La zece zile de la ultima ninsoare/ Strada Cometei, uitată sub zăpadă

La zece zile de la ultima ninsoare/ Strada Cometei, uitată sub zăpadă
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Deşi au trecut mai bine de zece zile de la ultima ninsoare, încă sunt străzi în Galaţi pe care nu se poate circula. Una dintre ele este strada Cometei. Marian Ionaşcu, unul dintre locatarii acestei străzi, ne-a trimis pe adresa redacţiei mai multe fotografii realizate luni, 10 februarie. "Azi, 10 febuarie 2014, strada Cometei, aflată în oraşul Galaţi, este blocată de zăpadă. Acest lucru se întamplă după ce în Galaţi nu a mai nins de aproximativ şapte zile. Am înţeles că au fost alte priorităţi mai mari, dar totuşi au trecut două săptămâni de când nu am mai scos maşina din curte. Să înţeleg că voi putea fi scutit două săptămâni de la plata impozitului datorat Primăriei Galaţi? Vă mai precizez că gunoiul nu a mai fost ridicat pe strada Cometei de trei săptămâni. În cazul unei urgenţe medicale, maşina ambulanţei nu poate intra pe stradă pentru a prelua pacientul", scrie Marian Ionaşcu.

"Nu a venit nicio wolă pe aici. Este incredibil. Stăm în centrul Galaţiului, plătim impozite de centru, dar autorităţile nu dau doi bani pe noi", ne-a spus şi Vasile Boşan, un alt om ce locuieşte în zonă.

Şeful Ecosal ştia că se lucrează

Şeful Ecosal, Ionuţ Pucheanu, adică exact firma care s-a ocupat de deszăpezire în Galaţi, era ferm convins ieri că utilajele municipalităţii îşi făceau treaba pe stradă. "Încă de sâmbătă am primit reclamaţii vizavi de strada Cometei. Ştiu că, azi dimineaţă, cel care este responsabil de acea stradă urma să se ocupe", ne-a explicat acesta. În momentul în care i-am comunicat că în momentul discuţiei telefonice cu domnia sa suntem chiar pe strada Cometei, şeful Ecosal s-a scuzat. "În acest moment, nu sunt în ţară. Voi da câteva telefoane pentru a vedea ce se poate face", a spus Ionuţ Pucheanu.

Cât a costat deszăpezirea oraşului

Potrivit primarului Marius Stan, costurile deszăpezirii municipiului au depăşit deja suma de trei milioane de lei, prevăzută în bugetul oraşului pentru această activitate. Defalcat, cheltuielile totale efectuate de către Primărie au fost de 3.379.043 de lei, dintre care 2.338.158 de lei reprezintă costurile pentru utilaje, 896.862 de lei pentru material antiderapant şi 144.023 de lei pentru manoperă. Conform primarului, diferenţa de bani pentru acoperirea cheltuielilor urmează să fie luată din fondul de rezervă.

Citit 3067 ori Ultima modificare Luni, 10 Februarie 2014 22:41

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.