Evaluaţi acest articol
(8 voturi)
1 comentariu

Joi, 21 mai, CNAIR a semnat contractul de servicii "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru obiectivul drum expres Brăila (Jijila) - Tulcea (Cataloi)", tronsonul în discuție având o lungime de circa 70 de kilometri.

Contractul în valoare de 14,16 milioane de lei, fără TVA (aproximativ 2,92 milioane de euro) a fost semnat cu operatorul economic spaniol Ingenieria Especializada Obra Civil E Industrial SA, sucursala din România. Durata de realizare a contractului este de 24 de luni, iar sursa de finanțare sunt fondurile europene nerambursabile.

În integralitatea sa, drumul expres DX 8 se numește "Dobrogea Expres", iar conform Master Planului de Transport va realiza legătura pe ruta: Constanța - Babadag - Tulcea - Isaccea - Măcin - Brăila.

Citit 3472 ori Ultima modificare Duminică, 24 Mai 2020 16:41

1 comentariu

  • postat de Tudor V Sâmbătă, 23 Mai 2020 13:21 89.136.0.*** Link la comentariu
    1
    15

    Nu trebuie sa ne intereseze curtea vecinului, decat daca preluam lucuri pozitive si la facem si in curtea noastra. Tulcea a accesat fonduri si a implementat proiecte cu finantare comunitara de aproximativ 30 de ani (avand la conducere reprezentanti ai acelorasi formatiuni). Are drumuri bune, si vad ca mai face. Si-a legat si dezvoltat proiectele pe turismul din Delta. Este drept ca unele proiecte, cum este cel cu aeroportul international si bacul de Orlovka-Isaccea, aparent functionale, nu au dat rezultatele anuntate de studile multiple de fezabilitate, repetate si rasplatite, dar ..., se vede intentia si perseverenta! De ce nu se gandesc ”autoritatile autorizate a decide cheltuirea banului public”, sa solicite garantii celor ce efectueaza studiile de fezabilitate, iar daca apar rezultatele scontate, sa fie recuperati banii (inclusiv de la rudele si nepotii de a saptea spita ai patronilor) cu dobanzi si penalitati!? Astfel, multe din firmele de casuta postala/garsoniere, ce presteaza aceste servicii, ori dispar, ori prezinta date reale, necesare promovarii unui proiect. Spre exemplu, aeroportul din Tulcea, nu cred ca se justifica, deoarece turistii straini puteau ajunge lejer de la Constanta (iar fauna din Delta nu mai era stresata decat de motoarele barcilor, si nici de acestea daca se trecea la echipare electrica).

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.