Experimentul Philadelphia în piaţa din Ţiglina I

Experimentul Philadelphia în piaţa din Ţiglina I
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* O inaugurare, nu o deschidere! *

Tehnicile de campanie electorală au diferit de la un partid la altul, însă de dus, s-au dus chiar până în ziua de vot, adică inclusiv duminica.

De la inaugurarea pieţei din Ţiglinia I chiar în ultima zi de campanie electorală – ocazie cu care toţi liderii PSD s-au aflat acolo, alături de candidata social-democraţilor, Adriana Ţicău – şi până la SMS-urile primite pe telefoanele mobile chiar pe 7 iunie, în care abonaţii erau invitaţi să voteze PD-L-ul, toate au fost modalităţi de desfăşurare a campaniei electorale.

Chiar şi… tăierea panourilor electorale ale candidaţilor PNL ţine de un anumit stil de campanie electorală; un stil total lipsit de fair-play sau logică, dar, totuşi, un stil…

Referindu-ne la astfel de tehnici de campanie, am încercat să aflăm, zilele trecute, care a fost logica administraţiei locale gălăţene de a … inaugura Piaţa din Ţiglina I, pe care, a doua zi, gălăţenii au găsit-o tot închisă şi fără tarabe! Cum este puţin probabil ca administraţia să fi făcut un experiment pe gălăţeni, învăţându-i să facă diferenţă între „inaugurare” şi „deschidere”, am căutat o altă explicaţie.

Pe care ne-a oferit-o city-managerul Primăriei Galaţi, Florin Popa: „a fost o acţiune normală, având în vedere că respectivul contract pentru execuţie înceta, ajunsese la final, am făcut recepţia  spaţiului şi am dorit să prezentăm gălăţenilor spaţiul aşa cum a fost el realizat… Vizavi de produse, vreau să vă spun că locuitorii din zonă au fost lipsiţi de ele, deoarece noi am amenajat tarabe la subsolul clădirii, unde va fi parcarea”.

„În prezent, în hală compartimentăm spaţiile, iar în cel mult două săptămâni, hala va funcţiona în condiţii normale.  A fost dorinţa noastră să arătăm că am realizat un obiectiv la termenul pe care ni l-am propus…”.

Deşi explicaţiile nu au nicio relevanţă, în faţa gălăţenilor dezamăgiţi care s-au întors din hală cu sacoşele goale, preşedintele executiv al PSD, Gheorghe Saghian, a recunoscut, totuşi, că „s-ar putea să fi pierdut nişte voturi” în urma experimentului cu piaţa, asta, aşa, apropo de tehnici de campanie electorală.

Concluzia? La aşa investiţie, aşa explicaţie…

Citit 1048 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.