Evaluaţi acest articol
(23 voturi)
43 comentarii

Lărgirea la patru benzi a carosabilului străzii Traian nu este singura intervenţie dorită de municipalitate în această zonă. Primăria Galaţi şi-ar dori să desfiinţeze pasajul pietonal de la V-uri şi a îmbrăţişat propunerea în acest sens cuprinsă în Planul urbanistic elaborat pentru această zonă de Asocierea SC Proiect SA Galaţi - SC Oppidum Studio SRL.
"Nu am tratat doar o bucăţică din Traian, am gândit un bulevard pe patru benzi până în Brăilei şi am încercat să rezolvăm trecerea înspre strada Bălcescu, care, în prezent, se realizează pe aşa-numitul "drumul hoţilor". Părerea noastră a fost că ar trebui să redăm circulaţiei pasajul pietonal de la V-uri, dat fiind faptul că vom moderniza strada Tecuci şi ea ar trebui să se termine în mod normal acolo", ne-a declarat city-managerul Aurel Vlaicu.
Administratorul public consideră că pasajul de la V-uri nu se poate compara, de exemplu, cu cel de la P-uri. "Desfiinţarea pasajului ar fi fost o pierdere în condiţiile în care şi-ar fi atins funcţionalitatea dorită. Ar fi avut o logică să existe o astfel de alee de promenadă în mijlocul oraşului dacă ar fi avut de o parte şi de alta spaţii comerciale şi ar fi dat în vreo piaţetă. Dar pasajul este între două străzi, care nici ele nu sunt cine ştie ce. Să fim serioşi, vorbim de o zonă cu blocuri noi, care într-o parte dă în piaţă, iar în partea cealaltă dă între blocurile de pe Nicolae Bălcescu! Eu nu am văzut pe acolo oameni care să vină, să stea. Poate că nici din punct de vedere arhitectural nu a fost fericit construită, volumetria nu mi se pare una reuşită, mi se pare că sunt foarte încărcate toate cele de acolo. Nu sunt locuri de parcare, este o zonă oarecum ruptă, moartă, eu nu am văzut oameni care să se ducă acolo ca o destinaţie finală, cred că mai degrabă şi-ar regăsi sensul redând-o circulaţiei. În acest fel, să putem să venim din strada Tecuci, să intrăm în zona pieţei şi să putem face relaţia cu partea de nord a oraşului. Evident că s-ar putea amenaja astfel încât să rămână oarecum o zonă frumoasă”, ne-a explicat city-managerul.

Măsurile gândite de arhitecţi

După cum v-am mai informat, în prima etapă, Planul Urbanistic prevede modernizarea străzii Traian pe tronsonul Metro - strada Brăilei cu lărgirea carosabilului, dar şi amenajarea de spaţii de parcare şi de spaţii verzi în zona blocurilor V2-V3B şi realizarea accesului carosabil către Templul Mozaic. Concret, va fi modificat accesul spre strada Dornei prin parcarea existentă în zona blocului V3 şi realizarea parcării în zona blocului V2. Strada Dornei va avea astfel acces din strada Traian, zona blocului V3, în prelungirea străzii Tecuci, iar intersecţia se va amenaja cu sens giratoriu. În cea de-a II-a etapă, este propusă construcţia unei artere carosabile între strada Traian şi strada Nicolae Bălcescu, dar şi modernizarea intersecţiilor Traian - Tecuci, respectiv, Traian - Brăilei, prin realizarea de sensuri giratorii.
Rămâne însă de văzut dacă propunerile arhitecţilor vor rămâne şi în forma finală a planului urbanistic de modernizare a străzii Traian pe care o vor aproba aleşii.

Citit 6924 ori Ultima modificare Luni, 28 Septembrie 2015 00:11

43 comentarii

  • postat de Catalin Duminică, 27 Septembrie 2015 21:29 5.13.226.*** Link la comentariu
    5
    5

    Asta este city managerul !!!!

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/noul-city-manager-al-galatiului--un-personaj-controversat-268618
    https://ziaruldeinvestigatii.ro/blog/posts/sarbatorile-galatiului-un-tun-de-1-000-000-de-euro

    Raportează
  • postat de DAn Duminică, 27 Septembrie 2015 21:25 5.13.226.*** Link la comentariu
    8
    5

    De ce se doreste distrugerea pasajului petonal dintre v-uri?? Oare nu sunt destule noxe in zona de la masini.Facem strazi in continuare in timp ce,din punct de vedere economic Galatiul este la pamant.Poate totusi se explica si intiativa extinderii strazii Traian, o strada care se termina "in Dunare". Avem surpari pe Brailei si Faleza dar nu se face nimic. Nu vreau sa ma gandesc ce va fi in caz de cutremur.

    Raportează
  • postat de no coment Duminică, 27 Septembrie 2015 19:38 86.34.10.*** Link la comentariu
    2
    13

    Bai fratilor , unii sunteti atat de senili ,incat mai aveti putin si spuneti ca Marius Stan controleaza si firma Rds Rcs. Bai aveti grija ce fumati , bai !!!!!!!!

    Raportează
  • postat de Vrajeala Duminică, 27 Septembrie 2015 19:05 5.13.216.*** Link la comentariu
    1
    12

    Parerea mea este sa se scoata aceste voturi pozitive-negative, daca pot fi manipulate asa usor!!

    La RDS, asa cum spune cineva mai jos dai frumos click in dreapta jos pe disconnect, dupa 1 secunda pe connect si voila! in 5 secunde ai un nou IP si dai un nou like si asa mai departe. Cele mai multe ip-uri de pe aici vad ca sunt de la RDS.

    Raportează
  • postat de @pentru Ion Duminică, 27 Septembrie 2015 18:45 5.13.180.*** Link la comentariu
    7
    2

    Acu' stii care-i poanta? "Echipa mea" de contraatac la voturile proSTAN a bagat doar vreo 50.(10 de caciula). Nu stiu cum s-a ajuns la 78. :))))))))))))))))))))))
    Voi chiar credeati ca toti sunt prosti?

    Raportează
  • postat de @Cetateanul Cetatii Duminică, 27 Septembrie 2015 18:42 5.13.180.*** Link la comentariu
    10
    5

    Aveti dreptate...astia vor sa rada tot ca sa aiba unde sa se "dea" ei cu masinile si ca sa parcheze exact la 1 m unde au treaba...
    Se observa clar treaba ca in ultimul timp exista o gasca pe aici care dau like-uri la toate comentariile pro-STAN si dau negative la cele care il critica pe Stan sau proiectele acestuia inutile. Am dorit sa ii "rezolv" exact cu armele lor, aratandu-le cum pot apare si 70 de like-uri la un comentariu. Iar tristii au sarit ca nu stiu ce.
    Chestia e ca daca bagam 78 de like-uri la comentarii pro-STAN(prostan adica :)))) ) era super, credeau ca e "munca" echipei lor. Asa, le-a sarit borsul si au inceput sa faca ca toti dracii. Loool! Nu v-ati prins de ironie, nici nu ma asteptam.

    Repet, proiectul este o prostie, exista alte prioritati!

    Raportează
  • postat de Cetateanul Cetatii Duminică, 27 Septembrie 2015 18:37 5.13.156.*** Link la comentariu
    10
    5

    78 de like-uri domnule troll platit pentru a comenta pozitiv actiunile maretului conducator. De ce nu radeti tot centrul orasului pentru a circula cat mai liber?! De ce nu va radeti pe voi pentru ca nu sunteti altceva decat niste rahati de caine uscati la soare pe asfalt.

    Raportează
  • postat de Ion Duminică, 27 Septembrie 2015 18:36 5.13.180.*** Link la comentariu
    6
    2

    Hai, acu rapid! Nu uitati sa bagati multe negative la comentariul meu. Ia sa vedem, cate puteti?
    :))) Tristi obositi ...

    Raportează
  • postat de Ion Duminică, 27 Septembrie 2015 18:32 5.13.180.*** Link la comentariu
    8
    4

    Hahaaaaa! Nu va place ca v-am demascat jucarica? Da, a fost o parodie, am vrut sa arat cum se pot mani***like-urile.
    Exact cum fac si cei care tot dau negative la oricine critica prostia/prostiile de proiecte ale prima(.../r)ului Stan. Va mai si dati de gol, cica "la un moment dat era invers situatia". Da, ca ati facut-o voi asa. Vai de capul tau!!
    Orice om normal vede ca este o prostie acest proiect cu aceasta zona pietonala.
    Deci de acdum incolo va sti toata lumea cam cata baza se poate pune pe aceste like-uri din ziar. In reteaua RDS, te poti conecta/deconecta de 5 ori pe minut si vota de 5 ori. :)))))) Daca pui 3-4 persoane in 10 minute se rezolva si cu 100 de like-uri.
    Iar redus mintal esti tu, vad ca dupa ce ai scris mesajul ti-ai si bagat cateva like-uri.

    Deci repet, am vrut sa pun in evidenta ceva, exasperat fiind de faptul ca in ultima vreme toate comentariile de bun simt au droaia de like-uri negative si toate tampeniile debitate de cei ca tine au pozitive cu zecile. Pe tine insa nu te-a dus capul sa te prinzi de poanta.
    Cat despre ala cu autosatisfacerea, nu ne intereseaza indeletnicirile tale de acasa, mai penibilule. Nu te da singur de gol... :))

    Raportează
  • postat de @pentru ion Duminică, 27 Septembrie 2015 17:51 5.13.255.*** Link la comentariu
    3
    10

    ION asta .....o fi ION ILIESCU? Ca lui Iliescu ai placeau voturile . Sa-ti dai singur like ,e ca si cum te autosatisfaci ca si la sex ?

    Raportează
  • postat de ION.....ACUM ESTI MULTUMIT CA SAU MASLUIT VOTURILE SI AI MULTE LIKE-URI CUM TI-AI DORIT ? Duminică, 27 Septembrie 2015 17:32 5.13.215.*** Link la comentariu
    1
    15

    CAT DE IDIOTI SI REDUSI MINTALI POT FI UNII CARE AU AJUNS PANA ACOLO INCAT SA DEA ATATEA LIKE-URI NUMAI PENTRU CA ACELE COMENTARII CARE LE PLAC ,SA AJUNGA CHIAR SI LA 77 (LIKE-URI), CREZAND CA IN FELUL ASTA POT INFLUIENTA CU CEVA PERCEPTIA OAMENILOR ?????? MAJORITATEA COMENTARIILOR ERAU LA UN MOMENT DAT ,MAI MULT PRO PENTRU ACEL PROIECT IAR DEOADATA ,BRUSC AU APARUT LAKE-URI PENTRU COMENTARIILE CONTRA PROIECTULUI ,DE SA AJUNS LA UNII CHIAR LA 77 LIKE-URI.....CATA MINTE POATE AVEA ALA CARE A FACUT LUCRUL ASTA SI CARE SE POATE USOR DEPISTA CHIAR DIN COMENTARIUL LUI ?????? VA DATI SEAMA CINE ISI DA CU PAREREA PE AICI ???? CE NATIE DE INCULTI SI NAIVI SAU POATE INDOCTRINATI POLITIC ????? SI ATUNCI NE MIRAM UNDE SUNTEM CA TARA ????

    Raportează
  • postat de lus Duminică, 27 Septembrie 2015 17:16 89.137.231.*** Link la comentariu
    1
    11

    Asa era pe timpuri cand era cea mai buna perioada de referinta a Galatiului .

    Raportează
  • postat de @jxbdbvhd Duminică, 27 Septembrie 2015 16:24 5.13.180.*** Link la comentariu
    18
    6

    Mai incet cu fluidizarea traficului, baieti.
    Una la mana, traficul din Galati este lejer.
    Doi: nu asa se fluidizeaza, asfaltand pasaje pietonale si montand mai multe semafoare, probabil.

    Raportează
  • postat de crystal Duminică, 27 Septembrie 2015 15:26 95.76.32.*** Link la comentariu
    16
    7

    citizen are dreptate ,inainte acolo a fost strada cu tot felul de magazine in timpul lui ceausescu, marochinarii, ateliere de incaltaminte, de tablouri, librarie, chiar si cofetarie pe colt "Garofita" unde mancai o savarina si beai un Cico. Strada Tecuci dadea in Balcescu. Dupa revolutie cand s-au facut V-urile ,cand demolau casele de aici erau numai tunele cu bolta din caramida pe sub pamant. Anumite zvonuri spuneau ca nu fac blocuri pe acel loc unde este parcul acum ,ca e plin de tunele si se surpa terenul , altii au spus ca s-a facut repede un parc ca sa se spele niste bani deoarece e facut cam amarat mai ales fantana unde se spala puradeii tuciurii vara. Una peste alta , parcul este dorit si ar trebui sa ramana nedemolat chiar daca s-ar crea din nou scurtatura pentru Balcescu ,ca sa nu mai faca slalom printre blocuri, soferii pe Dornei . Nu sunt de acord cu demolarea parcului, mai degraba sa il mai modernizeze un pic, sa modifice arteziana si sa puna niste placi de lemn sau plastic pe bancile alea de ciment alb.

    Raportează
  • postat de jxbdbvhd Duminică, 27 Septembrie 2015 15:12 95.76.32.*** Link la comentariu
    6
    16

    E O IDEE EXCELENTA .... astia care sunt impotriva cred ca sunt javrele de la CJ Galati care au primit apartamente gratis in blocurile V din zona si acum fac panarama. Pasajul ala e o mizerie, spatiile comerciale sunt mai multe goale sau pline de chinezarii, noaptea e paradisul cainilor vagabonzi si al aurolacilor
    Strada Tecuci trebuie prelungita pana in Balcescu, fie si cu o singura banda cu sens unic. Drumul din parcarea din spate e jalnic si in fiecare zi se creeaza blocaje la intersectia cu Balcescu.

    Si mai am o propunere pentru arhitectii din primarie : demolati si gunoiul de pasaj pietonal dintre biserica Greaca si Muzeul de Istorie si prelungiti strada Iancu Fotea pana in Domneasca (asa cum a fost inainte de a fi inchisa de comunistii imbecili). Si acolo e raiul boschetarilor si betivilor care isi fac veacul la carciumile din centru, acum pasajul e folosit pe post de parcare pentru masinile de la Sectia 1 Politie.

    Cred ca refacerea celor 2 strazi (Prelungirea Traian si Iancu Fotea) ar fi cea mai buna metoda de fluidizare a circulatiei din Centru care a devenit o nenorocire dupa ce (...) de la TEATRIS au inchis parcarea de la Parcul Eminescu ca sa isi faca terasa la carciuma

    Raportează
  • postat de DOREL/@cel mai cel... Duminică, 27 Septembrie 2015 14:07 5.13.195.*** Link la comentariu
    16
    11

    RSUNS pentru unul ..,,tembel'' asa vezi tu zona mai tarane care ai venit de la MARLA???Ca pe un monument funerar??? treci seara prin zona sa vezi cat este de animata,cu oameni care stau pe bancute si respira o gura de aer curat,copii care se joaca fara teama, de a fi loviti de vreun autoturism,mamicile care isi plimba pruncii in carucioare.Dar toate acestea nu le vezi,fiindca ai MIOPIE ..Locuiesc in zona si toti locatarii acestei zone vor iesi in strada,sa protesteze.NU VOM PERMITE SUB NICI O FORMA DEMOLAREA !!!!!

    Raportează
  • postat de pROsTAN NEVER Duminică, 27 Septembrie 2015 13:30 5.13.252.*** Link la comentariu
    17
    12

    Dovada de lipsa de creier!
    Asta se intampla cand promovezi rude. Sunt prosti si persista in prostie.
    Transformarea pasajului este culmea prostiei.
    Poluarea va ajunge la maxim , atat cea provocata de noxe , cat si cea sonora. Un cosmar va fi pentru locatari.
    Se strica un lucru foarte bine facut.
    Doar un imbecil nu vede volumele armonios create si oamenii care in trecere stau pe banca si se racoresc, apropo, fantanile functioneaza.
    Iar pentru boii care sunt prosti, venetici, strada era una comerciala , o straduta cu magazine de-o parte si de alta, o straduta aproape necirculata.
    Pentru imbecili, drumul ala al ”hotilor” poare fi o strada cu sens unic .
    O INTREBARE PENTRU TOTI.
    CUM NE-AM PROCOPSIT CU PROSTII ASTIA ?

    Raportează
  • postat de Ion Duminică, 27 Septembrie 2015 13:01 5.13.225.*** Link la comentariu
    19
    57

    Se pare ca e o gasca pe aici care tot dau negative la comentariile impotriva primariei.
    Ce vor ei sa faca acolo inseamna bani cheltuiti aiurea. De acord, urbanistic zona nu este cine stie ce, dar arata totusi decent, sunt flori, arbori, etc, hai sa radem tot si sa bagam doar asfalt! Asta e prioritatea Galatiului? In loc sa repare zona Garii care arata ca dupa bombardament.
    Daca n-aveti ce face cu banii puneti naibii si asfaltati macar strada Maramuresului, are cratere ca dupa razboi! Plus gropile de pe Garii, etc. Linia de tramvai de pe Garii ptr ce naiba o mai lasati? Daca ati inrerupt traseul scotand-o de pe Mihai Bravu? Sunt alte prioritati.
    Treaba cu fluidizarea traficului nu se justifica. Nu sunt probleme deosebite de trafic in Galati, ba la anumite ore zici ca-i oras parasit.

    Astia nu vad, de exemplu, in ce hal arata strada Basarabiei de la baia comunala in jos, pana dupa domneasca? E o rusine pentru oras. Apoi, Siderurgistilor are asfaltul denivelat ca draq. Traianul cand naiba in asfaltati? Pe la mijloc prin zona liceului Traian si pana la strada radu negru arata ca naiba, zici ca esti intr-o comuna. Si voi v-ati gasit ca aici trebuia sa cheltuiti bani aiurea, pentru o zona pietonala?

    Raportează
  • postat de citizen Duminică, 27 Septembrie 2015 11:12 92.82.217.*** Link la comentariu
    43
    23

    O viziune corectă, se repară o situație creată de niște comuniști incompetenți, fără respect pentru trecut. Aici pe vremuri era un adevărat Lipscani ai Galaților. Un demers pozitiv ce trebuie încurajat.

    Raportează
  • postat de donici Duminică, 27 Septembrie 2015 11:04 89.137.230.*** Link la comentariu
    23
    40

    Nu are rost sa se faca aceasta strada pt ca balcescu e cu sens unic si cealalta la fel spre brailei si deci daca vrei la piata te duci din eroilor deci nu vad mare chestie ci doar bani cheltuiti pe lucrari ca sa ia privatul bani aiurea din contracte cu primaria deci alo DNA? Urmariti cum sta treaba la primarie ca prea se dau procente din contacte adica spagi.

    Raportează
  • postat de denis Duminică, 27 Septembrie 2015 03:46 204.85.191.*** Link la comentariu
    47
    34

    EXCELENTA IDEE, multi galateni va saluta acest proiect, vor fi unite niste strazi importante, care au fost gandite bine in trecut si stricate apoi cu acele blocuri, betoane, fiare. In fotografie se vede clar, cel care a proiectat kitsch-ul asta, e bun bun pt. pompe funebre la cimitir.

    Raportează
  • postat de Ion Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 23:59 5.13.193.*** Link la comentariu
    29
    82

    Este evident ca locuitorii din zona nu sunt de acord, pai acum e zona pietonala- e liniste si se propune un santier care o sa dureze cine stie cat plus dupa aia o sa le treaca masinile pe sub geam, noxe, zgomot, etc. Si mie mi se pare inutil. E urat acolo? Hai lasati-o balta, are orasul asta zone mult mai urate care ar fi prioritare , zona e ok.

    Tot ii dau unii cu traficul si fluidizarea. Ce fluidizare bai baieti, voi cred ca nu stiti ce-i ala trafic aglomerat. In Galati traficul este PARFUM, este super-lejer la orice ora. Daca vreti sa stiti ce-i ala trafic aglomerat, mergeti intr-o zi a saptamanii in Bucuresti, o sa ziceti ca traficul din GL e raiul pe pamant. Astea sunt prostii de cheltuit banii inutil. Traficul din Galati nu are probleme! Ba dimpottriva, daca mai aduci o strada sa dea in balcescu-artera ingusta cu sens unic nu cred ca e vreun castig. Nu are absolut niciun sens acea legatura.
    De la piata te vei putea duce spre brailei pe strada traian nou amenajata cu 4 benzi chiar. Din brailei ajungi apoi usor pe domneasca.
    Ce sa cauti pe balcescu, care e sens, deci trebuie sa faci dreapta, apoi e interzis la stanga ca sa o iei spre strada cu posta, deci trebuie sa mergi tocmai pona in brailei ca sa faci stanga. Care e logica? Cand ajungeai in brailei 100 m mai sus pe traian?
    Invers, daca vii pe balcescu si vrei la piata o iei pe eroilor, nu ai nevoie sa ajungi pana aici.
    Plus ca se va mai baga inca un semafor pe balcescu pentru noua strada, ceea ce nu ajuta la fluidizare.

    Mai lasati-l incolo de trafic ca n-are probleme deloc, voi nu vedeti ca populatia Galatiului a scazut cu 70.000 de oameni in ultimii 10-20 ani? Pentru cine oarefluidizati traficul, ca pleaca toti din acest oras infect.
    Uite, daca vreti sa faceti ceva bun, cu banii aruncati pe acea zona, mai bine asfaltati zona Garii CFR, e plina de gropi si cratere si cine vine in Galati se sperie...halal "poarta de intrare" in oras...

    Raportează
  • postat de JeSuisRarinca Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 23:06 5.13.219.*** Link la comentariu
    25
    12

    Si eu locuiesc in zona si nu sunt de acord cu aceasta propunere. Oricum, pentru cei care cred ca desfiintarea pasajului fluidizeaza traficul, le pot spune ca se inseala amarnic (acestia cred ca se duc cu masina sa duca gunoiul din casa pana la tomberon... care este la scara blocului).
    Pentru fluidizarea traficului este nevoie de un semafor la intersectia cu traian si inca un semafor la intersectia cu balcescu (sau sensuri giratorii). Habar nu aveti ce blocaje sunt dimineata la intersectia tecuci cu traian, si vor fi la fel si la tecuci cu balcescu ... si nu numai dimineata. Pentru cei care nu se gandesc decat la trafic, sa stiti ca repararea strazilor adiacente va fi mult mai utila (sunt deja 2 strazi si multi habar nu au care-i celebru "drum al hotilor": strada Pietei are legatura cu strada Ariesului care iese in Balcescu prin 2 cai). In afara de aceasta legatura dintre piata / str. Traian cu Balcescu, mai e si str. Dornei, care e tot legatura dintre Traian si Balcescu. Deci exista strazi numai ca trebuie reparate. In schimb, copii din zona se vor juca printre masini, ca-i mai comod pentru "fluidizarea traficului".

    Raportează
  • postat de Alexx Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 22:58 109.99.196.*** Link la comentariu
    21
    14

    Comparand continutul parerilor prin care se apara aceasta oaza de liniste a orasului cu numarul mare de link-uri rosii, concluzionezi scurt si definitiv: niste demolatori feroci ai Galatiului si-au angajat si sustinatori din randul celor care nu stiu ce e cu adevarat o urbe. De! Trebuie papate niste zeci de milioane de euro daramand, nu construind. Ingrijorator nivelul de cultura al multor concitadini!

    Raportează
  • postat de saracul Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 20:43 79.116.105.*** Link la comentariu
    23
    18

    ideia apartine arhitectilor si proiectantilor......care , cam shomeaza si vin cu sugestii si propuneri........desi mi se pare ciudata actiunea pornita pentru a distruge ceva deabia construit si destul de scump , pentru simplu motiv ca nu ai legatura cu str. Balcescu....renoveaza str. Dornei si ai rezolvat problema......dar trebuie o noua investitie destul de costisitoare ca de....cu banul public se pot face multe artificii.

    Raportează
  • postat de Costel Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 20:25 78.97.221.*** Link la comentariu
    26
    15

    În Europa, în Ardeal și chiar în Brăila vecină, se pietonalizează străzi vechi dintre case vechi, nu dintre blocuri noi. La Galați e invers.

    Raportează
  • postat de lulush Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 17:00 5.13.189.*** Link la comentariu
    31
    24

    Stan un mare nenorocit , distruge tot ce ii iese in cale, ceva frumos nu construieste dar, distruge cu cea mai mare placere . UN nenorocit . te mai voteaza gaia Stane

    Raportează
  • postat de unu Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 15:47 89.136.231.*** Link la comentariu
    14
    37

    cind trec dinspre balcescu spre piata prin acest pasaj am sentimentul ca trec printre monumente funerare din "eternitatea".

    Raportează
  • postat de dodolovegl Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 15:29 5.13.202.*** Link la comentariu
    15
    28

    O IDEE BUNA...chiar daca nu sustin ideile lu stan...pe str dornei ,,drumul hotilor,, rupi masina in bucati ba mai mult ziua se blocheaza traficul in balcescu...din brailei pana in eroilor nu ai o strada de legatura cu balcescu, nu sunt decat stradute pe care iti distrugi masina

    Raportează
  • postat de sunt pentru Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 14:21 82.137.13.*** Link la comentariu
    15
    39

    Vorbeste la singular ! Daca te simti babuin înseamnă ca esti. Iar ideea este foarte buna pentru fluidizarea traficului.Sunt pentru!

    Raportează
  • postat de Marius Stan presedintele Romaniei Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 14:05 109.166.132.*** Link la comentariu
    33
    22

    Salutam investitiile de circa cinci milioane de euro...absolut inutile. Pe langa imbecilitatea cu demolatul caselor vechi, incurajatul traficului rutier prin centrul orasului este un mizilic. Sw cunoaste ca suntem niste babuini. Asa vom ramane pe vecie. Ne meritam politicienii pe care-i ni i-am ales.

    Raportează
  • postat de zola Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 13:45 5.13.199.*** Link la comentariu
    15
    36

    Foarte buna ideea. In sfarsit un lucru bun care sper ca urmeaza a fi finalizat in Galati! Nimeni inainte nu a gandit cum sa mai fluidizeze traficul. Vorbim totusi de traficul adiacent unei piete centrale! Daca reusita asta, sunteti cei mai tari! Felicitari pentru idee. Transformati ceva nefolositor intr-unul utilizabil pentru oras. Bravo.

    Raportează
  • postat de unu Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 13:01 89.136.231.*** Link la comentariu
    13
    38

    am trecut de multe ori pe acolo si niciodata cu placere. e pustiu, prea mult beton si metal. florile puse arata bine prea putin timp din an. cred ca trebuie renuntat la pasajul asta si deschis drumul care poate aduce reinvierea zonei. spre binele urbei.

    Raportează
  • postat de Georgel Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 12:46 78.97.221.*** Link la comentariu
    14
    35

    Este foarte greu de înțeles cum a putut apare așa ceva în Galați. Să blochezi un segment dintr-o stradă istorică, pe o porțiune pe care cândva a fost și tramvai, aflată în miezul unei vechi forfote comerciale și nu între case vechi, de patrimoniu, ca în vest și în Ardealul nostru, ci între niște nenorocite de blocuri P+7! E peste poate și de neînțeles...
    Tot așa cum este de neînțeles că a trebuit să vină un bucureștean ca să observe asta și ne readucă, nouă gălățenilor, situația din zonă la normal. De ce nu a existat nici o sesizare, a nici unui gălățean, cu privire la acel avorton urban?

    Raportează
  • postat de Observator Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 12:41 92.82.217.*** Link la comentariu
    30
    21

    Sunteti nebuni. Demolati tot orasul! Eventual cu o bomba atomica. E mai usor....
    In toate tarile civilizate se extind pasajele pietonale, piste pentru biciclisti etc. Nu se demoleaza in centrele vechi ale oraselor! Se fac numai restaurari ale cladirilor vechi. Dar galateanul e invatat in masina, lui nu-i trebuie trotuare sau strazi pietonale, ci numai sosele pentru bolizii lui. Chiar daca are de mers doar cativa zeci de metri, tot in masina ii face....

    Raportează
  • postat de Mache Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 12:20 84.117.45.*** Link la comentariu
    12
    39

    Locuiesc in zona si pot spune ca pasajul pietonal a fost una din cele mai neinspirate idei . S-au bagat sute de metri cubi de betoane (doar VEGA are statie de betoane!!) de doua ori ai mult decat suprafata spatiului verde dar NIMENI nu sta pe bancile facute, ati ghicit, tot din beton, iar cele cateva spatii comerciale existente sunt aproape moarte si si-au schimbat profilul de nenumarate ori de cand au fost infiintate. Inainte de constructia blocurilor era o artera comerciala vie (o cunosc din anii 60') acum este o zona MOARTA! Este numai o legatura pietonala intre str. N.Balcescu si Piata Centrala utilizatae de cei care locuiesc in zona si cei care se chinuie sa-si care sacosele din piata la statia de autobuz de pe Balcescu. Blocurile respective au avut o anumita destinatie care a impus, probabil, si realizarea aleii pietonale!

    Raportează
  • postat de eu Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 11:39 5.13.134.*** Link la comentariu
    27
    22

    stane la cat ganditi voi nu a-ti putea face un tunel ca sa na ramana si pasajul?oricum e mai mic decat cel pe sub Dunare

    Raportează
  • postat de Damian Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 10:54 5.13.242.*** Link la comentariu
    27
    24

    Orice pasaj pietonal desfiinţat reprezintă o pierdere. În cazul acesta, însă, măsura se justifică, nu neapărat arhitectural, cât mai ales pentru fluidizarea circulaţiei în zonă.
    Este musai să se reabilitaze str. Tecuci, care poate redeveni"Lipscanii" Galaţilor.
    Susţin părerea urbaniştilor şi a primarului şi cred că oraşul s-a schimbat în bine şi sper că modernizarea şi ambientarea vor continua.

    Raportează
  • postat de sile Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 10:46 89.137.230.*** Link la comentariu
    11
    19

    Pe de o parte e buna ideea pe de alta e cea mai proasta gandita vreodata

    Raportează
  • postat de Ioan Tudor Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 08:35 5.13.159.*** Link la comentariu
    22
    48

    Mi se pare foarte buna ideea! Acel loc oricum arata oribil din punct de vedere arhitectural. O ingramadeala uriasa de betoane triunghiulare. cu tevile acelea indoite deasupra capetelor trecatorilor - un proiect combinist! Singurul lucru care-l mai salveaza e vegetatia. Dar ideea este mai mult decat binevenita pentru fluidizarea traficului dar si pentru cresterea economica a zonei.

    Raportează
  • postat de Pixi Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 08:24 79.116.96.*** Link la comentariu
    37
    29

    Imbecilul asta de city manager se contrazice singur si nu poate vedea din birou ce se intampla in orasul pe care-l manageriaza. Pe aceasta alee pietonala se joaca copii din zona in fiecare zi, e un loc binevenit de repaus intre aglomeratia pietei si traficul aglomerat din balcescu. Mai bine ar reamenaja un pic aceasta alee si ar mai planta niste copaci ornamentali pe toata lungimea pasajului, astfel incat sa creeze o zona de umbra popas binemeritat in zilele toride de vara.
    Daca n-ai plantat in viata ta un copac, esti invitatul meu pe aceasta alee PIETONALA! ... si daca ai mai plantat copaci nu trebuie sa te opresti tocmai acum!
    Daca vrei sa faci modificari asupra locului, mai am niste sfaturi: aduna cainii vagabonzi din zona si chiar pe nenea ala nefericit care doarme in fiecare seara pe bancile alea pe care tu crezi ca nu sta nimeni... il gasesti la umbra, la fantana!

    Raportează
  • postat de Cezar Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 07:42 5.13.174.*** Link la comentariu
    45
    33

    Mi se pare incredibil sa vrei sa distrugi ceva frumos si util în timp ce peste tot in tara se fac tot mai multe pasaje pietonale si piste pentru biciclete.Nu vreau sa sun ce cred despre cel care a avut aceasta idee bizara.Sper sa ne unim si sa facem ceva ca sa nu intre buldozerele si apoi mașinile pe acolo.

    Raportează
  • postat de ghici Sâmbătă, 26 Septembrie 2015 06:41 5.13.160.*** Link la comentariu
    47
    36

    Aberant. Singurul lucru frumos realizat dupa 1989.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.