NOI TRASEE pentru Transurb şi operatorii privaţi/ Strategia privind TRANSPORTUL PUBLIC, în dezbatere

NOI TRASEE pentru Transurb şi operatorii privaţi/ Strategia privind TRANSPORTUL PUBLIC, în dezbatere
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Din 19 trasee pe care circulă autobuzele Transurb, vor mai rămâne doar 13, şi acestea modificate * Operatorii privaţi s-ar putea bate pentru cinci trasee secundare


Până la finele acestui an, aleşii locali trebuie să stabilească traseele de transport  persoane şi cui vor fi atribuite acestea. Tocmai de aceea, pe portalul Primăriei Galaţi a fost publicată, spre dezbatere publică, Strategia privind transportul public pentru perioada 2014-2020. Documentul a fost schiţat împreună cu consultanţii Băncii Europene pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), de la care Primăria este pe cale să obţină un credit destinat îmbunătăţirii condiţiilor de transport urban, reabilitării infrastructurii rutiere şi achiziţionării de mijloace de transport persoane noi şi nepoluante. La finalul documentului sunt propuse trasee noi: 13 principale - destinate Transurb, şi cinci secundare - pentru operatorii privaţi, trasee care ar urma să intre în funcţiune din luna mai 2015.

După cum v-am mai informat, BERD a cerut ca traseele Transurb să nu se mai suprapună cu cele private, acoperite în prezent de maxi-taxi. Şi asta pentru că, potrivit recomandărilor BERD, societatea urbană de transport trebuie revigorată şi rentabilizată, ceea ce ar putea presupune chiar delegarea directă a traseelor principale din municipiu, lucru pe care legea îl permite, cu aprobarea Consiliului Local. Iată care sunt noile trasee propuse:

Rutele autobuzelor Transurb

În acest moment, Transurb acoperă 19 trasee de autobuz. Dacă propunerile din Strategie vor fi transpuse în realitate, din luna mai 2014 societatea publică de transport va acoperi doar 13 trasee principale. Trebuie spus că şi rutele care poartă acelaşi număr ca în prezent sunt modificate.

Astfel, 18 autobuze ar putea acoperi Traseul nr. 11 : Micro 13B - I. Fernic - Centură - T. Vuia - 1 Decembrie 1918 - Siderurgiştilor - Brăilei - Domnească - Grădina Publică (şi retur pe Gării - Bălcescu - Brăilei...).

Traseul nr. 29 (Gara CFR - A. Ipătescu – Portului – Dogăriei – Alex. Moruzzi – A. Ipătescu – Gării – Mihai Bravu – Basarabiei – Siderurgiştilor – Inelul de Rocadă – Brăilei – Stadionului – Oţelarilor – Galaţi – Dunărea – Brăilei şi retur) va fi deservit de opt autobuze.

Alte şase ar putea circula pe Traseul nr. 9: Gara CFR – Gării – Mihai Bravu – Basarabiei – Nae Leonard – Gh. Doja – Brânduşei – Lebedei – Gh. Asachi – Prelungirea Brăilei – Cimitir “Sf. Lazăr” şi retur.

Tot şase autobuze ar urma să facă Traseul nr. 22: Micro 13B – Ionel Fernic – Drumul Viilor – Traian Vuia – Milcov – 1 Decembrie 1918 – Tecuci – Basarabiei – Mihai Bravu – Gării – Ana Ipatescu – Portului – Dogăriei – Alex. Moruzzi – Ana Ipătescu – Gării – Mihai Bravu – şi retur.

Traseul nr. 34, Metro – Traian – Alex. Măcelaru – Coşbuc – Mall – Coşbuc – Brailei – Inelul de Rocadă – Brăilei – Regiment 11 Siret – Coşbuc şi retur, ar urma să fie parcurs tot de şase autobuze.

Patru autobuze vor acoperi Traseul nr. 35: Bariera Traian – Traian – Prelungirea Traian – b-dul Marii Uniri – Portului – Navrom şi retur.

Neschimbat ar rămâne Traseul nr. 31: Gara Barboşi – Brăilei – Oţelarilor – Galaţi – cartierul Dimitrie Cantemir şi retur, parcurs de patru autobuze.

Câte două autobuze vor acoperi trasele Auchan 1 (Auchan – Danubius - Galaţi – Dunărea – Incubatorului – Oţelarilor – Stadionului – Brăilei – Cloşca – Saturn – Parc VIP – Regiment 11 Siret – Porumbescu – Alex. Cernat – Armata Poporului – Roşiori – Prelungirea Traian – Elice şi retur) şi Auchan 2 (Danubius - Galaţi – Dunărea – Drumul de Centură – Oltului – Barboşi – Prelungirea Brăilei – C. Levaditti – Blaj – Şcoala nr. 10 – Gh. Doja – Siderurgistilor – Piaţa Energiei şi retur).

Patru autobuze sunt vizate pentru Traseul nr. 26: Gara CFR – Maramureş – Alex. Davilla – Mihai Bravu – Basarabiei – Domnească – Prundului – Traian – Alex. Măcelaru – George Coşbuc – Henri Coandă – Traian Vuia – Drumul Viilor – Ionel Fernic – Micro 13B – Milcov – Traian Vuia şi retur.

Pentru Traseul nr. 25, Fileşti – Calea Smârdan – Drumul Viilor – Feroviarilor – Milcov – Traian Vuia – Henri Coanda – Mall – Henri Coandă şi retur, sunt propuse două autobuze.

Un singur autobuz ar acoperi Traseul nr. 8 barat: Baia Comunală – Traian – Cerealelor – Basarabiei – Calea Prutului – Agrogal şi retur.

Ultimul traseu este 102, acoperit de opt autobuze.

Rute secundare

În acest moment, cei opt operatori privaţi acoperă 11 trasee de maxi-taxi. Strategia propune, însă, doar cinci trasee secundare, care, potrivit informaţiilor noastre, ar urma să fie acoperite nu de microbuze, ci de autobuze private. Pentru atribuirea acestora, Primăria va organiza, până la finele anului, o procedură competitivă de atribuire pe pachet de rute. Municipalitatea ar prefera să existe un singur operator privat puternic, capabil sa preia toate rutele. Iată-le:

Traseul nr. 1, Trecere Bac – Saturn – Parc VIP – Brailei – Constructorilor – Crizantemelor – Tecuci – Zilei (Piaţa Centrală) – Movilei – Tecuci şi retur, ar urma să fie acoperit de şase autobuze.

Traseul nr. 2, Grădina Publică – Bolintineanu – Rizer – Bucovinei – George Coşbuc – Milcov – 1 Decembrie 1918 – Aurel Vlaicu – George Coşbuc – Stelei – Rizer – Bolintineanu – Grădina Publică, ar urma să fie deservit de patru autobuze.

Pentru Traseul nr. 3, Billa 2 – Milcov – Drumul Viilor – Dr. Petrini – Ionel Fernic – Milcov – 1 Decembrie 1918 – Aurel Vlaicu – Alba Iulia – Nae Leonard – Tecuci – Feroviarilor – 9 Mai 1945 – 13 Decembrie – Feroviarilor – Milcov – Billa 2, sunt vizate şase autobuze.

Traseul nr. 4, Lidl (Micro 18) – Vrancei – Brăilei – Drumul de Centură – Oltului – Prelungirea Brăilei – Gh. Asachi – A. Saligny – Tecuci – 1 Decembrie 1918 – Piaţa Energiei – Siderurgiştilor – A. Saligny şi retur, ar putea fi acoperit de opt autobuze.

Ultimul, Traseul nr. 5, Damen – Marinei – Calea Prutului – Mihai Bravu – Alex. Davilla – Maramureş – Dogăriei – G. Enescu – Portului – Gara nr. 8 – Alex. Moruzzi – Pescari – Damen, ar urma să fie parcurs de trei autobuze.

Rămâne de văzut dacă propunerile Primăriei vor fi transpuse în realitate. Cert este că actualele contracte din transportul de persoane expiră în mai 2015, iar până atunci va trebui luată o decizie.

În ediţiile următoare vom continua prezentarea celor mai importante informaţii din Strategia privind transportul local.

CITEŞTE ŞI: Noua "hartă" a TRANSPORTULUI PUBLIC local/ Fără MAXITAXI pe Brăilei şi Domnească!

 

Şase trasee pentru tramvaie

Teoretic, în acest moment, în grila Transurb sunt zece trasee de tramvai, însă doar unul circulă, Traseul 39, alte trei sunt asigurate cu autobuze, iar restul sunt suspendate. Primăria propune, în Strategia privind transportul public, şase trasee, acoperite cu 42 de tramvaie.

Traseul nr. 5 va face legătura între Micro 19 şi Bazinul Nou. Traseul nr. 7 pleacă tot din Micro 19 pentru a ajunge în Piaţa Centrală. Traseul nr. 8 asigură legătura între Piaţa Centrală şi Bazinul Nou. Traseul nr. 39 leagă Micro 19 de Cimitirul Israelit. Traseul nr. 42 pleacă de la Comat pentru a ajunge în Bazinul Nou, iar Traseul nr. 44 tot de la Comat şi ajunge în Piaţa Centrală.
Citit 10477 ori Ultima modificare Luni, 22 Septembrie 2014 17:56

35 comentarii

  • postat de Nicol
    Vineri, 17 Octombrie 2014 20:02
    79.116.126.***
    Unde dracu traieste acest primar?Sta la vila ,are masina care circula pe banii nostri iar de ce se intampla in oras il doare-n...!toti incompetentii care nu judeca,ajung sa faca ordine in oras.Sa spuna si el si dir.transurb cu ce poate ajunge un salariat care lucreaza in zona cimitirului Eternitatea-Cosbuc din Micro 18???ati scos maxi-taxi de la Neacsu ,de ce nu suplimentati toate traseele care circulau maxi -taxi pe la Neacsu cu autobuze transurb daca tot ati scos maxi-taxi?Traseul 17 spre micro 40 si Mall circula din 40 in 40 de minute,asadar halal programare ati facut impreuna cu dir.transurb
    0
    1
    Raportează
  • postat de De la un sofer prost
    Luni, 29 Septembrie 2014 22:21
    89.137.229.***
    ... dupa mintea unui sofer prost de la Transurb care are 12 clase, (STRIGAT PENTRU CEI CU FACULTATE! si nu numai) nu a intrebat NIMENI DIN CONDUCERE de aceste trasee propuse. Ele nu au nici o legatura, unele cu altele si nu vin in sprijinul calatorilor (PROBABIL CA ACEIA CARE AU FACUT LEGATURILE FARA LOGICA VOR VENI SI VOR DUCE CALATORII IN MOD PERSONAL LA DESTINATIILE DORITE). Dragi calatori galateni, va rog sa va treziti si va rog poate luati impreuna o hotare cu aceste trasee pe care le-au facut acei baieti destepti cu minti luminate si care nu au absolut nici un habar in privinta a ceea ce inseamna transport local!
    0
    1
    Raportează
  • postat de albena
    Joi, 25 Septembrie 2014 10:16
    86.127.215.***
    nu inteleg cum de v-ati gandit sa scoateti traseele 19 si 20. Cetatenii din micro 16, complex Siret cu ce mai ajung la servici, la scoala, la taxe si impozite? ca asta e important.... si noi platim bilete, avem abonamente, copii trebuie sa ajunga la scoala.Ma suprinde , in tot orasul asta nu se misca nimic cum ar trebui. D-le primar ati patit ceva de la alegeri si pana acum? Eu sincer va spun ca imi pare rau ca v-am dat votul meu.
    0
    4
    Raportează
  • postat de STEFAN RAABIS BADITA
    Miercuri, 24 Septembrie 2014 04:29
    78.97.221.***
    erata : articolul este incomplet. iar traseul 102 este gresit. trebuia 105 cu 8 autobuze, 102 cu 14 troleibuze și 104 cu 4 troleibuze. deci greseli sunt si in strategia publicata de primarie si in articolul acesta.
    0
    3
    Raportează
  • postat de STEFAN RAABIS BADITA
    Miercuri, 24 Septembrie 2014 02:47
    78.97.221.***
    Bun. Mi-am desenat singurel o harta. articolul este plin de greseli, dar nu mai conteaza. Dupa ce am desenat harta, am stat 4 ore sa inteleg traseele .... motivele ..... criteriile, etc.

    Traseele TRANSURB care dispar sunt urmatoarele:

    Autobuze: 10, 12, 15, 16, 17, 19, 20, 105

    Tramvaie: 1, 3, 6, 6b, 36, 37, 43, 46

    Troleibuze: 104

    VOM AVEA TRASEELE TRANSURB URMATOARELE:

    Autobuze: A1, A2, 8b, 9, 11, 22, 25, 26, 29, 31, 34, 35. (A-urile din fata celor 2 pot fi schimbate ca nu au intrat numerele-n sac)

    Troleibuze: 102

    Tramvaie: 5, 7, 8, 39, 42, 44

    VOM AVEA TRASEELE PRIVATE URMATOARELE:

    Autobuze: 1, 2, 3, 4, 5 (ar trebui schimbate numerele, caci coincid cu cele de la tramvaie)

    NU STAU SA DEZBAT TOATE GRESELILE, DAR PE SCURT AVEM ASA:

    Lipsa legaturii dintre Tiglina 3 - Brailei - Centru - Primarie - Prefectura

    Lipsa legaturii dintre Complex Siret, Port, Centru cu Liceul Racovita de pe Reg. 11 Siret. Se stie ca datorita propunerii mele de deviere a traseului 19 prin Francezi, s-a rentabilizat enorm acel traseu si populatia este mai fericita ca ajunge rapid la scoala si pe faleza)

    Piata Centrala parca nici nu mai exista> are 2 trasee de tramvai, 1 de maxi-taxi si unul de autobuz.

    Micro 19-20-21 raman cu cateva amarate de autobuze pe traseele 102, 29, 31.....

    Traseul 31 nu se justifica din Cantemir in Barbosi. Se poate reface traseul 21> Gara Mare - Gara Barbosi cu deviere pe Otelarilor -> Frunzei -> Asachi -> Brailei - Domneasca - Gara Mare

    In loc ca traseul 29 sa mearga prin Francezi, propun traseul 22 prin Francezi, cum am propus si prin 2008 - 2009 - 2010 ......

    Catre Combinat si Liceul de Constructii nu avem nimic .... nici macar un singur tramvai pe traseul 46, pt. elevi/profesori, inafara celor de conventie, care sa mearga de la Sf. Mina pana la Viaduct dupa programul elevilor de acolo.... Ganditi-va ca sunt locuitori in acele cartiere ..... Un tramvai i-ar ajuta enorm.
    0
    5
    Raportează
  • postat de ana31
    Miercuri, 24 Septembrie 2014 01:56
    5.13.190.***
    De la MALL spre Brăilei e un singur traseu acum, adică 34.
    Dacă vreau să ajung de la MALL în Mazepa trebuie să schimb 2 autobuze. Rușinică !!
    0
    3
    Raportează
  • postat de STEFAN RAABIS BADITA
    Miercuri, 24 Septembrie 2014 00:09
    78.97.221.***
    NU MAI COMENTEZ .... ESTE O PROSTIE INCOMENSURABILA!!!!!

    PACAT CA ARTICOLUL NU DEFINESTE TOATE RUTELE SI NICI NU PREZINTA VREO HARTA .....
    0
    6
    Raportează
  • postat de anonim
    Marți, 23 Septembrie 2014 21:45
    79.116.101.***
    Cand ai circulat ultima data cu un mijloc de transport in comun domnul primar? E greu sa vezi prostimea de la inaltimea unui Infinity. Ne urasti asa de mult? Te-ai gandit vreodata ca vreo 500 de familii traiesc din transportul privat la care se adauga alte sute din activitati conexe - service-uri, peco-uri, magazine de piese auto, spalatorii, etc...niste gunoaie din punctul tau de vedere! Gunoaie care platesc taxe, redevente, impozite si o parte din salariul tau !
    4
    7
    Raportează
  • postat de vaideei
    Marți, 23 Septembrie 2014 21:34
    79.116.101.***
    E clar!!! Daca tot e singura activitate care merge in interesul cetateanului asigurand transportul in maximum 25 de minute in orice loc din Galati, la cel mai mic pret din tara, HAI SA O DISTRUGEM DOM PRIMAR !!! Cand dracu vom mai si construi in orasul asta? Sa intelegem ca ati facut vreun studiu de fezabilitate secret platit cu vreo 10 milioane si asta-i rezultatul???? GALATENII TREBUIE SA FACA SPORT CA PE VREMEA LUI CEASCA? URMEAZA RATIONALIZAREA PAINII, LAPTELUI, CARNII, etc
    2
    6
    Raportează
  • postat de gigi
    Marți, 23 Septembrie 2014 21:19
    5.13.179.***
    dar un traseu de la ANL, din 13B, pana in Micro 19, pe cand? Asteptam de 10 ani.
    0
    4
    Raportează
  • postat de A19
    Marți, 23 Septembrie 2014 21:11
    5.13.147.***
    Ce panarama si dezorganizare...Cica transport public ..mai bine transport ilogic..
    0
    5
    Raportează
  • postat de @CORECTURA
    Marți, 23 Septembrie 2014 20:36
    5.13.159.***
    George a specificat corect, avand in vedere ca autorul articolului a specificat ca traseul 31 ramane NESCHIMBAT!
    Doar ca momentan circula doar pana in micro 19, si nu pana la D.Cantemir!
    0
    5
    Raportează
  • postat de Ciudata maimuta turbata la gratii...... si traseul 3..... era tacsu..baaa!!!
    Marți, 23 Septembrie 2014 20:32
    5.13.159.***
    Multe tampenii vad in traseele acestea noi, dar chiar sunt curios cine se duce pe traseul 3..... de la bila2, pana pe Nae Leonard! Cel mai caraghios traseu din toate! :))))
    0
    7
    Raportează
  • postat de MS
    Marți, 23 Septembrie 2014 20:31
    5.13.206.***
    Si pentru Anca Melinte inteligenta care a scris articolul luna mai 2014 e de mult timp apusa!
    2
    4
    Raportează
  • postat de MS
    Marți, 23 Septembrie 2014 20:26
    5.13.206.***
    Este sigur cea mai prost gandita "strategie" daca putem spune ca a fost "gandita". Acesti domni doresc scoaterea unor trasee importante (17, 12) ce deserveau unor cartiere intregi. Pe langa aceste neajunsuri putem observa si proasta alocare a resurselor ( a se vedea traseul nr 11 care va duce gloata de pensionari dornici de a ajunge in Piata cu 18 autobuze ).

    Nu este posibil ca pentru cartierul Dunarea sa fie alocat un singur traseu (102) spre centru ( o zona importanta pentru elevi, studenti, dar si pentru cei ce muncesc in centru) cu un numar de DOAR 8 autobuze avand in vedere ca in momentul de fata acest traseu este grav depasit de situatie. Trebuie sa ne gandim ca un numar important de calatori este preluat de maxi-taxi.

    As mai avea o intrebare domnilor. La un calcul simplu se observa faptul ca sunt alocate un nr de 69 de autobuze cand intr-un alt articol (http://www.viata-libera.ro/eveniment/58929-galati-viata-libera-cotidian-primaria-galati-cumpara-20-de-autobuze-din-olanda) se mentioneaza faptul ca in parcul auto avem un nr de 108 de autobuze si se mai doreste achizitionarea a 20 de autobuze.

    128 in total.
    128-69=59

    Cele 59 de autobuze unde raman? Cine se va folosi de ele?
    Pe scurt o mare bataie de joc la adresa celor care inca mai platesc abonamente TRANSURB. FALIMENT domnilor asta va doresc!

    Cu stima!
    Un cetatean care plateste abonament.
    0
    1
    Raportează
  • postat de sebastian
    Marți, 23 Septembrie 2014 18:15
    5.13.146.***
    Domnilor!!!, dar din mcro 19 spre Spitalul Militar, Penitenciar, Politia Locala, Spitalul de Psihiatrie si alte institutii de pe Traian nu exista nici un mijloc de transport local sau privat. Va rog sa reanalizati traseele si poate gasiti o solutie in acest sens.
    0
    4
    Raportează
  • postat de CORECTURA
    Marți, 23 Septembrie 2014 17:54
    81.12.150.***
    To GEORGE
    Inainte de a comenta si de a da verdicte despre ziaristi INVATA SA CITESTI !!!
    Traseele descrise NU sunt cele existente, ci cele PROPUSE spre dezbatere de catre primar.
    3
    1
    Raportează
  • postat de tulburelu
    Marți, 23 Septembrie 2014 17:46
    5.13.166.***
    S-a vorbeasca intai cei care au calatorit tot timpul cu belet d-le si nu toti blatistii.
    Blatistul asta de primar isi vrea si el partea din "reorganizarea" Ratu. Parerea mea... Orice s-a facut in oras, pana acum s-a facut cu dedicatie. De ce ar fi acum altfel?
    In toata Europa se introduc noi linii de tranvai (transport ecologic si ieftin) iar la noi e invers. Propun o linie rapida intre "mititica" si sediile partidelor politice via institutiile publice caci prevad ca va fi foarte cautata in curand.
    In incheiere va rog sa-mi spuneti si mie, cu cine sa votez. Va pup.
    3
    3
    Raportează
  • postat de George
    Marți, 23 Septembrie 2014 17:30
    89.136.64.***
    31 circula doar pana in Micro 19 nu pana la Dimitrie Cantemir.
    1
    1
    Raportează
  • postat de Rela Pop
    Marți, 23 Septembrie 2014 14:51
    109.102.62.***
    TRANSURB-ul sa ia in calcul la analiza si toate autobuzele care stationeaza neregulamentar pe Str. Nicolae Balcescu la Statia Albatros si blocheaza circulatia si vederea celor care ies dintre blocuri. Poate afla asa cam cat dorm soferii de autobuze in acel loc.
    4
    3
    Raportează
  • postat de Nobel
    Marți, 23 Septembrie 2014 13:55
    83.103.186.***
    Cei de la Transurb se plang mereu ca nu sunt suficiente mijloace de transport si trebuie cumparate ba X troleibuze, ba Y autobuze (din Olanda, din Burundi ... de orindi - vorba cantecului). Dar de ce nu se apuca sa-si gestioneze altfel propriul parc? Daca tot sunt in subordinea primariei si acum se reaseaza traseele, sa se faca si niste modificari pertinente. Ex:
    - ptr traseul 29 sunt 8 masini, iar ptr 9 sunt 6. total 14. Se modifica traseul astfel incat din Dunarea sa ajunga pe strada Frunzei in Tiglina 4, iar de acolo sa iasa in Tiglina. E un ocol mic, dar cu 14 masini (sau 10-12) se acopera ambele cartiere si se va circula cu frecventa sporita.
    - tot se vrea extinderea troleibuzelor - aceeasi varianta. Se intind in cateva zile firele pe stalpii de pe Frunzei si va fi o singura linie, pe care vor circula troleibuzele unul dupa altul, concurand cu traseul 41 din Bucuresti (metroul usor)
    In plus, se elimina coada la semaforul de la McDonalds, iar la autobuze ar fi si consumul mai mic, deoarece nu se mai forjeaza motorul la deal cand se traverseaza valea de la stadion. (poate nu pare mult, dar daca inmultim numarul de masini cu numarul de curse zilnice si cu numarul de zile din an, incepe sa se adune ceva motorina si uzura)
    De ce sa nu se foloseasca la maxim strada Frunzei, daca tot a fost modernizata?
    3
    10
    Raportează
  • postat de florin
    Marți, 23 Septembrie 2014 13:06
    5.13.173.***
    In aceasta asa zisa strategie observ ca se taie o mare parte din legaturi a cetateanului cu zona bancilor!Cum am sa ajung la Casa de Cultura din Micro 20?Sunt oameni care mai au inca locuri de munca in zona Tiglina 1,2,Mazepe,Centru ?Scoatem si maxi taxi scoatem si autobuzele care fac legatura celui mai mare cartier al Galatiului cu Centru???Ne obligati sa luam 2 autobuze pina la Casa de Cultura dupa care pe jos pina in Centru?Cu opt troleibuze credeti ca o sa asigurati un transport civilizat?Care va fi timpul de asteptare in statii?Iarna troleibuzele pot asigura decent un transport in comun?Cit timp va face un copil care locuieste in Dunarea pina in centru pentru a ajunge la liceu de exemplu?O alta problema pe care o vad este aglomerarea unei strazi care oricum este superaglomerata in cursul zilei-Siderugistilor.Incercam sa decongestionam b-ul Brailei si sufocam Siderugistilor dat fiind faptul ca majoritatea traseelor vor trece pe aceasta strada.Oricum traseele propuse nu au nici o noima .Sunt trase care sunt duse pe strazi pe care nu poti intoarce o masina mica si deja distruse .Stricam,stricam,stricam.Atit stim atit putem!Aceste asa zise strategii sunt facute parca sa ne ingreuneze viata nu sa o usureze!Cred ca aceasta strategie este realizata de o persoana care nu locuieste in Galati.A fost realizata cu harta in fata dintr-un birou si gata.Prostilor descurcati-va!
    2
    7
    Raportează
  • postat de cetatean
    Marți, 23 Septembrie 2014 11:24
    86.127.208.***
    va sabotati propria afacere, daca mai continuati in felul asta
    in loc sa faceti traseu continuu pina la DAMEN, ca astia mai si muncesc in fiecare zi, va bateti joc in continuare de oamenii care va platesc INCA salraiile in avans prin abonamente
    si daca mai fragmentati traseele, in asa fel ca sa platim mai mult pe o singura linie/strada, veti ramine cu pensionarii carora le veti da gratuitati, mai ales acum, la alegeri
    sa vedem cine mai urca in autobuzele uzate, fara ferestre, aer conditionat
    2
    13
    Raportează
  • postat de AMIN
    Marți, 23 Septembrie 2014 11:22
    188.26.126.***
    ALOOOO..DAR TREAMVAILE CAND VOR CIRCULA ??????? AVEM NEVOIE DE TRAMVAIUL 5 SI 7 CARE SA CIRCULE TOATA ZIUAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2
    9
    Raportează
  • postat de Cap de linie pentru traseul 9 nu se poate la Damen ???!!!
    Marți, 23 Septembrie 2014 11:07
    92.86.68.***
    Autobuzele de pe traseul 9 nu pot întoarce la sens giratoriul de la Damen cu o stație în zonă ??? !!!???
    4
    8
    Raportează
  • postat de un taximetrist cu taxele la zi
    Marți, 23 Septembrie 2014 11:00
    82.137.9.***
    Bagati idiotilor autobuze si maxi taxi pe toate strazile si daca se poate sa mariti si numarul de autorizatii taxi. Daca tot bagati trasee peste tot reduceti macar taxiurile la jumatate sa nu stam degeaba prin statii noi taximetristii ca si asa de vreo 10 ani nu se ocupa nimeni de "taxiuri" . Mult succes HOTILOR?..
    4
    8
    Raportează
  • postat de Loc de dat cu capul !
    Marți, 23 Septembrie 2014 10:00
    89.137.221.***
    w*w*w.transurbgalati.ro/index.php
    2
    3
    Raportează
  • postat de H2 SO4
    Marți, 23 Septembrie 2014 09:54
    89.137.30.***
    Cam shity ideea asta de trasee. Ma intreb unde draq o sa incapa autobuzele pe str. Armata Poporului, Ciprian Porumbescu samd.
    Sau unde o sa intoarca ditamai autobuzul la elice acolo, cu regulile de circulatie actuale.
    Si astea nu sunt singurele locuri unde vor fi probleme...
    1
    10
    Raportează
  • postat de ION
    Marți, 23 Septembrie 2014 09:33
    82.137.11.***
    cel-ce a gandit aceaste variante este bun de dus la nebuni.
    De ce nu luati un sofer care 20 de ani vechime si cunoaste perfect care sunt traseele corecte si rentabile.
    Totul este o mare tampenie.Nu sunt acoperite zone ca Damen,Metro.
    35,17,12, au fost gandite f.bine.in viitorea schema 35 e trunchiat iar 17 si12 dispar.
    ALO TREZIREA.UNDE SE FAC SESIZARI
    2
    13
    Raportează
  • postat de ana
    Marți, 23 Septembrie 2014 09:04
    78.96.59.***
    niste nemernici, au facut traseele de asa natura incat sa faci excursii prin oras si nu asigurarea transportului public!!
    au taiat legatura dinspre Metro cu punctele forte din oras!! este inexplicabil, atata timp cat erau si rare, iar copiii pleaca din directia dinspre Metro la scola si se si intorc, mai mult sunt dusi la dierite activitati la VIVA. Mai mult, la statia din cartierul nou inspre VIVA nu exista nici trecere de pietoni.
    Cei care au gandit asa ceva sunt niste nenorociti!
    0
    12
    Raportează
  • postat de un calator
    Marți, 23 Septembrie 2014 08:46
    109.166.208.***
    in felul asta, os-ajungem la ricsa, ca-i cea mai buna.
    1
    13
    Raportează
  • postat de Florin
    Marți, 23 Septembrie 2014 08:14
    86.127.208.***
    Dar pentru cei din zona 39 a care se duc in damen ce traseu sau varianta de traseu exista?ca nu vad...Si bineinteles e o mare prostie ideea asta.Unde sunt publicate traseele pentru discutii publice?
    0
    19
    Raportează
  • postat de Teach
    Marți, 23 Septembrie 2014 07:41
    5.13.168.***
    Vor sa distruga complet TRANSURB-ul. In loc sa asigure fluenta traficului pe rutele cele mai aglomerate le ameteste sa fie obligat omul sa ia 2 autobuze pentru a ajunge la piata sau mai stiu eu unde. Pacat ca nu este nici macar 1 autobuz de ex Piata Mare - Bariera -Metro-Garboavele a transurbului sau privat :(
    1
    19
    Raportează
  • postat de cosmin
    Marți, 23 Septembrie 2014 02:41
    5.13.215.***
    MODIFICATI DENUMIREA TRASEELOR
    7
    5
    Raportează
  • postat de Bogdan
    Marți, 23 Septembrie 2014 01:30
    5.13.165.***
    o mare tampenie. ineficienta maxima
    acoperire minima.
    0
    24
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.