau jos reţeaua, promoterii şi agenţii de vânzări pun oferte şi bat din uşă în uşă pentru a ne lua clienţii. Tot ce v-am descris mai sus se întâmplă de aproximativ un an de zile, fără a reuşi să îi prindem la faţa locului, până săptămâna trecută. Prejudiciul creat este format din pagube materiale, ore suplimentare de muncă pentru reconstruirea reţelei, daune morale, prejudicii de imagine în zonele unde nu a funcţionat internetul, pierderi, şi se ridică la peste 250.000 de lei”, a mai adăugat Claudiu Toma.
Cei de la RDS spun că practicile lor comerciale sunt absolut normale. "În ceea ce priveşte vânzarea serviciilor Digi: abordarea potenţialului client direct la el acasă este o tehnică de vânzare a serviciilor şi în niciun caz dovadă de concurenţă neloială. Nimeni nu poate pretinde că nu cunoaşte această tehnică şi nimeni nu poate considera că este concurat în mod neloial. Potenţialul client este cel care decide sau nu dacă doreşte serviciile ofertate şi are dreptul să consulte oricând doreşte oferta oricărei companii telecom", a declarat Cristina Nicoară, specialist PR al celor de la RCS.

În topul neseriozităţii

Conform unei statistici a Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului, numărul reclamaţiilor la adresa RCS&RDS este uriaş. ”Sunt reclamaţii cu miile, pe ţară. În ceea ce am procesat până acum, într-o lună, pentru RDS&RCS, acestea sunt justificate”, a afirmat Bogdan Cristian Nica, preşedintele ANPC, în cadrul unei conferinţe de presă organizate anul acesta.
Pe plan local, la Galaţi, lucrurile stau la fel de ”bine”. Potrivit lui Eusebiu Diaconu, şeful Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Galaţi, clienţii operatorului de cablu sunt la fel de nemulţumiţi. ”De la începutul anului, avem înregistrate 53 de plângeri la adresa companiei RCS&RDS. În principiu aceste plângeri se referă la nerespectarea clauzelor contractuale, dar şi la calitatea serviciilor prestate. În mod cert, la nivelul judeţului Galaţi, RCS&RDS se clasează în primele 4-5 locuri din punctul de vedere al reclamaţiilor”, a spus Eusebiu Diaconu.

Citit 15068 ori Ultima modificare Miercuri, 28 Noiembrie 2012 09:12

39 comentarii

  • postat de un alt cetatea
    Vineri, 30 Noiembrie 2012 14:17
    Nu e de ajuns ca au scos din zona rurala programele Antenei pe motiv de nu stiu ce litigiu cum ca nu s-ar fi inteles la nu stiu ce cotizatie (blabla), au introdus canalele alea bozgoresti de tot r... , iar acum au scos si canalele Discovery fara nicio aprobare, fara nimic! Ma, astia chiar se cred in tara lui Papura Voda? In curand cred ca ar fi in stare sa afiseze intr-un colt al ecranului tv mesajul "Autonomie pt tinutul secuiesc". Ii vad in stare!
    Mai acum ceva timp au restrictionat pentru cateva zile si youtube si vplay si din ce am auzit vor sa bage taxa si pe astea in curand. Ce sa mai zici, un operator de tot mehlemul!!!

    http://www.gandul.info/news/reactia-cna-dupa-ce-rcs-rds-a-scos-din-grila-canalele-discovery-10359778
    2
    4
    Raportează
  • postat de Un cetatean
    Joi, 29 Noiembrie 2012 11:13
    Se pare ca ati uitat cu totii cum erau vremurile cand plateai dial-up la "isp"-istii locali, de plateai telefonul la unica firma de telefonie din tara pentru a sta pe internet. Se pare ca ati uitat cu totii cum era cand downloadai o poza in 2 minute de pe internet. Eu sunt pro RCS&RDS, inainte plateam o groaza de bani la concurenta, si da, chiar daca au mai fost probleme, acestea s-au rezolvat intr-un timp rezonabil (din punctul meu de vedere). Pana la urma pe ce atata scandal, pe un amarat de abonament care face cat 2 pachete de tigari?
    9
    3
    Raportează
  • postat de Sergiu
    Joi, 29 Noiembrie 2012 09:00
    Eu sunt abonat i-link , teoretic(am abonamentul inca valabil si platit in avans inclusiv decembrie 2012). In luna septembrie am primit o scrisoare prin posta precum ca reteua i-link a fost cumparata de RDS si ca voi beneficia in continuare de serviciile de internet.La inceputul lunii octombrie vazand ca de cateva zile nu am net am sunat pe nr. de tel de la i-link,unde deja mi-a raspuns un operator RDS care a incercat sa ma convinga ca voi avea net dupa ce voi incheia contractul cu ei. Dupa indelungi certuri telefonice mi-a fost restabilita legatura la net (ma deconectasera ei din sistem).Minunea aceasta a tinut cam 10 zile,cand am constatat ca iarasi nu am net. Am sunat din nou si mi s-a raspuns cu cea mai mare nerusinare ca intrucat am refuzat sa inchei contractul de furnizare cu RDS ei au dezafectat reteaua i-link din zona mea si nu mai pot beneficia de serviciile de internet platite in avans.Abonamentul platit pana in decembrie se compensa numai daca incheiam contract cu RDS.Bineinteles ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma duc sa inchei contract cu un cu totul alt furnizor. Imi pare nespus de rau ca datorita programului foarte incarcat nu am reusit la momentul respectiv sa ajung la OPC pentru ca asta merita RDS. Fac legea proprie si isi bat joc de toti abonatii.
    0
    3
    Raportează
  • postat de fost abonat RDS
    Joi, 29 Noiembrie 2012 01:01
    Acest domn/domnisor "un galatean" de mai jos, permiteti-mi sa va spun ca bateti campii de pomana, ati divagat de la subiect si este evident ca aveti tangente cu cei de la RDS. Deci obiectivitate aproape de 0. Daca te uiti bine prin comentariile oamenilor vezi numai persoane nemultumite si care se pare ca au inceput sa se destepte.
    Legislatia in vigoare cred ca permite acum oricarui abonat de la orice retea sa-si rezilieze contractul cu firma prestatoare fara daune aferente. Documentati-va oameni buni si mai lasati ungurii astia cu zaharelul lor de 2 bani, internet jalnic si televiziune mai mult ungureasca! Eu am plecat de la ei si deocamdata mi-e mai bine unde sunt si platesc si mai putin... Sunt satul de RDS!!!
    0
    4
    Raportează
  • postat de ABONAT KTL [Fost abonat RDS]
    Joi, 29 Noiembrie 2012 00:19
    KTL E CEL MAI BUN PROVIDER DE INTERNET DIN GALATI,BRAILA,TULCEA!
    Doua luni m-am chinuit sa reziliez un contract la internet cu rablele de la RDS... Motivul 5 luni de reclamatii saptamanale privind calitatea foarte slaba a internetului pe abonament Fiberlink2. Cea ma frecventa era celebra eroare 651...trebuia sa dau 500 de conect-uri pe zi ca sa prind un rahat de internet cu inegalabila viteza de 0,98mb si aia impartiti la 8... 39 Ron dati degeaba timp de 5 luni! Intotdeauna problemele erau de la mine..[asa spuneau ei].
    M-am dus cu unitatea si cu laptopul pe la toti prietenii imprastiati prin tot orasul si testam sa vad daca sunt eu de vina sau cei de la RDS sunt cu mansarda... La oricine testam era totul ok,numai la mine acasa nu... La nervii pe care ii aveam,am start o tastatura,2 mausi si un telefon,in total vreo 300 ron paguba numai din cauza lor..Chiar nu poate nici o autoritate din tara asta sa-i puna la punct??? In Ungaria cand au inceput sa faca figuri si sa incerce sa faca ce vor ei,au fost scosi de pe piata...De ce nu-i da afara nimeni din Romania?????????????????
    Domnule Toma Claudiu,sper sa va recuperati paguba+despagubirile aferente! Numai bine!
    0
    1
    Raportează
  • postat de Un Galatean
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 22:08
    Buna seara tuturor.. Incep prin a spune tuturor celor care au comentat acest articol ca nu au fost obiectivi in totalitate si nu au privit problema din toate punctele de vedere. Nu intetionez sa fiu pro sau contra celor de la RCS & RDS dar trebuie sa privim lucrurile din toate puntele de vedere. As incepe cu punctele CONTRA RDS nu pentru ca acestea ar fi asa de importate fata de cele PRO dar avand in vedere articolul tin sa cred ca acestea ar fi de cuviinte cele cu are as incepe:
    - Intradevar politica celor de la RDS de "achizitie" este una foarte agresiva in cea ce priveste retelele de "cartier" adica daca li se ofera posibilitatea de a cumpara o retea care da sa cada o face fara sa clipeasca si o face la un pret care normal tind sa cred ca este sub cel de piata.
    CONTRA:
    - Problema discutata in articolul acesta este intradevar una foarte serioasa si din anumite puncte de vedere ar trebui ca cei de la RDS sa dezpagubeasca cel putin firma KTL pentru daunele create (parerea mea).
    - Modalitatea cu care se comporta cu clientii, aici sunt foarte multe probleme si anume felul in care se comporta cu clientul cel care ai da bani si calitatea serviciilor oferite. Pe tema aceasta pot sa comentez mai mult avand in vedere ca muncesc intr-un domeniu in care lucrez cu omul (clientul) si anume ca intradevar anumiti salariati pur si simplu nu ai intereseaza felul in care vorbesc cu clientii si modul in care se comporta cu acestia, faptul ca nu sunt constienti ca acele persoane cu care vorbesc sunt defapt cei care le pot asigura salariul.
    - Problemele contractuale si aici ca si mai sus sunt deficiente si asta pentru ca , ca in orice contract pe se semneaza sunt niste paragrafe scrise mic carora trebuie sa le dai putin mai multa atentie pentru a le citi si nu mai spun de termenii folositi care nu sunt mereu pe intelesul tuturor.
    - Proasta comunicare intre firma RDS si firma care se ocupa de dezafectarea propriei retele si a celei de la COBALT IT (ILink), in care se putea atrage atentia ca mai exista si alte firme concurente care furnizeaza servicii de internet in anuminte zone pe o intrastructura de acelasi tip/gen precum cea proprie sau a celor de la ILink.
    PRO:
    - incep cu tema articolului si anume ca de ce s-a dezafectat o retea concurenta, si aici tind in favoarea celor de la RDS din mai mutle motive si anume:
    1. Reteua KTL cat si cea RDS si a mai multe alte retele de cartiere au infrastructura intre echipamente si catre clienti formata din cabluri de tip UTP si FTP cea ce a putut cu usurinta duce in eroare pesoanele care sau ocupat de dezafectarea retelei ILink/ RDS.
    2. Persoanelor care s-au ocupat de realizarea retelei KTL si nu numai le-a fost mult mai usor sa isi prinda cablurile lor de cele de la RDS decat sa foloseasca o alta ruta sau daca nu sa le prinda separat.
    3. Nu stiu daca ati observat ca in ultima perioada mai toata lumea a inceput sa isi izoleze termic apartamentul si normal acea izolatie se face pe fatada blocului unde normal sunt situate cablurile retelelor de telecomunicatie KTL/RDS/ILink/UPC/Romtelecom, cabluri care in urma realizari acelei izololatii nu au fost prinse deloc sau mai deloc inapoi de fatada si daca au fost prinse s-a facut intr-un fel in care sincer pe mine deranjeaza.
    - Un lucru pro de tinut cont ar fi faptul ca din cate am observat, RDS-ul este singura firma care da jos fosta retea si retelele firmelor pe care l-au achizitiona. Nu stiu cati din voi au fost in Bucuresti sa vada acolo cum stau stalpii sa cada datorita retelelor de fibra optica a tuturor firmelor de telecomunicatii, cum pietonii se impiedica de firele de upt a acelorasi firme.
    - Problema cu infrastructura celor de la RDS din scari pe care vad multi o reclama, ca cei de la RDS au instalat-o abuziv incerc sa o inteleg dar nu vad cu ce va deranjeaza. Va deranjeaza ca toate cablurile lor sunt bagate in canalete de protectie pentru un aspect mai placut sau va place sa vedeti toate cablurile la vedere precum celor de la UPC sau Conysat sau chiar si KTL. Daca imi aduc aminte bine toate retelele de telecomunicatii au gaurit blocurile si nu imi aduc aminte sa fi venit cineva la mine la usa sa imi ceara vreo un acord pentru orice gaura data ma mine in scara, asa ca .....
    CONCLUZIE:
    DA firma RDS a gresit si greseste in continuare in anumite privinte dar trebuie sa incercam sa vedem si reversul medalie. Si eu am avut probleme cu serviciile de la RDS si pe mine ma deranjeaza faptul ca trebuie sa rearanjez posturile la TV , dar de fiecare data cand am avut o problema cu unu din serviciile lor am sunat si s-a rezolvat. Inteleg frustrarea prin care cu toti trecem atunci cand vedem ca o firma sau o persoana sau o institutie ne i-a drept de prosti dar daca chiar vrei sa iti spui opinia incearca sa afli toate parerile si dupa aceea sa iei atitudine.
    Imi cer scuze daca am deranjat pe oricare dintre cei care citesc acest post dar mi-am sus parerea si am incercat sa fiu cat mai obiectiv posibil, lucru care imi pare rau sa o spun Dl. Ghinea nu l-a facut. O seara buna tuturor.
    2
    1
    Raportează
  • postat de catalin
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 20:34
    Nu este un caz izolat.In toata tara se intampla la fel.Fac contract cu firme partenere si le dau dispozitii clare sa rada tot ce intalnesc in cale.Cand se face plangere rcs transmit ca nu este vina lor ci a firmei partenere.Toti zic ca sa se deconecteze de la rcs dar nimeni nu o face.Operatorii mai mici ar trebui sa se uneasca si chiar sa isi uneasca retelele pentru a concura serios cu rcs....Ia ganditi-va dragi colegi ce ar insemna ca pentru 2sau 3 firme mai mici sa existe un singur hed-end?cata economie de electricitate sar face?sau o banda de net comuna la un pret mai mic?Dar multi colegi in orgoliul lor doresc sa fie singuri.Asa ca intr-un fel ne meritam soarta.
    0
    1
    Raportează
  • postat de catalin
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 20:33
    Nu este un caz izolat.In toata tara se intampla la fel.Fac contract cu firme partenere si le dau dispozitii clare sa rada tot ce intalnesc in cale.Cand se face plangere rcs transmit ca nu este vina lor ci a firmei partenere.Toti zic ca sa se deconecteze de la rcs dar nimeni nu o face.Operatorii mai mici ar trebui sa se uneasca si chiar sa isi uneasca retelele pentru a concura serios cu rcs....Ia ganditi-va dragi colegi ce ar insemna ca pentru 2sau 3 firme mai mici sa existe un singur hed-end?cata economie de electricitate sar face?sau o banda de net comuna la un pret mai mic?Dar multi colegi in orgoliul lor doresc sa fie singuri.Asa ca intr-un fel ne meritam soarta.
    0
    1
    Raportează
  • postat de catalin
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 20:33
    Nu este un caz izolat.In toata tara se intampla la fel.Fac contract cu firme partenere si le dau dispozitii clare sa rada tot ce intalnesc in cale.Cand se face plangere rcs transmit ca nu este vina lor ci a firmei partenere.Toti zic ca sa se deconecteze de la rcs dar nimeni nu o face.Operatorii mai mici ar trebui sa se uneasca si chiar sa isi uneasca retelele pentru a concura serios cu rcs....Ia ganditi-va dragi colegi ce ar insemna ca pentru 2sau 3 firme mai mici sa existe un singur hed-end?cata economie de electricitate sar face?sau o banda de net comuna la un pret mai mic?Dar multi colegi in orgoliul lor doresc sa fie singuri.Asa ca intr-un fel ne meritam soarta.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Florin C.
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 18:55
    Catre cel care s-a intitulat mai jos "Un ziarist" (si nu numai):
    1. Consider ca tot ceea ce ati scris mai sus este total eronat, articolul este foarte bun si puncteaza concret o problema de calitate si nu numai pe care o are firma ungureasca RDS; singurul punct corect este faptul ca exista multe cabluri in Galati pe cladiri, stalpi etc. dar acestea apartin intr-o foarte mare masura si RDS-ului, asa ca afirmatia de mai jos nu-si are temei;
    2. Dupa modul in care ai redactat acel text consider ca nu ai nici pe departe calitati de ziarist, ci cred cu tarie ca esti doar un angajat al firmei unguresti RDS, cel mai probabil cineva de prin birourile administrative;
    3. Citind foarte atent, am observat ca ati argumentat de asemenea ca s-au adus probe neconcludente cu privire la prejudicul creeat acelei firme KTL, cum ca sigla lor era stearsa sau chestii de genul, pentru ca mai jos sa va contraziceti tot ceea ce ati afirmat chiar dumneavoastra, afirmand ca rds curata pe banii ei cablurile firmelor. Daca asta se face abuziv, nu se numeste cumva distrugere si concurenta neloiala? Ca deh, tot pe sistemul ca lasa, romanul este prost. NU, ROMANUL NU ESTE PROST!!! UNGURII CARE CRED ASTA SUNT PROSTI!!!
    4. Ca si platitor de taxe si impozite si locuitor al Galatiului, somez toti prestatarii de bunuri si servicii, inclusiv firma RDS, sa-si respecte clientii, sa respecte concurenta si sa nu ne mai duca cu zaharelul ca pe prosti, pentru ca nu, nu suntem! Si nu cred ca a dat cineva bani sa se scrie acest articol, sa fim seriosi! Problemele chiar exista in toata tara privitor la RDS, daca pana si sefii e la ANPC si de la Protectia Consumatorului afirma faptul ca sunt probleme reale cu firma rds!
    5. Fratilor, mai lasati firma asta ungureasca si alegeti alti furnizori de internet, telefonie si cablu tv pentru ca inca mai avem pe piata si alte firme! Eu zic sa fim putini mandri si sa nu ne lasam calcati in picioare de sistemul asta mafiot, ale carui tentacule se intind peste tot. Ne-am cam saturat cu totii, nu?
    0
    1
    Raportează
  • postat de hancu mihai
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 16:48
    am lucrat 3 ani pt rcs-rds,iar 80% dintre retelele pe care le-am construit au fost abuzive fara acordul locatarilor sau al asociatiei.gauream fiecare bloc la rand dupa hartile pe care ni le dadeau de parca eram la noi acasa.De cele mai multe ori foloseam aprobari cu semnaturi false de la locatari,pur si simplu copiam numele si prenumele fiecarui locatar in parte pe o hartie iar cineva de la birouri se ocupa de semnaturi.Toate aste sunt numai o mica parte din toate manevrele facute de ei.
    0
    2
    Raportează
  • postat de pitulice rds
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 15:43
    inca nu ati inteles ca e firma lui dan nica,ha ha ,haaaaaaaaaaaaaaaaa
    0
    2
    Raportează
  • postat de fost abonat RDS
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 15:38
    Ca sa-mi reziliez contractul cu RDS mi-au cerut sa platesc o luna avans pentru toate serviciile. Mi s-a parut o chestie nejustificata, asa ca am renuntat sa le mai platesc serviciile de rahat si-am apelat la un alt operator, cu care inca nu am avut probleme. Sa fie sanatosi, pana la urma in maniera asta vor ramane fara clienti. Faceti-le cat mai multe plangeri pe oriunde...
    0
    2
    Raportează
  • postat de musteriul
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 13:53
    RDS....A PUS MONOPOL PE ORASH......am vrut sa ma debranshez pt. 2 luni....cat sunt plecat din tara......si mi-au pus multe piedici.....pumn in gura......ma costa mai mult .....dupa metodele pe care le aplica....dar tot am sa ma razbun pe ei.......ASTA-I BOZGORUL ......PROPRIETAR............la inceput ne pupa mainile....iar acum ne intoarce spatele si ne taxeaza dupa cum vrea el.........................noi suntem fraieri.......iar privitor la autoritati......nici o shansa........bozgorul ai unge ......si isi face mendrele mai departe..........oile sunt multe si ushor de manipulat.........suntem lashi ....ca natie.
    0
    0
    Raportează
  • Miercuri, 28 Noiembrie 2012 12:26
    Subscriu la cele comentate vizavi de comportamentul celor de la RDS. De 4 saptamani am schimbat locatia si m-au asigurat ca intr-un timp foarte scurt vor veni sa ma conecteze. Am facut sesizari peste sesizari dar niciun raspuns. Nici macar nu au avut bunul simt sa ma sune si sa motiveze intarzierea. Este inadmisibil acest comportament avand in vedere ca platim aceste servicii care lasa de dorit.
    0
    2
    Raportează
  • Miercuri, 28 Noiembrie 2012 12:17
    Subscriu la cele comentate vizavi de comportamentul celor de la RDS. De 4 saptamani am schimbat locatia si m-au asigurat ca intr-un timp foarte scurt vor veni sa ma conecteze. Am facut sesizari peste sesizari dar niciun raspuns. Nici macar nu au avut bunul simt sa ma sune si sa motiveze intarzierea. Este inadmisibil acest comportament avand in vedere ca platim aceste servicii care lasa de dorit.
    0
    2
    Raportează
  • postat de pinguinu
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 11:25
    La fel sunt si eu in situatia lui Costi. M-am lasat pagubas sa mai cer mobil iar fix mi-am cumparat si l-am conectat la mufa. Niste nesimtiti, nu respecta ceea ce scrie in contract.
    0
    2
    Raportează
  • postat de cristi007
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 11:10
    Radu_Damian_Silviu mama ta stie ca are un baiat prost incult si needucat sau provii din familie de panarame? mata normal ca nu avea televizor color acum 5 ani ca asi lua boutura
    1
    0
    Raportează
  • postat de Ioan
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 10:49
    Ca sa-mi reziliez contractul cu RDS mi-au cerut sa platesc o luna avans pentru toate serviciile. Mi s-a parut o chestie nejustificata, asa ca am renuntat sa le mai platesc serviciile de rahat si-am apelat la un alt operator, cu care inca nu am avut probleme. Sa fie sanatosi, pana la urma in maniera asta vor ramane fara clienti. Faceti-le cat mai multe plangeri pe oriunde...
    0
    2
    Raportează
  • postat de costi
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 10:22
    Eu am incheiat contract cu RDS acum 3 ani ptr. tv, net, telefonie fixa si mobila. Va vine sa credeti ca dupa 3 ani, inca nu mi-au dat telefonul fix si cel mobil, promise in contract? Recunosc ca nici eu n-am insistat prea tare (doar de 2-3 ori pe an) datorita cozilor mari, create de cei care fac reclamatii sau se dezaboneaza.
    0
    2
    Raportează
  • postat de hohoho
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 10:22
    Ai preluat retele de cartier ?retele pe care si le faceau baietii? Unul tragea internet si apoi il impartea prin reteaua paianjan ?
    Cati dintre comentatori si-au aruncat privirea in sus catre cer sa vada cum trec firele intre blocuri ?
    Ai switch-uri pe stalpi sau colturi de bloc ?
    Uitativa la capatul troleului in 19 .
    Nu dau dreptate niciunuia dintre firme dar atata timp cat se observa necivilizatie sunt deacord si cu lupta dintre ei deoarece ochiul meu este beneficiar.
    Bagativa cablurile in canalizari , fiti civilizati .
    Luati schitele de retele subterane de la primarie si faceti ceva frumos din subsolul orasului.
    dar acolo este patria lui chitz chitz miroase frumos si este un haos creat de conducerea primariei anterioara in programul de refacere a canalizarilor care ne inunda - fortza la frumos
    0
    2
    Raportează
  • postat de Radu_Damian_Silviu
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 10:19
    Sunteti niste varzalai cu totii!
    Pana acum 5 ani nu aveati nici televizoare color si acum aveti pretentii mari!
    Daca nu va convine, retrageti-va de la RDS si gata! E simplu!
    Nu-ti convine, pleci!
    0
    1
    Raportează
  • postat de z
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 10:00
    @postat de un galatean
    Partial Gresit.
    Daca cel putin 1 locatar are contract de prestare servicii cu o firma, aceasta firma este autorizata prin lege (nu stiu care lege) sa instaleze cabluri etc in spatiile comune.
    0
    1
    Raportează
  • postat de geru
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 09:57
    eu vreau posturi moldovenesti si rusesti - nu unguresti si nici macar ardelenesti !!!!!!
    0
    1
    Raportează
  • postat de un galatean
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 09:19
    Spatiu-l de pe casa scarii este propritatea indiviza a celui ce detine proprietate in acel bloc si la acel nivel, in acelasi timp este proprietar si pe spatiile comune acelei scari ca ex. camera de servici , uscatorul si asa ami departe, adimistatia blocului sau asociatia de proprietari nu are nici un drept legal sa inchirieze sau sa instraineze nici un m din acele spatii, toate lucrarile executate pe acele spatii sau pe suprafata blocurilor sunt abuzive si nelegale, ori ce proprietar poate dezafecta acele instalatii ori cand fara nici o instiintare prealabila deoarece sunt nelegale si abuzive.
    Aviz celor care doresc sa faca acest lucru, dar asta doar proprietarii acelor locuinte nu chiriasii. Si dupa o sa vedeti ca atitudinea celor de la aceste firme se va schimba.
    0
    1
    Raportează
  • postat de nicu
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 08:42
    Cei de la rds sant niste zdremte.....sant abonatul lor la tv, internet si telefonie fixa si mobila.......lunar fac reclamatii la serviciul lor, dar degeaba.....multe programe tv le vedeam in purici,programe romanesti precum tvr1,antena1,etc.......programe care as putea sa le vad punind iarasi ca pa vremea lui ceausescu ,o antena tv pa bloc. de serviciile internetului ce sa mai vorbim???? acum 2-3 luni am avut picat internetul de la iei mai bine de 48 ore...si cum scria in contract ma puteam duce la sediul lor din micro 20 sami reduca din pretul abonamentului,dar iei au spus ca au dat internet 5 minute in cele peste 48 ore in care na functionat si nu au luat in calcul problema mea....:))sant foarte neseriosi ,mam certat cu iei la sediul lor,la telefon.....mam saturat de rds,niste BOSCHETARI.in ceea ce priveste factura,cineva mai sus a spus adevarat,nu se incheie luna in curs ca iei deja tiau trimis factura pa luna viitoare.la ce servicii de kkt ofera au si multa ,mare nesimtire in iei.si ptr ca trot se apropie sarbatorile de iarna ,pe aceasta cale doresc sa le transmit luavar drak mai cu rds -ul vostru.
    0
    1
    Raportează
  • postat de Adi
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 08:36
    Legat de cei de la RDS....disperarea lor duce departe....Cand au aparut ei in Galati...a venit si la mine...ca la toti ceilalti ... o echipa de tineri..doi parca...pentru incheierea contractului...au spus o luna...mi s-a parut ok si am semnat. Am reziliat contractul cu ceilalti furnizori...
    Dupa 3 luni nici macar infrastructura nu era creata pe strada mea...Am mers la ei, am facut cerere de renuntare, le-am predat echipamentele si la revedere.
    Saptamana trecuta primesc adresa de la ei ca le datorez aproape 100 de RON...fara sa specifice pt ce anume...probabil pt faptul ca spun una si fac alta....
    Le-am dat ignore...sa ma actioneze in instanta si acolo o sa imi plateasca ei ce am dat eu pt reconectare la ceilalti furnizori....
    Deci....astia chiar merita sa ramana fara clienti!
    0
    1
    Raportează
  • postat de pt Ziarist
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 08:21
    Mai animalule care lucrezi la rds si mai esti si mare sef, firma voastra este de tot kktul. Voi platiti chirie asociatiilor de locatari ca ati instalat in mod abuziv cablurile in scarile blocurilor? Pe cine ati intrebat cand ati gaurit peretii? Toti cetatenii galatiului trebuie sa va ceara chirie, cum si voi cereti plata abonamentului. rds = cel mai prost operator din Romania.
    0
    1
    Raportează
  • postat de UN ZIARIST
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 08:03
    Ma asteptam de la un ziarist ca domnul Liviu Ghinea la un articol in care sa scrie dumnealui intradevar problemele orasului si a comunitati dar m-am inselat ca de obicei un ziarist mic scrie un articol banal in care nu a adunat macar probele corect si consecvent asa cum se lauda dumnealui .Nu consider ca acest articol ar veni in sprijinul cuiva decat numai in sprijinul Ktl unde cred ca domnul ziarist ca de obicei a primit BANI ca sa publice .Considera cineva oare ca cei de la RDS -RCS sunt atit de smintiti sa taie cablurile unei societati care nu are nici macar o dovada ca aprtin ktl ,o cutie stinghera cu o sigla banala nimic concludent .dar de tonele de cablu care stau sa cada de pe stalpi si de pe fatadele blocurilor nu spune nimeni nimic ?BRAVO RDS -RCS CARE VREA SA CURETE PE BANI LOR STALPI SI FATADELE BLOCURILOR DE TONELE DE CABLU LASATE DE FIRME MICI CARE AU DISPARUT EXACT CUM AU APARUT .
    0
    1
    Raportează
  • postat de Popescu
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 08:03
    Se vor darama stalpii de iluminat de la atatea cabluri. Oribil!
    0
    1
    Raportează
  • postat de Popescu
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 08:02
    Se vor darama stalpii de iluminat de la atatea cabluri. Oribil!
    0
    1
    Raportează
  • postat de Ioan
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 07:55
    Am internet bun de la Digi totusi nu pot uita ce mi-au facut cu telefonia lor. Am fost apelat intr-o zi de pe telefonul digi de acasa pe telefonul orange care nu avea conditii de receptie. Cu toate acestea am fost taxat in ziua respectiva cu 180 minute convorbiri si taxat in consecinta. La reclamarea fenomenului mi sa spus ca eu m-am uitat cu telefonul deschis. Le-am pus telefoanele in sacosa si le-am restituit. Toti sunt niste hoti.
    0
    1
    Raportează
  • postat de cris
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 06:54
    Fratilor hai sa ne deconectam cu totii de la rds...hai la o firma de galati de romania astia or sa ne inghita cu totu vor sa invatam limba lor spurcata pana la urmaa.....
    0
    1
    Raportează
  • postat de Ion Cetateanu
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 03:48
    Vazand ca in programul transmis in Galati sunt vreo opt programe in limba maghiara ,m-a cuprins mirarea. Aveam sa ma lamuresc abia acum cateva zile ,odata cu scandalul Discovery ,este explicabil ,firma mama este la Budapesta .Inteleg ca este normal sa fie transmise aceste canale in localitatile in care exita un procent semnificativ de populatie vorbitoare de limba maghiara ,la Galati sigur nu este cazul si chiar deranjeaza.De ce cred dumnealor ca ma intereseaza posturi locale din Ardeal si nu introduc in grila posturi locale din alte orase ale Moldovei ,chiar si de peste Prut ( de peste Tisa -da ,de peste Prut -nu)? Chiar oare trebuie sa dam totul la altii ,de ce i s-a dat licenta ,de ce nu se i-au masuri atunci cand sunt reclamatii cu privire la calitatea serviciilor ,sunt posturi din grila care nu pot fi urmarite datorita slabei calitati a semnalului,in mod deosebit la transmisiile analogice si in special cele din UHF spre capatul benzii ? De ce emit facturile in primele zile ale lunii pentru luna respectiva , adica pentru servicii inca ne prestate ?Orice furnizor de servicii are o marja intre ultima zi facturata si scadenta facturii ,dumnealor vor plata inainte de terminarea ultimii zile din luna facturata .Cred ca am sa ma mut la alt operator ,vreau sa ma fac nationalist......
    0
    1
    Raportează
  • postat de marlen
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 02:31
    la cat is de nesimtiti cei de la rds, ii cred in stare de orice...au umplut grila cu digi-urile lor de toata jena, si scot canale precum discovery care le concureaza digi-urile lor cu documentare, dar cat de curand vom rezilia contractul cu ei...or fi ei mari, da se comporta cu clientul de parca nu acesta le da banii...oricum nu ne mai trebuie rds in veci, gratis sa ne dea cablu si internet ca tot nu ii mai vrem!!!!!!
    0
    1
    Raportează
  • postat de un galatean!
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 02:29
    Ungurul asta merica o bataie la cur, si cateva palme peste fata. Eu am doar internet de la ei, am avut net mobil si era execrabil pana sa sun sa le fac scandal, apoi dupa o luna si ceva iar mergea ca economia tarii. Pana mi-am refacut contractul si am doar net fix. NOTA: pentru cei ce platesc 5 ron abuziv, fratilor destiintai telefonia fixa, pentru ea platiti taxa aia de "mentenanta". Tehnic recunosc superioritatea lor in servicii oarecum calitativa ptr net fix si tv DAR, netul mobil este un gunoi, canalele le schimba si le scot dupa plac! Nesimtire crasa! Metoda cu cablurile taiate o practica demult si altii, extreem net, i-link. SE STIU EI! Daca orasul ar fi beneficiat de sistem de supraveghere video, nu s-ar face linute, accidente cu morti si soferii scapati si alte crime in plina strada! Iar jucatorul de minci manca ciuperci cu 3-4 metri cubi gratis pentru pensionari. SA-I LIPESC PE FRUNTEA AIA RARA FITUICA HELLECTORALA CU MINCINILE CAND I-L VAD!... marius shtan!
    0
    1
    Raportează
  • postat de Maria Ciontu
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 00:47
    Pacat ca s-a ajuns aici si ca RDS asa considera ca se fac afacerile, de fapt in Romania m-ar mira daca autoritatile ar lua cu adevarat masuri in astfel de cazuri... Asta este in primul rand concurenta neloiala si nesimtire, parerea mea. Ar trebui ca autoritatile abilitate sa-si faca treaba si vinovatii sa plateasca!
    Oricum cat am fost la RDS, am avut numai probleme cu internetul.
    Maria, fosta abonata RDS.
    0
    1
    Raportează
  • postat de CLAUDIU TOMA
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 00:35
    Din pacate asta s-a intamplat...
    De 3 ori au fost prinsi la fata locului in flagrant cu cablurile ftp/utp/FibraOptica/echipamentele PROPRIETATE KTL NETWORK taiate,date jos,stranse...3 plangeri penale impotriva celor de la RCS & RDS..."pentru familia ta" Si tot ei au tupeul sa ameninte..
    0
    1
    Raportează
  • postat de Florin
    Miercuri, 28 Noiembrie 2012 00:28
    Sa le fie rusine celor de la RDS! Din cauza lor am ramas 2 zile fara internet, vazandu-i cu ochii mei cum taiau fibra optica de la firma KTL si le luau switch-ul de pe stalp. Un vecin chiar le-a zis ca nu este proprietatea lor, insa nu le-a pasat deloc replicand pe un ton persiflativ, acei indivizi dubiosi cu geci de la RDS. RUSINE!!!
    0
    1
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.