Aleşii locali au impus criterii de performanţă pentru Transurb

Aleşii locali au impus criterii de performanţă pentru Transurb
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

La recenta şedinţă a Consiliului Local, aleşii au votat obiectivele şi criteriile de performanţă pe anul 2012 pe care trebuie să le îndeplinească directorii societăţilor de interes local.
Pentru directoarea generală a SC Transurb SA, Genica Totolici, importante vor fi productivitatea muncii, reducerea cheltuielilor şi a creanţelor şi calitatea serviciilor. Potrivit hotărârii votate de aleşi, pe primul loc este creşterea cu trei la sută a productivităţii muncii realizată în anul 2012 faţă de anul 2011. Mai precis este vorba despre realizarea unei productivităţi de 58.500 lei pe salariat (4.875 de lei pe lună), la 31 decembrie 2012, faţă de 56.558 de lei pe salariat realizată în anul 2011.
De asemenea, managerului Transurb i s-au cerut cheltuieli de 999,46 de lei la 1.000 lei venituri, conform bugetului de venituri şi cheltuieli aprobat pe 2012. Pe lista de sarcini figurează şi reducerea cu doi la sută până la finele anului a creanţelor, faţă de cele înregistrate la 31 decembrie 2011. Concret, este vorba despre o scădere cu 13.593 de lei (1.133 de lei lunar) a creanţelor care ajungeau la finele anului trecut la 679.673 de lei, iar peste cinci luni vor trebui să fie de 666.080 de lei. Transurb va trebui să asigure creşterea calităţii serviciului de transport. De asemenea, i se cere şi menţinerea certificării conform sistemului de calitate ISO 9001 în anul 2012. Fiecare dintre aceste cinci criterii de performanţă are un coeficient pondere de 0,20 la sută. Rămâne de văzut dacă managerul va reuşi să le îndeplinească.

Citit 2803 ori Ultima modificare Joi, 26 Iulie 2012 19:09

9 comentarii

  • postat de Galati
    Vineri, 27 Iulie 2012 17:35
    Ce criterii de performanta cand Transurb-ul e o societate falimentara, subventionata aproape total de la bugetul local. Cand angajatii Transurb, ai Primariei si probabil ai altor institutii de interes local, precum si marea masa de pansionari din orasul asta circula moca, de unde naiba sa traiesti daca nu numai din "sponsorizarile" date de Primarie !!! Faceti o plimbare in Tulcea sa vedeti acolo in fiecare statie panouri electronice unde sunteti informati ce autobuze circula si la ce interval orar, precum si "bancomate" de bilete. Iar la noi, statiile arata ca in Irak.
    0
    0
    Raportează
  • postat de de prin galati...
    Vineri, 27 Iulie 2012 14:04
    stefan badita, tu esti mai prost decat poate tine pamantul asta...dadea, intr-un timp, la televizor despre faptul ca un tramvai nou costa, de exemplu, aproximativ 3 milioane de euro...aaa, scuza-ma, tu nu ai televizor acasa...mai taci dracului din gura...
    0
    0
    Raportează
  • postat de angelik
    Vineri, 27 Iulie 2012 12:24
    Se poate introduce si la Galati asa cum este la Bucuresti sau in alte tari ..cartela de acces care se taxeaza la urcarea prin fata (coborarea sa se faca pe la mijloc , iar accesul prin fata unde se si taxeaza de pe cartela calatoria) ...iar draciile astea de maxi taxi ar trebui sa dispara prea multi "baieti destepti" au facut bani la negru. Biletele se dau la calatori doar atunci cand sunt anuntate controale. Sa dispara MAFIA maxitaxi. Sa putem respira atunci cand mergem pe strada ... sa nu mai fie ingramadeala de masini care este acuma la fiecare statie ...sunt prea multe maxitaxi care strica tot in oras incepand de la strada,plus noxele care le elimina si noi le respiram pentru ca masinile sunt deja depasite unele etc. E pur si simplu o tiganeala cu aceste maxitaxi... Mi-as dori sa se dezvolte mai mult reteaua de transport a orasului sa circulam civilizat doar sunt o tara UE.
    0
    0
    Raportează
  • postat de angelik
    Vineri, 27 Iulie 2012 12:24
    Se poate introduce si la Galati asa cum este la Bucuresti sau in alte tari ..cartela de acces care se taxeaza la urcarea prin fata (coborarea sa se faca pe la mijloc , iar accesul prin fata unde se si taxeaza de pe cartela calatoria) ...iar draciile astea de maxi taxi ar trebui sa dispara prea multi "baieti destepti" au facut bani la negru. Biletele se dau la calatori doar atunci cand sunt anuntate controale. Sa dispara MAFIA maxitaxi. Sa putem respira atunci cand mergem pe strada ... sa nu mai fie ingramadeala de masini care este acuma la fiecare statie ...sunt prea multe maxitaxi care strica tot in oras incepand de la strada,plus noxele care le elimina si noi le respiram pentru ca masinile sunt deja depasite unele etc. E pur si simplu o tiganeala cu aceste maxitaxi... Mi-as dori sa se dezvolte mai mult reteaua de transport a orasului sa circulam civilizat doar sunt o tara UE.
    0
    0
    Raportează
  • postat de trolololman
    Vineri, 27 Iulie 2012 12:19
    Faceti Brailei, Domneasca, Cosbuc, Traian, etc artere de mare viteza care sa fluidizeze traficul. Fara stopuri tampite, fara treceri de pietoni la fiecare 10 metri. Acestea trebuie facute ori pe deasupra ori pe dedesubt.
    Re-faceti sistemul de transport electric ( tramvai ) si extindeti-l pe cel existent ( troleibuz ).
    ASTA ar trebui facut.

    @ioman: asta inseamna ca nu ai sa mai votezi cu el dp 4 ani pt ca nu o sa faca nimic decat sa isi umple buzunarele lui si USListilor sai.
    0
    0
    Raportează
  • postat de ioman
    Vineri, 27 Iulie 2012 10:46
    scoate-ti tiganeala asta cu maxi-taxi, si civilizati-va putin. autobuzele sau troleibuzele sunt mult mai eficiente si aduc si mai multi bani la buget. EU,daca dupa acesti 4 ani de mandat vad maxi-taxi-urile scoase si tiganeala asta de garaje desfiintate il votez pe viata pe marius stan
    0
    0
    Raportează
  • postat de Christian
    Vineri, 27 Iulie 2012 02:55
    Poate doamna Totolici nu va mai repeta aceeasi placa ca o moara hodorogita:

    "Uşile mijloacelor de transport se deschid la fiecare trei sau cinci minute, deci nu se justifică aerul condiţionat, nu ar avea eficienţă. Nicăieri în România nu ştiu să existe mijloace de transport în comun cu aer condiţionat. Nici măcar ultimele mijloace de transport, aduse din Olanda, nu au. Autobuzele au ventilaţie naturală asigurată de trapele din tavan, iar MAZ-urile, ventilaţie artificială asigurată de climatizor"

    La trapele din tavan sa va racoriti dvs doamna Totolici.

    In primul rand, in Timisoara spre exemplu aprox 85 de autobuze au aer conditionat. Ba mai mult, aerul conditionat in autobuzele de transport in comun va fi controlat direct din dispecerate. Asta pentru ca mai erau soferi pe care ii durea la basca de calalatori si nu porneau aerul.
    La Bucuresti nu mai zic ca sunt sute de autobuze cu aer conditionat. Si mai sunt bineinteles alte orase din tara unde transportul in comun beneficiaza de aer conditionat si pentru pasageri, nu doar pentru soferi.

    In al doilea rand, temperatura medie anuala in Olanda este de 10 grade. Iar temperatura medie vara este de 19-20 de grade. Normal ca ei nu au nevoie de aer conditionat in autobuze.

    Cand va mai fi o conferinta de presa ii rog pe domnii ziaristi sa o intrebe de aer conditionat sa vedeti daca nu va da acelasi raspuns cu ineficienta si etc. Atunci poate o sa ii spuna cineva ce am scris aici...
    0
    0
    Raportează
  • postat de un călător informat
    Vineri, 27 Iulie 2012 02:04
    Cred că s-ar impune analiza veniturilor și cheltuielilor la Transurb Galați.
    - Cu ce sume este subvenționat de către primărie transportul urban?
    - Ce sume se alocă din fondul Primăriei pentru abonamentele pe toate liniile acordate persoanelor cu vârsta de peste 65 ani? (1 - 2 linii suficiente pentru vâstnici; stimularea angajaților cu salarii mici!)
    - Ce venituri încasezează Primăria prin autorizarea maxitaxi-urilor?
    - Câți șoferi au forme legale de lucru pe aceste maxitaxi (încasări la sănătate, pensii, impozit)?
    (Convingerea tuturor călătorilor e că evaziunea e la ea în... mașină!)
    Ce-ar fi dacă n-ar mai circula aceste maxitaxi, dacă s-ar înmulți puțin mijloacele de transport la Transurb?
    Proprietarii de maxitaxi își fac plinul, portofelului (câte bilete de transport se eliberează?), iar Primăria, din banul public, subvenționează mijloacele Transurb, deoarece merg sub capacitate.
    0
    0
    Raportează
  • postat de stefan badita
    Vineri, 27 Iulie 2012 01:00
    aduceti tramvaie noi!!!! aduceti trolee noi!!! extindeti retelele de transport electric!
    0
    0
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.