ARHIVA ELECTRONICĂ, obligaţie şi necesitate în administraţie

ARHIVA ELECTRONICĂ, obligaţie şi necesitate în administraţie
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Dacă instituţiile publice ar avea pusă la punct o arhivă electronică, cetăţenii nu ar mai fi obligaţi să suporte costuri de fotocopiere a documentelor, este de părere senatorul Paul Ichim, preşedintele Organizaţiei Municipale a PNL.

„Acum câţiva ani, a fost promulgată o lege în care autorităţile publice locale sunt obligate să facă arhivarea electronică a tuturor documentelor. Cel puţin capitalele de judeţ, municipiile şi Consiliul Judeţean ar trebui să aibă suficiente resurse încât să îşi urce pe arhiva electronică toate documentele. În versiunea dată, accesul la documente devine foarte facil şi atunci nu mai e nevoie de bani”, a declarat parlamentarul gălăţean.

De altfel, senatorul Paul Ichim i-a cerut, în luna decembrie, ministrului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, să îi spună câte instituţii publice locale şi centrale „au implementate, conform legii, arhivarea electronică a documentelor”.

Citit 1748 ori Ultima modificare Miercuri, 14 Ianuarie 2015 18:26

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.