Alimente sănătoase pe care nu (prea) le mănânci

Alimente sănătoase pe care nu (prea) le mănânci
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

Să consumi alimentele sănătoase care îţi plac este un lucru excelent! Cu toate acestea, sunt multe alimente sănătoase care, dintr-un motiv sau altul, lipsesc din dietă. Însă, poate după ce vei citi lista de mai jos, prezentată de siteului sfatulparintilor.ro, vei începe să apreciezi şi alte produse sănătoase.

Varza poate fi consumată sub formă de salată, poate fi utilizată când faci sandviş ca să nu mai vorbim de o mulţime de reţete prin care această legumă poate fi preparată. Varza este o sursă excelentă pentru vitamine şi are numai 22 de calorii. Varza este importantă, în special, pentru femei datorită conţinutului bogat în sulforafan, un compus care luptă împotriva cancerului la sân.

Scorţişoara este excelentă pentru a reduce glicemia şi a scădea riscul bolilor cardiovasculare. Pune puţină în cafea sau adaugă scorţişoară în mixul (de dimineaţă) de lapte şi cereale.

Iarba grasă este adesea considerată buruiană, însă conţine mai multă melatonină decât orice alte legumă sau fructă. Acest antioxidant reduce riscul dezvoltării unor forme de cancer. Iarba grasă poate fi consumată sub formă de salată.

Rodia. Poţi cumpăra fructul sau sucul de rodie, ambele fiind foarte sănătoase - ajutând la scăderea tensiunii arteriale. Rodia este o sursă excelentă de vitamina C şi, în plus, conţine multe minerale şi microelemente benefice sănătăţii. Este recomandabil să fie consumată în mod regulat.

Seminţele de dovleac sunt o sursă nemaipomenită de antioxidanţi şi magneziu şi ajută la reducerea riscului de a dezvolta diverse forme de cancer.

Prunele sunt o altă sursă de hrană sănătoasă. Acidul clorogenic şi antioxidanţii care se găsesc în prune reduc riscul de cancer şi, totodată, sunt un medicament natural excelent împotriva constipaţiei. Tocmai de aceea este indicat să nu se exagereze cu consumul de prune.

Sfecla la fel ca şi spanacul roşu furnizează o cantitate imensă de acid folic şi betaină. Ambele substanţe ajută la scăderea riscurilor de a dezvolta boli cardiovasculare. Sunt o mulţime de reţete care vă învaţă cum să preparaţi sfecla picantă şi dulce.

Guava. Acest fruct conţine licopen, un antioxidant care luptă împotriva cancerului la prostată. De aceea, guava n-ar trebui să lipsească din dieta zilnică a niciunui bărbat. Fructul poate fi consumat în combinaţie cu roşii sau pepene verde. Sunt o mulţime de moduri în care poţi mânca acest fruct: crud, sub formă de suc sau în salată de fructe. Citeşte mai multe pe siteul sfatulparintilor.ro (CLICK AICI)

Iată şi câteva alimente combinate care ne pot menţine sănătoşi:

Ardeiul roşu şi fasolea neagră îţi oferă o imunitate mai bună

Fierul din fasolea neagră este greu absorbit deorganism. Vitamina C care se găseşte în ardeiul roşu ajută fierul din fasole să fie absorbit mai uşor de organism.

Ouăle şi mango te ajută să ai o piele fermă

Nu trebuie să aplici numeroase produse pentru a avea o piele fermă, ne recomandă realitatea.net. Trebuie doar să mănânci câteva ouă şi mango. Ouăle sunt bogate în aminoacizi, care contribuie la formarea colagenului. Mango, care este bogat în vitamina C, lucrează cu aceşti aminoacizi pentru a stimula producţia de colagen. Poţi consuma la micul dejun o omletă şi câteva bucăţi de mango. În felul acesta îţi vei lua doza zilnică de vitamina C.

Uleiul de măsline extravirgin şi roşiile te protejează de boli

Roşiile conţin beta-caroten, vitamina E şi vitamina C. Acestea luptă împotriva cancerului şi a bolilor de inimă. Acestea sunt mai bine absorbite cu uleiul de măsline extravirgin, care este bogat în grăsimi monosaturate.

Broccoli şi roşiile te protejează de cancer

Ambele legume sunt cunoscute pentru proprietăţile lor împotriva cancerului. Consumul acestor alimente împreună luptă mai bine împotriva tumorilor de prostată decât dacă sunt consumate singure. Poţi să mănânci broccoli şi suc de tomate cu pizza sau spaghete.

Fulgii de ovăz cu căpşuni te ajută să ai o inimă sănătoasă

Vitamina C care se găseşte în fulgii de ovăz reduce efectele colesterolului rău şi previne apariţia bolilor de inimă.

Ceaiul verde şi piperul negru te ajută să fii mai suplu

Uită de dietele drastice! După ce iei masa, bea un ceai verde cu puţin piper. Combinaţia te scapă de calorii. Compuşii care se găsesc în ceaiul verde afectează doi hormoni care controlează apetitul şi saţietatea. În felul acesta, reuşeşti să dai câteva kilograme jos fără mult efort.

Sursa foto: sanatate.bzi.ro

Citit 1560 ori Ultima modificare Marți, 13 Octombrie 2015 13:37

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.