UPDATE | Pentru deranjamente, nu deranjaţi! În caz de AVARIE, sunaţi degeaba la ELECTRICA

UPDATE | Pentru deranjamente, nu deranjaţi! În caz de AVARIE, sunaţi degeaba la ELECTRICA
Evaluaţi acest articol
(5 voturi)

Ultima răbufnire a iernii a adus şi obişnuitele probleme pentru gălăţeni. Crengile uscate şi, pe alocuri, copaci întregi s-au prăbuşit la pământ, iar câteva cartiere au rămas, ore bune, în beznă. Şi, tocmai când te gândeşti că ai putea măcar să afli sursa problemei, afli că nu are cine să te lămurească.

Concret, gălăţenii care locuiesc în centrul oraşului, din zona Spicu şi până la Parcul "Eminescu", au rămas joi, 20 aprilie, fără alimentare cu curent electric, preţ de ore bune. Coroborată cu vremea, pana de curent nu le-a adus doar semi-întuneric în case, ci şi frig, dat fiind că centralele electrice nu au putut funcţiona. Başca, unii cetăţeni ne-au sunat şi ne-au anunţat că li s-au stricat şi o parte din aparatele electronice şi electrice. "Mie mi s-a ars televizorul. Este a treia pană de curent în ultimele trei zile. E normal aşa ceva? Ce treabă am eu că transformatoarele celor de la Electrica sunt vechi? Eu plătesc la zi, aşa că mă aştept să nu am probleme de genul ăsta. Sau, dacă sunt, măcar să aflu de ce", ne-a explicat Adrian Tomescu, un cetăţean care ne-a spus că locuieşte în zona blocurilor P, din Centru.

Electrica, specialistă în evitarea răspunsurilor

Curioşi să aflăm care este cauza avariei şi cât durează rezolvarea acesteia, pentru înştiinţarea populaţiei, i-am contactat telefonic pe cei din biroul de presă al Electrica şi le-am cerut lămuriri. "Nu am informaţii despre această problemă, vă rog să sunaţi la numărul nostru de deranjamente, 0236.929. Oricum, noi actualizăm pe site din oră în oră dacă apare vreo problemă", ne-a transmis Ancuţa Petculescu, purtătorul de cuvânt al SDEE Galaţi.

Call-center-ul, o glumă proastă

Numai că, surpriză! După ce mai mulţi gălăţeni ne-au transmis că nimeni nu răspunde în centrala Electrica, la numărul lăsat, am încercat şi noi să îi contactăm pe cei care se ocupă, teoretic, de "deranjamente clienţi casnici". După două ore în care nimeni nu a catadicsit să răspundă la telefon, deşi acesta suna, nu dădea ton de ocupat, am renunţat, aşa cum au făcut-o mulţi alţi gălăţeni. "La ultima pană de curent, am sunat la Electrica şi, după multe insistenţe, mi s-a răspuns şi am fost întrebat dacă chiar nu am curent deloc. Ce să mai spun?", ne-a transmis un alt cititor, vădit nemulţumit.

Astfel, câteva mii de familii din Galaţi au petrecut, joi seara, mai multe ore în frig, întuneric şi fără să ştie când şi dacă mai vine lumina. Iar cea de Paşte deja trecuse...

Ulterior, Biroul de presă al SDEE Galați a anunțat că de joi, 20 aprilie, ora 16,00, până vineri, 21 aprilie, ora 9,30, serviciul de Call-center nu a funcționat, din cauza unei defecțiuni tehnice.

Citit 15433 ori Ultima modificare Vineri, 21 Aprilie 2017 16:12

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.