Evaluaţi acest articol
(5 voturi)
3 comentarii

Consiliul Judeţean a dat startul investiţiilor în infrastructură. Instituţia a anunţat că va cheltui 1.160.815 de lei (fără TVA) pentru reabilitarea şi asfaltarea a peste 5,2 kilometri de drumuri.

Marţi, au început lucrările de turnare a unui covor asfaltic pe DJ 251C, la ieşirea din Valea Mărului spre Mândreşti, pe o distanţă de 830 de metri, şi în dreptul localităţii Smulţi, pe o distanţă de 400 de metri. Lucrări de asfaltare vor avea loc şi pe DJ 261A , la ieşirea din localitatea Scânteieşti, pe o lungime de un kilometru şi pe DJ 242C, între limita cu judeţul Vaslui şi satul Pleşa, pe o lungime de 1,5 kilometri. De asemenea, a fost deja asfaltat DJ 254, între localităţile Iveşti şi Călmăţui, pe o lungime de 1,5 kilometri.

„Este doar un prim pas în cadrul unui plan de reabilitare completă a drumurilor judeţene. Am început lucrările de asfaltare cu segmentele de drum cele mai avariate şi lucrăm deja la alte proiecte de modernizare a infrastructurii rutiere, aflate în faze avansate de autorizare”, a declarat Costel Fotea, preşedinte CJ Galaţi.

Conform Biroului de Presă al CJ, lucrările vor fi finalizate până la jumătatea lunii iulie şi sunt finanţate din fondurile proprii ale Consiliului Judeţean.

Citit 4188 ori Ultima modificare Joi, 18 Mai 2017 14:28

3 comentarii

  • postat de Gabi Popa Vineri, 19 Mai 2017 09:39 Link la comentariu
    1
    6

    luati ca exemplu Constanta... (si NU VORBESC de CENTURA AUTOSTRADA!) toate iesirile sunt pe doua benzi pe sens cu limite de 70 si 100 km/h !

    cel putin cel care duce in Nord spre Galati, are muuuuulti km doua benzi apoi mai alterneaza cu doua benzi la urcare si ramane intr-o singura banda pe sens... dar nu exista comparatie !!

    Noi spre Braila avem un... nu se stie.. apoi 80 km/h ... ca e dig .. cu o singura banda pe sens... si aia... apoi intrarea DEZASTRUOASA in Braila care degeaba are doua benzi ca ditamai ciotu lungit pana departe are 50 km/h !

    REPET CINZECI DE KM/H !

    arata cat de bine este legat orasul Galati de restul lumii - ADICA ca un sat sau o localitate gen Alexandria (unde saracia este la ea acasa, cine ati fost si ati vazut)



    Ce ar trebui pentru orasul Galati ?

    1) Drumul de dig si cel 2B din nord Baldovinesti/Vanatori pus la 4 benzi (2 benzi pe sens),
    sensuri giratorii Braila are la fiecare iesire! dar lipseste un sens giratoriu la Sendreni si unul la Cartierul Brancoveanu la 50 m dupa calea ferata (adica lipsesc cele din Galati)
    Actualul drum de centura ... si drumu viilor .. nu este centura

    2) Centura orasului Galati - Sendreni - Smardan - sat Costi / Vanatori

    3) Aeroport comun cu Braila

    4) tragerea unei cai ferate Galati/Braila peste pod (actualmente doar rutier) catre Tulcea / Constanta !

    AZI NU EXISTA NICI-O LEGATURA FEROVIARA DIRECTA intre Galati/Braila si Constanta/Tulcea !

    Arata ca suntem inapoiati foarte mult, fata de ceea ce infrastructura ar avea nevoie "a doua aglomeratie urbana a Romaniei"

    Raportează
  • postat de Eugen Cuza Joi, 18 Mai 2017 17:35 Link la comentariu
    1
    12

    Cred ca cel mai important drum, care trebuie reconditionat in intregime si facut un drum expres este Galati-Barlad. Actualmente acest drum este de toata jalea. In conditiile in care se va construi podul de la Braila, pe aici putem atrage traficul catre Dobrogea din partea estica a Modovei, deoarece este calea cea mai scurta catre mare. Altfel, vom ramane doar un oras izolat. Daca cei din CJ ar gandi o strategie pe termen mediu, acest proiect va aduce fonduri importante pentru comunitatea galateana.

    Raportează
  • postat de @Taranca taranca Joi, 18 Mai 2017 16:28 Link la comentariu
    4
    2

    acum esti multumit ca iti repara drumul ?

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.