Trenul Galaţi-Iaşi a stat două ore în câmp

Trenul Galaţi-Iaşi a stat două ore în câmp
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

Pasagerii trenului InterRegio 1831 – care a plecat din Galaţi, marţi, la 6,00 dimineaţa şi trebuia să ajungă la Iaşi la ora 10,30 – au avut parte de o surpriză mai mult decât neplăcută atunci când locomotiva s-a stricat în plin câmp şi au fost anunţaţi de către conductorul de tren că au de aşteptat cam două ore(!) până să se remedieze situaţia. Se făcuse deja ora 9,00, mai erau aproximativ 100 de kilometri până la Iaşi, printre călători erau şi unii care aveau, de exemplu, programare la medic şi erau în pericol să nu ajungă la timp. Drept urmare, cei mai grăbiţi dintre ei au coborât din tren şi au luat-o pe jos spre cea mai apropiată localitate, care se afla la şase kilometri, în căutarea unui alt mijloc de transport, fiecare după cum s-a putut descurca. A fost şi un caz al unei doamne din Tecuci care şi-a sunat soţul, acesta a venit cu maşina de acasă, a preluat-o „din mers” şi au plecat în continuare spre Iaşi.
Purtătoarea de cuvânt a companiei CFR Călători, Alina Predescu, ne-a explicat motivul staţionării forţate a garniturii de Iaşi: „S-a defectat computerul locomotivei. A durat două ore până când a ajuns o locomotivă de ajutor, cu care să se continue călătoria”.

Citit 3990 ori Ultima modificare Marți, 27 Iunie 2017 20:01

2 comentarii

  • postat de IC
    Joi, 29 Iunie 2017 06:45
    Sa treca inapoi la locomotivele cu abur ,lopata de asvarlit carbuni nu are integrate. iar la cum arata liniile la noi si cu ce viteza merg trenurile ,la ce mai sunt bune locomotivele moderne ... auzi s-a stricat computerul si locomotiva diesel scote fum mai ceva ca una pe carbune...... Am reusit si in acet domeniu sa ajungem, in 27 de ani ,cu aproape un secol in urma.
    0
    1
    Raportează
  • postat de Bubu
    Miercuri, 28 Iunie 2017 07:58
    cred ca s-a ars un PCL 82 de la computerul locomotivei.... mai mare rasul....
    0
    4
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.