Cum putem avea AEROPORT la Galaţi în trei ani

Cum putem avea AEROPORT la Galaţi în trei ani
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

„Timpul trece şi noi nu facem nimic”, a sunat avertismentul către aleşi al inginerului Săvel Rotaru, consilier local PNL. Liberalul a reamintit necesitatea unui drum cu patru benzi spre Brăila, proiect uitat/abandonat prin sertarele ministerelor, dar şi de importanţa unei autostrăzi Brăila – Buzău, apoi a venit cu o soluţie pentru un aeroport. „Să analizăm împreună cu brăilenii dezvoltarea unui aeroport în zona Vădeni. În trei ani de zile, cu o investiţie de circa 45 – 50 de milioane de euro, eşalonată, se poate executa: o pistă de 2.250 metri cu acostamente de 7,5 metri într-o primă etapă, turnul de control în etapa a doua şi staţia în sine, în a treia etapă. Este importantă pentru viitorul oraşului o dezvoltare pentru transporturile cargo şi de pasageri a unui aeroport în zona Galaţi – Brăila”, a spus Săvel Rotaru.

 

Suma şi mai ales termenul avansat de Săvel Rotaru contrazic şi cele mai optimiste estimări ale preşedintelui Consiliului Judeţean Brăila, Gheorghe Bunea Stancu. Într-o postare făcută pe portalul instituţiei în 2009 se arată că Proiectul "Aeroport Internaţional Dunărea de Jos" are un cost estimativ de 307 milioane de euro. Şi proiectul lui Bunea propunea realizarea în zona comunei Vădeni, pe o suprafaţă de 413,37 ha în prima etapă, a unui aeroport cargo şi de pasageri, menit sa determine o stimulare a investiţiilor atât româneşti, cât şi străine, la nivel regional. Zona adiacentă aeroportului urma să fie amenajată pentru activităţi comerciale conexe şi complementare activităţii aeroportului.

CITEŞTE ŞI: VITEZĂ de circulaţie REDUSĂ pe Faleza Superioară - propunere a inginerului Săvel Rotaru

Citit 9251 ori Ultima modificare Miercuri, 06 August 2014 15:32

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.