UPDATE Grav accident rutier la Şendreni, soldat cu un mort şi mai mulţi răniţi (FOTO)
Foto: Foto: Bogdan Codrescu

UPDATE Grav accident rutier la Şendreni, soldat cu un mort şi mai mulţi răniţi (FOTO)
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

UPDATE, ora 19:15: Cele patru persoane aflate în autoturismul zdrobit de cabina TIR-ului se întorceau de la o înmormântare. Două dintre ele sunt acum în stare extrem de gravă. Şoferul, un bărbat de circa 60 de ani şi o femeie de aceeaşi vârstă, aflată pe bancheta din spate, au fost transportaţi la Spitalul de Urgenţă cu multiple leziuni. „Pacientul are hemoragie de trunchi cerebral şi este în comă. Va fi introdus imediat în sala de operaţie, dar starea sa este extrem de gravă. Femeia, aflată şi ea în stare critică, este în curs de investigaţii. Cea de-a treia victimă, o femeie de circa 80 de ani, a suferit un stop cardio-respirator care nu a mai putut fi resusciat de echipajul SMURD”, a punctar dr. Lidia Şandru, din cadul UPU – SMURD Galaţi. Cea de-a patra persoană aflată în autoturism, o tânără de 19 ani, a scăpat fără nicio zgârietură din impactul pe care şoferul TIR-ului susţine că a încercat să îl evite. „Înaintea lor a mai trecut o maşină, care mi-a tăiat calea, dar pe care am reuşit să o evit. Am tras de volan cât am putut, dar am agăţat Renaultul cu partea dreaptă”, a afirmat şoferul TIR-ului, Radu Marian, imediat după accident. Poliţiştii de la Drumuri Naţionale au deschis un dosar penal pentru ucidere din culpă, urmând să stabilească circumstanţele în care s-a produs tragedia.


Evenimentul s-a petrecut în urmă cu puţin timp, la intersecţia DN 25 cu drumul care duce spre Brăila. Din primele informaţii, şoferul unui Renault Megane care se deplasa dinspre Şendreni spre Galaţi nu a acordat prioritate unui TIR care mergea dinspre Galaţi spre Brăila. Impactul a fost puternic şi s-a soldat cu decesul unei femei de 80 de ani, pasageră în autoturism şi cu rănirea altor două persoane din maşină. Pentru salvarea acestora au ajuns la faţa locului ambulanţe SMURD şi un echipaj de la descarcerare. Traficul este blocat la acest moment, cozile formate de maşini pe ambele sensuri măsurând aproximativ 5 kilometri.

Vom reveni cu detalii.

Citit 8507 ori Ultima modificare Marți, 20 August 2013 19:24

22 comentarii

  • postat de balan lica -sorin
    Joi, 04 Septembrie 2014 19:30
    5.13.222.***
    Ideia cu giratoriu mare ,cu peco in mijloc creca ar fi cea mai buna varianta si daca peco in mijlocu giratoriului nu se poate ,sa se demoleze .Din puctul meu de vedere un peco in mijlocul intersetiei este ciudat sa fim seriosi .pertom-ul daca face reclama la tv ca se implica in proiecte de dezvoltare eu cred ca ar fi cazu sa se implice si aici ,dat fiind faptul ca detin un puct de lucru in intersectia asta."" oribila""
    0
    0
    Raportează
  • postat de CLI
    Luni, 26 August 2013 05:02
    79.116.102.***
    Daca tot nu se mai face soseaua de centura ,odata cu modernizarea DN25 ,sa se faca un sens giratoriu ,evident prin mutarea statiei de distributie a combustibililor.,scoaterea acesteia din intersectie si din localitate.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Blablabla
    Miercuri, 21 August 2013 19:22
    5.13.208.***
    Cel care are grija la acea intersectie nu pateste nimic. Pana la urma, cate astfel de accidente au fost acolo? Eu ma opresc mereu acolo si intorc capul sa ma asigur. Dupa ce vad ca nu vine nimeni pornesc. Nu va cade capul daca faceti asta. Si sunt de acord cu cel de mai jos care a zis sa fie schimbata prioritatea. Cel care vine de pe drumul drept si cu viteza, adica drumul Tecuci-Galati sa fie cel cu prioritate. In orice caz, nu se justifica munca si timpul pierdut din cauza neatentiei unora. Haideti la fiecare accident sa schimbam regulile de circulatie si panourile...
    0
    2
    Raportează
  • postat de galati-de-pakistan
    Miercuri, 21 August 2013 17:02
    5.13.150.***
    Accidentele astea se intampla datorita CNADR pentru ca noi platim ca boii taxe si impozite, rovigniete si accize sa intretinem niste larve protejate politic . Mai trebuie sa multumim si politistilor de la rutiera care umbla numai dupa spagi si stau ascunsi in boscheti la mica ciupeala sa le mai cada in plasa cate un fraier care depaseste cu 1 km peste limita legala in loc sa supravegheze ,sa fluidizeze si sa faca activitate de preventie pentru a ajuta la evitarea unor asemenea nenorociri. Acea intersectie stupida exista datorita noua pentru ca lumea nu se revolta impotriva nesimtitilor responsabili cel putin pe judetul Galati cum ar fi bacalbasa (care nu are timp de drumuri pentru ca se duce la antena 1 imbracat in spiderman) sau alti politruci care s-au perindat de peste 2 decenii incoace pe la noi.

    APROPO DRAGI REDACTORI DE LA VIATA LIBERA. Am intalnit astazi la intrarea in Galati dinspre Sendreni indicatorul cu limita specificata de 50 km/h (Scrie localitatea Galati si limita de viteza) iar langa pe stalpul de lumina alt indicator cu limita de 70 !!!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de galatean sadea
    Miercuri, 21 August 2013 11:16
    86.124.204.***
    Chestia cu panourile de informare este de pus pe You Tube, in primele zile am vazut doua panouri si am zis ca sunt puse asa la misto, dar cand am vazut ca sunt in tot orasul m-am convins de prostia diriguitorilor nostri. Sa o tina tot asa, ca ne ducem de tot la vale. Nu o sa ajungem Braila din urma nici in 10 ani daca continuam asa. Conducatori tampiti.
    1
    2
    Raportează
  • postat de Alina
    Miercuri, 21 August 2013 09:46
    5.13.141.***
    Intradevar e o intersectie foarte dificila, mai ales la ore de varf. O data pentru ca trebuie sa ai liber din fata (mai sunt soferi care isi semnalizeaza directia dar nu o data mi s-a intamplat sa semnalizeze spre Tecuci si sa mearga de fapt spre Braila) si din dreapta. Asa ca le dau dreptate celor care au spus ca un sens giratoriu ar fi folositor, avand in vedere ca nu e acelasi volum de trafic tot timpul, ca sa poti amplasa un semafor.
    0
    1
    Raportează
  • postat de Bacalbasa
    Miercuri, 21 August 2013 09:09
    93.118.196.***
    DA MA DAR NU MAI BINE FREC PL SI O BAT IN CAP ?Mi se rupe pl de voi,pina nu o falimentam pe cnadr galati nu facem nimic .,pe urma intram cu neamurile s-a facem noi castig ,nu statu, a-ti inebunit,stau pe vagoane de bani si nu le dau statului ci astept s-a dea faliment cnadr pt a se baga firme private la lucrari si eu s-a iau spaga ,asa in scarba ,de prea multi ofertanti , va spun sigur ca sunt profesionist la spagi, ma cunoaste tot judetul ,nu?
    1
    0
    Raportează
  • postat de un sofer fara experienta
    Miercuri, 21 August 2013 08:56
    85.120.166.***
    Exact in aceeasi situatie eram s-o mierlesc si eu acolo. Tot cu renault megane impotriva unui tir :(( Cam naspa intersectia, daca nu mergi des pe acolo nu prea te prinzi in timp util ce trebuie sa faci.
    0
    1
    Raportează
  • postat de am peste 350.000 km
    Miercuri, 21 August 2013 08:22
    178.138.97.***
    GIRATORIU CU PECO IN MIJLOC = singura solutie.
    Semafor pe drum european e o ineptie .
    0
    2
    Raportează
  • postat de sofer
    Marți, 20 August 2013 23:11
    5.13.213.***
    nu poti sa schimbi prioritatea. asta e drumul cu masini grele si de transport galati-braila. nu poti oprii tir-ul pentru solente ce vin dinspre tecuci. acolo trebuie un semafor de 65-90 sec. galati-braila si un 30-40 secunde tecuci-galati. aia e centura de drum pentru masini grele pentru a le devia de pe dig. ei au treaba si nu se plimba ca cei ce pot sta un pic la semafor. cele bune
    0
    0
    Raportează
  • postat de sute de accidente din cauza cnadnr
    Marți, 20 August 2013 22:56
    5.13.235.***
    Parerea mea este ca cea mai buna solutie (asta dak capetele luminate de la drumuri nationale considera ca este scump un sens giratoriu) este schimbarea prioritatii! Adica cei ce vin dinspre Tecuci sa aibe prioritate, chiar daca dn2b este sa zicem superior dn25! Motivul este simplu:; cei ce vin dinspre Braila, pot vedea cu usurinta un vehicul ce vine din stanga, volanul fiind in stanga de regula ( cei cu volan pe dreapta, pot sa conduca in ANglia"), pe cand celor ce vin dinspre Tecuci, le este greu sa aibe vizibilitate in dreapta, mai ales daca e dubita, camion , tir!
    P.S. Cand se face ceva si pe centura, ca nu este zi fara accident, la iesirile astea din diferite depozite sau benzinarii!!!?
    Nu e mai simplu dom' primar un sens giratoriu pe Oltului si unul la Arabesque, iar intre acestea linie continua sau parapeti, astfel incat sa mai crutam cateva vieti!?
    0
    0
    Raportează
  • postat de @@Mario
    Marți, 20 August 2013 21:39
    5.13.153.***
    @@Mario: ,iar faci observatii oamenilor ,se vede bine ce ocupat esti...!Scrie-ti mai degraba memoriile,cel putin lasi ceva poate util in urma ta,daca,se intelege...ai ce povesti ...
    0
    0
    Raportează
  • postat de darkblueangel
    Marți, 20 August 2013 21:29
    5.13.204.***
    privind a doua fotografie , cea in care pacientul aproape gol este trecut printre oamenii care asteapta acolo , ma intreb cum respecta cadrele medicale intimitatea pacientului .
    1
    1
    Raportează
  • postat de sofer
    Marți, 20 August 2013 21:15
    5.13.196.***
    acolo, semafor. cea mai buna solutie. nu plantezi deci stilpii cu becuri. pentru giratoriu trebuie lucrari mai mari.
    1
    0
    Raportează
  • postat de Addy
    Marți, 20 August 2013 20:47
    5.13.208.***
    SENS GIRATORIU- Cea mai buna solutie
    0
    1
    Raportează
  • postat de @Mario
    Marți, 20 August 2013 19:46
    92.85.251.***
    Consumul excesiv de cratima dauneaza grav gramaticii.
    0
    1
    Raportează
  • postat de MARIO
    Marți, 20 August 2013 19:20
    5.13.218.***
    sunt de acord in totalitate cu parerea lui Mihai si se poate circula destul de bine este destul loc si pentru camioanele cu remorca ,anul acesta am strabatut 2650 de km in tara dar trafic mai haotic ca la noi la Galati nu am vazut pe nicaieri basca ca la Sibiu au piste de biciclisti tot orasul si Atentie pe Europeana pina in satele limitrofe nu mai spun pe Centura Galatiului ce haos total este iar POLITIA nu are nici o grija, numai ce m-am intors din concediu iar pe centura am si fost implicat intr-un carambol de 4 masini eu fiind prima masina asteptind ca cel din fata mea sa intre la peco Media Trans di dati-va seama cit de tare venea masina care a provocat accidentul ca masina din spatele meu m-a lovit in spate a trecut pe linga mine lovindu-mi toata partea stinga si a ajuns in fata mea.Asta e vina Autoritatilor care cad la ,,PACE" cu firmele de pe Centura si permit s-a faci la stinga traversind doua sensuri de circulatie de pe contrasens in loc sa faca giratorii iar accesul catre acele firme sa se faca numai virind la dreapta ,dar se pare ca nu ave-ti creiere suficiente in Administratie dar nici smecheri nu-s, macar sa copie de la colegii lor din tara sa vada cum au facut ei ;dar daca sunt pusi acolo pe pile si nu pe COMPETENTE este explicabil de ce suntem atit de retarzi P.S. Alta bataie de joc uitati-va la noile panouri de informare care au aparut prin Galati ca daca te dai cu bicicleta nu poti sa le citesti decit daca opresti de mici ce sunt scrise dapoi cu masina si culmea culmilor unul este pus chiar la politia rutiera in poarta BANI SIFONATI NU CREDE-TI!!!!!
    0
    1
    Raportează
  • postat de Participant la Trafic
    Marți, 20 August 2013 18:19
    82.137.10.***
    Deci ala nu avea cum sa nu vada ditamai mastodontu ca vine...cum e lumea grabita in ziua de azi...asta se intampla. Mai pun ca unii trec de la Dacia 1310 pe Megane si zic ca au avion. Intersectia nu are nevoie de nici o modificare, ci putin educatie in circulatie...daca ar fi incetitnit sa se asigure nu se intampla! Deci asta nu e accident ci prostie! Noroc si strazi fara gropi.
    PS: dupa intersectie spre Movileni numai cu 70 nu se circula...
    1
    0
    Raportează
  • postat de f
    Marți, 20 August 2013 18:17
    5.13.221.***
    nu cumva sunt 3 sensuri...spre Galati,spre Tecuci si spre Braila...si cum ati masurat cei 5 km ?
    1
    0
    Raportează
  • postat de un sofer
    Marți, 20 August 2013 17:52
    5.13.196.***
    apox. 120 grade, bineinteles. scuze.
    0
    1
    Raportează
  • postat de un sofer
    Marți, 20 August 2013 17:49
    5.13.196.***
    e o intersectie destul de grea acolo. venind dinspre sendreni trebuie sa fi atent si la ce vine din fata ta si face spre braila si la cei ce vin dinspre braila, pe un unghi de zic eu, 60 grade. destul de dificil sa invirti capul de nu stiu cite ori pina prinzi culoar mai ales la ore de circulatie intensa. giratoriu nu-I Solutia pentru ca pe acolo e traficul greu ce pleaca si vine in galati. sa pui tir-uri si camioane cu remorca sa se intirta in cerc, nu-I ok. mai degraba un semafor. ce daca-i la moda giratoriu acum, semaforul e sfint. ai verde treci, nu, stai. parerea mea.
    1
    0
    Raportează
  • postat de mihai
    Marți, 20 August 2013 17:30
    89.120.24.***
    Domnule Bacalbasa,

    daca cititi acest mesaj, cred ca sunteti cam singurul care poate pune in practica urmatoare idee:

    in acea intersectie trebuie facut un mare giratoriu in centrul caruia sa fie peco-ul.

    in felul in care e acum intersectia, accidentele mortale nu se vor opri.

    va rog sa luati in considerare aceasta propunere.
    0
    1
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.